En jaksa olla enää uskomassa

Anonyymi-ap

Jumalan siunaukset eivät näy missään. Rukoiluki yhtä tyhjän kanssa. Olen kummeksuttu hyypiö siionisamme. Minä syvästi debressoitunut autistinen adhd-tapaus. Lähes afaattinen älykääpiö, jolle ei löydy paikkaa ees yrkän työvuoroissa. Tai löytyisi, mutta en handlaa mitään. Töpeksin ja sössin kaiken ja afasian vuoksi en kykene kommunikoimaankaan, jota ei kirjoituksestani ymmärrä. Osaan suoltaa tekstiä, ku ympäristö riittävän rauhallinen. Eli on oltava omassa poterossa, johon ei ympäröivä häly yms yllä. Älyllisesti olen täys imbesilli. Tästäkö pitäs vielä kiittää Jumalaa? Kyllä sitä voisi imbesilli olla, ellei se vaikuttais taloudelliseen pärjäämiseen. Saatanalliset velat, pitäs tehä järjestelyjä pärjätäkseen. Aivoni ei siihen riitä ja muut Jumalan lapset eivät suostu jeesaa mua. Etes lähisukulaiset. Luottotiedotki meni. En ole töissä, kun minunkaltaisille puusilimille ei töitä oo. En jaksa enempää itkeä, ku se ei hyövää mitään. Kunhan jupisen täällä, kuinka Jumala vain unohtaa tyhmemmät oman onnensa nojaan. Yritä tässä kaiken paskan keskellä vielä uskoa ihanaan Jumalaan.

18

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet Isin 1 st ja minä viimenen

      • Anonyymi

        Aeshin=hänis eli viimenen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aeshin=hänis eli viimenen

        In häs jos sen kääntää englanniksi niin hevon perseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        In häs jos sen kääntää englanniksi niin hevon perseessä

        En Hesse=yksi säkkikangas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En Hesse=yksi säkkikangas

        Alkaa ottaa päähän en ole säkkikangas enkä mikään palkkasoturi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa ottaa päähän en ole säkkikangas enkä mikään palkkasoturi

        Väärään aikaan väärässä paikassa väärällä hetkellä kellot kiusaa en todista itsestäni enkä lue Eliaa


    • Anonyymi

      Hei..pääpystyyn...kai tunnet jonkin luotettavan ehkä hieman sinua vanhemman uskovaisen lempeän henkilön jonka kanssa voit keskustella. Se helpottaa taatusti ja avautuu polku päästä ylös ahdingostasi. Rukoilen puolestasi.

      • Anonyymi

        Tarkoititko isain ystävää


    • Anonyymi

      Voi tyttokulta, älä masennu. Koeta mennä jonkun kanssa juttelemaan, jos sinulle löytyisi töitä. Entä koulutus, jokin, mikä kiinnostaa sinua. Pääsisit elämässä alkuun. Turvaa Jeesukseen. Lue Raamattua. Jeesus antaa sinulle itsellesi sieltä rohkaisua ja asioita.
      Minulla oli traaginen lapsuus. Isä katosi, kun olin 6-vuotias. Löytyi sitten kuolleena keväällä. Sen talven aikana äiti sekosi, eikä sitten uskonut, kun kuuli miehensä kuolleen. Olin vieraissa perheissä sijoitettuna. Noin 11 vuotiaana suunnittelin itsemurhaa.
      Jumala korjasi kaiken. hän oli kanssani työelämässä. olen nyt jo eläkkeellä, onnellinen jumalan lapsi. Siunausta sinulle!

      • Anonyymi

        Eiköhän olisi kaikista paras kun hän saisi hieman apua että pääsisi olotilastaan pois.
        Sinulle ehkä auttoi raamatun lukeminen, mutta luulen että tämä ihminen tarvitsee ystävän itselleen joku joka on ymmärtäväinen . Ei ne itsesuggessiot uskon kanssa oikein mieleatäni ole apu hänelle, vaan ottaisi yhteyttä hoitoalalle johonkin ihmiseen vaikka kuraattorin ja kirjoittaisi huolensa paperille, koska osaa kertoa paremmin kirjoittamalla ja toivon mukaan ei halveksii itse itseään mitenkään. Sillä se on yksi masennuksen muodoista, kyllä hän osaa varmasti asioita , tarvitsee neutraalin henkilön tukea jolta saa neuvoja .


      • Anonyymi

        Ei kaikki tämmöiset tapaukset ole tyttöjä vaikka ehkä suurinosa.


    • Anonyymi

      Rehellisen kuuloinen aloitus. Tunnistan itseni paitsi etten ole uskomassa. Meitä imbesillejä ei hyväksytä minnekään. Maailma ja Taivas ovat kunnon ihmisille. Rauha, Rakkaus ja Rahat olisivat tuhlausta meidänlaisille.

      • Anonyymi

        "Rauha, Rakkaus ja Rahat olisivat tuhlausta meidänlaisille."

        Juuri näin. Olemme turha kuluerä, joihin ei kannata satsata. Ja meihin ei kannata kuluttaa aikaa. Imbesillejä kun olemme. Meihin ei kannata tuhlata aikaa, joka on kaikilla kunnollisilla ja tärkeillä ihmisillä kortilla. Heidän kannattaakin satsata itseensä. Tämä lienee Herran tahto. Me imbesillithän emme kykene tuottamaan mitään, jota tämä yhteiskunta tarvitsisi. Ei, vaikka haluaisimmekin kovasti. Olen itseki kokeillut tätä eräässä työssä, jossa vain huomasin sössiväni kaiken. Tuli firmallekin kalliiksi mun tolloilut. Veikkaan, ettei tämä firma palkkaisi ikinä minua takasi töihin, jos se firma olisi vielä pystyssä. Omat sekoiluni saivat aikaan dominoefektin, jonka jälkeen koko lafka otti ja kaatu. Firman omistaja muistaa tänä päivänäkin muistuttaa mua siitä, että olin kaiken pahan alku ja juuri. Jos olisin ollut tarkkaavaisempi ja älykkäämpi, kyseinen yritys voisi tänä päivänäkin olla vielä pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rauha, Rakkaus ja Rahat olisivat tuhlausta meidänlaisille."

        Juuri näin. Olemme turha kuluerä, joihin ei kannata satsata. Ja meihin ei kannata kuluttaa aikaa. Imbesillejä kun olemme. Meihin ei kannata tuhlata aikaa, joka on kaikilla kunnollisilla ja tärkeillä ihmisillä kortilla. Heidän kannattaakin satsata itseensä. Tämä lienee Herran tahto. Me imbesillithän emme kykene tuottamaan mitään, jota tämä yhteiskunta tarvitsisi. Ei, vaikka haluaisimmekin kovasti. Olen itseki kokeillut tätä eräässä työssä, jossa vain huomasin sössiväni kaiken. Tuli firmallekin kalliiksi mun tolloilut. Veikkaan, ettei tämä firma palkkaisi ikinä minua takasi töihin, jos se firma olisi vielä pystyssä. Omat sekoiluni saivat aikaan dominoefektin, jonka jälkeen koko lafka otti ja kaatu. Firman omistaja muistaa tänä päivänäkin muistuttaa mua siitä, että olin kaiken pahan alku ja juuri. Jos olisin ollut tarkkaavaisempi ja älykkäämpi, kyseinen yritys voisi tänä päivänäkin olla vielä pystyssä.

        samaa mielta ihminen on kaikkivaltias mina en


    • Anonyymi

      Mene nukkumaan jos et jaksa olla hereillä.

      • Anonyymi

        Voisin nukkua pois, jos vain voisin. Eipä tuota kiinnostais enää herätä.


    • Anonyymi

      Rukoilu on kuin runkkausta. Vastapuoli puuttuu.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 K­­­u­u­­m­­­a­t­ ­­t­­y­t­ö­­t­­­ ­o­d­o­­t­­t­­a­­­v­­­­a­­t­­ ­­­s­i­­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18319154

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe