Nyt kun kaipaan sinua, ilman toivoa sinusta

Anonyymi-ap

huomaan, miten paljon sinua menneen noin vuoden aikana ajattelinkaan. Et arvaakaan, miten pitkiä yksinäiset tunnit täällä luonani ovat tänään.

Silloin kun kaipasin sinua ja toivoa vielä oli, en kaikesta ikävästä huolimatta kokenut olevani yksin. Koska sinähän olit siellä Jossain, kaipuun virran takana - minun olisi vain pitänyt ylittää virta ja sitten kaikki olisi ollut hyvin. Olin niin varma, että kaikki olisi lopulta mennyt hyvin, kunhan vain annan ajan kulua riittävän kauan, jaksan odottaa sitä, että kaikki olisi viimein mahdollista, ja kunhan vain kykenisin samalla keräämään rohkeutta tulla luoksesi. Se rohkeus viimein löytyi, mutta se ei sitten riittänytkään.

Olit minulle niin tärkeä, niin rakas. Voi kun olisit tullut ja jäänyt elämääni. Voi kun olisin saanut rakastaa sinua...

98

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman kokenut ja ymmärrän tunteesi hyvin. Se on raskasta alkuun.
      Toivottavasti helpottaa ajan mytä. Voit tietysti pyytää uutta tilaisuutta?
      Puhumalla asiat voi hyvin selvitä. Ainakin toivon sitä sinulle.
      Vaikka oma kohtaloni oli jäädä yksin. Rakkaus on tärkein ja se korjaa kaiken.
      Yritän ainakin uskoa siihen. Toivottavasti sinäkin.

      • Anonyymi

        Kiitos lämpimistä sanoista. Kaikkea hyvää sinulle. -ap


    • Anonyymi

      Se alkaa pitkittyessään repimään vihaksi kun jää selvittämättä syy.

      • Anonyymi

        Tämä on totta... Kun ei saa mihinkään selvyyttä... E


      • Anonyymi

        Ettekö osaa avata sitä suutanne? Voisi auttaa asiaa.


      • Anonyymi

        Olisko vakava sairaus hyvä syy?? Ei halua olla taakkana.


    • Anonyymi

      Jospa se ,,tulevaisuus,,tuo jotain,,tullessaan,,ei olla ,,samassa veneessä,,mut samanlaisessa,,teille toivotan,,hyvää,,kuitenkin,,

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. -ap


    • Anonyymi

      Kenelle tämä?

      • Anonyymi

        Mielessäni oli ihana mies, joka valitettavasti särki sydämeni perjantaina kertomalla minulle ettei tule luokseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielessäni oli ihana mies, joka valitettavasti särki sydämeni perjantaina kertomalla minulle ettei tule luokseni.

        Sanoiko hän, ettei perjantaina tule vai koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielessäni oli ihana mies, joka valitettavasti särki sydämeni perjantaina kertomalla minulle ettei tule luokseni.

        Kai siihen joku syy täytyy olla.
        On ehkä tyhmää arvailla syitä ulkopuolisena.
        Silti kysyn: Onko teistä toinen varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko hän, ettei perjantaina tule vai koskaan?

        Hän ei tule koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siihen joku syy täytyy olla.
        On ehkä tyhmää arvailla syitä ulkopuolisena.
        Silti kysyn: Onko teistä toinen varattu?

        Kyllä minä tiedän syyn. Pettämisestä ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko hän, ettei perjantaina tule vai koskaan?

        Sanoiko suoraan puhelimessa vai kasvotusten vai lähettikö puhelimeesi viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko suoraan puhelimessa vai kasvotusten vai lähettikö puhelimeesi viestin?

        Veikkaisin et tuskin ovat tekemisis hyvä jos tavanneet edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän syyn. Pettämisestä ei ole kyse.

        tuskin kerrot totuutta ett omaa avuttomuuttas menetit raukkauden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko suoraan puhelimessa vai kasvotusten vai lähettikö puhelimeesi viestin?

        Televisioon tekstiviestit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko suoraan puhelimessa vai kasvotusten vai lähettikö puhelimeesi viestin?

        Vastasi viestiini. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasi viestiini. -ap

        Nyt puhut palstaviesteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut palstaviesteistä.

        En puhu palstaviesteistä. Eihän täällä palstalla voi mitään varmuutta mistään saada, oikeassa elämässä nämä asiat pitää selväksi tehdä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu palstaviesteistä. Eihän täällä palstalla voi mitään varmuutta mistään saada, oikeassa elämässä nämä asiat pitää selväksi tehdä. -ap

        kuule sina mulla on talla hetkella muita asioita joita mietin talla hetkella jotta niihin saisi jonkinlaisen jarjestyksen kun saisin edes esn puhelimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siihen joku syy täytyy olla.
        On ehkä tyhmää arvailla syitä ulkopuolisena.
        Silti kysyn: Onko teistä toinen varattu?

        en ole varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule sina mulla on talla hetkella muita asioita joita mietin talla hetkella jotta niihin saisi jonkinlaisen jarjestyksen kun saisin edes esn puhelimen

        sita mina obotan joka paiva mutta sekin on aina vaan hitvean hankalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin et tuskin ovat tekemisis hyvä jos tavanneet edes

        Veikkaan, että sun pää on pehmennyt miettimässä mitkä ihmiset tuntevat toisensa suomi24lla miehen satujen lomassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut palstaviesteistä.

        Ei kukaan muu kuin sinä voi olla niin fanaattinen, että miettii ja karsinoi jonkun itsekseen puhelevan miehen palstaviestejä. Onko sun elämässä mitään muuta unikorni?


    • Uskon kyllä rohkeus joskus löytyy. Täällä voidaan harjoitella rohkeutta.

    • Anonyymi

      Samat on olotilat täälläkin ...ja edelleen raskaat että miksi .,.

    • Anonyymi

      Kaikki on tyhmyyttä. Tyhmyyttä tyhmyyden päälle.

    • Anonyymi

      Oon yrittänyt unohtaa kaiken viime vuodelta ja sitä edellisiltä. Muistan varmasti koko loppuelämän mitenkä tää 2024 alko, vaikka väitettiin että se on kaks sekuntia ja mä unohdan, mutta onpahan tullut uusia mietittäviä.

      • Anonyymi

        Miten se vuosi alkoi?


    • Anonyymi

      Aina on toivoa jos on rakkautta.

      • Anonyymi

        Tietenkin sitä haluaisi uskoa noin, ja joskus niin uskoinkin, koko sydämestäni. Mutta minun on elettävä sen mukaan mitä oikeassa elämässä tapahtuu, ja täällä toivoa ei valitettavasti enää ole. Hänen viestinsä ei jättänyt tulkinnanvaraa. En tule saamaan häntä elämääni.


      • Anonyymi

        Varmasti näin, mutta ei taida koskea tätä miestä, joka on muka aina jutellut itsensä kanssa joko perjantaina tai lauantaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sitä haluaisi uskoa noin, ja joskus niin uskoinkin, koko sydämestäni. Mutta minun on elettävä sen mukaan mitä oikeassa elämässä tapahtuu, ja täällä toivoa ei valitettavasti enää ole. Hänen viestinsä ei jättänyt tulkinnanvaraa. En tule saamaan häntä elämääni.

        lopeta toi provoilu oot feikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sitä haluaisi uskoa noin, ja joskus niin uskoinkin, koko sydämestäni. Mutta minun on elettävä sen mukaan mitä oikeassa elämässä tapahtuu, ja täällä toivoa ei valitettavasti enää ole. Hänen viestinsä ei jättänyt tulkinnanvaraa. En tule saamaan häntä elämääni.

        keta et halua


    • Anonyymi

      No,,jollain tavalla,,eteenpäin mennään,,pakostakin,,ja aika tekee,,tehtävänsä,,muuten ,vuosi kaiketi siitä minullakin jo on.. viime kevät,,ei ollut hyvä

    • Anonyymi

      Yhdestä A-miehestä sama fiilari. Oivoi .

    • Anonyymi

      Täällä yhä olen sinua varten. Sun pitää ottaa yhteyttä viestinä. Ikävöin sinua rakas ❤️

      • Anonyymi

        Minä nimenomaan otin kaipaamani mieheen yhteyttä, joten en ole se, joksi minut kuvittelet. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nimenomaan otin kaipaamani mieheen yhteyttä, joten en ole se, joksi minut kuvittelet. -ap

        Sivullinen.Olitpa rohkea.Hyvä sinä.Moni vois ottaa sinusta mallia.Sano nyt kumpi oli pahempaa se ettet tiennyt hänen ajatuksistaan sinusta yhtään vai nyt kun jotain kuitenkin,asian minkä jälkeen voit prosessoida asiaa ja mennä eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullinen.Olitpa rohkea.Hyvä sinä.Moni vois ottaa sinusta mallia.Sano nyt kumpi oli pahempaa se ettet tiennyt hänen ajatuksistaan sinusta yhtään vai nyt kun jotain kuitenkin,asian minkä jälkeen voit prosessoida asiaa ja mennä eteenpäin?

        Se, että elämässä oli vielä toivoa, oli parempi. Sain toivosta energiaa arkeen. Ajatukset hänestä saivat ajan kulumaan siivillä. Olin iloinen siitä, että hän sytytti sydämeni liekkeihin vuosien jälkeen. Suunnittelin mielessäni tulevaa ja haaveeni olivat kauniita. Tiesin, että hän piti minusta jollain tasolla ainakin, ainakin vähän. Sitä en ollut myöskään kokenut yli vuosikymmeneen. Heräsin hänen myötään eloon tavalla, jolla en ollut ollut elossa pitkiin aikoihin.

        Se kaikki on nyt poissa. Tämä nykytilanne on tyhjää täynnä. Viikonloppuna istuin aloillani tekemättä ja ajattelematta mitään. Kuuntelin vain hiljaisuutta, kuin puulla päähän lyötynä, ihmetellen sitä miten maailman liike oli yhtäkkiä pysähtynyt. Enää minulla ei ole mitään mitä odottaa. Ei mitään mitä toivoa eikä mitään mistä unelmoida. Aika on pysähtynyt ja sitä on liikaa. Kulkusuunta on hukassa, koska se ei enää suuntaa häntä kohti. Minun on taas aloitettava itseni kanssa alusta, etsittävä se, mihin tämän kaipuusta jääneen energian suuntaa kun mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu merkitykselliseltä, enkä tahtoisi jaksaa tehdä sitä enää. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että elämässä oli vielä toivoa, oli parempi. Sain toivosta energiaa arkeen. Ajatukset hänestä saivat ajan kulumaan siivillä. Olin iloinen siitä, että hän sytytti sydämeni liekkeihin vuosien jälkeen. Suunnittelin mielessäni tulevaa ja haaveeni olivat kauniita. Tiesin, että hän piti minusta jollain tasolla ainakin, ainakin vähän. Sitä en ollut myöskään kokenut yli vuosikymmeneen. Heräsin hänen myötään eloon tavalla, jolla en ollut ollut elossa pitkiin aikoihin.

        Se kaikki on nyt poissa. Tämä nykytilanne on tyhjää täynnä. Viikonloppuna istuin aloillani tekemättä ja ajattelematta mitään. Kuuntelin vain hiljaisuutta, kuin puulla päähän lyötynä, ihmetellen sitä miten maailman liike oli yhtäkkiä pysähtynyt. Enää minulla ei ole mitään mitä odottaa. Ei mitään mitä toivoa eikä mitään mistä unelmoida. Aika on pysähtynyt ja sitä on liikaa. Kulkusuunta on hukassa, koska se ei enää suuntaa häntä kohti. Minun on taas aloitettava itseni kanssa alusta, etsittävä se, mihin tämän kaipuusta jääneen energian suuntaa kun mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu merkitykselliseltä, enkä tahtoisi jaksaa tehdä sitä enää. -ap

        Olen aidosti pahoillani kun jouduit kokemaan tuollaista. Osaan eläytyä tuohon tuntemuksiisi eikä tunnu minustakaan hyvältä edes ajatella mitä koit. Varsinkin jos olet hän nainen, jota ajattelen. Tiedän mokanneeni muutaman kerran. Olen pettynyt itseeni kun en ole saanut repäistyä itseäni lentämään kuin taivaan lintu, kohti elämääsi ja vihdoinkin oltaisiin päädytty yhteen.


      • Anonyymi

        onko pakko joka aisaa kommentoida veemäisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että elämässä oli vielä toivoa, oli parempi. Sain toivosta energiaa arkeen. Ajatukset hänestä saivat ajan kulumaan siivillä. Olin iloinen siitä, että hän sytytti sydämeni liekkeihin vuosien jälkeen. Suunnittelin mielessäni tulevaa ja haaveeni olivat kauniita. Tiesin, että hän piti minusta jollain tasolla ainakin, ainakin vähän. Sitä en ollut myöskään kokenut yli vuosikymmeneen. Heräsin hänen myötään eloon tavalla, jolla en ollut ollut elossa pitkiin aikoihin.

        Se kaikki on nyt poissa. Tämä nykytilanne on tyhjää täynnä. Viikonloppuna istuin aloillani tekemättä ja ajattelematta mitään. Kuuntelin vain hiljaisuutta, kuin puulla päähän lyötynä, ihmetellen sitä miten maailman liike oli yhtäkkiä pysähtynyt. Enää minulla ei ole mitään mitä odottaa. Ei mitään mitä toivoa eikä mitään mistä unelmoida. Aika on pysähtynyt ja sitä on liikaa. Kulkusuunta on hukassa, koska se ei enää suuntaa häntä kohti. Minun on taas aloitettava itseni kanssa alusta, etsittävä se, mihin tämän kaipuusta jääneen energian suuntaa kun mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu merkitykselliseltä, enkä tahtoisi jaksaa tehdä sitä enää. -ap

        kerjäät sääliä voi mene ny jo v*ttu kirjottaa kyl jaksat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että elämässä oli vielä toivoa, oli parempi. Sain toivosta energiaa arkeen. Ajatukset hänestä saivat ajan kulumaan siivillä. Olin iloinen siitä, että hän sytytti sydämeni liekkeihin vuosien jälkeen. Suunnittelin mielessäni tulevaa ja haaveeni olivat kauniita. Tiesin, että hän piti minusta jollain tasolla ainakin, ainakin vähän. Sitä en ollut myöskään kokenut yli vuosikymmeneen. Heräsin hänen myötään eloon tavalla, jolla en ollut ollut elossa pitkiin aikoihin.

        Se kaikki on nyt poissa. Tämä nykytilanne on tyhjää täynnä. Viikonloppuna istuin aloillani tekemättä ja ajattelematta mitään. Kuuntelin vain hiljaisuutta, kuin puulla päähän lyötynä, ihmetellen sitä miten maailman liike oli yhtäkkiä pysähtynyt. Enää minulla ei ole mitään mitä odottaa. Ei mitään mitä toivoa eikä mitään mistä unelmoida. Aika on pysähtynyt ja sitä on liikaa. Kulkusuunta on hukassa, koska se ei enää suuntaa häntä kohti. Minun on taas aloitettava itseni kanssa alusta, etsittävä se, mihin tämän kaipuusta jääneen energian suuntaa kun mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu merkitykselliseltä, enkä tahtoisi jaksaa tehdä sitä enää. -ap

        Sait taas uusia ideoit uusiin satuihi voit jatkaa monta vuotta tätä samaa tääll palstal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että elämässä oli vielä toivoa, oli parempi. Sain toivosta energiaa arkeen. Ajatukset hänestä saivat ajan kulumaan siivillä. Olin iloinen siitä, että hän sytytti sydämeni liekkeihin vuosien jälkeen. Suunnittelin mielessäni tulevaa ja haaveeni olivat kauniita. Tiesin, että hän piti minusta jollain tasolla ainakin, ainakin vähän. Sitä en ollut myöskään kokenut yli vuosikymmeneen. Heräsin hänen myötään eloon tavalla, jolla en ollut ollut elossa pitkiin aikoihin.

        Se kaikki on nyt poissa. Tämä nykytilanne on tyhjää täynnä. Viikonloppuna istuin aloillani tekemättä ja ajattelematta mitään. Kuuntelin vain hiljaisuutta, kuin puulla päähän lyötynä, ihmetellen sitä miten maailman liike oli yhtäkkiä pysähtynyt. Enää minulla ei ole mitään mitä odottaa. Ei mitään mitä toivoa eikä mitään mistä unelmoida. Aika on pysähtynyt ja sitä on liikaa. Kulkusuunta on hukassa, koska se ei enää suuntaa häntä kohti. Minun on taas aloitettava itseni kanssa alusta, etsittävä se, mihin tämän kaipuusta jääneen energian suuntaa kun mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu merkitykselliseltä, enkä tahtoisi jaksaa tehdä sitä enää. -ap

        Voimia sulle😢ja halit kuka lie.
        Toivottavasti et näe häntä usein ohikiitävää hetkeä ja niitä hänen mahdollisia kumppaneita silmiesi alla. Pääset prosessoimaan ja sut pakotetaan nyt keskittyy muuhunkin kuin häneen.
        Ajattele tosiaan miten raastavaa olisi vaikka asua saman tien varressa ja nähdä hänet uuden muikelon kanssa halimassa päivittäin tai vieläkin pahempaa, töissä tai koulussa... Omg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sulle😢ja halit kuka lie.
        Toivottavasti et näe häntä usein ohikiitävää hetkeä ja niitä hänen mahdollisia kumppaneita silmiesi alla. Pääset prosessoimaan ja sut pakotetaan nyt keskittyy muuhunkin kuin häneen.
        Ajattele tosiaan miten raastavaa olisi vaikka asua saman tien varressa ja nähdä hänet uuden muikelon kanssa halimassa päivittäin tai vieläkin pahempaa, töissä tai koulussa... Omg.

        Kiitos.
        Asumme hänen kanssaan samassa kaupungissa, mutta on aika epätodennäköistä, että törmäisimme missään sattumalta. Totta kai se sattuu, jos niin käy, mutta sitä on turha murehtia etukäteen. Ja minä olen onneksi tosi huono huomaamaan tuttuja ihmisiä missään yleensäkään, joten voi olla etten näe häntä vaikka vastaan kävelisi. :) Olen yleensä aika lailla omissa maailmoissani, kun tuolla ulkona liikun. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko pakko joka aisaa kommentoida veemäisesti

        Nyt sitä aisaa mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aidosti pahoillani kun jouduit kokemaan tuollaista. Osaan eläytyä tuohon tuntemuksiisi eikä tunnu minustakaan hyvältä edes ajatella mitä koit. Varsinkin jos olet hän nainen, jota ajattelen. Tiedän mokanneeni muutaman kerran. Olen pettynyt itseeni kun en ole saanut repäistyä itseäni lentämään kuin taivaan lintu, kohti elämääsi ja vihdoinkin oltaisiin päädytty yhteen.

        Ei minulla ole pahaa ajatusta hänestä. Enkä ajattele, että hän olisi "mokannut" mitenkään missään vaiheessa. Ihminen on ihastuessaan/rakastuessaan herkillä ja huteja tulee siinä rytäkässä varmasti kaikilla ja minä nyt olen viimeinen ihminen, joka voisi heittää ensimmäisen kiven. En minä etsi vikoja, en syyttele enkä tuomitse. -ap


      • Anonyymi

        se on töissä suomi24 ja saa pösilöt kirjoittaan tänne kuin mtv teksti palsta öisin vuosia sit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on töissä suomi24 ja saa pösilöt kirjoittaan tänne kuin mtv teksti palsta öisin vuosia sit

        Tämä taitaa olla sinun naisena vuosikymmeniä esiintyneen miehen erittäin vapaa tulkintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä taitaa olla sinun naisena vuosikymmeniä esiintyneen miehen erittäin vapaa tulkintasi

        No mediapelinsä kullakin ”voittajalla”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko pakko joka aisaa kommentoida veemäisesti

        On, täällä on sen verran tärähtänyttä väkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerjäät sääliä voi mene ny jo v*ttu kirjottaa kyl jaksat

        Sinä olet siis niin huomionkipeä gallupkuningatar, että tappelet naisena esiintyvän miehen kanssa jostain abstaktista huomiosta? Kirjoittele vaikka g-pisteestäsi vaihteeksi samalla kun vaahtoat tyrkkyilystä toisessa ketjussa


    • Anonyymi

      En voinut jäädä, koska et halunnut mua tarpeeksi. Toiseksi olisin kelvannut, ykköseksi en.

      • Anonyymi

        Ohi menee. Elämässäni on vain yksi mies kerrallaan. Aina. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menee. Elämässäni on vain yksi mies kerrallaan. Aina. -ap

        Kyllä kyllä, olet mies elämäsi suurinnsankari on tullut huomattua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menee. Elämässäni on vain yksi mies kerrallaan. Aina. -ap

        LOL 💩😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi menee. Elämässäni on vain yksi mies kerrallaan. Aina. -ap

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOL 💩😂

        Naureskelee mies omalle kommentille eli pokka ei riitä itsekehuun? Ihme, sillä vaikutat aika autuaalta kaverilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

        Voi sinuakin reppanaa


    • Anonyymi

      Suunnitelmat eivät aina mene niin vaikka olisi niiden halunnut menevän toisin. Itselleni kävi näin viikonloppuna.

      • Anonyymi

        No,kerro vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,kerro vinkki.

        Ei kai hän halua kertoa jos ei mennyt kuin strömsössä on tapana mennä. Joku ottanut vallan ihmisestä kai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hän halua kertoa jos ei mennyt kuin strömsössä on tapana mennä. Joku ottanut vallan ihmisestä kai?

        Ei valtaa voi ottaa ihmiseltä. Manipulointi on mahdollista mutta vallan saa aina halutessaan takaisin kun ymmärtää mitä on tapahtunut. Se voi olla sotkuista. Moni alkoholisti käyttää manipulointia saadakseen mitä haluaa. Tietysti moni muukin. Melko yleistä se on kuitenkin.


    • Anonyymi

      Sain viestisi jos olet hän. Anteeksi kun epäröin. Olet hyvin rohkea ja se saikin minut ymmälläni. Haluat mennä suhteessa täysillä eteenpäin ja niin haluaisin minäkin, mutta minulla menee vielä aikaa asioiden prosessointiin, joten minulle sopisi rauhallinen eteneminen suhteessa. Epäröin, koska ajattelen sinun odottavan paljon enemmän minulta juuri nyt kuin on mahdollista.

      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Naiselle.


      • Anonyymi

        Tää saattaa olla minulle, niin vastaan
        Kiva jos näit. Kiva jos jäit miettimään. Halusin näyttää sulle, että oon täällä olemassa ja tosissani. Oon tosi ymmärtäväinen tiettyyn pisteeseen saakka, mutta petyin kyllä, kun ei pientäkään vastausta saanut ja tunsin ihan suruakin… Se viimeistään kertoi että tunteita on. Haluan, että tiedät etten pelaile täällä mitään pelejä ja että olen ihastunut suhun ihan ihmisenä. Siihen millainen olet. En pinnallisiin asioihin tms. Se että teet mitä teet kuumottaa, mutta tunteilleni en mitään mahda, joten ehkä kaiken voisi saada toimimaan jos toisesta välittää. Ja arvostan tottakai sitä mitä teet. Siitä ei ole tietenkään kyse. Elämäntilanteet itsessään tekee jo sen, että asiat etenisi rauhassa ja jouduttais olemaan paljon erossa ainakin seuraavina vuosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        mies miehelle


      • Anonyymi

        Sivusta. Täällä samanlainen nainen. Jopa ystävyys suhteissa haluan edetä rauhassa. Olen oppinut kantapään kautta ollessani nopea ennen.Raha asioissa pätee vain sanonta: "Nopeat syö hitaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää saattaa olla minulle, niin vastaan
        Kiva jos näit. Kiva jos jäit miettimään. Halusin näyttää sulle, että oon täällä olemassa ja tosissani. Oon tosi ymmärtäväinen tiettyyn pisteeseen saakka, mutta petyin kyllä, kun ei pientäkään vastausta saanut ja tunsin ihan suruakin… Se viimeistään kertoi että tunteita on. Haluan, että tiedät etten pelaile täällä mitään pelejä ja että olen ihastunut suhun ihan ihmisenä. Siihen millainen olet. En pinnallisiin asioihin tms. Se että teet mitä teet kuumottaa, mutta tunteilleni en mitään mahda, joten ehkä kaiken voisi saada toimimaan jos toisesta välittää. Ja arvostan tottakai sitä mitä teet. Siitä ei ole tietenkään kyse. Elämäntilanteet itsessään tekee jo sen, että asiat etenisi rauhassa ja jouduttais olemaan paljon erossa ainakin seuraavina vuosina.

        Kumma tuo loppu sulla. Oletko menossa lusimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma tuo loppu sulla. Oletko menossa lusimaan?

        Muakin vähän ihmetytti tuo loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin vähän ihmetytti tuo loppu.

        On se hyvä äimistellä kun trollipalstalla on kummaa juttua, autuaana on helppo olla ei rasitu polla


      • Anonyymi

        En ole kaivattusi, mutta kerro tuo hänelle - jos kaivattusi aidosti välittää sinusta, hän ottaa tietenkin tilanteesi huomioon eikä tuo ole mikään ongelma. Rakkaus on kärsivällinen. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle.

        Ei siitä tiedä, kumpaa sukupuolta enemmän edustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaivattusi, mutta kerro tuo hänelle - jos kaivattusi aidosti välittää sinusta, hän ottaa tietenkin tilanteesi huomioon eikä tuo ole mikään ongelma. Rakkaus on kärsivällinen. -ap

        hui kauheaa kun tiedat kaiken uhta juttua et tieba


    • Anonyymi

      Ohi, sillä hän ei ole koskaan lähestynyt.

    • Anonyymi

      Jos olet hän, luit kyllä hyvin tuntemuksiani. Pelailun pelko on vaikuttanut käytökseeni liikaa, luonteeni ei pidä pelailusta yhtään. Minä myös haluan tutustua sinuun, kokonaisena ihmisenä ja persoonana, koska mielestäni vain sillä tavalla mahdollisimman hyvä ja syvä suhde on edes mahdollista. Ymmärrän myös elämäntilanteesi ja ajattelen asioita laadullisesti. Pienetkin hetket elämässä on muistamisen arvoisia. Tärkeää on myös syvä henkinen yhteys, joka säilyy missä sitten menemmekin.

      • Anonyymi

        En valitettavasti ole kaivattusi, asia ei jäänyt meillä mitenkään kesken vaan sille nimenomaan laitettiin piste. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti ole kaivattusi, asia ei jäänyt meillä mitenkään kesken vaan sille nimenomaan laitettiin piste. -ap

        Sinä et tarinoiden mies koskaan oikein kerro mitään, että millä tavalla se piste laitettiin että hömelöt jaksais kiinnostua


    • Anonyymi

      Tekoälyä tarvitsen nyt. Kerro mikä on virta.

    • Anonyymi

      Hänelle haluan sanoa, että pelkoa mistään peleistä kanssani ei ole. Olen ihminen, joka ei edes tykkää päästää muita lähelle. Ihmiset harvoin ymmärtävät, että olen niin pelokas oikeasti... Se miten osasit lähestyä ja koskettaa minua on ihmeellistä. Olet ymmärtänyt minua ja nähnyt minuun. Se jos mikä on korvaamatonta. Tiedät, että ajattelen sinua paljon… Kuljet mukanani. Lämpimiä ajatuksia. Koen tunteita kauttasi ja tuntuu hyvältä, kun sinusta tuntuu hyvältä, kun onnistut. En halua olla ”tiellä” vaan tuomassa sinulle ymmärrystä ja valoa.

      • Anonyymi

        Tämä oli kauniisti olleen sanottu.
        Sivusta.
        Yhdessä aloituksessa oli kysymys, nainen kerro mikä kaivatussasi on sitä jotain.
        No, luulen kaivattuni olevan tämmönen kuten ap. Mutta, iso mutta nimittäin hänessä on toinen puoli ja se on täysin vastakohta,tulkitsen niin mitä olen katsonut julkisia hänen julkaisujaan.
        En katso sitä pahalla, ehkä pienellä varauksella en siksi että puolet olisivat huonot vaan tälle some hänelle en koe olevani riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli kauniisti olleen sanottu.
        Sivusta.
        Yhdessä aloituksessa oli kysymys, nainen kerro mikä kaivatussasi on sitä jotain.
        No, luulen kaivattuni olevan tämmönen kuten ap. Mutta, iso mutta nimittäin hänessä on toinen puoli ja se on täysin vastakohta,tulkitsen niin mitä olen katsonut julkisia hänen julkaisujaan.
        En katso sitä pahalla, ehkä pienellä varauksella en siksi että puolet olisivat huonot vaan tälle some hänelle en koe olevani riittävä.

        Sivusta, ootkohan someani kurkkinut :D Eipä aina kannata kaikkea ihan kirjaimellisesti ottaa mitä somessa on. Varsinkaan julkisia juttuja.


    • Anonyymi

      Ai sultako rohkeutta löytyi hehe

      • Anonyymi

        Olipa kumma kommentti taas.


    • Anonyymi

      Sivusta: en oo maailmannapa, mutta jos minuun viitataan, usein ilkkuen, etten olisi lähestynyt, niin on kyllä puppua! Useita tapaamisehdotuksia vuoden sisään. Mut ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Oletko vähä-älyinen? ;) kuinka tyhmä ihminen siellä oikein kirjoittaakaan


    • Anonyymi

      Haluan Sinua...Vain Sinua...Matka on ollut Ravistavan suurta tunnemyrskyä mitä ei voi sanoin kertoa. Olen ollut vuoren reunalla monestikin ja miettinyt suurta hyppyä tuntemattomaan mutta aina olen koonnut itseni ja halunnut matkaa jatkaa kanssasi.
      Niin...Olen valmis kaikkeen tuntemattomaan ja maailmaan kanssasi jonka sävelet nuotitamme vain me. On ollut todellakin vaikeaa ja molempia uuvuttavaa tämä startti satasen aidoille...Mutta uskoisin, että maaliin päästään ja huulipunat poskella. Sinulle

      • Anonyymi

        Ja minä sinua… Jos olet siis hän.
        Upeeta kuulla, että et ole luovuttanut uskoa meidän kahden suhteen, vaikka varmasti sinulla on paljonkin mahdollisuuksia siihen. Minulla ei ole käynyt luovuttaminen mielessä aikoihin, vaikka aluksi säikähdin vain omia tunteitani ja piti niitä ajatuksia jäsennellä… Haluaisin enemmän kuin mitään tutustua sinuun paremmin ja tietysti nähdä sinut viimein vierelläni


    • Anonyymi

      Olit vain yksi sekopää muiden naisten joukossa ukissa,toivon ettet löydä koskaan ketään

    • Anonyymi

      trolli seko ja transsun näköinen kaurapuuronaama

      • Anonyymi

        Koetko nämä kirjoitukset uhkana? Ihmmettelen vain sitä miksi vaivaudut kirjoittamaan mitään näihin viesteihin. Ei kannattase vain lisää näiden kirjoitusten suosiota.


      • Anonyymi

        nyt mina en jaksa enaan lukea joten moro


    • Anonyymi

      Surullista. Ehkä toivoa kuitenkin kostain vielä löytyy…

      • Anonyymi

        Jostain.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe