Oon pari vuotta alle 18 enkä oo ikinä suudellu haluisin et joku tulis opettaan mulle sen että sit isona osaan. Iällä sukupuolella tai ulkonäöllä ei oo väliä.
Suutelu haluisin opetella mut en tiiä miten ja kenen kanssa
9
315
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhene muutama vuosi.
Voisiks tulla opettaan voidaan opetella vaikka teillä. En kerro kenellekään haluaisin vaan opetella .
- Anonyymi
Ratina tai Koskikeskus sieltä löytyy apu.
- Anonyymi
Kannattaa vielä pakkasten aikaan harjoitella metallikaiteisiin .
- Anonyymi
Ei kun siellä missä niitä lukkoja on kiinnitetty kaiteisiin 🤔
- Anonyymi
Harjoittelin aikoinaan identtisen kaksoisveljeni kanssa suutelua. 😘
- Anonyymi
Sweet Home Alabama · ”Don't Ask Me No Questions” · ”Sweet Home Alabama” 😍💘🥰💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sweet Home Alabama · ”Don't Ask Me No Questions” · ”Sweet Home Alabama” 😍💘🥰💘
Mitäpä se muille kuuluu kenen kanssa harjoittelet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780