Mistä rouva löytää seksiä (salaa)

Anonyymi-ap

Hei pettäjät! Mistä varattuna ihmisenä löytää parhaiten seksiseuraa? Tinderissä on liian kova riski jäädä kiinni, baareissa en tosiaan jaksa käydä ja siinäkin kiinni jäämisen riski? Sitten kun yritin tehdä ilmoitusta sekitreffeihin niin olisi pitänyt lähettää valokuvaa ylläpidolle ja varmaan maksullisesti luultaisiin.

Eli miten pystyn pettämään salaa?

147

2886

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen ehdottomasti https://www.panemua.net sivustoa. Siellä on paljon juuri sinun kaltaisiasi ja siellä osataan pitää yksityisyydestä kiinni. Iso peukku! T: Pettäjä-mies

      • Anonyymi

        Ehdottomasti hyvä sivusto meille pettäjille ja toki muillekin ketkä etsivät seksiseuraa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti hyvä sivusto meille pettäjille ja toki muillekin ketkä etsivät seksiseuraa :)

        Itse en ainakaan tiedä muita sivustoja josta löytäisi seksiseuraa? Siis jos ei maksullisista puhuta ja Tinderistä


      • Anonyymi

        Oon kyllä aina ihmetellyt jos nainen ei löydä seksiseuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti hyvä sivusto meille pettäjille ja toki muillekin ketkä etsivät seksiseuraa :)

        Seksiseuraa vaiko pillua tarkoitat vielä kun sitä tarkennat niillä nääs on ero jos et ole sitä tajunnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä aina ihmetellyt jos nainen ei löydä seksiseuraa

        Kyllä ne panon löytää helposti mu ei seksiseuraa ja mihin pelkkää panoa si taas kukaan tarvis no tuskin mihinkään sen hetken helpotuksen kun saa ominkäsin helpommin


      • Anonyymi

        Hyvä tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä aina ihmetellyt jos nainen ei löydä seksiseuraa

        Kun vapaita normaali-ihmisiä on niin vähän.


      • Anonyymi

        Okei tuntuu olevan paras. T. Nautin tavasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tuntuu olevan paras. T. Nautin tavasta

        Ja jos on maissia niin sit sihteeriopisto.org :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti hyvä sivusto meille pettäjille ja toki muillekin ketkä etsivät seksiseuraa :)

        Seksiseuraa löytyi, samalla sain ystävän. Vapaina emme petä ketään. Tapaamisissa on oma vaivansa, mutta sitten se onkin juhla.


      • Anonyymi

        Kiitos, löysin eilisen panon panemua sivuilta


      • Anonyymi

        No heti pitää vinguttaa visaa tuolla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No heti pitää vinguttaa visaa tuolla!!

        Omaasi kaverin vai firman firman korttia vinguttamal saat luultavasti kenkää omaa korttia vinguttamal jäät pettämisestä kiinni ja samoin kaveris kortilla nääs meinaan et kaveris polttaa sut emännälles jos sattuu oleen poikamies et saa ihte tältä bildeä noi taitaa melkopitkälti men saattaa toki ol et erehdyn kun en itse tuommoisia harrasta olen mielenkiinnolla vierestä seurannu kuinka parisuhteensa voi pilata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaasi kaverin vai firman firman korttia vinguttamal saat luultavasti kenkää omaa korttia vinguttamal jäät pettämisestä kiinni ja samoin kaveris kortilla nääs meinaan et kaveris polttaa sut emännälles jos sattuu oleen poikamies et saa ihte tältä bildeä noi taitaa melkopitkälti men saattaa toki ol et erehdyn kun en itse tuommoisia harrasta olen mielenkiinnolla vierestä seurannu kuinka parisuhteensa voi pilata

        Hä?


    • Anonyymi

      Ensimmäiseksi aivan mahtavaa, että uskallat toteuttaa itseäsi. Ei muuta kuin vähän kyselemään työkavereilta pikkujouluissa :)

      • Anonyymi

        Varmin tapa hankaloittaa työssä oloa jos työkavereistasi hetken helpotusta alat etsiä


    • Anonyymi

      Siis onko yleistäkin, että parisuhteen tärkein asia on seksi?

      • Anonyymi

        Kyllähän se perinteisesti on ollut se asia, joka erottaa parisuhteen muista läheisistä ystävyyssuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se perinteisesti on ollut se asia, joka erottaa parisuhteen muista läheisistä ystävyyssuhteista.

        Yksi tärkeimmistä syistä mutta tuskin yksikään pitkä parisuhde seksiin pelkästään perustuu. Jos ei ole muuta yhteistä kun seksi ja toinen muuten ärsyttää joka suhteessa niin tuskin homma toimii enää...


      • Anonyymi

        On yllättävänkin mu sii kohti kannattaa harkita ainakin onko kykenevä sellaiseen parisuhteeseen missä seksi on tärkein asia nääs siinä kohti kun seksi loppuu syystä tai toisesta päättyy usein suhdekin


    • Anonyymi

      Minä olen voimakaslibidoinen mies, ja pitkän avioliiton (lapset siis tehty ja suku jatkettu), jälkeen suhteessa tasan ja vain tasokkaan seksin ja helpon pillun vuoksi. Toki se maksullisillakin hoituisi, mutta siitä saa aina tietyn maineen ja ihmettelyä.

      • Anonyymi

        No sä olisit sen maineen ansainnu jokatapauksessa jos et kerran puolisoasi minään muuna pidä kun reikänä johon tarpeesi teet tiesikkö wcpönttö on sitä tarpeiden tekoa varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä olisit sen maineen ansainnu jokatapauksessa jos et kerran puolisoasi minään muuna pidä kun reikänä johon tarpeesi teet tiesikkö wcpönttö on sitä tarpeiden tekoa varten

        Kiitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti

        No oleppa hyvä


      • Anonyymi

        Aika kylmä asenne, mutta mikäs siinä jos puolisosi on kartalla tilanteesta. Ehkä sinäkin olet hänelle pelkkä mulkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kylmä asenne, mutta mikäs siinä jos puolisosi on kartalla tilanteesta. Ehkä sinäkin olet hänelle pelkkä mulkku.

        No luulen et tossakin tilanteessa löytys helposti parempikin mulkku mu hänel on nainen joka tyytyy vähään


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­um­me sinut käymään u­­ude­­­ss­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli miljo­ona! 👉 http://armtown.com/H/K2y3S0

    • Anonyymi

      Ollaan oltu puolison kanssa reilu 4 vuotta yhdessä ja itseä on alkanut viime aikoina harmittaa sellainen jokin intohimon puute tässä suhteessa. Mies on komea, urheilullinen, kultainen ja huomaavainen. Tiedän kaikesta, että hän rakastaa mua ja mä rakastan häntä.

      Ongelma pyörii intohimon puutteen ympärillä. Alkuun seksiä oli luonnollisesti monta kertaa päivässä. Nyt seksiä on viikottain. Ongelma ei ole määrässä vaan laadussa. Haluaisin, että kumppanini olisi seksin suhteen määrätietoisempi ja osoittaisi sanoin, katsein jne että haluaa mua. Nykyään teen itse aina aloitteen seksiin. Mies on kyllä lähes aina valmiina, jos teen aloitteen, mutta seksi tuntuu sellaiselta mekaaniselta suoritukselta.

      Miestä en halua vaihtaa, koska rakastan häntä aivan valtavasti ja käsittääkseni tällainen intohimon kaipuu on aika tyypillistä parisuhteissa.

      Itse villiinnyn katseesta, kosketuksesta, äänestä, otteista, puheesta. Mutta voiko tällaisia asioita opettaa puolisolle, jos ne eivät tule luonnostaan?

      Kysymykseni kuuluu, onko joku saanut vastaavassa tilanteessa intohimon roihuamaan ja jos sait, niin miten?

      • Anonyymi

        Miten jatkoitte tuosta?


      • Anonyymi

        Opettele sinä helvetin pelle kirjoittamaan suomea kun siihen on sinua kehotettu jo monta kertaa aiemminkin. Tule vasta sitten tänne avautumaan kun on pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet hallussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä helvetin pelle kirjoittamaan suomea kun siihen on sinua kehotettu jo monta kertaa aiemminkin. Tule vasta sitten tänne avautumaan kun on pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet hallussa!

        Vittu sinut pitäs junntti tunkea turkinhihaan ja nussia uusiksi olet niin mulkun oloinen tapaus et ihan ihmettelen jos sun seurassas kukaan minuuttia kauempaa viihtyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä helvetin pelle kirjoittamaan suomea kun siihen on sinua kehotettu jo monta kertaa aiemminkin. Tule vasta sitten tänne avautumaan kun on pilkut, pisteet ja isot alkukirjaimet hallussa!

        Ja miten se susta tekee yhtään sen parempaa ihmistä vaikka äikässä kympinoppilas olitkin mul oli äikän kokeesta parasnumero koskaan vitonen silti se oli muistaakseni seiska totaris


    • Anonyymi

      Vaimo ei osannut kertoa toiveistaan. Lopulta petti, kun etsi sitä intohimoa.

      Tosi paska olla tässä suhteessa nyt. Vaimo etsi sitä intohimoa ja unohti lapset. Petti ties kuinka monta kertaa, kun en heti tajunnut. Elin itse ruuhkavuosia. Nyt vaimo uhkaa, etten erotessa saa lapsia. Tämä ei mene nyt oikein.

      • Anonyymi

        Erehdyit kenties narsistin kanssa lapsesi tekemään niiden kanssa ei yleensä pääse sopimukseen lapsista johtuu siitä että haluaa ainakin yrittää hallita sua eronjälkeen jos ei itse munaa muualta saakkaan vaikka haluaisi


    • Anonyymi

      Ei ollut suhteen alussakaan katsetta, määrätietoisuutta tai seksiin liittyvää puhetta. Muistan kysyneeni suhteen alussa mieheltäni, onko seksi hänelle ylipäänsä tärkeää, koska jo silloin aistin, että hän ei tehnyt aloitteita. Hän vastasi seksi olevan tärkeää, mutta käytännössä asia vaikutti päinvastaiselta. Ajattelin silloin, että häntä vain jännittää uusi ihmissuhde jne.

      Jostain luinkin, että parisuhteen solmussa on usein samoja elementtejä mukana, mitä jo suhteen alussa. Ja tämä noin 4 vuoden etappi taitaa olla yleinen kriisin ilmenemiskohta.

      Rakastan miestäni, mutta huomaan ajautuneen henkilökohtaiseen kriisiin, koska en koe tässä suhteessa sellaista seksuaalisuutta, mitä toivoisin. Fantasioissani on villiä menoa ja koen olevani mieleltäni seksuaalisesti villi.

      Yritin kerran vähän kysellä mieheltäni, mikä häntä sytyttää tai mikä on hänen mielestään kiihottavaa. Hän vastasi nopeasti, että minä. Vaikka vastaus oli kultainen, tuli samalla fiilis, että seksi puheenaiheena ei häntä kiinnosta.

      Seksiä siis on, mutta se ei tunnu miltään, koska siinä ei ole tunnetta mukana. Mies on tosiaan aina valmis, kun teen ehdotuksen, mutta hän ei tee aloitteita seksiin.

      Maailmassa on varmasti isompiakin ongelmia ja tämä oma kriisini varmasti joskus ratkeaa jotenkin... mutta otan vertaistukea vastaan.

      • Anonyymi

        Kamala tilanne!


      • Anonyymi

        Ette ole sukupuolivieteiltänne yhteensopiva pari miehesi suostuu luultavasti seksiin kanssasi velvollisuuden tunnosta koska ei ehkä halua menettää sua mitäs si kun ei hän pysty suoriutumaan siitä lainkaan nääs kun yleensä siittä menee maku jossain vaiheessa kun sitä velvollisuudentunnosta tekee ja siinä kohti yleensä saattaa alkaa esiintymään niittä erektioivaikeuksia


      • Anonyymi

        Otan osaa! Sanoisin että ratkaisun avain on niinkin yllättävä kuin kommunikaatio. Kerro suoraan mitä haluat ja mikä sinua kiihottaa, ja yritä sitä kautta päästä käsiksi myös kumppanin todelliseen sielunmaisemaan, mitä olet toki jo yrittänytkin. Jatka sitkeästi, mutta ilman painostusta ja syyllistämistä, ilon kautta. Kerro että haluat myös hänen parastaan, sillä toimiva suhde on molempien etu.

        Monesti haluttomuuden syynä on häpeä omasta seksuaalisuudesta, suuntautuminen, mieltymykset, fetissit, ei-monogaamiset taipumukset. Itse salasin näitä asioita puolisolta vuosikausia ja niiden kanssa kaappiin ahtautuminen vei halut, kun ei siveä avioseksi tuntunut yhtään miltään. Osittain syytän itseäni rohkeuden puutteesta, mutta ei myöskään suhteen ilmapiiri houkutellut kertomaan. Vasta kun päätin heittää häpeälle hyvästit, uskalsin avautua hänelle ja vapauduin samalla muutenkin olemaan enemmän oma itseni. Aloimme keskustella seksistä avoimesti ja petipuuhiin tuli ihan uudenlaista twistiä. Moni on ihmetellyt, kun olen saanut uutta hehkua, no tässä syy.

        Meillä tähän nykytilanteeseen päädyttiin vähän turhankin pitkän mutkan kautta. Haluttomuuteni johti lopulta pitkään seksittömään kauteen, joka aloitettiin yhteisymmärryksessä, kun tilanne oli yhdessä todettu. Halusimme kuitenkin lasten takia asua yhdessä. Sinä aikana löysimme toisemme uudelleen, ensin ystävinä ja kumppaneina ja lopulta myös rakastavaisina. Löytyi kadotettu huumori ja arvostus toisiamme kohtaan, aloimme aidosti taas tykätä toisistamme. Ihminen, jota en ollut vuosikausiin halunnut, muuttui silmissäni suorastaan himottavaksi.

        Summa summarum, jos muu ei auta, kokeilkaa olla jonkin aikaa pelkkiä kavereita ja katsokaa miten se vaikuttaa suhteeseenne. Puhukaa tauonkin aikana fiiliksistänne.

        Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Mulle voi soitella :) T: Pete vantalaa

      • Anonyymi

        siis Vantaalta olen.


    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­i s­­ek­sitea­­tteri ava­­­utu­­u Suomeen! Ku­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­­. Ilmo­­­it­tau­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­ämm­­e tä­­äll­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/B9x8P7

      • Anonyymi

        Anteeksi mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mikä?

        Se on mainos!


    • Anonyymi

      Hei kaikki pariskunnat, niin miehet kuin naisetkin. Haluaisin nyt palstan miehet ja naiset että kysytte myös omalta puolisolta mielipidettä tähän asiaan ennenkuin vastaatte. Tai toki voi vastata suoraan.
      Onko teillä tullut sellaisia pidempiä taukoja siihen intiimeimpään kanssa käymiseen? Onko jompikumpi sortunut pettämään yms?. Monesti nähnyt esim: pareja keillä pidempi paussi tullut , vähän niinkuin huomaamatta niin sitten toinen on turvautunut omaan käteen ja toinen toiseen ihmiseen. Sitten puolusteltu että kun ei saanut seksiä?. Vaikka olisi suuta kysyä sitä ja keskustella siitä vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.
      Nuorempanahan sitä seksiä jaksaa vaikka kuinka paljon. Olen kuullut eräältä naiselta että sitä vain voi ja voi harrastaa yhä uudelleen ja uudelleen. Itse olen erimieltä. Jos on todellakin LAADUKASTA seksiä niin silloin max 1krt vrk. Siihen menee nimittäin paljon aikaa jos panostaa siihen hetkeen.
      Niin ja onko miten mennyt parisuhteessa muuten, mistä niin sanotusti tullut stop seksille ? onko isoja muutoksia, esim lapsia siunaantunut. Nehän tunnetusti koettelee PARISUHDETTA. Ja moni eroaakin vauva vuonna kun luulee reppanat että se on sellaista aina. Vaikka yleensä se eka vuosi on juuri se pahin. Tilanne muutos yms. Onhan niitä muitakin syitä. Esim miehen EREKTIO ongelmat. Nuista mies ei vain uskalla puhua, hän on saattanut yrittää itsepäisesti saada stondista siinä onnistumatta, nini silloin sitä ei uskalla ehdottaakaan. Naisten helpompi harrastaa seksiä KUIN miesten, sen takia naiset jotkut siis KUVITTELEVAT että mies on kone, ja että penis seisoo aina kun näkee alastoman NAISEN. Väärin, jos esim parisuhde takerrellut, niin siitäkin tulee nuo penis ongelmat miehelle psyykkeen vuoksi. Naisilla voi taas olla puhdasta haluttomuutta omaa miestä kohtaan, ja haaveilee jostain ihan muusta.
      Tästä nyt tuli pidempi avaus mutta haluan tähän järkevää keskustelua.

      Itse sanon sen verta tähän aiheeseen että, kyllä OLEN huomannut seurustellessa että syystä tai toisesta tulee niitä kylmiä/kuumia kausia vaikkei aina syytä tiedäkkään. Mutta itse on kuitenkin sellainen ihminen että pärjää ilman seksiä tai itsetyydytystä vaikka vuosia jos tarve on.

      • Anonyymi

        Jaa ite olen tottunu parisuhteessa olessa kertaviikkoon vähintään ja näi yksinollessa käteen si taas tulee vedettyä useammankin kerran päivässä toisinaan ja toisinaan taas on pari kolme päivää väliäkin


    • Anonyymi

      Hirmuinen morkkis... Petin miestäni eilen/viime yönä. Mieheni kanssa avioliitto on ihan hyvä, mutta täysin urautunut ja en juuri koskaan ollut kiihottunut tai erityisen halukas seksiin. Eilen oltiin naisporukalla syömässä ja sen jälkeen käytiin vielä parilla. Muut lähtivät ja jäin odottamaan seuraavaa bussia. Naapuripöydässä oli erittäin komea mies ja jäin juttelemaan. Muutama drinksu lisää ja asiat johtivat toiseen.

      Mieheni ja poikani ovat viikonlopun poissa eräässä pojan urheilutapahtumassa. Nyt istun kotona ja mietin tapahtunutta. En tiedä mitä teen, tunnustanko vai oletko asiasta hiljaa? Tuntuu samanaikaisesti sekä pahalta että hyvältä, viime yö kihelmöi edelleen, mutta mieheni kohtaaminen pelottaa. Pelkään että hän näkee minusta jo naamasta jotain tapahtuneen.

      • Anonyymi

        Ite tosa kohti päättäsin suhteen mu ehkä hyvällä onnella saat häneltä jopa anteeksi mu si on käynny mitä luultavammin niin jotta hän on pettänyt sinua tai si hänellä on ollut pidempään jo suhde jonkun toisen kanssa jotain ongelmaa teillä kotona on tuon saralla kun ajauduit häntä pettämään


    • Anonyymi

      Kerran etsin netistä isokaluisen miehen ja pyysin meille. Naida napsuttelimme ja mieheni valokuvasi ja videoi meitä. Kyllä se tuntui ihanan härskiltä. Kiva niitä on katsella jälkikäteenkin varsnkin minun ratsastukseni. Iso kalu uppoaa syvälle paksujen häpyhuulten välistä, nam.

      • Anonyymi

        Montako kertaa olet pettänyt miestäsi tämän tietämättä asiasta oisko ennemmin kannattanu ottaa mies joka osaa edes tyydyttää sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa olet pettänyt miestäsi tämän tietämättä asiasta oisko ennemmin kannattanu ottaa mies joka osaa edes tyydyttää sut

        Monet kerrat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet kerrat

        No onnea valitsemallasi polulla


    • Anonyymi

      Baarin vessassa nussin vierasta miestä, kun oma mies odotti drinkkien kanssa pöydässä. Kivasti mällit valui pimpasta kun mieheni kanssa kilisteltiin juomia.

      • Anonyymi

        Otitko häneltä vie maksunkin vai onko tuo teidän yhteinen sairas harrastus


    • Anonyymi

      Perhetutun perheen isä on mun isän parhaita kavereita ja siksi hän ja hänen perheensä oli meillä viime kuussa pikkusiskoni rippijuhlissa. Minäkin olin matkustanut juhliin avokkini kanssa. Olen muuttanut jo vuosia sitten pois kotoa opiskelujen vuoksi ja asun avokin kanssa opiskelupaikkakunnalla.

      Tää mies oli ihan siististi pukeutunut herrasmieheksi juhliin. Hän on hyvin miehisellä alalla töissä. Hän vonkasi minua aika härskisti, ei kuitenkaan muiden nähden ja kuullen. Pikku hiljaa huomasin kostuvani näistä äijän härskeistä ja jopa tökeröistä läppistä ja flirtailuista.

      Mulla oli sellainen vaaleen sininen minari. Yhtäkkiä istumisen aikana tunsin, kuinka kosteus tuntui ehkä leviävän hameeseen. Nousin ylös menin yläkerran vessaan tarkistamaan tilanteen. Katsoin ettei kukaan huomaisi poistumistani. Pääsin vessaan ja riisuin hameen niin joku jo koputti oveen, vaikka olin lukinnut sen. Vastasin vain "varattu". No tämä mies flirtaileva mies olikin oven takana. Hän pyysi minua avaamaan oven. Olin jotenkin kiihottunut ja ajattelematon, kun avasin oven. Kun hän näki minut ilman hametta ja naamani punoitti, koska viimeiseen pariin viikkoon en ollut saanut seksiä avokilta. Hän tiesi mitä olin vailla.

      Otin suihin ja nielin kaiken, eikä siinä kestänyt kauan. Pyysin häntä antamaan myös minulle orkun. Hän istui pöntölle ja pyllistin hänelle. Kun olin lähes saamassa orkkua ja pidättäen ääntäni niin avokkini koputti oveen kysyen "onko kaikki kunnossa?" Sanoin että "Alkoi menkat". "Voitko hakee mun varahameen sen kotelomekon, tumman sinisen?" Sillä välin mies poistui vessasta ja avokkini toi hameen minulle.

      Myöhemmin tämä mies jutteli mukavia ja kun kukkaan toinen ei ollut kuuloetäisyydellä niin häntä harmitti kesken jäänyt minun orkku. Monia ehdotuksia tuli miten jatkaisimme loppuun.

      Sovimme viestittelystä ja jatkoa on luvassa, ehkä. Jokin hänessä koukuttaa sexiin.

      N24

      Juhlissa oli porukkaa ja kuppikunnat sekoittui aikalailla.

      Olin isän kaverilta ottamassa poskeen, kun avokki-poikakaveri

      • Anonyymi

        Toivottavasti avopuolisosi osaa antaa sulle kenkää ennen kun yhteistä lasta hommaatte sun kaltasen naisen kanssa siittä ei voi helvettiä kummempaa tulla


    • Anonyymi

      Mulla ehkä törkein tapaus sattui kun olin opiskelukaverini kanssa hänen lapsuuden kodissaan käymässä. Vanhemmat olivat töissä ja pojan tyttökaverin piti tulla puolen tunnin päästä. Oma mieheni oli rakennuksella töissä 200 m päässä. Nussimme holtittomasti vanhempien sängyssä ja sai elämäni suurimman orkun kun poika pani mua anaaliin ikkunan edessä josta katselin rakemmustyömaalle päin... vieläkin joskus kastun läpimäräksi kun aattelen tuota kertaa.

      • Anonyymi

        Tiesikö neiti jot huoria pannahan persiisiin miltä mahtaa tuntua ku voit ihtiäs ihan huoraksi kuhtua ja varmaan ol vie autuaan nautinnollista tuntea vieraan mullkku perseessä samalla kun kahtelit ettei omamies pääse yllättään vittu ettekö yhtään saatanan idiootit osaa ajatella miltä se teistä tuntuis jos toinen tekis teille samoin


    • Anonyymi

      Joskus 10 vuotta sitten, olin silloin jotain 30v. , vietin kesälomaani vanhempieni mökillä. Naapurimökki joka oli noin 100 metrin päässä oli saanut uudet vuokralaiset Uudet naapurit oli lapseton noin 40v pariskunta.

      Pian ystävystyimme enkä saanut silmiäni irti naisesta. Upea runsaspovinen blondi. Aurinkoisia kesäpäiviä riitti, nainen viihtyi bikineissä pihassaan. Hänen miehensä oli innokas kalastaja. Oli tuntikausia järvellä kalastamassa...

      Ja lopputarina sitten arvattavissa. Jostain syystä nainen halusi pettää miestään enkä laittanut vastaan. Pantiin kymmeniä kertoja sen kolmen viikon aikana, mitä siellä olin.

      Hänen miehensä tuskin sai koskaan tietää mitään.

    • Anonyymi

      Pettäminen on todella väärin, älä petä! Mieti lapsiasi ja asuntolainaa

      • Anonyymi

        Oliko aloittajalla lapsia


      • Anonyymi

        tai asuntolainaa?


      • Anonyymi

        Sori spämmistä


      • Anonyymi

        Etkö kehdannu tuota asuntolainaa laittaa ekaks


    • Anonyymi

      No olen pettänyt joo. Mutta niin mieskin teki. ja kostohan on suloinen- tosin himoitsin sitä miestä todellakin, jonka kanssa petin. Hän olis halunnut ihan suhteen mutta ei siitä tullut enemäpää. Ja ihan pikkusen muulloinkin ollut tuhma. Mutta siitä aikaa kauan! Ja nyt taas omaan mieheen umpirakastunut - likewise. Elämä on kovaa ja ilman kovaahan ei olis elämääkään! :D

      • Anonyymi

        Kävikö vie niin hyvin et sait vieraan lapsen ja nyt miehes elättää sitä oi mikä sen suloisempi kosto kunhan lapsi itse jossain kohti saa tietää oikean isänsä


    • Anonyymi

      Minulla on tälläkin hetkellä seksisuhde työkaverini kanssa. Nainen on naimisissa, mutta epäilee miehensä pettävän häntä.

      Mies tekee reissutöitä, on paljon poissa kotoa. Monesti ollut tilanne, että mies on soittanut vaimolleen, kun olemme olleet juuri sängyssä.

      • Anonyymi

        Miten epäily riittää kostoon olisiko hänen ollut fiksumpaa selvittää asia ennen kun sinä käytit tilaisuutta hyväksi saada pillua ilman varmuutta että hänen miehensä pettää ei kaikki ole samanlaisia kun sinä mu onnea ny sulla on vaki pillu jota voit kiristää antamaan voi kun tunnet varmaan olevasi isomies


    • Anonyymi

      Pettäminen on mitä halpamaisinta huoraamista kumppania kohtaan ja luottamuksen menettämistä.

      Pettäjät pettää aina.

      Oma vaimo jäi kiinni pettämisestä, sai lähteä.

      Tyytyväinen sinkku ja parisuhdetta ei enää tule.

      • Anonyymi

        Sitä sait mitä tilasit. Ei kukaan tuollaista ääliötä viitsi katsella joka ei koulussakaan viitsinyt sen vertaa istua että olisi oppinut kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sait mitä tilasit. Ei kukaan tuollaista ääliötä viitsi katsella joka ei koulussakaan viitsinyt sen vertaa istua että olisi oppinut kirjoittamaan.

        En koulussakin mä olen yleensä nukkunu siltikin läpäisin kouluni keskiverto totarilla ja toiset joutuu tosissaan opiskeleen et edes rimaahipoen pääsee koulun läpitte mu ehkäpä osaatte edes siittä kirjan lukemisesta nauttia


    • Anonyymi

      eräs vaimo oli ollut ilman 5 v seksiä kun mies ei ollut enää halukas vaikka nainen 40v, nooh sin sen jallitettua himoamaan itseäni nopealla sormetuksella ja orkun annolla ja tapailtiin sen asuinpaikan nurkilla aina joskus. kerran se sai olla pois kotoa ja oltiin vuokrattu rantasauna jossa saunassa ensin hieroin sitä ja sormetin uutaman orkun sille ja sitten tuvassa panin sitä ja se imi munaa kivasti

      • Anonyymi

        Vaimo olis ollu fiksu olis ilmottanu miehelleen jot tää oli täsä eikä pettän mu ehkä oletten samanlaisia ja toinen toisenne seuran ansainnu


    • Anonyymi

      Asuin vähän aikaa halvassa rivitalo yksiössä. Naapureina noin 40 v mies ja noin 30 v nainen. Mies oli juoppo ja nainen joi lähinnä viikonloppuisin. Outo pari jos minulta kysytään. Yhtenä viikonloppuna se alkoi. Nähtiin takapihoilla kuten usein koska tupakka ja kalja. Pyysivät seuraksi juomaan. Nainen kertoi siinä miehensä kuullen ettei tuosta ole naimaan. Siinä heti miehensä nähden oli ensimmäinen kerta. Monesti kävi kylässä kun halusi naida.

      Ei se ole niin kivaa kuin luulisi. Muutin aika äkkiä siitä muualle.

    • Anonyymi

      Älä petä, se on väärin

    • Anonyymi

      Mentiin mieheni kanssa luokkakoukseen. Mieheni ei ollut käynyt siellä koulua, mutta kutsu oli puolisoineen.

      Siellä oli myös kouluaikainen heilani myös vaimonsa kanssa.

      Sitten illemmalla päätettiin verestää muistojamme kuinka käytiin koulun vessassa panoilla.

      Eipä mieheni tainnut aavistaa mitä tarkoitin kun sanoin sille, että oli todella hauska tavata vanhoja koulukavereita ja oli ihan samat jutut kuin silloin aikoinaan.

      • Anonyymi

        Eipä o tullu koulunvessas panoilla käytyä jos oisin tuota koulussa harrastan ni olisin ettin sen siivouskomeron vähintää niissäkin kun on enemmän tilaa kun ahtaassa vessakopissa


    • Anonyymi

      Kaipa tämäkin lasketaan. Menin yöllä baarista entisen työkaverin luoksen taksilla kun oltiin satuttiin olemaan puhelinyhteydessä. Tämä asui lähellä minua ja matkan varrella. Hän oli muutamien ystäviensä kanssa istunut iltaa ja notkuivat koko remmi keittiössä kaljalla aamuyöllä.

      Keittiössä sitten tovi istuttiin ja tehtiin tuttavuutta kunnes ex-työkaveri lähti yläkertaan väsähdettyään. Hetken päästä yläkerrasta alkoi tulla puhelimeeni pyyntöjä tulla sinne. Alkuun vastailin ettenhän voi mutta tämä tsemppasi. Lopulta menin.

      Siinä sitten tämän miehen aviovuoteella hän nuoli minua ja lopulta pani mua takaapäin. Haasteita oli hänen kovan päihtymyksen takia pitää kulli kunnolla tanassa joten jouduin välillä imemään sen. Siitäkin huolimatta se tuntui lerpahtavan pannessa emmekä koskaan päässeet kumpikaan loppuun. Alakerrassa samaan aikaan tää kaveriporukka piti omia jorinoitaan. Liekköhän kukaan läyny katsomassa sessiota sitä en tiedä.

      Aktin jälkeen tämä mies sammui, siistiin vaatteet päälleni ja hipsin alakertaan. Pikkujiljaa liukenin kävellen omaan kotiiin jossa minun oma mies nukkui.

    • Anonyymi

      Pertille kelpaisi rouva :)

    • Anonyymi

      Hei, mä olisin kiinnostunut susta ja osaan olla hiljaa.

      • Minkäsikäne nainen oot ja mistä päin?


    • Anonyymi

      Hyi hyi hyi!!

    • Anonyymi

      Ja oletko ajatellu miltä tuntuisi jos miehesi pettäisi sinua vai joko petti olet kostamassa ajattelitko miltä kosto tuntuu sinusta ei sillä ettäkö se olisi väärin ettäkö kostat mu siinä kohti sun pitää osata valita hyvin se kenenkä kanssa kostat koska muutoin noilla hakukriteereillä saat huoranmaineen joka tapauksessa kuinka luulit sen vaikuttavan mahdollisiin seuraaviin parisuhteisiisi kun pettämisen jälkeen suhde jossain kohti päättyy eroon joka tapauksessa

      • Anonyymi

        Oletko sinä ajatellut että opettelisit vihdoinkin kirjoittamaan suomea kieliopin vaatimusten mukaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ajatellut että opettelisit vihdoinkin kirjoittamaan suomea kieliopin vaatimusten mukaisesti?

        En ei sun ole pakko lukea jos noin vituttaa oletko kenties idiootti kun et tuon vertaa tajua


    • Anonyymi

      Risteilyllä pe tai la. Olen itse ukkomies, seksi loppui vaimon jäädessä kiinni pettämisestä yli 10v takaperin. Silloin ero olisi tullut taloudellisesti liian kalliiksi minulle ja jatkettiin vaikka eihän siinä ollut mitään järkeä.
      Kysyin mikä on varmin paikka saada vierasta ja sanottiin, että jos ei viikonloppu risteilyllä saa, niin ei sitten missään.
      Kokeilin ja paikkansa piti neuvo. Kiinni jäämisen riskiä ei juuri ole ja halukkaita, varsinkin varattuja, löytyy joka kerta.

      • Anonyymi

        Niin varmaan...


    • Itse 33v mies varsinais suomesta ja seksiä tekisi mieli, itse varattu mies mutta muijaa ei tunnu seksi oikein enää kiinostavan.
      Olisko innokkaita naisia seikkailuun?

      • Anonyymi

        Jep!


    • Tuu mun luo. Etsin salasuhdetta,oon varattu,vaimo asuu Vantaalla,mä Loimaalla. Pidetään hauskaa,silloin kun molemmille sopii.

      • Anonyymi

        Miten saan yhteyden suhun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden suhun?

        Nimimerkin perään yahoo.CoM


      • Anonyymi
        pass_j69 kirjoitti:

        Nimimerkin perään yahoo.CoM

        Laitoin postia ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden suhun?

        Missä sinä nainen asustelet? Kävisikö Pirkanmaalta m52 salaa? Viestitä: jukkap999 at gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan yhteyden suhun?

        Hmm..Kysy minua lihanahmijoiden tai juomareiden joukosta.Kyllä minut joku unelias ryysyläinen tuntee...


      • Anonyymi

        No nyt lähti uudelleen, oli kirjotusvirhr


      • pass_j69 kirjoitti:

        Nimimerkin perään yahoo.CoM

        Ei ole tullut postia vielä?


    • Mistä olet? Täällä on sama ongelma....pettäminen mielessä.....

      • Anonyymi

        Hmm...Älä himoitse hänen herkkujaan...Hmm...Sillä ne ovat petollisia ruokia...Hmm...Pitäydy siis vain omaan maan salaateissa...


      • Anonyymi

        Mistä saan yhteyttä? T: Lukiolainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saan yhteyttä? T: Lukiolainen

        Lukiolainen nainen?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pettäjä joutuu helvettiin!!!!!!

      • Anonyymi

        Kuka sulle tuollasta on kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sulle tuollasta on kertonut.

        Ukko ylijumala


    • Anonyymi

      Uu­s­­­i s­­ek­­­si­­­tea­­tteri avautu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kki­­­. Il­­mo­ittau­tum­­­ine­­­n ryhmä­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/A5c4J3

    • Anonyymi

      Saman asian parissa tuskaillu jo tovin aikaa itse, että mistä sitä varattuna seuraa löytyy.
      Kik. 44po82 niin jutellaan lisää

      • Anonyymi

        Kotoa. Erotakin voi.


      • Anonyymi

        Oletko nainen? Täällä olisi mies joka etsii pettämisseuraa. Olen terve eli voidaan panna ilman kortsua toki sulla sit e-pilsut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen? Täällä olisi mies joka etsii pettämisseuraa. Olen terve eli voidaan panna ilman kortsua toki sulla sit e-pilsut?

        Sä ole terve missäänkään mielessä etkä kummastakaan päästäsi


    • Anonyymi

      Tääl­t­­­ä löydä­­­t nop­­­easti suku­­puolt­­­a, suh­­tei­ta, tre­­­ffit 👉 http://alikuzu.com/H/V7s8F7

    • Anonyymi

      Voitaisko tutustua ? Olen samassa tilanteessa oleva mies Vantaalta.

    • Anonyymi

      Jos Satakunnassa on halukkaita naisia, niin täällä olisi M41 seuraksi Porin lähettyvillä.

      • Anonyymi

        Onko sulla profiilia missään? Esim panemua.net ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla profiilia missään? Esim panemua.net ??

        Juzakki nimellä voit kokeilla jos jostain löydät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla profiilia missään? Esim panemua.net ??

        Minkäs hintainen toi panemua on? Siellä aukee useampi sivusto mistä valkata…


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heippa! Ei tuo vaikeeta liene, kerrot mistä olet, sovitaan treffit ja jos siltä tuntuu mennään naiskentelemaan ja nautiskelemaan koko rahalla!! Kielikivaa tarjolla.....

      • Anonyymi

        Saat muhun yhteyden sihteeriopisto.org sivujen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat muhun yhteyden sihteeriopisto.org sivujen kautta.

        Kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat muhun yhteyden sihteeriopisto.org sivujen kautta.

        Miten?? Ei oo tullu käytyä aiemmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten?? Ei oo tullu käytyä aiemmin...

        Sieltä vaan klikkaat ekalle palstalle ja mut löytää nimimerkillä pettäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä vaan klikkaat ekalle palstalle ja mut löytää nimimerkillä pettäjä

        Nääh, pitäis kirjautua, nou thänks! Oliko mielessä muuta vaihtoehtoa??


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Vantaalta varattu 43v mies vailla salaista seuralaista (vakituisemmin), saa laittaa treffien puolella viestiä mikäli kiinnostaa tutustua.

    • Anonyymi

      Täält­­ä löydä­­­t nopeasti suku­­pu­olt­­­a, suh­­tei­­­ta, tre­­­ff­­it 👉 http://allyak.com/H/R6g7H0

    • Anonyymi

      Minä sain naispuolisen ystäväni välityksellä tutustua sinkkumieheen kun kerroin hänelle toiveistani. Ystävä järkkäsi tapaamisen josta alkoi lemmenpuuhat ja ovat kestäneet jo vuosia. Varattu onnellinen.

      • Anonyymi

        Tuo ei taas mun ja mun kavereiden kohdalla toimis meillä on niin erilainen naismaku muutenkin mulla kun ei kaverit ole yhtä itsetuhoisia


      • Anonyymi

        Kuntosalilla tapasin nuoren miehen, yksi asia johti toiseen ja päädyimme yhdyntään autossa.
        Ihaillut pitkään tätä nuorta miestä reenatessa joten olin hänelle helppo tapaus. Yli vuoden nautittu toisistamme, aina kun sopiva tilaisuus. T. Tyytyväinen rouva 44v


    • Anonyymi

      Saako udella mistä päin Suomea rva on?

      • Anonyymi

        Vieraissa juoksevia rouviahan löytynee ympärisuomea jos niitä haluat harrastaa muista käyttää kumia jos paksuks panet et varmasti saa tietää asiasta useimmiten nuo vieraissa juoksevat rouvat kun ovat naimisissa sen rahan ja elintason takia ukko on eunukki tai muutoin kyvytön saamaan lapsia tai seksi kotona ei enään toimi mu jokatapauksessa he eivät ole valmiita luopumaan elintasostaan ja ennen vaikka tappavat ukkonsa perinnön ja leskeneläkkeen takia kun eroavat


    • Anonyymi

      P-Karjalasta olen.

    • Itse 33v mies varsinais suomesta ja seksiseuraa vailla kiinostaisko ketään naista?

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­lle, jotk­a haluav­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://arara-ik.com/H/R1v1Y4

    • Älä petä senkin paska. t. vihainen panu

    • Anonyymi
    • Joskus aikanaan oli tarvetta niin ihan kyllä tuolta treffit palstalta löytyi. Mutta siitä on vuosia aikaa. Olin tilanteessa jossa tarvi salaista seuraa. En tiedä onko palsta kuihtunut kun en ole aikoihin käynyt katsomassa. Sieltä löysin kumminkin ihanan varatun naisen joka myös tarvi salaista seuraa ja kesän pidimme todellakin lystiä. Teki molemmille hyvää. Noin muuten arkielämässä aikka haastavaa. Tuskin kellekään tulee mieleen lähikaupan jonossa alkaa naapurin siipalle ehdottelemaan, että hoideltaisiinko päiväpanoja tässä asiasta tehden, vaikka se olisikin kuinka kätevää.

      Ei siinä etteikö pieni piristys elämään tekisi todellakin hyvää. Sellainen molemmin puolin ihana rietas salainen pano silloin tällöin pitää mielen virkeänä. Samoin touhu on yleensä aika paljon riettaampaa kuin kotiarkiseksi jota tietenkään yleensä ei hirveästi ole noissa tapauksissa. Jodkus aikanaan minulla oli naapurikaupungissa ihana rouva jonks mies oli harvoin kotona. Sins kaupungissa ollessani kävin "kyläilemässä" siellä ja rouva sai siemenet peppuun tai nieluun lopuksi, ettei ukko huomaisi. Kaiholla muistelen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Kun etsit vapaata kokenutta kielitaitoista ja karvaista miestä 06-alueelta ja lähiseutu, laita viestiä: riemuretki(a)outlook.com
      Tai kik: sokuripapa

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Riideltiin miehen kans seistä. En saanut tarpeeksi eikä ollut sellaista että minua halutaan.
      Lähettiin kahdestaan lemmen lomalle.
      Kapakassa oltiin ja minusta oltiin kiinnostuneita.
      Sovittiin jo jatkoille menosta kun nuoren miehen kaveri ilmaantui siihen. Lopulta kaveriin lähti.
      Olin jo silloin päättänyt että nytrouva saa ja kunnolla. Sanoin miehelleni että haluun nyt.
      Mieheni sanoi että jos se vaan on sexiä ja hän saa katsoa.
      Eipä siinä tarvinnut paljoa härnätä kun nuori mies repi pikkuhousut.
      Oli kiihkeää ja tarpeeksi. Toiselta mieheltä vein poikuuden. Ja nyt sain sitä mitä halusin,pillu nuoltiin ja se oli mielenkiinnon kohteena.
      Koko yö siinä meni ,aina jompi kumpi nuorista miehistä tyydytti itseensä ja toinen jatkoi.
      Noista kavereista tuli mulle vakkareita.
      Joskus heidän kavereita on ollut mukana,jos jompi kumpi ei ole päässyt.
      Avioliitto voi hyvin,eikä ole ollut riitaa.
      Ei oo tarvinnut pettää ,mieheni mukana joka kerta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikö miehesi halua vierasta naista..kun sinäkin saat vierasta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Seistä? Jotain kalapuikkohommia?


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä olisi Pirkanmaalla 52v mies ihanaa xl/pluskoon kurvikasta rouvaa tai neitiä vailla, kun et kerro muille. Viestitä: [email protected]

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe