Mitä on ateistisuus ihan oikeasti?

Anonyymi-ap

He vaeltavat omien himojensa mukaan

45

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teistit puolestaan toteuttavat jumalansa himoja?

      • Anonyymi

        Lähetyskäskyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyskäskyä!

        = Lähetyskäskyä = He vaeltavat omien himojensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        = Lähetyskäskyä = He vaeltavat omien himojensa mukaan

        Raamatun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun

        Toivottavasti ei Raamatun. Olisi aika raakaa tappamista ja murhaamista...


      • Anonyymi

        On taivaallinen onni saada himoita Jeesusta AAAAAAAAAAH! TULEEEE!!!!


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­­y­m­f­­­o­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      kertookin aika paljon uskovaisista koko ketju.

      • Anonyymi

        Kirpaisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirpaisee!

        Lesta-tytösst' t'h saatu pöpö sinua JT:tä kirvelee


    • Anonyymi

      ateistisuus ? käytin juurikin sitä sanaa äsken , taisin nähdä tekstistäsi vilauksen ja se ei rekisteröitynyt aivoihini 🤔

      • Anonyymi

        tykitän kymmeniätuhansia viestien kokonaislukuna ja virheitä syntyy 🤣


    • Anonyymi

      Ateistius voipi olla janoa tietoon ja valheen vihaamista , se on ainakin minun motivaattorini

      • Anonyymi

        Lähetyskäskyä voidaan teistisesti noudattaa vaikka nussimalla imureita


      • Anonyymi

        Silloin ainoa vaihtoehto on raamattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyskäskyä voidaan teistisesti noudattaa vaikka nussimalla imureita

        Ainoastaan uskossa


      • Anonyymi

        Olet manipuloitu huuhasseen!


      • Anonyymi

        Soopaa.
        Ateishörhöjen jutut perustuu kaikki valheeseen!


    • Anonyymi

      Mitä himoja tarkoitat? Kyllähän uskovat ihmisetkin syövät, nukkuvat, tekevät lapsia ja syntiäkin. Tarkoittanet addiktioita. Kaikki ateistit eivät ole joutuneet addiktioiden valtaan, vaan elävät ihan siivoa elämää.

    • Anonyymi

      Ateismilla ja ateistisuudella ei ole mitään tekemistä minkään himojen kanssa.

      Tämä taitaa taas olla sitä hengellistä runkkaamista, josta joku jo jossain toisessa ketjussa puhui. Ateismiin yritetään sotkea asioita, jotka eivät siihen mitenkään liity. Mutta itse asiasta ei haluta puhua.

      • Tämä juuri on se ongelma. Siinä missä ateismi on vain jumaluskon puuttumista, mutta jotkut yltiöuskovaiset niin välttämättä tahtovat sekoittaa siihen muita luulojansa mistä ajattelevat jonkun olevan kiinnostunut :)


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Tämä juuri on se ongelma. Siinä missä ateismi on vain jumaluskon puuttumista, mutta jotkut yltiöuskovaiset niin välttämättä tahtovat sekoittaa siihen muita luulojansa mistä ajattelevat jonkun olevan kiinnostunut :)

        Ateisti valehtele
        Kaikilla on sisäänrakennettu usko, se pitää ottaa käyttöön


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti valehtele
        Kaikilla on sisäänrakennettu usko, se pitää ottaa käyttöön

        Jos sinulla on sisäänrakennettu usko Joulupukkiin tai Mikki Hiireen, älä yleistä tätä koskemaan muita ihmisiä :)


      • Anonyymi

        Puhutte huuhaata....Jumalaa ei ole, OMPAS


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Jos sinulla on sisäänrakennettu usko Joulupukkiin tai Mikki Hiireen, älä yleistä tätä koskemaan muita ihmisiä :)

        Sinä tiedät vasta uskossa, että sinulla on jumala yhteys, ei se muuten toimi.
        Siksi ateistien touhu turhaa touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tiedät vasta uskossa, että sinulla on jumala yhteys, ei se muuten toimi.
        Siksi ateistien touhu turhaa touhua!

        Ketä te yritätte jallittaa valehtelemalla? Jumalahan on vain teidän oman päänne sisäinen kokemus. Vain lapset ottavat sellaiset kokemukset tosina.


    • Anonyymi

      Steistina attena grillaan uskovia vartaassa.
      Kuten Hitler Diopypilih. Miten käy Treblinka grillejä meidän myyjien. Hyvin.

    • Anonyymi

      Mikä ihme sairaus aloittajallakin on? Miksi hän kertoo itsestään jotakin tuollaista?

      • Anonyymi

        Mikä niissä ateistien vaiheissa viehättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niissä ateistien vaiheissa viehättää?

        Ei ateistit ole mitään valehdelleet. En ainakaan ole yhtään valhetta kuullut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ateistit ole mitään valehdelleet. En ainakaan ole yhtään valhetta kuullut...

        Evoluutio...hehehe


    • Anonyymi

      Se on juuri sitä, paahtavat menemään kuin päättömät kanat!

      • Anonyymi

        Jee,!


      • Anonyymi

        Ei ateismin takia tarvitse paahtaa eikä mennä minnekään.


    • Anonyymi

      Eipä taaskaan ollut uskovaisilla mitään järkevää sanottavaa...

      Eikö kannattaisi pitää uskonnollinen typeryys ihan omana tietona ja uskoa niihin ihan itsekseen...

      • Anonyymi

        Tämä kanta koskee vain ateisteja, niin hullut on jurut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kanta koskee vain ateisteja, niin hullut on jurut

        Ja olisi kiva tietää ja ymmärtää, mitä uskovaiset yrittävät täällä selittää. Puhuvat ihan sekavia. Ovatko kännissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olisi kiva tietää ja ymmärtää, mitä uskovaiset yrittävät täällä selittää. Puhuvat ihan sekavia. Ovatko kännissä?

        Jumala on olemassa!


    • Anonyymi

      Ateistilta vaaditaan lehmän hermoja että kestää päivästä ja vuodesta toiseen teistien pastanjauhantaa ja idioottimaisuuksia. Vaikka onhan se välillä hauskaa seurata kun teistit oikein kunnolla vetävät älyllisiä kuperkeikkoja niin että raikaa.

      • Anonyymi

        Joskus on vaikea edes pysy jutuissa kärryillä.


      • Anonyymi

        Saatana tuntee sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vaikea edes pysy jutuissa kärryillä.

        Minulla on sama ongelma....ihminen on saanut alkunsa kalasta.....Jumalaa ei ole
        ....melkoista hullutusta ateisteilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sama ongelma....ihminen on saanut alkunsa kalasta.....Jumalaa ei ole
        ....melkoista hullutusta ateisteilta!

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sama ongelma....ihminen on saanut alkunsa kalasta.....Jumalaa ei ole
        ....melkoista hullutusta ateisteilta!

        Melkoista hullutusta uskovaisilla. Tulleet ihmisen keksimän mikkihiiren luomina tyhjästä. Ja missä se mikkihiiri on? No ei missään! Täyttä seinähulluutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista hullutusta uskovaisilla. Tulleet ihmisen keksimän mikkihiiren luomina tyhjästä. Ja missä se mikkihiiri on? No ei missään! Täyttä seinähulluutta!

        Sekoilet, ei kukaan kristitty sano noin!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe