Uutiset syötti pinnallisesti tarinaa lääkkeiden hävityksestä.
No, apteekkiin kuulemma viedään jäljelle jääneet.
Taatusti näin ei systeemi toimi.
Raa'asti heitetään vanhuksen lääkkeitä julkiseen roskasäiliöön, ei siis apteekkiin.
Mitä tapahtuu apteekkiin palautetuille, voimassa oleville lääkkeille?
Todettiin uutispätkässä, että noin 15 - euron arvosta viedään apteekkiin.
Ei pidä paikkaansa, rahallinen arvo on huomattavasti suurempi, jopa yhden vuorokauden aikana kirjoitettu lääkeannos, saattaa olla jo hebreaa seuraavana päivänä, hinta liki 100 - euroa, jää omaksi vahingoksi.
Systeemi ei toimi.
LÄÄKKEET EIVÄT KUULU TALOYHTIÖN ROSKA - ASTIAAN.
LÄÄKKEIDEN HÄVITYS
38
619
Vastaukset
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Tollojen aatelinen esittelee itseään, ikuinen maskiongelma heiveröisen vartensa tukena.
Outo kommentointi joka tapauksessa, oikean asian toteamisen takia.
Ongelma on olemassa ja siihen löytyy syy terveydenhuollosta.
Osaaminen, taito ja kyky, todeta asioiden oikea tilanne, panee miettimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollojen aatelinen esittelee itseään, ikuinen maskiongelma heiveröisen vartensa tukena.
Outo kommentointi joka tapauksessa, oikean asian toteamisen takia.
Ongelma on olemassa ja siihen löytyy syy terveydenhuollosta.
Osaaminen, taito ja kyky, todeta asioiden oikea tilanne, panee miettimään.Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo sinun viha kumpuaa? Lääkitys?
Miksi kommentoit vasta-argumentin noin hölmösti.
Odotatko aina mielistelyä, sehän on narsistinen piirre.
Asiaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kommentoit vasta-argumentin noin hölmösti.
Odotatko aina mielistelyä, sehän on narsistinen piirre.
Asiaan!Taisi osua ja upota, joutavaa.
Asia todellinen. - Anonyymi
Etkö jaksa hiihdellä, onko vartiovuorosi jo ohi?
On sinulla reppana kova hugi.
- Anonyymi
Mikä lääke auttaisi maskimiehen ongelmiin?
- Anonyymi
Hiihto, hän kuulemma hiihtelee öiseen aikaan.
Lääkkeet ei auta, tai sitten hän vie ne roskiin. - Anonyymi
Köysi auttas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köysi auttas.
Toimivin ja paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihto, hän kuulemma hiihtelee öiseen aikaan.
Lääkkeet ei auta, tai sitten hän vie ne roskiin.Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
Vieläkönä hiihtelet, öiseen aikaan vai aamutuimaan.
Onko pillerit mukana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkönä hiihtelet, öiseen aikaan vai aamutuimaan.
Onko pillerit mukana?Haista sinä pitkä v*ttu🤣👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
...vartiovuoroko, maha pois pöydältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä pitkä v*ttu🤣👍
Laitahan baanalle, vieneekö kettu, vai onko sinulla edes haisua, miten lienee.
- Anonyymi
Apteekit eivät hyvitä lääkkeistä vaikka olisi avaamattomia pakkauksia ja edellisenä päivänä hankittuja. Ilmaiseksi kyllä saa palauttaa myyvätköhän sitten seuraavalle asiakkaalle uudestaan samat lääkkeet.
Aikoinaan joku testasi ravintolassa ruokahävikkiä tilasi leikkelelautasen ja työnsi syömättömiin koskemattomiin perunoihin hammastikun ja jäi ravintolaan odottelemaan, niin ei mennyt kauan aikaakaan kun joku asiakas valitti perunasta löytyneestä hammastikusta.- Anonyymi
Näin on ollut pakko ajatella asioita.
Siistit, jopa uusia jouduttu palauttamaan, jopa hinnakkaita, mihin päätynee?
Lääkärit kirjoittelee vääriä reseptejä, siitä ei puhuta mitään.
Ylihinnoittelu lääkkeissä silmiinpistävää, siinä se suurin kate apteekeille.
Asiaan, uuden lääkkeen palautus pitäisi saada asiakkaalle korvattavaksi tai sitten sille taholle, mistä "väärä" lähtee.
Heikosti toimeentuleville satanen on iso raha, joka näissä kaupoissa vilahtaa jonkun muun taskuun moninkertaisesti.
Kyse on siis puhtaasti maksetusta, kelan siivellä ei mitään tekoa. - Anonyymi
Minulle sattui kerran tuppi jossa oli huulipunaa jopa irvokkaan näkyvästi , , olitiin äitienpäivä kaljoila , , jäi vain mieleen , ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sattui kerran tuppi jossa oli huulipunaa jopa irvokkaan näkyvästi , , olitiin äitienpäivä kaljoila , , jäi vain mieleen , ei mulla muuta.
Tuota ei ymmärrä Erkkikään?
- Anonyymi
Kerta palstalla tuntuu hilluvan monia mt-ongelmista kärsiviä, ml. Maskimies, Marinin pakoputken haistelusta haaveileva ja hiihtoladuilla kävelijöitä joka paikassa näkevä, jotka selvästi ovat lääkitystä vailla, niin eikö ne voisi antaa heille? Varsinkin kaikki mieliala- ja/tai psyykelääkkeet tulisivat tarpeeseen, kuten tällä palstalla monikin on huomannut...Parantaisi näiden latvakakkosten elämänlaatua huomattavasti? Yksinkertaista.
- Anonyymi
Hitto, nehän sekoilisi lopullisesti, tosin mitäpä väliä sillä, jos jotkut heittelee roskiin, niin sama kenen naamaan lipsahtaa.
Maailma makaa mallillaan, kaikki kaikessa hälläväliä.
- Anonyymi
Kuinkas paljon lääkkeissä on niitä turhia lääkkeitä joita lääkärit kirjoittavat turhaan
- Anonyymi
Asiallinen kysymys, eikö se viittaa siihen, että jotain on pielessä meidän terveydenhuollon tiimissä.
Uskon, että on. - Anonyymi
Erittäin iso osa, on varma.
- Anonyymi
Eräskin lääkäri kysyi mitä lääkkeitä me nyt sinulle kirjoitetaan
- Anonyymi
Tuohon uskon 100 %: sti.
Tämä on käytäntö, ollut jo vuosia.
Kukaan ei osaa, kukaan ei taida mitään.
Raha on se tärkein kriteeri kaikessa.
Ei tarvinne selittää enempää.
Potilaat tietää itse jo paremmin oman tilansa.
- Anonyymi
Hei älkää ottako reseptillä kaikkia lääkkeitä mitä sillä saa vaan aivan se määrä mitä on kokeilumielessä tarvetta.
- Anonyymi
Tämä on onneksi opittu!
- Anonyymi
Kuinkahan päissään Pyhäjärven järvikalat ovat esim.mielialaan käytettävistä lääkkeistä.
- Anonyymi
Nehän ui hulluna suoraan muovisaaviin, laitappa kellumaan js istu ite kyytiin, tulee hikuna taskut täyteen.
Mausta ei aavistustakaan, siellä saattaa olla ent. sahan ja kaivoksen omat maltaat vielä käyttökelpoisena.
- Anonyymi
Möisivät nisteille ne nii ei tulis tappiota....
- Anonyymi
Ne saa sossusta kaiken valmiina, silmät vain villinä pyörii päässä, ei ne taida itse niitä edes hakea, eikös nuo bulvaanit pyöri nurkissa siksi, että varastetut fillarit ja kaikki muukin tavara vaihtaa omistajaa, laulu raikaa, balalaikka soi, neste virtaa jne...ei sanotuksi saa.
- Anonyymi
Ollessani apteekissa lääkkeiden haku reissulla farmaseutti vähän niinkuin syytti ettei reseptiä ollut uusittu, ja mitäpä se minulle potilaana kuuluu onko resepti uusittu vai ei sillä enhän minä ole mikään lääkäri
- Anonyymi
Saako sossusta rahaa ku pitäisi ostaa Tummelia ja sukkahousuja persukepu partyihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sossusta rahaa ku pitäisi ostaa Tummelia ja sukkahousuja persukepu partyihin?
Jos sanot vielä olevasi menossa Rauhanyhdistyksen pirskeisiin sunnuntaina, niin pitäisi saada? Kepun jäsenkirja auttaa myös, ja jos ei muuten virkailija helly, niin sano olevasi Maskimiehen kavereita, niin saat vielä lisärahaa kiljuvärkkejä varten. Ja jos oikein tuuri käy, niin myös uusia kävelykenkiä varten että on mukavampi kävellä ladulla. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kokeilemassa, mitä siihen sotket ketään persuja.
Pysy asiassa.
- Anonyymi
Onko tämä tummeli henkilö se tyyppi joka vaihtoi halpa hallilla uudet kengät ja jätti vanhat siihen tankoon roikkumaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731