Akaattikotilon poikasia

kotilo-ja-gekkofani

Myyn akaattikotilon poikasia.Asun Tampereella.
Ois hyvä jos voisit tulla hakemaan, meillä ei nimittäin oo autoo,joten en voi tuoda pitkälle..
"Jakelu" vasta kesäloman jälkeen,sillä lähdemme lomalle ja poikaset kuoriutuivat vasta 2.6, joten niiden täytyy muutenkin ensin kasvaa..
Hintapyyntö: 1 e kpl
Voin antaa myös tietoa kotiloista..
Jos kiinnostaa, mailaa: [email protected]

5

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doody

      Missäpäin Tre:tta asut? Onko poikasia vielä?

      • kotilo-ja-gekkofani

        Annalassa, mutta voin tulla keskustaan antamaan poikaset...poikasia ei ole vielä myyty yhtään, mutta poikasia on varattu ja sinäkin saat jos tahdot :) Poikaset ovat katsos niin pieniä vielä, että niiden antaminen saattaa venyä viikkoon 35..mailaile..


      • Doody
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        Annalassa, mutta voin tulla keskustaan antamaan poikaset...poikasia ei ole vielä myyty yhtään, mutta poikasia on varattu ja sinäkin saat jos tahdot :) Poikaset ovat katsos niin pieniä vielä, että niiden antaminen saattaa venyä viikkoon 35..mailaile..

        Haluaisin kyllä oikein mielelläni akaatteja, mutten tiedä haluaako vanhemmat... Kysyin kerran äidiätä, että saisinko aksuja, niin ei äiti oikein sanonut juuta eikä jaata. Ihmetteli vaan, että missä sinä niitä pitäisit ja kuka niitä hoitaisi kun sinä olisit poissa... Jaa-a. En taida saada niitä kotiloita...


      • kotilo-ja-gekkofani
        Doody kirjoitti:

        Haluaisin kyllä oikein mielelläni akaatteja, mutten tiedä haluaako vanhemmat... Kysyin kerran äidiätä, että saisinko aksuja, niin ei äiti oikein sanonut juuta eikä jaata. Ihmetteli vaan, että missä sinä niitä pitäisit ja kuka niitä hoitaisi kun sinä olisit poissa... Jaa-a. En taida saada niitä kotiloita...

        Yritä kuitenkin!! Minäkin jouduin oottamaan kotiloiden saantia vuoden ja leopardigekkoni saantia 3 vuotta!! Ja sain ne kuitenkin!! Tankkaa tietoa kotiloista googlesta ja ylistä äidillesi mm. niiden helppohoitoisuutta ym.
        Ja aikuiset kotilot selviävät kotona yksin jopa viikon..kunhan vaan kastelee turpeen erittäin hyvin ja varaa tarpeeks ruokaa..niin, ja kun oot tankannu tarpeeks tietoa ja voit vastata äitisi esittämiin kysymyksiin mahdollisimman positiivisesti..kokeile kaikkea!!!


    • maikkimoimoi

      Niin, tai sit tankkaa vain äidilles tietoo, niin se yllättyy, kun oot opiskellut hyvin paljon.
      Ehkä se kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1778
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      171
      1206
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1138
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      27
      970
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      930
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      870
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      784
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe