Hyvä(n) näkijä, katsoisitko?

Anonyymi-ap

Miksi ei koskaan tapahdu mtään hyvää? Jokainen päivä on ihan samanlainen. Väsyin yritämään kun ketään ei kiinnosta mikään tai ei ainakaan mun kans. Olen kyllästynyt yksinäsyyeen ja omaan seuraan. Miksi ei tapahdu hyviä ih.itä, vain huonoja? Oln manifestoinut asioita joita haluan mutta sekään ei toimi. En todellakaan enää tiedä mitä voisin tehdä, sillä olen yrittänyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta!

11

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen en itkenyt koskaan, nyt itken joka ilta enkä koskaan ilosta. Jokainen päivä on pettymys. Ja ei, en odottele liikoja.

    • Anonyymi

      Eikö kukaan halua vastata :(

    • Anonyymi

      Nostan ylös...:'(((

    • Anonyymi

      Mihin sinä haluat vastauksen. Jos elämä on tuollaista niin ei siihen muutosta tule, ellei toimi itse muuttujana. Se on fakta. Ja se vaatii työtä, itsensä ja ympäristön muuttaminen.

      • Anonyymi

        Sanoin jo että olen yrittänyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Ihan kaikkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo että olen yrittänyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Ihan kaikkea!

        Täällä yksi harrastelijanäkijä.

        Tunnen tilanteessasi paljon epätoivoa ja turhautumista mutta myös toivoa siihen, että joku voisi sinua vielä auttaa.

        Tunnen myös, ettet jollain tavalla usko, että hyvät asiat kuuluvat sinulle. Oletko kasvanut kodissa, jossa toistettiin tai vihjattiin (jos ei ääneen sanottu), että kaikki hyvä täytyy ansaita? Opetettiinko sinulle, tiedostaen tai vanhempiesi tietämättä, että arvosi määräytyy tekemistesi perusteella?

        On tärkeää ymmärtää, mitä manifestointi tarkoittaa. Me kaikki manifestoimme jatkuvasti ja taukoamatta omaan energiaamme sopivia asioita elämäämme. Jos emme manifestoi jotain mitä haluamme, se tarkoittaa jompaa kumpaa kahdesta asiasta: 1) emme halua omalle energiallemme sopivia asioita vaan tavoittelemme jotain, mikä on energialtaan matalampaa tai korkeampaa kuin me itse, tai 2) tavoittelemme kyllä omaan energiaamme sopivia asioita, mutta emme usko niiden toteutumiseen. Sinun kohdallasi tunnen, että kyse on tuosta jälkimmäisestä. Vaikka haluaisit manifestoida itsellesi muutoksia, et usko niiden toteutumiseen.

        Muutos syntyy, kun päästät irti aikaisemmista rajoitteistasi. Kuka sinulle on sanonut, ettet voisi saada elämääsi niitä asioita, joita toivot? Ne asiat saa pyytämällä ja uskomalla, ei pelkällä tekemisellä. ☺️

        Juttele tämän rajoitteita sinulle opettaneen henkilön tai tahon kanssa omissa ajatuksissasi ja sano heille, että tästä lähtien alat uskoa muutokseen. Päästät irti kaikesta siitä, joka pitää sinua kiinni haitallisissa uskomuksissa.

        Kerro sitten, kuinka kävi. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo että olen yrittänyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Ihan kaikkea!

        Mikä on sinun tarkoitus tällä? Haluat että elämäsi muuttuu mutta jos joku sinulle vastaa niin sinun vastauksesi on ehdoton ei. Jos et itse halua mitään muuttaa niin mikään ei myöskään muutu.

        Ei sinulle näy muutosta,menet noin eteenpäin. Siksi että vaikka sinulle miten kauniisti sanoisi ja yrittäisi tsempata,vastauksesi on ei.

        Kukaan täällä ei voi auttaa. Mutta käy lääkärillä ja kerro että olet haluton
        kaikkeen ja itkeskelet pahaa oloa. Hän voi kirjoittaa sinulle lähetteen terapeutille
        koska on ammatti ihminen niin on kokemusta auttaa. Terapeutille meno ei ole heikkous
        vaan vahvuus,Vahvuus auttaa itseään ja ottaa se ensimmäinen askel. Siitä se lähtee eteenpäin kun kaivat sisältäsi sen mikä sinua painaa.

        Jos otat nyt ensimmäisen askeleen niin kesällä jo nautit asioista,vaikka ainahan
        nuo terapeutilla käynnit ei saa hetkessä asioitasi korjattua,siinä tarvitaan myös sinun tahtoasi.

        Itsestäsi lähtee se,haluatko apua ja haluatko parempaa tulevaisuutta.
        Jos vastauksesi on kyllä,niin silloin pitää tehdä sen eteen jotakin.

        Jos kaiken sen mikä sinua vaivaa käyt läpi jonkun näkijän kanssa
        sinulla menee vaan hurjasti rahaa,pääset halvemmalla käymällä
        terapeutilla.

        Voimia sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun tarkoitus tällä? Haluat että elämäsi muuttuu mutta jos joku sinulle vastaa niin sinun vastauksesi on ehdoton ei. Jos et itse halua mitään muuttaa niin mikään ei myöskään muutu.

        Ei sinulle näy muutosta,menet noin eteenpäin. Siksi että vaikka sinulle miten kauniisti sanoisi ja yrittäisi tsempata,vastauksesi on ei.

        Kukaan täällä ei voi auttaa. Mutta käy lääkärillä ja kerro että olet haluton
        kaikkeen ja itkeskelet pahaa oloa. Hän voi kirjoittaa sinulle lähetteen terapeutille
        koska on ammatti ihminen niin on kokemusta auttaa. Terapeutille meno ei ole heikkous
        vaan vahvuus,Vahvuus auttaa itseään ja ottaa se ensimmäinen askel. Siitä se lähtee eteenpäin kun kaivat sisältäsi sen mikä sinua painaa.

        Jos otat nyt ensimmäisen askeleen niin kesällä jo nautit asioista,vaikka ainahan
        nuo terapeutilla käynnit ei saa hetkessä asioitasi korjattua,siinä tarvitaan myös sinun tahtoasi.

        Itsestäsi lähtee se,haluatko apua ja haluatko parempaa tulevaisuutta.
        Jos vastauksesi on kyllä,niin silloin pitää tehdä sen eteen jotakin.

        Jos kaiken sen mikä sinua vaivaa käyt läpi jonkun näkijän kanssa
        sinulla menee vaan hurjasti rahaa,pääset halvemmalla käymällä
        terapeutilla.

        Voimia sinulle

        Olen tehnyt jo senkin.


    • Anonyymi

      Muita ihmisiä en voi pakottaa tykkäämään, ja on joitain asioita mitä vain kuolleen ruumiini yli mutta kaiken muun olen yrittänyt.

    • Anonyymi

      Minkälaisella paikkakunnalla asut, onko siellä mitään edes messutapahtumia (ei uskonnollinen) vai onko se pieni tai ei muuten ole mitään. Tampereelta ne siirtyivät Helsinkiin ja on pieniä tapahtumia muutama, ilmoittelevat kai omissa kanavissa niistä. Missä olisi sinunlaisia ihmisiä? Minkälaisia siis voisit hakea. Onko somesta mitään hyötyä. Onko kiinnostuksia (tai harrasteita) jotka voisivat yhdistää toisiin. Entä sukulaiset ja läheiset. Kai heistä joku välittää, jos on elossa olevia.

      Mikä olisi mielestäsi paikka jossa on kiva asua, eikä ole täysin kuollut, muttei liikaa kaikkea. Vai saatko lähiympäristöön itse järjestettyä jotain mukavaa, jossa kohdataan sopivien ihmisten kanssa tai kotiin tekemistä jossa aika kuluu kivasti. Oletko huomannut eri aihealueista myös videoita. Entä eläinten seura tai käyminen jossain mukavassa paikassa. Usein keskustoissakin on ihmisiä ja ulkona.

      Suomi on pieni maa ja muilla on yhtä vaikeaa joskus löytää, mitään. Mutta usein aiheiden kautta pääsee samanmielisten seuraan, jos käy sellainen rako. Joskus jotkut tutustuvat jopa ulkomaalaisiin harrastuksen kautta. Olethan kuitenkin varovainen aina uusiin tutustuessa, ettei heti luota kaikkiin, ihmisiä on moneen junaan. Se kiva löytyy joskus. -Entä voiko joskus kysyä tutuilta miksi välttelevät, onko todella näin kiire. Suomalainen on myös varovainen tutustuja, osa haluaa nähdä vain teellä ja osa tehdä mennä.

      Joskus kiva tapahtuma voi olla ulkona. Kävellessä. Näkee jotain kivaa keväällä. Vaikka jäniksen ja muita kivoja juttuja. Entä rannalla tai puut, pensaat. Kun alkaa katsomaan maisemaa oikealla tavalla, taivastakin. Ehkä tulee kivoja ajatuksia mieleen ja pääsee uusiin tuloksiin. Myös kirjat, netti, videot. Asioiden seuraamisessa kuluu myös aikaa. Ehkä voit kirjoittaa oman kirjan tai tehdä ilmaisua.

      • Anonyymi

        Olen siis eri kuin nuo aiemmat kirjoittajat. Mutta jospa saat uusia ideoita paperille itse. Mistä pidät, se on tärkeää. Ei ole pakko ottaa muiden neuvoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe