Uskotko, että jäihin autoineen pudonnut nuori selviää?

Anonyymi-ap

13

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän joillain voi olla erityiskykyjä. Suurimmalla osalla ei ole.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Voi selvitä. Itse olin 20 minuuttia hukkuneena 10v sitten, kun olin 20v. Ihmeen kaupalla selvisin ilman mitään aivovammaa. Kylmä vesi ehkä auttoi. Yleensä jo 5 min ilman happea voi synnyttää aivovamman.

      • Anonyymi

        Onko mitään epäilyjä miksi selvisit, oliko keuhkot täynnä vettä? Kylmä vesi ollut tuollakin eikä selvinnyt.

        Aivot alkaa saada nopeammin happea jos keuhkot saadaan nopeasti toimimaan, mutta luultavasti ne vauriot tulee useimmille jo vedessä olon aikaan, siksi tuota pitäisikin tutkia mistä erot johtuu.


    • Anonyymi

      Valitettavasti kuoli. Suruvalittelut omaisille: 🐻♥️👃😓

      • Anonyymi

        Jo ennakkoon niin pieni mahdollisuus selvitä että ihmettelen miksi siirrettiin Kysiin.? Oliko uhrilla elinluovutustestamentti, käytetään hyödyksi ne osat jotka voidaan saattaa olla perusteena kuljetukselle.


    • Anonyymi

      Lapset selviää paremmin, aikuisilla epätodennäköistä ja huonosti kävi tässäkin. Oli kuitenkin hengissä sairaalassa, muuten luulisi nykyaikana pystuttävän pelastamaan, mutta jos aivovamma ehtinyt syntyä niin sitten tietysti mahdotonta. Mistähän johtunee erot että toiset selviää vammoitta.

    • Anonyymi

      Tuoreen tiedon valossa en usko.

    • Anonyymi

      Itse olen joskus kolmevuotiaana löytynyt sadevesikorvosta pää alaspäin vedessä olleena. Ajasta ei ole tarkkaa tietoa, mutta hengitys ei ole enää toiminut löydettäessä. Isän antama ensiapu oli pelastanut vielä pojankoltiaisen jatkamaan vauhdikasta pikkupojan elämää. Juuri kuultiin uutisista, että jäihin pudonneesta autosta pelastettu on menehtynyt, osanotto.

    • Anonyymi

      Todella harmittava tapaus, kuulemani mukaan kuski oli kokenut jäärata-autoilija
      Miksi ihmeessä menivät ajamaan sulalle alueelle joen ja järven välimaastoon......

    • Anonyymi

      Joskus veden pinnan alle uponneessa autossa, jos ovet ja ikkunat on kiinni ja muutenkin kori tiivis, säilyy auton sisällä hengitysilmaa jonkin aikaa. Veden alla ei auton ovia saa auki, ennenkuin ohjaamo täyttyy vedellä paineen vuoksi.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­u­­u­­­m­­­a­­t­ ­t­­­y­­­t­ö­­­t­­ ­o­­­d­­­o­­t­­t­­a­­v­­­­­a­t­­­ ­s­­i­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18323232

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe