đ
đ§»â luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestĂ€. TĂ€llĂ€ kertaa siellĂ€ oli niksinĂ€ ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junamatkoille ajanvietteeksi. Aika hyvĂ€, mutta outoa olettaa ettei kukaan keksisi sitĂ€ itse. Ja ihmetyttÀÀ sekin ettei mun niksiĂ€ julkaistu kun kerran vaivauduin sen lĂ€hettĂ€mÀÀn. Olin silloin nĂ€prĂ€nnyt huteraan ulkohuussiin sÀÀnkestĂ€vĂ€n vessapaperitelineen. Ajattelin sen olevan hyödyllinen muillekin.
On mulla sukkahousuniksikin, mutta olkoon pirkkalehti ilman sitÀ. Edellinen koira tykkÀsi tuoda mulle golfpalloja pellolta ja metsÀstÀ. NiitÀ kertyi aikamoinen mÀÀrÀ. Osan lahjoitin pois, mutta osasta tuli hoitolaite jalkapohjiin. Sukkahousun punttiin tungettuja palloja voi pyöritellÀ jalkojen alla töllöÀ katsellessa. Mulla on solmut molemmissa sukanvarren pÀissÀ. Olis ne voinut ommellakin umpeen.
TĂ€hĂ€n yhteen juttuun mulla ei ole niksiĂ€ â€đ„°
On mulla sukkahousuniksikin, mutta olkoon pirkkalehti ilman sitÀ. Edellinen koira tykkÀsi tuoda mulle golfpalloja pellolta ja metsÀstÀ. NiitÀ kertyi aikamoinen mÀÀrÀ. Osan lahjoitin pois, mutta osasta tuli hoitolaite jalkapohjiin. Sukkahousun punttiin tungettuja palloja voi pyöritellÀ jalkojen alla töllöÀ katsellessa. Mulla on solmut molemmissa sukanvarren pÀissÀ. Olis ne voinut ommellakin umpeen.
TĂ€hĂ€n yhteen juttuun mulla ei ole niksiĂ€ â€đ„°
Vastaukset 3
Vanhimmat
NÀköjÀÀn jÀi laittamatta ettÀ se vessapaperiteline on tehty lÀhdevesi pullosta.
LÀhdevesipullosta (5l yai 10l) saa mukavia sÀilytysjuttuja:
- sateenvarjotelineenÀ hyvÀ, kun vesi jÀÀ sinne pohjalle
- puutarhakÀsineiden sÀilytyksessÀ hyvÀ. LÀpinÀkyvyyden takia nÀkee mitÀ on sisÀllÀ.
- roskiksena toimii, niitÀ voi ripotella sinne tÀnne missÀ roskia syntyy.
Mieleenpainuvin pirkka-niksi on minusta se, kun joku keksi tehdÀ lehdenhakutohvelit maitotölkeistÀ. Tölkkiin leikattiin jalanmentÀvÀ reikÀ pitkÀlle sivulle. Maitotölkitohveli on talvella liukas, joten postilaatikolla voi kÀydÀ luistellen.
đđđđđđđđđđ
đ ÂÂÂNÂÂyÂmÂÂfÂoÂmÂÂaÂaÂÂÂnÂÂi -> https://ye.pe/finngirl21
đđâ€ïžđâ€ïžđđđâ€ïžđâ€ïžđđ