Pirkka nikseistÀ

đŸ˜…đŸ§»â˜• luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestĂ€. TĂ€llĂ€ kertaa siellĂ€ oli niksinĂ€ ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junamatkoille ajanvietteeksi. Aika hyvĂ€, mutta outoa olettaa ettei kukaan keksisi sitĂ€ itse. Ja ihmetyttÀÀ sekin ettei mun niksiĂ€ julkaistu kun kerran vaivauduin sen lĂ€hettĂ€mÀÀn. Olin silloin nĂ€prĂ€nnyt huteraan ulkohuussiin sÀÀnkestĂ€vĂ€n vessapaperitelineen. Ajattelin sen olevan hyödyllinen muillekin.

On mulla sukkahousuniksikin, mutta olkoon pirkkalehti ilman sitÀ. Edellinen koira tykkÀsi tuoda mulle golfpalloja pellolta ja metsÀstÀ. NiitÀ kertyi aikamoinen mÀÀrÀ. Osan lahjoitin pois, mutta osasta tuli hoitolaite jalkapohjiin. Sukkahousun punttiin tungettuja palloja voi pyöritellÀ jalkojen alla töllöÀ katsellessa. Mulla on solmut molemmissa sukanvarren pÀissÀ. Olis ne voinut ommellakin umpeen.

TĂ€hĂ€n yhteen juttuun mulla ei ole niksiĂ€ â€đŸ„°
3164
ÄÀnestĂ€

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat
Aloittaja

NÀköjÀÀn jÀi laittamatta ettÀ se vessapaperiteline on tehty lÀhdevesi pullosta.

ÄÀnestĂ€
  • Aloittaja

LÀhdevesipullosta (5l yai 10l) saa mukavia sÀilytysjuttuja:
    - sateenvarjotelineenÀ hyvÀ, kun vesi jÀÀ sinne pohjalle
    - puutarhakÀsineiden sÀilytyksessÀ hyvÀ. LÀpinÀkyvyyden takia nÀkee mitÀ on sisÀllÀ.
    - roskiksena toimii, niitÀ voi ripotella sinne tÀnne missÀ roskia syntyy.

Mieleenpainuvin pirkka-niksi on minusta se, kun joku keksi tehdÀ lehdenhakutohvelit maitotölkeistÀ. Tölkkiin leikattiin jalanmentÀvÀ reikÀ pitkÀlle sivulle. Maitotölkitohveli on talvella liukas, joten postilaatikolla voi kÀydÀ luistellen.

ÄÀnestĂ€

• 😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­y­m­­f­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

ÄÀnestĂ€

Ketjusta on poistettu 3 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

đŸ˜…đŸ§»â˜• luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestĂ€. TĂ€llĂ€ kertaa siellĂ€ oli niksinĂ€ ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junamatkoille ajanvietteeksi. Aika hyvĂ€, mutta outoa olettaa ettei kukaan keksisi sitĂ€ itse. Ja ihmetyttÀÀ sekin ettei mun niksiĂ€ julkaistu kun kerran vaivauduin sen lĂ€hettĂ€mÀÀn. Olin silloin nĂ€prĂ€nnyt huteraan ulkohuussiin sÀÀnkestĂ€vĂ€n vessapaperitelineen. Ajattelin sen olevan hyödyllinen muillekin.

On mulla sukkahousuniksikin, mutta olkoon pirkkalehti ilman sitÀ. Edellinen koira tykkÀsi tuoda mulle golfpalloja pellolta ja metsÀstÀ. NiitÀ kertyi aikamoinen mÀÀrÀ. Osan lahjoitin pois, mutta osasta tuli hoitolaite jalkapohjiin. Sukkahousun punttiin tungettuja palloja voi pyöritellÀ jalkojen alla töllöÀ katsellessa. Mulla on solmut molemmissa sukanvarren pÀissÀ. Olis ne voinut ommellakin umpeen.

TĂ€hĂ€n yhteen juttuun mulla ei ole niksiĂ€ â€đŸ„°

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisÀltö

• SisĂ€ltÀÀ materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisĂ€ltÀÀ nimiĂ€, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistĂ€, julkisissa viroissa toimivista ihmisistĂ€ sekĂ€ yritysten vastuuhenkilöistĂ€ saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselĂ€mÀÀn liittyvistĂ€ asioista voi keskustella siltĂ€ osin, kuin niistĂ€ on julkisesti kerrottu.

• SisĂ€ltÀÀ lapsille haitallista tai heiltĂ€ kiellettyĂ€ materiaalia. Seksuaalinen sisĂ€ltö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikĂ€raja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisĂ€ltöÀ voi olla mm. yksityiselĂ€mÀÀ loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmÀÀ vastaan, laiton uhkaaminen, alaikĂ€isiin liittyvĂ€ seksuaalinen sisĂ€ltö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijĂ€noikeusrikkomukset.

• SisĂ€ltö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisĂ€ltÀÀ mainontaa, se sisĂ€ltÀÀ tekijĂ€noikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu