Jos valitaan Yarikseen kesärenkaat näistä, mikä olisi valintasi?
1. Continental EcoContact 6
2. Nokian Hakka Green 3
3. Continental UltraContact
Toyota Yaris: EcoContact 6, Hakka Green 3 vai UltraContact?
7
603
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla ihan sama millaiset renkaat tuohon mopoautoon laittaa, aina on hutera ja vaarallinen jos vauhti nousee lähelle suurinta sallittua.
- Anonyymi
Et siis ole ajanut uusinta yarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole ajanut uusinta yarista.
Miksi ajaisin, Toyota on Toyota. Mopoautot ei ole minulle.
- Anonyymi
Huomaa, ettet ymmärrä fysiikasta mitään.
Mutta eikös sinunkin mielestä ole hienoa, että Suomi on jo seitsemättä kertaa peräkkäin maailman onnellisin maa?
- Anonyymi
Ehdotan Nokian Hakka Green 3. Perustelu: Suomen tiet ovat karkeita ja saavat auton koko korin tärisemään, mikä tuottaa melua auton sisälle. Eteläisemmissä maissa tiet lienevät sileämpiä, eikä tämä ole siellä yhtä suuri ongelmana. Kenties suomalainen merkki Nokian on jotenkin osannut ottaa Suomen karkeat tiet huomioon rengasta suunnitellessa, josko rengas olisi mukavampi tai hiljaisempi meidän karkeilla teillämme? Tiethän täällä on tehty suurikoisesta kiviaineksesta käsittääkseni siksi, jotta ne kestäisivät paremmin nastarenkaiden tietä rouhivaa vaikutusta.
- Anonyymi
Olet jo reilun vuoden myöhässä.
- Anonyymi
Olettamuksella onneen, hihii!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016