Ikävä sitä aikaa kun jaksoi joogata. Onkohan Suomessa koiranpentu joogaa? Sellainen ois ihanaa.
Koirapentu jooga
17
615
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän koirien elämä muuta olekaan kun jatkuvia jooga harjoituksia ympäri päivää. Seuraa koirien käyttäytymistä niin huomaat tämän pitävän paikkaansa.
- Anonyymi
Kuka on puhunut koirien elämästä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on puhunut koirien elämästä mitään.
Onko vikaa tulkinnassa vai artikuloinnissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vikaa tulkinnassa vai artikuloinnissa
Puhun joogasta missä on koiranpentuja ei ne koirat joogaa.
- Anonyymi
Tiedän yhden koiranpennun joka ei todellakaan joogaa.
- Anonyymi
Yhdyssana: koiranpentujooga.
- Anonyymi
No jep jep. En kaipaa äidinkielen opettajaa. Jos et osaa vastata kysymykseen niin turha päteä.
- Anonyymi
Mikä nyt estää jaksamisen? Minäkin keksin liikunnan puutteelle paljon hyviä tekosyitä. Sitten korjasin ruokavalion ja aloin liikkumaan. Nyt se on rutini ja ruokavalio auttaa jaksamaan. Ei muuta ku joogamatto esiin ja alat tekemään. Pieni aika riittää.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu? Hyvä sulle.olitkin hirveä läski . Teistä ei kukaan näköjään tiedä mistä puhun.
- Anonyymi
Puuttuu vaan 10 koiranpentua. Mua muuten jooga innosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu? Hyvä sulle.olitkin hirveä läski . Teistä ei kukaan näköjään tiedä mistä puhun.
Aa...eli mt ongelmat estää (kirjoitustyylistä ja agressiivisesti hyökkäyksestä päätellen). En onneksi ole ollut koskaan hirveä läski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa...eli mt ongelmat estää (kirjoitustyylistä ja agressiivisesti hyökkäyksestä päätellen). En onneksi ole ollut koskaan hirveä läski.
Mitä sitten vaikkapa olisikin. Sekään ei kuuluisi sulle yhtään. Tympii tuollainen. Kun ei kaipaa mitään elämän ohjausta kiitos. Jos olisin halunnut vinkkejä liikkumiseen olisin kyllä kysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten vaikkapa olisikin. Sekään ei kuuluisi sulle yhtään. Tympii tuollainen. Kun ei kaipaa mitään elämän ohjausta kiitos. Jos olisin halunnut vinkkejä liikkumiseen olisin kyllä kysynyt.
No keksi vaan sitten tekosyitä. Nyt estää koiranpentujen puuttuminen, huomenna liian kiire jne.
Ihan vaan oli oma kokemus ja sinä itse otit siitä nokkiisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No keksi vaan sitten tekosyitä. Nyt estää koiranpentujen puuttuminen, huomenna liian kiire jne.
Ihan vaan oli oma kokemus ja sinä itse otit siitä nokkiisi.Teen niin. Haluaisin vaan joogata koiranpentujen kanssa. Ne koiranpennut on just se juttu.
- Anonyymi
Pissaa sun päälle se dogi. Huhuh on sekin aikamoista aikaa.
- Anonyymi
Mä en pikku koiran pissiä säikähdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351