Koirapentu jooga

Anonyymi-ap

Ikävä sitä aikaa kun jaksoi joogata. Onkohan Suomessa koiranpentu joogaa? Sellainen ois ihanaa.

17

715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän koirien elämä muuta olekaan kun jatkuvia jooga harjoituksia ympäri päivää. Seuraa koirien käyttäytymistä niin huomaat tämän pitävän paikkaansa.

• Anonyymi

Kuka on puhunut koirien elämästä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on puhunut koirien elämästä mitään.

Onko vikaa tulkinnassa vai artikuloinnissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vikaa tulkinnassa vai artikuloinnissa

Puhun joogasta missä on koiranpentuja ei ne koirat joogaa.

• Anonyymi

Tiedän yhden koiranpennun joka ei todellakaan joogaa.

• Anonyymi

Yhdyssana: koiranpentujooga.

• Anonyymi

No jep jep. En kaipaa äidinkielen opettajaa. Jos et osaa vastata kysymykseen niin turha päteä.

• Anonyymi

Mikä nyt estää jaksamisen? Minäkin keksin liikunnan puutteelle paljon hyviä tekosyitä. Sitten korjasin ruokavalion ja aloin liikkumaan. Nyt se on rutini ja ruokavalio auttaa jaksamaan. Ei muuta ku joogamatto esiin ja alat tekemään. Pieni aika riittää.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu? Hyvä sulle.olitkin hirveä läski . Teistä ei kukaan näköjään tiedä mistä puhun.

• Anonyymi

Puuttuu vaan 10 koiranpentua. Mua muuten jooga innosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Hyvä sulle.olitkin hirveä läski . Teistä ei kukaan näköjään tiedä mistä puhun.

Aa...eli mt ongelmat estää (kirjoitustyylistä ja agressiivisesti hyökkäyksestä päätellen). En onneksi ole ollut koskaan hirveä läski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa...eli mt ongelmat estää (kirjoitustyylistä ja agressiivisesti hyökkäyksestä päätellen). En onneksi ole ollut koskaan hirveä läski.

Mitä sitten vaikkapa olisikin. Sekään ei kuuluisi sulle yhtään. Tympii tuollainen. Kun ei kaipaa mitään elämän ohjausta kiitos. Jos olisin halunnut vinkkejä liikkumiseen olisin kyllä kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten vaikkapa olisikin. Sekään ei kuuluisi sulle yhtään. Tympii tuollainen. Kun ei kaipaa mitään elämän ohjausta kiitos. Jos olisin halunnut vinkkejä liikkumiseen olisin kyllä kysynyt.

No keksi vaan sitten tekosyitä. Nyt estää koiranpentujen puuttuminen, huomenna liian kiire jne.

Ihan vaan oli oma kokemus ja sinä itse otit siitä nokkiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No keksi vaan sitten tekosyitä. Nyt estää koiranpentujen puuttuminen, huomenna liian kiire jne.

Ihan vaan oli oma kokemus ja sinä itse otit siitä nokkiisi.

Teen niin. Haluaisin vaan joogata koiranpentujen kanssa. Ne koiranpennut on just se juttu.

• Anonyymi

Pissaa sun päälle se dogi. Huhuh on sekin aikamoista aikaa.

• Anonyymi

Mä en pikku koiran pissiä säikähdä.

• Anonyymi00020

Kasvattajan näkökulmasta, rokottamattomat pennut viedään alaikäisinä 6 viikkoa vieraaseen kaupunkiin, vieraita ihmisiä käpelöi niitä, ei äitiä paikalla. Jo tartuntatautien vuoksi ei tulis mieleenikään eroittaa alaikäisiä pentuja emosta sen kieltää jo kennelliittokin. ja moni tauti mikä voi olla pennuilla tarttuu myös ihmiseen...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      44
      2883
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      63
      2236
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      56
      2069
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      92
      1911
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1704
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1345
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      128
      1293
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      169
      1270
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1205
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1193
    Aihe