Vastuuttomat AKT ja TL jatkavat Suomen tuhoamista. Tiukkaa se tekee sosialisteille luopua

Anonyymi-ap

työaikoilla heidän kuvitteellisesta valalsta ja todellisesta työpaikkakiusaamisesta. Eikö yksi "luottamusmies" käskenyt jo liittoon kuulumattomia vetämään itsensä hirteen. Nämä samat tyypit esittävät sitten soliidarisia ja tasa-arvoisia tyyppejä, näkevät natseja jokapaikassa, mutta ovat todellisuudessa itse täysiä työpaikkafassiteja ja kuvittelevat, että he määrräävät kuka tulee töihin ja kuka saa tehdä työpaikkal töitä. Nästä AKT ja TL työpaikakiusaajista pitää päästä eroon joka työpaikalal ja pysyvästi.Haiituksen tulee laatia laki, että kaikki poliittinen toiminta työpaikkoilla ja alueilla on kielltyä.

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen sitä saa kun vie maata ja sen yhteisen sopimisen kulttuuria yli 100 vuotta ajassa taaksepäin. Saatanan lahtarit hiuksista vittuun ja äkkiä!

    • Anonyymi

      Persuista pitää päästä eroon. Vapaamatkustajia jotka myrkyttävät työpaikkojen hengen.

    • Anonyymi

      Politrukkien aika ja valtakausi työpaikoilla on ohi. Katsoisivat tulevaisuuten. Sirppi ja vasaraa ei enään käytä edees kommunistit.

      • Anonyymi

        Keksi parempia satuja kapitalisti porvari spede ! Sirkusta mikä tätä maata pyörittää johtaa pellet siintä tämä kaikki johtuu !!! Ja ne pellet on kokoomus ja EK !


    • Anonyymi

      Häkämies toteaa EK:n tiedotteessa. – EK on päättänyt sulkea koko Suomen.

      • Anonyymi

        Hahaa, ei tarvitse, kun Eloranta tekee sitä jo. Kohta on SAK n toimilla Suomi kiinni.


        Ruotsissa ei hyväksytä poliittisia lakkoja. Siellä ei hyväksytä, että äänestetään kaksi kertaa. Poliittinen lakko on toinen äänestyskierros.

        Nyt nämä herrat:

        Riku Aalto (sd.), Teollisuusliitto
        Sauli Väntti (sd.), Sähköliitto
        Ismo Kokko (sd.), AKT
        Håkan Ekström (sd.), JHL


        Jarkko Eloranta (sd.), SAK, johdolla, äänestävät toisen kerran.

        Miten tämä on mahdollista? Koska Elorannalla on AKT, joka pistää Suomen kiinni, kun on tarve äänestää toisen kerran. Ponihäntäpoika yritti tiedotustilaisuudessa keskiviikkona selittää kuin Runeberg että lakkoilu on tärkeää. Oli puheita laadittu porukalla valmiiksi edellisenä päivänä. Ei edes ollut mitään aikomusta kuunnella Satosta.

        SDP äänestää uudelleen AKTn avulla.


    • Anonyymi

      EK haluaa hallitukselta samat keinot kuin mitkä on Pohjois-Koreassa.
      Yhtä hyvät ihmisoikeudet.

      • Anonyymi

        EK on kaiken tämän takapiruna hallitus köyden toisessa päässä !


    • Anonyymi

      Idiootti, haluatko Suomesta halpatyömaan jossa saat 5 euroa tunnilta ja työpäivät on 1-12 tuntisia miten sattuu jne....

    • Anonyymi

      Taidat olla itse idiootti. Tuollasia paska valheita suollat. Oletpa hyvin aivopesukuurin läpikäynyt. Varmaan olet Putinin kanssa samankaltainen valehtelija.. Ajaessaan valheilla omaa ajatustaan.

    • Anonyymi

      Homot vastustaa kristillisiä arvoja ja Putinia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe