Noutajan kieli

Anonyymi-ap

Kävipä niin. että olin kylpytakki päällä nukahtanut lämpimän suihkun jälkeen sohvalle silleen puolikyljelleni. Takki oli valahtanut pois polven päältä ja kaikki oli sit siinä aika levällään. Heräsin kun noutajani nuolais pari kertaa ”sieltä päin” . Toinen niistä osui maaliin ja ETTÄ se tuntui hyvältä : ) En ruvennu asiaa enempää ihmettelemään koiran suhteen, mutta hoitelin itseni saman tien sormilla ja siinä. Pillu oli AIVAN märkä jo heti ja orkku tuli todella lyhyellä räpläämisellä. En muista aikuisella iällä olleeni noin kiihottunut ja herkkä.

Mitenhän tuota voisi jatkaa jotenkin,,..? Yksikään mies tai edes ne pari naista jotka mua on kielellä hoitanut ei vedä vertoja taipuisalle ja pitkälle kielelle. Ei kait se siitä mitenkään kärsi jos emäntäänsä vähän nuolaisee..? Tuokin meni ihan huostaan vaan. Tai voiko tuota jollain imitoida? Joku laite tai joku. Tiedän kyllä et tätä niin sanotusti sattuu koiran kaa muillekki, mut miten ton sais toimimaan? Miehen kaa en viitti tuosta puhua mitään.. :)

Siveä 35

29

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä noutaja oppii nopeasti, kun vaan annat sille tilaisuuksia. Kohta odottelee sinua aina suihkun jälkeen päästäkseen nuolemaan herkkuasi. Pitkä ja karhea kieli ulottuu syvälle ja koskee myös g-pisteeseesi kivasti. Kohta et enää kaipaa muuta kiihotusta!

      • Anonyymi

        Hyi saatana mitä olet mut itehän säkkis kannat läski vajakki.


    • Anonyymi

      Penkalle ja kuula kalloon eläimiin sekaantuja

      • Anonyymi

        Monelle ole ampunut kuulankalloon tänä aikana mitä tuota olet toistellut vajakki. Teeppä tuo ihan itelles loppuu sun länkytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle ole ampunut kuulankalloon tänä aikana mitä tuota olet toistellut vajakki. Teeppä tuo ihan itelles loppuu sun länkytys.

        Sää mää ja bää on nyt vajakki joka menee penkalle ja ampuu kuulan kalloon buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt vajakki joka menee penkalle ja ampuu kuulan kalloon buaahaa

        Kyllähän sä spede sää mää ja bää vajakki tiedät meet penkalle ammut kuulan kalloos. 😳🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      En oi toteuttanu tuota. Kiksit saanu monesti ja masturboinut :) sitä paitsi uskon että asia on monellakin naisella käynyt mielessä. En tiedä voiko tuota imitoida mutta silleen kevyesti koko kädellä sipaisemalla oon saanu itteni fiiliksiin. Sitten tulee kun muutaman sekunnin sormettaa :)

      • Anonyymi

        Buaahaa hupiakka Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa hupiakka Buaahaa

        Mitäs olet spede.


    • Anonyymi

      Yks mies täs kertoi, ett oli työntynyt lehmään ja eestakas

      • Anonyymi

        Kyllä spede niuvanniemestä tietää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä spede niuvanniemestä tietää buaahaa

        Kyllähän sä spede sää mää ja bää tiedät niuvanniemen touhusi. 😳🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Jorma. Pistä pili hoisuihin ja käy syömässävälillä.

      • Anonyymi

        No teeppä se. Onko verensokeris alhaalla.


      • Anonyymi

        Mitäs et pistä nysä pili hähähää


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­­um­­me sinu­­t käymään uude­­­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/B4x1E1

    • Anonyymi

      On käyny mielessä. Isompien koirien välineitä kattoessa👍

      • No mikset sitten ole kokeillut?


      • Anonyymi
        15sari56 kirjoitti:

        No mikset sitten ole kokeillut?

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­t kä­­ym­ään u­­­ude­ss­­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://arara-ik.com/H/X8m8B2

    • Anonyymi

      Mielettömän kiihottava mielikuva..
      T. Tj

      • Se nyt ainakin.


      • Anonyymi
        15sari56 kirjoitti:

        Se nyt ainakin.

        Onkos itse tullut tuollaista kokeiltua😉
        T. Tj


      • Anonyymi

        Siinäpä taas vajakin ulosanti buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä olen saanu kans viboja noista isoista dogeista mutta en KIELISTÄ.. 😂 Ja sit taas panemaan en semmoisen kaa rupea joten sormihommiin noista olen fantasiakuvia saanut. Yhden lelunkin taisin tosin hommata joka on vähän sellaisen mallineen 😊

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe