Pelkään että tämä on vika vuoteni

Anonyymi-ap

Täällä maanpäällä tuntuu vahvasti siltä

91

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onneksi on vasta maaliskuu. Koita käyttää loppuelämäsi niin että sinulle on hyvä olla. Älä tee mitään mikä ei tunnu hyvältä. Niin minä tekisin.

    • Anonyymi

      Eikö kannattais hakea apua

      • Anonyymi

        Sinun kannattaisi, jos elät jotain humpuukitrilleriä, missä joku ns tuttu avautuu


    • Anonyymi

      Mulla sama tunne. Onkohan tää uusi "vikavuosi villitys" ?
      Sitä kun tapahtuu seuraavat 10v niin kyllästyy ja keksii uuden.

    • Anonyymi

      Noh jollain taitaa olla viimeiset viikot..

      • Anonyymi

        Hienosti verhoiltu uhkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti verhoiltu uhkaus

        Ehkä tämä on näitä pikkupoikien haaveita vaan? Mutta ei vara venettä kaada tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä on näitä pikkupoikien haaveita vaan? Mutta ei vara venettä kaada tms

        Joo ei ollu pikkupoikien juttui, mut tyhmästi sanottu kun ei anonyymistä kukaan tiedä kuka on. Eikä siten sillä ole merkitystä kellekään. Kunhan kirjoitin miltä tuntuu. Anteeksi vaan olemassa oloni ja häirintä.


      • Ei ei saa olla viimeisiä. Eikä viimeisiä viikkoja. Olette tärkeitä minulle.


      • Anonyymi

        Kerroppa terkemmin ketä uhkailet ni kahtellaan mä olen niittä viimeisiä päiviä odotellu jo monta vuotta ja kun kyllästyin odotteluun reilu kymmenen vuotta si keskityin toivomaan sitä kolmatta maailmansotaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollu pikkupoikien juttui, mut tyhmästi sanottu kun ei anonyymistä kukaan tiedä kuka on. Eikä siten sillä ole merkitystä kellekään. Kunhan kirjoitin miltä tuntuu. Anteeksi vaan olemassa oloni ja häirintä.

        Pelästyitkö kun joku totes uhkaukseksi etkö pysty vastuuta sanomisistas kantaan vaan heti pitää heittäytyä marttyyriksi hieno vinkki jos elämä on sulle noi vaikiaa vedä ittes narunjatkoksi


      • Anonyymi

        Siis ihan kääk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä on näitä pikkupoikien haaveita vaan? Mutta ei vara venettä kaada tms

        Niiden rakkautta vaille jääneiden pikkupoikien, jotka leikkivät persuja ja yrittävät olla äijiä, vaikka romahtavat totaalisesti siitä samasta, mitä tarjoilevat muille osoittaakseen olevansa muka kovia jätkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden rakkautta vaille jääneiden pikkupoikien, jotka leikkivät persuja ja yrittävät olla äijiä, vaikka romahtavat totaalisesti siitä samasta, mitä tarjoilevat muille osoittaakseen olevansa muka kovia jätkiä.

        Hear hear, bipolaarista ja kaksinaismoralistista on


      • Anonyymi

        Täytyy sanoa, että nämä dramaattiset käänteesi mitä tänne tarinaukkeli kirjoitat voi mennä läpi täysin elämästä vieraantuneelle, mutta normaalin mielestä miljöö ei ihan elä


    • Anonyymi

      Kevät tulee. Päivä pitenee koko ajan. Luonto herää hiljalleen. Keskity hyvään elämässä. Ei meistä kukaan tiedä jäljellä olevan matkan määrää. Se on vain elettävä niinkuin parhaiten voi. Rauhoitu vähän, keitä iltatee. Katso uutisia. Monilla menee huonommin ja kuolema käy vieressä joka päivä ohjusten ja ammusten muodossa. Voimia sinulle.

    • Anonyymi

      Omahan on asiasi mitä sitä pikkusielunen täällä julistat

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Juu vielä pienemmät sielut kuvittelee tunnistavansa aloittajat ja lässyttää siitä syystä, meitä on moneen junaan


      • Anonyymi

        Milläpä estät, ettei mitään koskaan tule?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläpä estät, ettei mitään koskaan tule?

        Missä tässä miehen trollottelussa, mistä ei ota mitään tolkkua oli se ennaltaestävyyden ulottuvuus?


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu ihan samalta. En ole millään tavalla itsetuhoinen, mutta koko viimeinen vuosi on ollut jatkuvaa sairastelua. Tuntuu kuin minulla olisi jokin krooninen sairaus, joka heikentää kehoa jatkuvasti. Syksyllä kävin perusteellisissa tutkimuksissa mutta mitään ei löytynyt. En silti voi hyvin. Uuvun tosi helposti, henki ei kulje ja jäsenet tuntuvat jäykiltä ja voimattomilta. Välillä on kuin silmissä sumenisi ja heikottaa. Omituinen olo jatkuvasti. Pitäisi mennä taas lääkäriin, mutta en usko, että sieltä mitään löytyisi. Sanoisivat vaan, että ei sua mikään vaivaa, pelkkiä psykosomaattisia oireita vaan.

      • Anonyymi

        Tutkituta kaksi asiaa: rauta-arvot ja kilpirauhasarvot. Jos lääkäri ei ota vakavasti, mene seuraavan luo. Etsi kunnes löytyy.


      • Anonyymi

        Perusteelliset tutkimukset?Oletko miettinyt jotta sinulla voilla vaikka Lymenborrelia?Sitä ei näy normi tutkimuksissa luuydinnäyte täyttyy ottaa.
        MS tautikin voi olla aluillaan.Mene vaatiin niitä tutkimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkituta kaksi asiaa: rauta-arvot ja kilpirauhasarvot. Jos lääkäri ei ota vakavasti, mene seuraavan luo. Etsi kunnes löytyy.

        No tämäpä se mutta ei se noin vaan mene jos oot köyhä tai jos sulla on masennustaustaa tms. Sivusta joku täysin samoin voiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusteelliset tutkimukset?Oletko miettinyt jotta sinulla voilla vaikka Lymenborrelia?Sitä ei näy normi tutkimuksissa luuydinnäyte täyttyy ottaa.
        MS tautikin voi olla aluillaan.Mene vaatiin niitä tutkimuksia.

        Niitä kun et saa niin vaan. Ei tutkita niin ei. Masennuslääkettä tuuppaillaan vaan.


    • Anonyymi

      Paljon voimia sinulle Ap ja muillekin, jotka painivat raskaiden asioiden kanssa.

      sivust

    • Anonyymi

      Älä pelkää tuollaisia etukäteen. Turha murehtia tarpeettomia. Ota psykologiin yhteyttä jos ajatukset käy liikaa päälle.

    • Anonyymi

      Voimia. Eihän sitä lopulta koskaan tiedä milloin muuttuu tähdeksi taivaanrantaan.

    • Ei saa olla, olet tärkeä.

      • Anonyymi

        Tiiätkö se että sä jauhat tota jokaiselle ei auta oikeesti yhtään ainakaan mua. Se että joku palstalla sanoo noin ei muuta sitä tunnetta paremmaksi oikeesti. Itseasiassa saattaapi jopa pahentaa kun tajuaa vaan enemmän irl ettei kukaan välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö se että sä jauhat tota jokaiselle ei auta oikeesti yhtään ainakaan mua. Se että joku palstalla sanoo noin ei muuta sitä tunnetta paremmaksi oikeesti. Itseasiassa saattaapi jopa pahentaa kun tajuaa vaan enemmän irl ettei kukaan välitä.

        Minä välitän ja välitän oikeasti . https://youtu.be/sJVOPa0_YaQ?feature=shared


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minä välitän ja välitän oikeasti . https://youtu.be/sJVOPa0_YaQ?feature=shared

        No siinä välität sit mutta kun ihminen on luovuttamassa tai mitä sinne suuntaankaan tarvitsee välittämistä ihan oikeasti eikä vaan palstalla joltain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä välität sit mutta kun ihminen on luovuttamassa tai mitä sinne suuntaankaan tarvitsee välittämistä ihan oikeasti eikä vaan palstalla joltain.

        Olet rakas elä luovuta olen ihmisrakas. Minunlaisia on varmasti enemmän. Väliin tuntuu olevani yksin mutta kyllä heitä on. Hänkin on johon olen ihastunut vahvasti mutta häntä ei näy. Minua kuin pakoillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siinä välität sit mutta kun ihminen on luovuttamassa tai mitä sinne suuntaankaan tarvitsee välittämistä ihan oikeasti eikä vaan palstalla joltain.

        Haluatko kirjoittaa minulle helppottaisikohan se
        valtakunta@kotikone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö se että sä jauhat tota jokaiselle ei auta oikeesti yhtään ainakaan mua. Se että joku palstalla sanoo noin ei muuta sitä tunnetta paremmaksi oikeesti. Itseasiassa saattaapi jopa pahentaa kun tajuaa vaan enemmän irl ettei kukaan välitä.

        Miks pitäs välittää eiköhän meillä jokaisella ole omassa elämässä ihan tarpeeksi vittu kenellä on aikaa keskittyä muiden elämään ilman että oma elämä siitä kärsii mitenkään useimmilla noista jotka keskittyy enemmän muiden elämään kuin omaansa ei ole omaa elämää ainakaan mitään sellaista missä olis mitään mainittavaa ja muiden elämästä kun on kai niin kiva juoruta si uusille tuttavuuksille ettei tartti itse nolostua jos omasta elämästä lipsauttaa epähuomiossa jotain sellaista mitä kukaan ei saisi tietää itse onneksi olen niin pienellä paikkakunnalla että täällä ei ole pelkoa etteikö koko kaupunki tietäs ne jutut mitä täällä on kenestäkin koskaan liikkunu se on si eriasia tietääkö muistaako kukaan totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä välität sit mutta kun ihminen on luovuttamassa tai mitä sinne suuntaankaan tarvitsee välittämistä ihan oikeasti eikä vaan palstalla joltain.

        No mietippä omaa käytöstäsi miksi sulla ei ole yhtä ainoaa aidosti välittävää läheistä elämässäsi


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olet rakas elä luovuta olen ihmisrakas. Minunlaisia on varmasti enemmän. Väliin tuntuu olevani yksin mutta kyllä heitä on. Hänkin on johon olen ihastunut vahvasti mutta häntä ei näy. Minua kuin pakoillaan.

        Mitä merkitystä on ihmisraukkaudella jos elämänsä on hoitanu siihen malliin vituiksi ettei elämässä ole yhtäkään läheistä joka välittäisi vähääkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäs välittää eiköhän meillä jokaisella ole omassa elämässä ihan tarpeeksi vittu kenellä on aikaa keskittyä muiden elämään ilman että oma elämä siitä kärsii mitenkään useimmilla noista jotka keskittyy enemmän muiden elämään kuin omaansa ei ole omaa elämää ainakaan mitään sellaista missä olis mitään mainittavaa ja muiden elämästä kun on kai niin kiva juoruta si uusille tuttavuuksille ettei tartti itse nolostua jos omasta elämästä lipsauttaa epähuomiossa jotain sellaista mitä kukaan ei saisi tietää itse onneksi olen niin pienellä paikkakunnalla että täällä ei ole pelkoa etteikö koko kaupunki tietäs ne jutut mitä täällä on kenestäkin koskaan liikkunu se on si eriasia tietääkö muistaako kukaan totuutta

        Hmm.. eihän nyt sellaisten tarvitse joilla ei halua, eikä tilaa uusille ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on ihmisraukkaudella jos elämänsä on hoitanu siihen malliin vituiksi ettei elämässä ole yhtäkään läheistä joka välittäisi vähääkään

        Minä välitän. Olen tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on ihmisraukkaudella jos elämänsä on hoitanu siihen malliin vituiksi ettei elämässä ole yhtäkään läheistä joka välittäisi vähääkään

        Joskus ne läheiset hylkää, kun eivät hyväksy sinua jollain tapaa. Mutta niin kai se on tarkoitettukin. Joutuu kohtaamaan yksinäisyyden, itsensä. Mutta on tullut myös tilaa uusille, terveemmille ihmissuhteille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ne läheiset hylkää, kun eivät hyväksy sinua jollain tapaa. Mutta niin kai se on tarkoitettukin. Joutuu kohtaamaan yksinäisyyden, itsensä. Mutta on tullut myös tilaa uusille, terveemmille ihmissuhteille.

        Tämä oli erittäin hyvin sanottu on tilaa tullut muille ihmissuhteille.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tämä oli erittäin hyvin sanottu on tilaa tullut muille ihmissuhteille.

        Olet mies suurperheen äidiksi, mitä täällä esität vähän kyynisen oloinen, ihan paha mieli tuli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies suurperheen äidiksi, mitä täällä esität vähän kyynisen oloinen, ihan paha mieli tuli

        Rakas . Olen samaa mieltä tästä ” Mutta on tullut myös tilaa uusille”
        Kyllä se on aika suppeasti sanottu ettei ne muut hyväksy kyllä se vakavuus aste .

        Minäkin olen poistanut ihmisiä jotka tuntuu satuttavan henkisesti ja tähän kuuluu äitini. En halua että minua tullaan haukkumaan tai kun olin hetken liikunta kyvytön koska mursin ristiselän ja juuri synnyttänyt miehen piti kouluun mennä . Se ei halunnut käyttää maskia ja tämän vuoksi ei tullut auttaan jotn mies jäi kotio auttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies suurperheen äidiksi, mitä täällä esität vähän kyynisen oloinen, ihan paha mieli tuli

        Kyllä se että toinen mitään pahaa ole tehnyt vaikuttaa ikävältä kyllä niissä on painavat syyt jos oikeasti jokin aikunen hylätään äitini hylkäsi minut jo kun olin 4v ja jätti isälle ja vei sisaruksen katsosi toisen miehen kanssa. Se on minusta pahinta mitä voi tehdä lapselle kadota kokonaan tarkoituksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies suurperheen äidiksi, mitä täällä esität vähän kyynisen oloinen, ihan paha mieli tuli

        Että en ole mitenkään kyyninen en vaan hyväksy satuttajia elämään ärsyttävä voi olla lapsetkin on ärsyttäviä tai sairaanakin mutta en hyväksy kun tehdään vahinkoa ja satutetaan, eikä hän yksin jää hänellä on vielä 5 lasta jotka voi pitää lähellään. Minun elämään ei kuulu henkinen pahoinpitely.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Että en ole mitenkään kyyninen en vaan hyväksy satuttajia elämään ärsyttävä voi olla lapsetkin on ärsyttäviä tai sairaanakin mutta en hyväksy kun tehdään vahinkoa ja satutetaan, eikä hän yksin jää hänellä on vielä 5 lasta jotka voi pitää lähellään. Minun elämään ei kuulu henkinen pahoinpitely.

        No mutta tämähä selevensi


    • Anonyymi

      Et ole yksin, otathan yhteyttä kriisipuhelimeen tai varaa aika psykiatriselle sairaanhoitajalle mahdollisimman pian.
      Muista liikunta, keksi uusi harrastus, aloita sinua kiinnostava vapaaehtoistyö tai harrastus, jossa tapaat ihmisiä. Ala kasvattamaan jotakin.

    • Anonyymi

      Nyt tosissaan nää jutut!! Tämä tyyppi uhkailee!!! Eräs joka kirjoittelee täällä käy toisen kotona ja yrittää mykyttää tämän ihmisen hengiltä!!! Tomintaa ennenkuin on myöhäistä!!

      • Anonyymi

        enkä voi puhua tästä kenellekään koska kukaan ei uskoisi ja olen yksin tämän asian kanssa mutta selviän!!


      • Anonyymi

        Mikset itse toimi.?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät?miten hän myrkyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät?miten hän myrkyttää?

        Varmaan mies ihan itse ylisuolaa ruokaansa tms, mutta hyvää kyselyä, jospa se siitä sujuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät?miten hän myrkyttää?

        Koska uhri olen minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uhri olen minä.

        No et ole ainut jota ei uskota. Kyllähän täällä ois eräs sunkin kans ollut valmis keskustelee ja saamaan tukea et saisi asiat eteenpäin ja loppumaan. Mut ei kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska uhri olen minä.

        No kui sä si vielä olet hengissä jos hän sua myrkyttää kyl mä ainakin laittasin kerral nii suuren satsin et lähtee henki laakista jos myrkyttäsin jonkun kun kenties myrkkyynkin keho saattaa siedättyä jos sitä pienissä annoksissa nauttii eikö huumeet nääs jonkinlainen myrkky kuitenkin käytännössä ole


    • Anonyymi

      Lähtö tulee kun on tullakseen, yritä löytää jokaisesta päivästä hyvää.

      • Anonyymi

        Tiedätkö ihmisyyden prosesseista? Miksei ihmisellä ole ääntä?


    • Anonyymi

      Sama täällä. Kaikki on mennyt aivan täysillä alamäkeen. Ei tässä oikein ole jaksamista mihinkään. Tukea ei oikein ole ja oma aurinkoinen asennekkin on hävinnyt mikä on aina ollut pahanakin hetkenä. Nyt ei ole sitäkään. Välillä jopa tuntuu että teen kuolemaa..

      • Anonyymi

        Minä pahana hetkenä? Tunnetko mua edes?


    • Anonyymi

      No mitä sitä pelkäämään. Kaikki täältä lähtee jossain vaiheessa.
      Lopeta tuo turha yli ajattelu ja elä hetkessä.
      Ps. Sääli on sairautta joten et sitä saa.

      • Anonyymi

        Poislähdön hetki on ennalta "määrätty". Meille kaikilla on ennalta sovittu aika, joka me täällä vietetään eikä siihen voi itse vaikuttaa muuten kuin itsemurhalla, joka sekin saattaa olle ennalta "tähtiin kirjoitettu". Emme itse juurikaan voi vaikuttaa siihen, jolloin elämämme päättyy. Juuri tänään keskustelin erään kanssa, joka kertoi sisarensa menehtyneen vain 40-vuotiaana massiiviseen verenvuotoon käytettyään vuosien ajan tulehduskipulääkkeitä kipuihinsa.
        Vatsahaava oli vaivannur pitkään ja oli mennyt sairaalaan sunnuntaina, jolloin otettiin vain sisään muttei tehty mitään muuta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poislähdön hetki on ennalta "määrätty". Meille kaikilla on ennalta sovittu aika, joka me täällä vietetään eikä siihen voi itse vaikuttaa muuten kuin itsemurhalla, joka sekin saattaa olle ennalta "tähtiin kirjoitettu". Emme itse juurikaan voi vaikuttaa siihen, jolloin elämämme päättyy. Juuri tänään keskustelin erään kanssa, joka kertoi sisarensa menehtyneen vain 40-vuotiaana massiiviseen verenvuotoon käytettyään vuosien ajan tulehduskipulääkkeitä kipuihinsa.
        Vatsahaava oli vaivannur pitkään ja oli mennyt sairaalaan sunnuntaina, jolloin otettiin vain sisään muttei tehty mitään muuta..

        Hyi olkoon. Oikeita kipulääkkeitä ei anneta kuin sairaalassa. Kotikäyttöön parasetamolia ja buranaa vaan. Kannabis auttaa kipuihin ja cbd-öljyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poislähdön hetki on ennalta "määrätty". Meille kaikilla on ennalta sovittu aika, joka me täällä vietetään eikä siihen voi itse vaikuttaa muuten kuin itsemurhalla, joka sekin saattaa olle ennalta "tähtiin kirjoitettu". Emme itse juurikaan voi vaikuttaa siihen, jolloin elämämme päättyy. Juuri tänään keskustelin erään kanssa, joka kertoi sisarensa menehtyneen vain 40-vuotiaana massiiviseen verenvuotoon käytettyään vuosien ajan tulehduskipulääkkeitä kipuihinsa.
        Vatsahaava oli vaivannur pitkään ja oli mennyt sairaalaan sunnuntaina, jolloin otettiin vain sisään muttei tehty mitään muuta..

        Lasketaanko se itsemurhaksi, jos ei hakeudu lääkärin hoitoon, kun saa sairauskohtauksen?


      • Anonyymi

        Ihmistä ei ole olemassa ilman muiden apua. Kuuloista aika cäärältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmistä ei ole olemassa ilman muiden apua. Kuuloista aika cäärältä

        Onko itsemurha, jos jättää hakeutumatta hoitoon sairauskohtauksen tullessa?


    • Anonyymi
      • Olen valtakuntasi.


    • Anonyymi

      Itse odotan poispääsyä. Teen vielä sen mitä Jumala minulta tahtoo, mutta en pane pahakseni, kun pääsen eroon tästä ruumiista ja tämän maailman menosta.

    • Anonyymi

      Asia on siis mennyt perille mutta ei vielä tarpeeksi.

      • Anonyymi

        No niin olisiko se iltavellin keiton aika, vähän suolaa ja nestettä, niin olo kohenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin olisiko se iltavellin keiton aika, vähän suolaa ja nestettä, niin olo kohenee?

        Ota ihmeessä. Muista vaipat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihmeessä. Muista vaipat

        Aa okei, my mistake, mut tos aikasemmin ei vissiin ollu. Jatkakaa hyvää työtä, passing by


    • Anonyymi

      Ei kannata etukäteen sitä peljätä. Voimia! Rukoile paljon ja elä mahdollisimman hyvin. Älä ajattele pahoja asioita. Kunnioita muita.

      • Anonyymi

        Ketä sä alennat täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sä alennat täällä

        Ilman Jumalaa ei ole Saatanaa.
        Sivusta.
        En tiedä mihin uskon, ehkä itseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sä alennat täällä

        Minusta tuntuu, että mies kommunikoi ”mukavia” ihan itse itselleen


    • Anonyymi

      Kevätväsymys vie puhdin, niin yleistä.
      Niinkö. Väsymykseen on liiankin helppo tottua ja pikkuhiljaan pitää sitä normaalina.
      Tuskin tällä palstalla ajatukset kääntyy. Ammattiapua hae ja tsemppiä kevään tulon valoisuuteen, aurinkoon ja lämpöön.
      https://youtu.be/HYOeLbkrxSg?si=xx13OMEBDXlBmu1a

    • Anonyymi

      Joskus tuntuu tuolta. Masentunut läheiseni sanoi samaa ja on nyt elänyt sen jälkeen monta vuotta.

    • Anonyymi

      No onnea matkallesi tuonpuoleiseen se on nääs se loppuelämän matka josta ei ole paluuta

      • Ei se mihinkään lähde ei saa lähteä. Ystäviäni ei saa minihkään lähettää.


      • Anonyymi

        Millainen mielikuva sinulla tästä lopullisesta matkasta on, laitetaanko veneellä walhallaa kohti vai mitkä on sun demands?


    • Anonyymi

      Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee. Elämää ei ole tehty helpoksi nykyään. Ymmärrän jos ahdistaa tai joku haluaa pois. Ei se kiellettyä ole. Aina on ajateltava itsensä parasta. En kuitenkaan yllytä tai neuvo. Ainoastaan kokemuksesta ymmärrän.

    • Anonyymi

      Minä ryhdyn etsimään uutta kotia, jokuhan jotain kotiini tekee kun aistin vahvasti kalmaa ja kuolemaa. Näin on käynyt joka kotiin, ihan kuin joku söisi aina kotiamme. Vahvasti tunnen kuolemaa, mutta en itselle tai rakkaimmille, näen meidät onnellisina. Kuolema on osa elämää, ja usein jotenkin sen aistii, mutta usein se ei tule, minun kokemuksen mukaan, näin, vaan se tulee rauhallisuutena ja asioiden järjestämisenä. voi myös sekoittua mt juttuihin tai isoisiin muutoksiin. voit hakea itsellesi apua, aiheellista tai aiheetonta, niin hyvähän tuosta on keskustella. Saat rauhan itsellesija ehkä vapaudut tunteesta tai sinua autetaan oikein kuolemaan. Joskus tunteet tulevat muiden kautta eikä ole oikeasti osa itselle ja joskus ne ovat ja sinua pyydetään ehkä selvittämään asioita. Mutta itsemurha on asia, jota kenenkään ei pitäisi tehdä. Itse toivoisin tuosta lakimuutosta, että voisi tehdä rikosilmoituksen. Eli syy näihin tunteisiin selvitettäisiin henkirikoksena, näin asioissa tulee mielenterveysongelmat ja toisaalta myös ne asiat mistä ei pääse eroon. Itsensä tappaminen on laitonta ja murha. Itse tiedän nuo tunteet ja tiedän sen että kun on vaikeaa ei pitäisi laittaa henkilöön mitään vierasta. Silloin kun oikeasti on jaksaminen kortilla, kärpänen riittää muuttamaan elämän suunnan, joko selviää tai ei. Itse kokenut myös ihmisten pahuuden näissä, että jotkut eivät halua että selviäisin, vaan oikeasti haluaa että murtuisin ja kokisin paskaa, ei siksi että olisin tehnyt pahaa heille vaan siksi että ovat kokeneet pahaa ja heitä ärsyttää ja heistä se olisi mukavaa ja kasvattavaa minulle jos kärsisin ja kokisin ne asiat mitä he kokevat. Näin ihmismieli muuttuu vaikeuksissa. Ajat ovat vaikeat, joten siksi varmaan joku lakimuutos olisi hyvä.

      • Anonyymi

        Ei se mies ole laitonta tehdä itseään koskeva lopullinen päätös ja vaikka olisi, niin paha kutsua vastaamaan. Mukavaa kuvitelmaa tuttuja hallusinoiville


    • Anonyymi

      Niinpä poliisinkin työ voi päätyä kuolemaan maantien ojaan

    • Anonyymi

      Ole valmis kuin partiolainen, onko testamentti tehty köyhien hyväksi?💌

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 K­u­­u­­m­a­­­t­ ­­t­­­y­­t­ö­­­t­­­ ­­o­d­o­­t­t­­­a­­­v­­­­­a­­t­­ ­s­i­­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18323963

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2288
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1525
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1301
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1245
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      159
      1144
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      88
      1075
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      899
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      892
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe