Rakas kultamieheni

Anonyymi-ap

En käytä enää emojeita kun palstanaiset vttuilee niistä.

34

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytä dildoa sitä hekin käyttävät

      • Anonyymi

        En käytä. Oli joskus mutta nappasin sen roskiin. On niin kätevät kädet että ne on parhaat.


    • Anonyymi

      Voi rakastin sinun emojeitasikin rakas. Älä anna neitosten kiusata. Ne on jotenkin kädettömiä sellaset.

      • Anonyymi

        Voi rakas. Sinun silmäsi saavat naisen kuin naisen sulamaan. Olen immarreltu että kaikista maailman ihmisistä huomasit minut.


    • Anonyymi

      Luuseri muija, onneks en oo mies.

      • Anonyymi

        Ihan sama mitä sinä kuvittelet kun kaivattuni tietää etten ole Iuuseri. Kerrankos tuollainen palstavamppi erehtyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä sinä kuvittelet kun kaivattuni tietää etten ole Iuuseri. Kerrankos tuollainen palstavamppi erehtyy..

        Vamppi sanasta sut tunnistaa. Mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vamppi sanasta sut tunnistaa. Mm.

        Kun kirjoitan aloituksen niin siinä on 10-20 muijaa tyrkyllä jatkamassa minuna. Jos olisin Iuuseri niin miksi nämä kaikki naiset haluaa esittää että mun sanat on heidän sanojaan. Haluaako ne olla Iuusereit?. Enpä usko.
        Jos tuntisit minun niin et kehtaisi edes sanoa noin. Se ei tee minusta Iuuseria että onnistuin näpäyttämään sinun kaltaista ja nyt olet noin loukkaantunut. Itsepä tyrkytät itseäsi joka paikkaan. En edes usko että kaipaat ketään oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kirjoitan aloituksen niin siinä on 10-20 muijaa tyrkyllä jatkamassa minuna. Jos olisin Iuuseri niin miksi nämä kaikki naiset haluaa esittää että mun sanat on heidän sanojaan. Haluaako ne olla Iuusereit?. Enpä usko.
        Jos tuntisit minun niin et kehtaisi edes sanoa noin. Se ei tee minusta Iuuseria että onnistuin näpäyttämään sinun kaltaista ja nyt olet noin loukkaantunut. Itsepä tyrkytät itseäsi joka paikkaan. En edes usko että kaipaat ketään oikeasti.

        Tarkoitin luuseri kommentilla että onneks en ole mies ja et ole minun muija koska en arvosta tyyppiä kuka miettii mitä muut ajattelee noin pienestä (emojit).


      • Anonyymi

        Miksi läyhäät näissä miehen provoissa tällaista- etkö osoita mm miestrollille olevasi juuri niin höhlä, että astut ansaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vamppi sanasta sut tunnistaa. Mm.

        Niin se on kyllä tiedossa miten päteviin metodeihin tämä sun huuhaatunnistelu perustuu, eli mikä tahansa miehen käyttämä termi toristaa sitä sun tätä. Kasva aikuiseksi


    • Anonyymi

      Olen mies kuin pajatso.

      • Anonyymi

        Jaa, kiva sulle miehelle.


    • Anonyymi

      Joo älä ainakaan tätä käytä: 🐻

      • Anonyymi

        En ole koskaan käyttänyt tuollaista. Ne on muita.


    • Anonyymi

      Arvostan sinua nainen niin paljon, Olen tunnistanut sinut täältä mielestäni.
      Olet juuri sellainen nainen minkä halua. Haluan sinut nainen. Usko jo ja tee joitain. ;)

      • Anonyymi

        No ihan samaa sanoisin susta mies. Olet niin mukava ja ystävällinen aina. Teenhän minä kun kerkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan samaa sanoisin susta mies. Olet niin mukava ja ystävällinen aina. Teenhän minä kun kerkiin.

        Tule nainen, rakastetaan jo. Molemmat sitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule nainen, rakastetaan jo. Molemmat sitä haluaa.

        Joo joo rakas. Tulossa ollaan!


      • Anonyymi

        Voi että,niin romanttista❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että,niin romanttista❤

        🤮..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤮..

        Mikset ikinä ole viehkeä nainen yhtään romantic näissä miehen feikkidialogeissa?


    • Anonyymi

      Ei haittaa vaikka menet junan alle

      • Anonyymi

        En ole menossa junan alle. Miksi ihmeessä minä menisin junan alle? Sekoitat minut toiseen. Kyllä mulla olis tarkoitus elää vielä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole menossa junan alle. Miksi ihmeessä minä menisin junan alle? Sekoitat minut toiseen. Kyllä mulla olis tarkoitus elää vielä pitkään.

        Niin etkö ole miehenä kirjoitellut enimmäkseen näitä mainittuja julistuksia? Mies kun satut olemaan, vaikka ruudulla muuta lukoo oikein näin anonyymilla palstalla


    • Anonyymi

      Joo älä käytä Mies! En minäkään käytä! Tylytetään yhdessä näitä mussukoita!

      • Anonyymi

        Olen nainen sori. Se ukkos ei taida täällä käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen sori. Se ukkos ei taida täällä käydä.

        Aika kersa saa olla jos saa mies näistä performansseistasi jotain irti


    • Anonyymi

      Kun on niin paljon tunneälyä kuten rakkaalla naisellani, ei tarvii käyttää emojii. Ne voivat olla siellä sanojen välissä tai sitten ei, muut kuin me ei niitä näe.

    • Anonyymi

      Älä välitä noista kiusaajista rakas! Kohta meidän ei tarvitse enään käydä täällä. 🫶🏻

      • Anonyymi

        Pois edestä, mannejuna tulee! Mene siihen mirellan viäreen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois edestä, mannejuna tulee! Mene siihen mirellan viäreen!

        Kyl Rosita ja Mirandakin käy.....


    • Anonyymi

      Olipas rahvaanomaista viestintää, ei ollenkaan sellaista jota haluaisin tuttavieni käyttävän. Suomeksi sanottuna: en IKINÄ olisi tuontyyppisten kanssa tekemisissä.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 K­­­u­u­­m­­a­t­ ­­­t­­y­­t­­­ö­­t­­ ­­­o­­­d­o­­t­­­t­­­a­v­­­­a­­t­ ­s­i­­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18323972

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1613
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      907
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      787
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe