Koska tuottaisin vain pettymyksen

Anonyymi-ap

Siksi et saa koskaan tietää että oisin aina halunnut vaan sinut. En kertonut enkä kerro,en näyttänyt enkä näytä.

46

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpönlöpö.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­y­m­f­­­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No mikähän viisaus tuossakin oli?

    • Anonyymi

      Parempi olla kertomatta, surua siitä saat vain itsellesi.
      En jättäisi mitään sanomatta sinulle, jos mokaisit ja tulisit selittämään kiinnostuksestasi, joka on pelkkä vitsi ollut aina.
      Palstalle on turha sinun kirjoitella mistään tunteistasi kukaan ei usko sinua.
      Katso peiliin ja lakkaa valehtelemasta itsellesi.

    • Anonyymi

      Eihän sille mitään mahda jos haluaa tuottaa toiselle pettymyksen 🙂

    • Anonyymi

      Voihan olla, että menneisyys ennustaa tulevaisuuden, mutta silti.. Onkohan tuo periaatteesi kuitenkaan ihan loppuun asti mietitty? Kirjoitit kuitenkin Rakkaus-palstalle, kiitos siitä.

      • Anonyymi

        Väsyneeltä turhautunut aloitus,ei oikein viitsi edes palata kommentoimaan🙂


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistä karmasta? Valheellisestako? Järjestetystä? Miksi laittaa ihminen selviytymään siitä?


      • Anonyymi

        Eiköhän täältä ole jo aina lähteä


    • Anonyymi

      No omapa on menetykses

    • Anonyymi

      Eli annoit ymmärtää kaikkien näiden vuosien ajan, että olisin kelvannut vain yhdeksi monista. Sitäkö tarkoitat?

      • Anonyymi

        En.Olisit se tärkein. Jos olisit hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.Olisit se tärkein. Jos olisit hän.

        Avoin suhde ei kiinnosta minua ollenkaan. Etsi joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.Olisit se tärkein. Jos olisit hän.

        Jos sinä olisit hän: Olisin tärkein, mutta kuitenkin sinulla olisi muitakin naisia siinä ohessa, sitäkö tarkoitat? Jollekin naiselle voisi sellainenkin sopia, mutta minä olen aivan liian herkkä ja tunteellinen sellaiseen ja varmaan vanhanaikainenkin, mutta olen mitä olen. Voihan olla, että minäkin osaisin ajatella sinun tavallasi, jos en olisi elänyt näin niin kuin olen tähän saakka..


    • Anonyymi

      Kaikille ei onnistu sellainen uskollisuus suhteessa.

      • Anonyymi

        Multa onnistuu 🙂
        Puuttuu vain HÄN.
        Nainen Ihanin.
        Sivusta M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa onnistuu 🙂
        Puuttuu vain HÄN.
        Nainen Ihanin.
        Sivusta M

        Toivon, että HÄN tulee luoksesi. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa onnistuu 🙂
        Puuttuu vain HÄN.
        Nainen Ihanin.
        Sivusta M

        Kuka on hän? Sivusta nainen joku..


    • Anonyymi

      Ole kiltti ja avaa edes vähän sitä, mihin tuo pettymyksen aiheuttaminen liittyy? Entä haittaako, jos nähdään joku ilta?

      • Anonyymi

        Loppuunpalaneella,epäonnistuneella ei paljon annettavaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuunpalaneella,epäonnistuneella ei paljon annettavaa ole.

        Valvoin koko yön miettien näkemääni, tiedäthän...
        Kiitti kuitenkin, kun sentään sen verran huomioit, että moikkasit. Voi luoja, että vanhemmiten vain paranet ulkonäöltäsi! (Enkä tarkoita hauiksiasi. Itse asiassa en oikeastaan koskaan ole kiinnostunut kenenkään hauiksista, sori).

        Jos elämä on ollut pitkälti yhtä suorittamista vuosikausia vastoinkäymisineen, niin ei kai se ihme ole, jos siihen väsähtää kuka hyvänsä. Yritähän levätä tarpeeksi. Ei tämä elämä ole monella muullakaan kovin helppoa tänä päivänä.

        Rakkaus riittäisi, tiedät kyllä sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuunpalaneella,epäonnistuneella ei paljon annettavaa ole.

        Kuka pyytää paljon taikka liikoja?
        En tarvitse sen enempää kuin luokseni/kanssani elämään. Päivän kerrallaan ilman muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuunpalaneella,epäonnistuneella ei paljon annettavaa ole.

        Mutta taitaapi olla myös niin, että olet kiinnostunut huomattavasti minua nuoremmista, mikä on ihan täysin ymmärrettävää. Onhan meillä kahdella ylipäätään ikäeroa, mutta olen yrittänyt lohduttaa itseäni mielessäni sillä, että sinulla on enemmän harmaita hiuksia kuin minulla :) Tosin sinulle ne sopii aivan mielettömän hyvin.
        En muista kaikkia sanomisiani tai kirjoittamisiani, mutta tunnen itseni ja tiedän, etten ikinä ole pyytänyt muuta kuin että tutustuttaisiin paremmin jne. ilman, että muita naisia on kuvioissasi mukana yhtä aikaa. Se vaan tekisi mielestäni jo heti ruman alun suhteeseen.
        Ja ihan satavarma olen siitäkin, että osaat väsyneenä ja stressaantuneena olla ainakin joskus mörökölli, kiukkupylly, tiuskija, äksyilijä eli suoraan sanottuna veemäinen.

        Jos pidät kiinni tuosta päätöksestäsi, ettet koskaan kerro/näytä, niin enhän minä sille mitään voi loppujen lopuksi.

        - se yön valvoja -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta taitaapi olla myös niin, että olet kiinnostunut huomattavasti minua nuoremmista, mikä on ihan täysin ymmärrettävää. Onhan meillä kahdella ylipäätään ikäeroa, mutta olen yrittänyt lohduttaa itseäni mielessäni sillä, että sinulla on enemmän harmaita hiuksia kuin minulla :) Tosin sinulle ne sopii aivan mielettömän hyvin.
        En muista kaikkia sanomisiani tai kirjoittamisiani, mutta tunnen itseni ja tiedän, etten ikinä ole pyytänyt muuta kuin että tutustuttaisiin paremmin jne. ilman, että muita naisia on kuvioissasi mukana yhtä aikaa. Se vaan tekisi mielestäni jo heti ruman alun suhteeseen.
        Ja ihan satavarma olen siitäkin, että osaat väsyneenä ja stressaantuneena olla ainakin joskus mörökölli, kiukkupylly, tiuskija, äksyilijä eli suoraan sanottuna veemäinen.

        Jos pidät kiinni tuosta päätöksestäsi, ettet koskaan kerro/näytä, niin enhän minä sille mitään voi loppujen lopuksi.

        - se yön valvoja -

        Aloitus ei ollut sinulle. Ota häneen yhteyttä suoraan jos voit,ei tarvi täällä kuvitella olemattomia ja valvoa öitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuunpalaneella,epäonnistuneella ei paljon annettavaa ole.

        No näytit kyllä pari viikkoa sitten hyvinkin selvästi, että olisit hyvinkin innokas antamaan...... nykyisellesi, jonka kanssa tulit paikan päälle.


    • Anonyymi

      Sivusta totean kans, et tunnen samoin kun muistelen mennyttä kahta naista kohtaan. Petyin hänen toimintaan, hän jäi valheista kiinni. Oli mustamaalaaja. Tunne joka joskus oli häneen nollautui, kun paljastui sellaiseksi, jota en osaa arvostaa. Periaatteellinen olin. Hänellä eli kulissielämää.

      • Anonyymi

        Eli sekaannuit naimisissa olevaan itse?


    • Anonyymi

      Hän ei koskaan Ikinä olisi voinut tuottaa pettymystä jos olisi vaan tullut vierelle.

      • Anonyymi

        Niin,Samoin ajattelen hänestä.


    • Anonyymi

      Miten ihminen voikaan olla noin itsekäs. Et halunnut etkä halua itsekkyydessäsi antaa mitään mahdollisuutta. Olisi reilua, että opettelisit päättämään vain omasta puolestasi.

      • Anonyymi

        Ei hän varmaan olisi naimisissa jos olisi tämmöisen itsekkään perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän varmaan olisi naimisissa jos olisi tämmöisen itsekkään perään.

        Miten niin JOS? Eikö itsekäs muka ole huomannut vuosien ja vuosien ajan, ettei häntä pysty unohtamaan? Tai no onhan se mahdollista, ettei ole huomannut, kun on vältellyt katsomistakin tosielämässä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin JOS? Eikö itsekäs muka ole huomannut vuosien ja vuosien ajan, ettei häntä pysty unohtamaan? Tai no onhan se mahdollista, ettei ole huomannut, kun on vältellyt katsomistakin tosielämässä!!

        Eipä olla pariinkymmeneen vuoteen katseltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla pariinkymmeneen vuoteen katseltu.

        Oikeassa olet. Etpä tosiaankaan ole katsellut, kun sinulla on ollut niitä muita katseltavia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Etpä tosiaankaan ole katsellut, kun sinulla on ollut niitä muita katseltavia...

        On ollu kyllä. Eipä tästä surkuttelusta nyt tullu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollu kyllä. Eipä tästä surkuttelusta nyt tullu mitään.

        No, sinä olet saanut sentään läheisyyttä toisin kuin minä:) En vaan ole halunnut, kun ajatukset ihan toisaalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä olet saanut sentään läheisyyttä toisin kuin minä:) En vaan ole halunnut, kun ajatukset ihan toisaalla..

        Höh.. kampiat sen oikian punkkaan. Tietenkin joku este...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh.. kampiat sen oikian punkkaan. Tietenkin joku este...

        No kun sen oikean punkkaan ei noin vain kammeta, kun taitaa välimatkaa olla reilusti yli 300km ja hänen punkka on aina varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun sen oikean punkkaan ei noin vain kammeta, kun taitaa välimatkaa olla reilusti yli 300km ja hänen punkka on aina varattu.

        Onhan se jo hidaste. Pitää keksiä suunnitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jo hidaste. Pitää keksiä suunnitelma.

        Onko ehdotuksia..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ehdotuksia..?

        Lasisesta laulukirjasta nuotit ja aamuyöstä puhelua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasisesta laulukirjasta nuotit ja aamuyöstä puhelua..

        Ehkä tuota laulukirjaa tarvittaisiin puolin ja toisin..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuota laulukirjaa tarvittaisiin puolin ja toisin..?

        Niin.. no ei sua nyt osaa auttaa🙂


    • Anonyymi

      Kukapa tänne uskaltaa sellaisia kertoa

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      ❤️ K­­u­u­­m­­­a­­t­­­ ­­­t­­­y­­­t­ö­t­­ ­­­o­­d­­­o­­­t­t­­­a­­­v­­a­­­t­ ­s­­­i­­­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18324755

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe