Onko muita joita +80v miehet kiinnostaa?
+ 80v miehet
26
833
Vastaukset
- Anonyymi
Entä onko kellään kertoa kokemuksia +80v miehen kanssa
- Anonyymi
Sama ku muumion kanssa köyris 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ku muumion kanssa köyris 🤣😅
Olet siis köyrinyt molempien kaa. 😳🤣🤣🤣 buaahaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis köyrinyt molempien kaa. 😳🤣🤣🤣 buaahaa buaahaa
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet hähähää
OOOH Kuukauden kesti ennen kuin tajusit mikä olet hähähähä
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa tekarijengiläiset
- Anonyymi
No eihän sun kiinnostus riitä kun paskaan siitähän hönö jauhat kaiken aikaa. Älä huoli tekarijengiläinen sustakin vielä tulee. Jos et ole jo dorka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sun kiinnostus riitä kun paskaan siitähän hönö jauhat kaiken aikaa. Älä huoli tekarijengiläinen sustakin vielä tulee. Jos et ole jo dorka
Sää mää ja bää on nyt paskadorka buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää mitäs olet hehehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toistelet samoja fraaseja joka ketjuun päivittäin, eivätkö kehitysvammaiset aivosi pysty keksimään muuta?
- Anonyymi
Kiinnostaa, jos ylä- ja alapää toimivat!
- Anonyymi
Sulla ei käy kun veto tuulitunnelissa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei käy kun veto tuulitunnelissa buaahaa
Mitäs olet tuulitunneli buaahaa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/E2h3B2
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Minulla on olllut kaksi kaveria jotka molemmat olleet vajaa 80v.
- Anonyymi
Eli se just minkä vierestä sinä tänäänkin heräsit.
- Anonyymi
Minulla oli suhde yli 80 vuotiaan kanssa tai hän oli 77 kun olimme ensimäisen kerran. Se loppui kun hän oli 84. Hänellä oli vaikeuksia saada kunnon seisokkia mutta laukesi aina kuitenkin.
- Anonyymi
Kokemusta on oltuani 42v jolloin panin 85v miestä.
Erittäin fiksu ja yläpää toimi oikein hyvin,vaikka alapää ei enää toiminutkaan.
Aika moni pitänee ällöttävänä,mutta ei se itseä kiinnosta tuon taivaallista mitä mieltä joku seksistä on. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://ameliachau.com/H/D4s7N5
- Anonyymi
Täällä seitenkyppistä panettaa.
- Anonyymi
Ja täällä 50 N vois antaa.
- Anonyymi
Mees fossiili palvelutaloon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees fossiili palvelutaloon
Mitäs olet hähähäää
- Anonyymi
On kyllä. Mua kiinnostaisi. N 50
- Anonyymi
Missä?M56V.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aram-us.com/H/S5g1F6
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994