Onko muita joita +80v miehet kiinnostaa?
+ 80v miehet
19
915
Vastaukset
- Anonyymi
Entä onko kellään kertoa kokemuksia +80v miehen kanssa
- Anonyymi
Sama ku muumion kanssa köyris 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ku muumion kanssa köyris 🤣😅
Olet siis köyrinyt molempien kaa. 😳🤣🤣🤣 buaahaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis köyrinyt molempien kaa. 😳🤣🤣🤣 buaahaa buaahaa
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa tekarijengiläiset
- Anonyymi
No eihän sun kiinnostus riitä kun paskaan siitähän hönö jauhat kaiken aikaa. Älä huoli tekarijengiläinen sustakin vielä tulee. Jos et ole jo dorka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sun kiinnostus riitä kun paskaan siitähän hönö jauhat kaiken aikaa. Älä huoli tekarijengiläinen sustakin vielä tulee. Jos et ole jo dorka
Sää mää ja bää on nyt paskadorka buaahaa
- Anonyymi
Kiinnostaa, jos ylä- ja alapää toimivat!
- Anonyymi
Sulla ei käy kun veto tuulitunnelissa buaahaa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://aram-us.com/H/E2h3B2
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa. Minulla on olllut kaksi kaveria jotka molemmat olleet vajaa 80v.
- Anonyymi
Minulla oli suhde yli 80 vuotiaan kanssa tai hän oli 77 kun olimme ensimäisen kerran. Se loppui kun hän oli 84. Hänellä oli vaikeuksia saada kunnon seisokkia mutta laukesi aina kuitenkin.
- Anonyymi
Kokemusta on oltuani 42v jolloin panin 85v miestä.
Erittäin fiksu ja yläpää toimi oikein hyvin,vaikka alapää ei enää toiminutkaan.
Aika moni pitänee ällöttävänä,mutta ei se itseä kiinnosta tuon taivaallista mitä mieltä joku seksistä on. - Anonyymi
Täällä seitenkyppistä panettaa.
- Anonyymi
Ja täällä 50 N vois antaa.
- Anonyymi
Mees fossiili palvelutaloon
- Anonyymi
On kyllä. Mua kiinnostaisi. N 50
- Anonyymi
Missä?M56V.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aram-us.com/H/S5g1F6
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823