Niin ei tule tehdastakaan. Turku-Helsinki väli kyllä sujuu tulevaisuudessa sukkelasti.
Nyt herätys siellä RKP.ssä ja Perussuomalaisissa, näin ei voi jatkua.
Ei löytynyt rahaa raiteisiin Kaskisiin
26
323
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan näkevät herätyksesi täällä ja ryhtyvät toimiin.
- Anonyymi
Raiteet ei mitään ratkaissut.
- Anonyymi
Raiteet vievät etelään.
- Anonyymi
karhun paska nousee nosturiin
- Anonyymi
Pihtaa, pidättele ja patoilu, puolueellisuus ja epäoikeudenmukaisuus ei muuten selviydy. Älä luovuta, harha ja valhe vaatii jatkuvaa ylläpitoa ja ponnistelua !
- Anonyymi
Vai että oikein "nyt herätys siellä".
Pitäisiköhän sinun ottaa molempien puolueiden puheenjohtajiin yhteyttä?- Anonyymi
Meinaatko jotta ikivanhan kurppa sivu hoidon olis kivempi matkata junalla rannikkoon äääää
- Anonyymi
Nyt se sitten tuli sinetti ja mikä uskomattominta niin Perussuomalaisten taholta. Kohta mennee TEN-T satus och tuskimpa tehtaallekkaan voi kovin tuusuista tulevaisuutta luvata kun kilpailu puusta kiristyy ja kuljetusmatkat kasvaa.
- Anonyymi
Eikos tässä ratahankeessa pitänyt luoda työllisyyttä.
Perus-asiat näyttää unohtuneet,Ukrainan sotaan otetaan jopa lainoja 2miljaardia.
Suomalaisille ei edes saada aikaan kuin työttömyyttä.Vieläpä ajetaan lapsiperheet ahdinkoon epäpätevillä työllisyystoimilla.
Tämä ratahanke olisi kyllä tarpeeseen,pitkällä tähtäimellä rannikolle.- Anonyymi
Kai harkitaan vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai harkitaan vielä.
hallitus voi onnistua
- Anonyymi
Kyllä nyt pitäisi alueen kansanedustajien ottaa nämä tärkeät infrahankkeet työn alle eikä kinata kirkon kanssa kenet saa vihkiä ja kenet ei.
- Anonyymi
Se on totta, ja kansalaisille töitä.
- Anonyymi
Putiiin ainakin naureskelee persut tuhoaa Suomen infraa hänen itse tekemättä mitään
- Anonyymi
Putinin vitsit on kyllä vähissä, loppu tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin vitsit on kyllä vähissä, loppu tulee.
Jos lumio jossain mukana se on yhtä kuin epäluottamus. Anteeksi vaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä tätä suomen hyvä veli kerhoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lumio jossain mukana se on yhtä kuin epäluottamus. Anteeksi vaan. En kerta kaikkiaan ymmärrä tätä suomen hyvä veli kerhoa.
en ymmärrä mitä niillä raiteilla tekee jos ei sitä uutta tehdasta tule? eihän siellä asu edes ketään? kapinen kassilohen kasvatusallas sitäkään syö kun etelä-pohjalaiset ja savolaiset jolla on muikku loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ymmärrä mitä niillä raiteilla tekee jos ei sitä uutta tehdasta tule? eihän siellä asu edes ketään? kapinen kassilohen kasvatusallas sitäkään syö kun etelä-pohjalaiset ja savolaiset jolla on muikku loppu.
Raiteet kai toimii nykyiselläänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lättähatut on kunnostettava entiseen loistoonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lättähatut on kunnostettava entiseen loistoonsa
Onko ne jossain varastoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika suuntaan,saattaa tarvittaessa toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina raapia päätä jos sinne ny ei tulekkaan mitään niin miks tehdä verorahoilla uutta linjaa? kesämarkkinoita varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunta on aina sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunta on aina sama.
Lumio ei herätä luottamusta k johtajana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumio ei herätä luottamusta k johtajana
Joko on jättänyt kuolevan pikku kylän? Onko rantakadulle muuttanut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401