5l V8 ja yhdellä putkellä mutta teen uuden rst putkella ja 2,5" koossa. Jostain syystä vääntö katoaa ihan suoralla putkella kun kerran irto putkella koetin eräänä vuonna ja taas normi kammiollinen vaimennin palautti väännön ja valitettavan hiljaisuuden. Nyt aion kaikesta huolimatta koettaa ensin läpivirtaus vaimenninta,yhtä vain. Ero on että silloin oli se testi suora putki siis se oli täysin suora akselin alta ja vain alkukäyrä oli ja ääni noh karmea kierroksilla ja se vääntö puuttui täysin. Nyt erona on 2,5" putki.
Tuhnu originaalia pönttöä en laita vaan jonkun 50cm pitkän läpivirtaus putken.
Vinkkejä kokemuksia jos saisi. Hmm vaimennin ennen akselia vai jälkeen? Tilaa on kummallakin puolen.
Ääenvaimenni läpivirtaus vai kammiollinen?
Anonyymi-ap
3
586
Vastaukset 3
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18325084
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
V 8 yhdellä putkella . Miksi ? Tee kahdella 60 mm putkella .
- Anonyymi
Pakokaasua tulee niin valtavasti, ettei yks putki riitä.🧑🔧
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493