Olin ennen A75
Otin Vähän aikaa sitten rinta implantit
Ja nyt on koko E65
Mielestäni eivät ole isot , ihan keskiverto kokoa kun kattelee ympärille muiden rintoja.
Minkä kokoista rintaa voi sanoa isoksi ?
Muut mitat 161cm 48kg
Minkäkokoiset rinnat ovat mielestäsi isot ?
3
423
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä sitten mutta silikoni ja luomu koot on ihan eri. E kuulostaa isolta, mutta mullaki on d mutta ei nää oo ku reilu käteen sopivat ja muilla on paljon isommat toki luomut enkä tiiä mitä kokoa ovat. Luomu d ja e varmaan näyttää isommalta ku silikonit
- Anonyymi
Moi!
Olen ollut nuorehkoon ikään tosi pitkässä parisuhteessa ja erittäin onnellinen naiseni kanssa. Naisellani on sellaset ihanat aika pienet rinnat.
On sit jäänyt seikkailut aika vähäiseksi ja joskus sitä fiilistelee miltä tuntuisi koskea, pidellä ja hyväillä sellasia isoja rintoja. Se olisi mielenkiintoinen päästä kokemaan joskus. 😀😋
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169