Osuuspankin liiketoimintamallli perustuu *usetukseen ja asiakkaiden huijaamiseen- pankki vastaa mitä sylki suuhun tuo ja mitä huvittaa asiakkaan tärkeisiin kysymyksiin- ja jos pankki tekee virheen, Osuuspankki soittaa törkeän uhkailusoiton.
Google hakuja:
- OP-Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallion kytkökset vapaamuurareihin
- Osuuspankin vapaamuurarit
- Osuuspankki kusettaa
- Osuuspankki huijaa
- Osuuspankki varastaa
Osuuspankin liiketoimintamalli on kummajainen koko Suomessa
5
353
Vastaukset 5
- Anonyymi
Osuuspankin arvostelut suurelta osin huonoja.
OP Financial Group
Arvostelua 42 • Huono
https://fi.trustpilot.com/review/op.fi - Anonyymi
Kummajainen?
Ite oot. Tuo vapaamuurari-fobia vaatisi asiantuntevaa hoitoa.
Mitä osuuspankkeihin tulee, niin onhan niissä vielä voimissaan vanha kuvitelma siitä, että asiakkaat ovat uskollisia sukupolvesta toiseen, vaikka mitä tekisi. Mutta samalla tavoin kuvitellaan monessa muussakin paikassa. - Anonyymi
Itse olen omistaja-asiakas. Pankki mainostaa sanomalla olevansa omistajien onistama, ei mikään osakeyhtiö. Mutta jos osuus maksaa 100€ ja sitä ei ole korotettu euroaikana lainkaan, niin mietin mistä se miljardin pääoma on kasattu? Itselläni on markka-aikana maksettu 500 mk osuus jota pankki korotti omista varoista 14€ määrällä sataan euroon vuonna 2002. Lisäksi minulla on sata euroa tuotto-osuudessa, mutta vaikka miljoona laittaa tuon satasen peliin, niin ei siitä miljardia saada.
Noihin aloituksen syytöksiin en allekirjoita. Pankki ei ole vienyt minulta penniäkään. Jos rahaa on kadoksissa niin aivan omasta syystä ei muiden.- Anonyymi
Osuuspankin asiakkaiden kokemuksia on runsaasti keskusteluissa, eivät ne kovin mairittelevia ole.
- Anonyymi
Osuustoiminta-aate oli aikoinaan hyödyllinen ja toimiva juttu. Siis reilut 100 vuotta sitten. Nykyään se toimii alkuperäisellä tavallaan enää harvoissa paikoissa. Taitaa Amerikassa olla vielä joitain oikeita osuuskuntia jäljellä, koska siellä ei sääntely (ja sosialistinen kateus) ole pakottanut muuttamaan lainsäädäntöä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158764
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54408
- 40407