Avataanpas uusi kun entinen suljettu.
Tarja - mummun sattumukset vol 2
175
5763
Vastaukset
- Anonyymi
Tarja oikein mainosti että mistä A on ostanut kaikki hänelle lähettämät vaatteet. A ilmeisesti kehoittanut.
- Anonyymi
Piilo mainontaa? Milläs alalla se A olikaan?
- Anonyymi
Sillai taas..että vanha ketju suljettu.
Mummu edellisellä videolla puhui että hoitaa vähän asioita ...aina kun mummu sanoo tuon lauseen se tietää täällä ketjun sulkemista. - Anonyymi
Saiko se lisää saikkua?? Eläkkeelle ei se pääse ,tässä maassa on paljon sairaampia ihmisiä eikä pääse eläkkeelle.
- Anonyymi
Ei oo vähään aikaan puhunut hupsulasta mitään..nyt voi polven avulla saikuttaa ensi vuoteen.
- Anonyymi
Tyhmä pitää olla kun alkaa jauhaan tällästä mummujuttua.
- Anonyymi
Mitäs täällä sitten teet, etkö malta olla pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs täällä sitten teet, etkö malta olla pois.
Eikös tuo ollut tuolla myös huutamassa ja puolustamassa tota TM tulee tänne pakkaa sekoittaa !!
- Anonyymi
Hauskaahan tää vaan on 😂
- Anonyymi
Samaa mieltä ..täältä saa päivän parhaimmat naurut😂😂😂😂😂😂JL oli taas katsonut muiden videoita esim: JanitaK:n siivousvideoita.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen näyttää tuolla mummon livessä olevan elämänkoululaisten kokoontuminen :D Kaikki siellä tuntuu saavan Kelalta jotain tukea..
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen nimenomaan tämä(kin) s24 mummuketju on elämänkoululaisten kokoontumispaikka. Koulukiusaajamaista käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksista päätellen nimenomaan tämä(kin) s24 mummuketju on elämänkoululaisten kokoontumispaikka. Koulukiusaajamaista käytöstä.
Onneksi mummu itse on positiivinen ,ahkera ,iloinen...reipas 👍😄😄😄
- Anonyymi
Mummo keksi pitää lauantaina ylmääräisen liven,varmaan sen takia kun ei A ei päässyt tämänpäiväiseen liveen..pitäähän se A :lta saada rahat irti,mummosta muuten huomasi livessä että häntä ärsytti kun ei tullut rahalahjoituksia..kireän oloinen oli mummo..
- Anonyymi
Työkseen kun yrittäjänä tubettaa niin onhan se harmi jos joka kerralla ei tule rahaa...
- Anonyymi
Hyvin tahmeaa oli keskustelu, mummu yritti jo hädissään tehdä kyselyä mikä on paras suklaa. Yleensäkin nämä livet olleet aika pliisuja. se joku jake k kehuu mummua maasta taivaisiin joka kerta ja mummu uskoo. Tämä sama näkyy olevan usealla varttuneiden naistubettajien kanavalla lähettämässä sydämiä. Ensviikollla sitten aihe unettomuudesta, siinähän mummu on taas asiantuntija mutta häneltä on kyllä siitä aiheesta kuultu jo ihan kylliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tahmeaa oli keskustelu, mummu yritti jo hädissään tehdä kyselyä mikä on paras suklaa. Yleensäkin nämä livet olleet aika pliisuja. se joku jake k kehuu mummua maasta taivaisiin joka kerta ja mummu uskoo. Tämä sama näkyy olevan usealla varttuneiden naistubettajien kanavalla lähettämässä sydämiä. Ensviikollla sitten aihe unettomuudesta, siinähän mummu on taas asiantuntija mutta häneltä on kyllä siitä aiheesta kuultu jo ihan kylliksi.
Minä väitän tietäväni enemmän unettomuudesta kun mummo! Mummo voisi tehdä liven teineille miten sössiä unirytmi! Unettomuudesta et nuku päivällä etkä yöllä! eikä se ole unettomuutta jos kerran viikossa nukut vaan 2 tuntia
- Anonyymi
Joku poisti jonkun kommentti A varmaan taustalla!!
- Anonyymi
Tämä 300 euron suojaosuus päättyy 31.3. eli sen jälkeen, jos työtön saa 300 euroa muuta tuloa - menettää 150 euroa työttömyyspäivärahasta.
Jos kovasti on tilaajia ja näyttökertoja, voipa menettää koko korvauksen.
Ymmärtääköhän TM tämän?
Ehkä tämäkin harmittaa.- Anonyymi
Ei ymmärrä saa mitä tilaa !!
- Anonyymi
Se ostaa miesten boksereita kuulema No ei kait tolle muut mahdu 😅 seksikyys kyllä kaukana, mä kuolin nauruun kun se esitti livessä kerran niitä kun oli ostanut niitä missä on malli miesten apua sanon minä 😁
- Anonyymi
Minä en kuuntele enää hänen valituksia, polvi kipeä ja unettomuudesta jos ei tee itse mitään sen eteen että kaikki parantuisi niin ei kannatta valittaa mitään. Energiajuomat pois (vaikka sanoo ettei häneen uneen vaikuta niin en usko) Jos yläkropassa on painoa niin kyllähän se vaikuttaa polviin siis herkut pois ja terveellisemmin syömään ja liikkumaan enempi.
- Anonyymi
Sillä ihan tarja Halosen kasvot ihan kaksoisolento 😅😅
- Anonyymi
Kannattaisi edes hivenen verran miettiä mitä tänne palstalle kirjoittelette. Näissä teidän kirjoituksissa on aika paljon suoraan yksityishenkilöön kohdistuvaa arvostelua ja solvausta. Siitä voi joutua vastuuseen.
- Anonyymi
TM on ihana ihminen ja en tykkää että arvostellaan toisia täällä!
- Anonyymi
Kyllä TM tietää että häntä täällä arvostellaan ja näitä apinoita on joka paikassa menet minne vain jättää nämä luuserit omaan arvoon täällä!
- Anonyymi
Hah, mummu itse kertoo videoillaan nimellä naapureiden huumeiden ja alkoholin käytöstä ja muutenkin puhuu mitä sattuu muista! Hän saisi joutua vastuuseen 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä TM tietää että häntä täällä arvostellaan ja näitä apinoita on joka paikassa menet minne vain jättää nämä luuserit omaan arvoon täällä!
Kun tekee itsestään julkisen henkilön kertomalla kaiken itsestään ja läheisistään nettiin niin altistaa itsensä positiivisen huomion lisäksi myös kritiikille. Se pitäisi ymmärtää jos tuohon leikkiin lähtee. Mitä värikkäämpi ja suorapuheisempi persoona niin sen enemmän löytyy myös erimieltä asioista olevia. Pistäisi suunsa kiinni asioista joista ei halua että juorutaan tai kritisoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, mummu itse kertoo videoillaan nimellä naapureiden huumeiden ja alkoholin käytöstä ja muutenkin puhuu mitä sattuu muista! Hän saisi joutua vastuuseen 😀
Ihme että naapurin poju kuule vedä hänestä jo jotain ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, hän jos kuka saisi joutua vastuuseen puheistaan. Miksi puhua naapureista omilla videoillaan, se jos mikä on edesvastuutonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekee itsestään julkisen henkilön kertomalla kaiken itsestään ja läheisistään nettiin niin altistaa itsensä positiivisen huomion lisäksi myös kritiikille. Se pitäisi ymmärtää jos tuohon leikkiin lähtee. Mitä värikkäämpi ja suorapuheisempi persoona niin sen enemmän löytyy myös erimieltä asioista olevia. Pistäisi suunsa kiinni asioista joista ei halua että juorutaan tai kritisoidaan.
Nykyaikana ihmiset itse levittää kaikki asiat ja yksityiskohdat someen,terveys,seksi,perhe,jne... sitten itketään kun joku on ilkeä,se joka leikkiin ryhtyy sen kestäköön! Onko se huomio sitten sen arvoista että kaikki ruotii ja tietää sun asiat ,ja yksityisyys on mennyttä?! Minä en levittelisi mistään hinnasta omaa yksityiselämää,ei ole tervettä sielulle jos sinun yksityiselämä on kaikkien tiedossa..
- Anonyymi
Tämä voi minusta sulkea koko palsta, minusta kamalia kirjoituksia, toisen rinnat ym.painukaa muualle toisia arvostelee !!
- Anonyymi
Ja sinä olet täällä lukemassa, miksi? Kun kerran tiedät kenestä on kyse.
- Anonyymi
Kuka tämän ketjun aina aloittaa se on vastuussa näistä, karmeaa juttua täällä TM ja JL !!
- Anonyymi
Eiköhän se vastuu ole jokaisella joka tänne kirjoittaa, myös sinulla!
- Anonyymi
Mummun kanava ei ole positiivinen..rahankeräys kanava.Muistakaa lähettää mummulle hyvänmielen postia..
- Anonyymi
Ei sille ole pakko lähettää jokaisen oma asia
- Anonyymi
Ja jos haluatte että nimi mainitaan niin maksakaa mummolle :D
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Jos jollain kova huoli minusta tai lapsistani niin voin antaa ihan puhelinnumeroni että voit esittää asian suoraan minulle. Emma
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Eikö sinua Emma häiritse se, kun äitisi kertoo sinun asioita tai parisuhteitasi videoilla... onneksi vähemmän nykyään kuin ennen. Hyvä, että pyysit äitiäsi vähentämään e-juomia, sinua hän näyttää kuuntelevan 😊 Videoilla on paljon lapsia katsojina niin harmittaa miten paljon mummu on videoilla e-juomia esitellyt.
- Anonyymi
Eihän se Emma sinun syytä ole, kun äitisi pälättää asioistasi videolla. Tosi noloa on. Tsemppiä sinulle ja perheellesi 😍
- Anonyymi
Kovasti näissä ketjuissa ollut tarve minuakin mollata.. mm. Kertoa kuinka minun päälaki korostuu yms. Voin kertoa että olen kuullut otsastani koko ikäni että ei vaikuta enää suomi24 keskustelut 😊 Ajattelin vaan tulla tänne kirjoittamaan josko jollain huoli minusta ja lapsista niin voi ottaa yhteyttä suoraan minuun.
Emma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti näissä ketjuissa ollut tarve minuakin mollata.. mm. Kertoa kuinka minun päälaki korostuu yms. Voin kertoa että olen kuullut otsastani koko ikäni että ei vaikuta enää suomi24 keskustelut 😊 Ajattelin vaan tulla tänne kirjoittamaan josko jollain huoli minusta ja lapsista niin voi ottaa yhteyttä suoraan minuun.
EmmaSiinä olen samaa mieltä että ei ole reilua kenenkään ulkonäköä arvostella. Käyttäytymisestä tai teoista, ihmisen omista valinnoista, voi olla montaa mieltä mutta ulkonäön arvostelu on aina väärin. Olet kaunis sen perusteella mitä olet joskus videolla vilahtanut! 🌷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EmmaEi hyvä olet minusta kaunis ja upea nainen olisiko kateutta monella ?! Olet hyvä äiti ja hyvät lapset !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olen samaa mieltä että ei ole reilua kenenkään ulkonäköä arvostella. Käyttäytymisestä tai teoista, ihmisen omista valinnoista, voi olla montaa mieltä mutta ulkonäön arvostelu on aina väärin. Olet kaunis sen perusteella mitä olet joskus videolla vilahtanut! 🌷
Samaa mieltä olen ja sillä on peilin paikka joka arvostelee ja muutenkin pidän että TM ja JL ihania persoonia ei ne ole kellekään pahaa tehnyt ovat kilttejä ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EmmaOlet kaunis ja kauniit lapset ja hyvä äiti olet ja näitä tulee jättää ne omaan arvoonsa! Mua myös haukuttu ties miksi mutta en edes välitä enää hyvä kun puutuit .
- Anonyymi
Ihme ettei A seuraa sellaista tubettajaa kun Miksu ..kaunis hoikka virolainen nainen,tekee kivoja kokkausvideoita ja maistelee herkkuja.. esitellyt myös Viroa monesti videoillaan,en ainakaan ole huomannut hänen videoillaan A:n kommentteja..
- Anonyymi
Kateus ja keuhkotautia pukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja keuhkotautia pukkaa
Miksi on kauniimpi kun A ,siinä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on kauniimpi kun A ,siinä syy.
*Miksu
- Anonyymi
Kamala paikka tämä lopettakaa tämä ketju ja menkää toisia arvostelee onko teillä paha olla ottakaa muu vaikka toisenne arvostelut ei hyvä ja hyvä kun puututaan tähän ketjuun !
- Anonyymi
Mummon livessä nyt kaikki kilpaa kertoo saikuistaan ja vaivoistaan 😆ja jännästi tuntuu ettei kenenkään vaivaan auta liikunta, minulle lääkäri on sanonut että liika makaaminen ja saikutus ei ole ratkaisu selkä,niska,hartia,käsi ,jalka ,masennus juttuihin,minulla pyörätuolissa setä ja hänkin nostelee puntteja,ulkoilee jne. Itse olen aina saanut liikunnasta isomman hyödyn nivelvammoihin,ei saa rehkiä liikaa ja lepopäivät muistaa mutta kyllä se liikunta on hyvä lääke moneen vaivaan, liika ylipaino ja liikkumattomuus jo tuo ongelmia paljon ihmiselle ja ei se pää kestä jos vaan makaa. Pitää löytää vaan se oikea ja sopiva laji itselle.
- Anonyymi
Vanha sanonta liike on lääke pitää paikkansa mutta kaikki eivät sitä allekirjoita.
- Anonyymi
Lopettakaa TM arvostelut ja sen perhe myös se jo varoitti tuolla teistä livessä eli jättäkää ne rauhaan ja tämä live kiinni
- Anonyymi
Alkaako TM uhkailemaan jos ei kaikki ole samaa mieltä asioista...
- Anonyymi
Ei tämä ole mikään live vaan keskustelupalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole mikään live vaan keskustelupalsta.
Tosiaan tämä ei ole live ..täällä keskustellaan tubettamisesta lähinnä Sastamalan tubettajista.
- Anonyymi
Tämä palsta on käsittääkseni sellanen jos voi heittää kommenttia.
- Anonyymi
Jos ihminen itse levittää elämänsä yksityiskohtineen julkisesti niin pitää kestää myös arvostelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen itse levittää elämänsä yksityiskohtineen julkisesti niin pitää kestää myös arvostelut.
Kyllä ja jos ei pää kestä tubettamista eikä siitä johtuvaa arvostelua niin ehkä kannattaa miettiä uudestaan että jatkaako tubettamista..Täällä ollaan asioista eri mieltä mitä mummun livessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja jos ei pää kestä tubettamista eikä siitä johtuvaa arvostelua niin ehkä kannattaa miettiä uudestaan että jatkaako tubettamista..Täällä ollaan asioista eri mieltä mitä mummun livessä.
Joo tubetus ei minusta ole paras vihtoehto jos on mt-ongelmia tai taipumusta masennukseen,siinä tulee aina ne lieveilmiöt mukana väkisinkin.
- Anonyymi
Ei tämä mikään live ole vaan asiallinen keskustelupalsta.
- Anonyymi
Täällä on niitä mielenterveys ihmisiä ja trolleja ja negatiivista palautetta aina mites jos olisi keskustelu hyvää ja kaunista tuskin täällä ne normit kirjoittaa TM ja JL on parhaita ja hyviä ihmisiä miksi te niitä seuraatte! Ja niiden perheet saatte jättää rauhaan ovat aivan upeita ihmisiä Joo tämä keskustelu saa kyllä sulkea lopullisesti
- Anonyymi
Hyvät ja hienot keskustelut on TM ja JL videoiden alla..siellä ei fanit arvostele.Mene sinne esittämään mielipiteesi!!!!
- Anonyymi
Kukas se siellä..mummun ystävä vai..??!
- Anonyymi
Kehu heitä vaan siellä videoilla, muutahan siellä ei saa tehdä kuin nuoleskella. Pysy täältä pois, miksi täällä kyttäilet jatkuvasti.
- Anonyymi
Tämän sivun voi poistaa Eikö teillä ole muuta tekemistä kun jutella tubettajat menkää ite töihin ja keskittykää omaan elämään
- Anonyymi
Ei tätä poisteta mutta pysy sinä poissa. Täällä ei ole pakko olla.
- Anonyymi
Missä TM on töissä????? Kerropa meille???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tätä poisteta mutta pysy sinä poissa. Täällä ei ole pakko olla.
Just näin..tässä maassa on oikeus keskustella !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin..tässä maassa on oikeus keskustella !!!
Eikä ole ainakaan haukkua ketään täällä se on lainvastaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole ainakaan haukkua ketään täällä se on lainvastaista
Ketä on haukuttu lainvastaisesti? Täällä puhutaan asioista mitä mummo kertoo itse videoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä on haukuttu lainvastaisesti? Täällä puhutaan asioista mitä mummo kertoo itse videoillaan.
Ei tolle kannata mitään vastata..väittää ihan outoja juttuja..Kuten esim: tämän liven saa sulkea,menkää töihin..Täällä ei keskustella mitään lainvastaisesti ainoastaan niistä asioista mitä mummu ja JL itse kertoo videoilla..Onko tämä mummun fani vai onko tytär katsonut mummun videoita??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tolle kannata mitään vastata..väittää ihan outoja juttuja..Kuten esim: tämän liven saa sulkea,menkää töihin..Täällä ei keskustella mitään lainvastaisesti ainoastaan niistä asioista mitä mummu ja JL itse kertoo videoilla..Onko tämä mummun fani vai onko tytär katsonut mummun videoita??!!
Taitaa olla pelkkä trollaaja, voi jättää huomiotta hänen kirjoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä TM on töissä????? Kerropa meille???
Tubettaminen on nyky ihmisten työtä. Taidat olla vain kateellinen kun saa siitä isot massit. 😁👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tubettaminen on nyky ihmisten työtä. Taidat olla vain kateellinen kun saa siitä isot massit. 😁👏
No mummu ei ainakaan saa kun pitää vinkua seuraajilta rahaa joten se siitä kateudesta. Ei tarvitse sossun elättinä olla jos hyvin tienaisi tubetuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mummu ei ainakaan saa kun pitää vinkua seuraajilta rahaa joten se siitä kateudesta. Ei tarvitse sossun elättinä olla jos hyvin tienaisi tubetuksella.
Lisä tienestiä.
- Anonyymi
Monet julkiset saa paskaa niskaan perheitä myöten ei ne välitä puuttua niitä miljoonia ihmisiä arvostelee kellä on aikaa
Tutkia niitä joka karvaa elämä on sitten jos ei kestä olla esillä niin lopettaa hommat .- Anonyymi
Järkevä kirjoitus..jos pää ei kestä olla julkisuudessa niin sitten pitää poistua julkisuudesta..!!! Myös Sastamalan tubettajan varmasti tietää tämän .Heidän videot näkyy koko maailmassa ja jos on halua kertoa koko elämänsä julkisuuteen sitten on pakko kestää myös ne eriävät mielipiteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevä kirjoitus..jos pää ei kestä olla julkisuudessa niin sitten pitää poistua julkisuudesta..!!! Myös Sastamalan tubettajan varmasti tietää tämän .Heidän videot näkyy koko maailmassa ja jos on halua kertoa koko elämänsä julkisuuteen sitten on pakko kestää myös ne eriävät mielipiteet.
Missä ne videot on millä nimellä tubettaa yritin etsiä en löytänyt?
- Anonyymi
Aloittaja on luuseri omaan tyhjään elämäänsä kyllästynyt tyhjäntoimittaja. Sen takia täällä itkee jotain tubettajaa jolla on parempi elämä kuin hänellä. Kannattaisi varmaan tehdä jotain järkevää kuin sormet verillä naputella tyhjänpäiväisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on luuseri omaan tyhjään elämäänsä kyllästynyt tyhjäntoimittaja. Sen takia täällä itkee jotain tubettajaa jolla on parempi elämä kuin hänellä. Kannattaisi varmaan tehdä jotain järkevää kuin sormet verillä naputella tyhjänpäiväisyyksiä.
Joo niin on ja samaa mieltä mikä tota keskustelu aloittajaa vaivaa pitää aina uutta Laittaa kun tämä sulkeutuu parempi että lopullisesti laitetaan Säppiin ,tuo aloittaja saa ottaa vastuun tai tehköön että sulkee tämän ,luuseri tuo on ja näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla todella huono elämä jos mummun elämä on parempaa, todellakin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on ja samaa mieltä mikä tota keskustelu aloittajaa vaivaa pitää aina uutta Laittaa kun tämä sulkeutuu parempi että lopullisesti laitetaan Säppiin ,tuo aloittaja saa ottaa vastuun tai tehköön että sulkee tämän ,luuseri tuo on ja näkyy
Vastuu on kommentoijilla, jokaisella jopa myös sinulla!
- Anonyymi
Täällä poistetaan ne ikävät kommentit yleensä ei niitä jotka ei ole uhka kellekään näin olen käsittänyt eikä satuta muita
- Anonyymi
TM ei ole mikään rasisti hän on hyvin oikeudenmukainen ja hyväksyy erillaisuus ja saa jokainen pitää omat mielipiteet täällä taitaa olla ne rasismia välillä muita kohtaan kun koko ajan arvostellaan!
- Anonyymi
On teillä täällä pienet kuviot kun koko ajan pientä päätänne vaivaatte joku tubettaja !!! Seuratkaa mieluummin maailman tapahtumat sotaa ja tiedä onko pian Suomessa kukaan ei kuule sen jälkeen ole pian keskustelee joku tubettaja tai mitå teki mitä tai joku 🙄
- Anonyymi
Ja mitähän maailman tilanne tähän kuuluu ja olethan sinäkin täällä. Seuraa sinä maailman tilannetta niin me jutellaan muuta.
- Anonyymi
Kuinka monta julkisuuden henkilöä tuolla Some arvostellaan menkää lukee martina aitolehto ja aku Hirviniemi haukkuvat vielä pahemmin kun täällä tämä pientä niin ei ne välitä jos tubettajat myös on esillä niin näitä tulee ei voi mitää
- Anonyymi
Paljonko tarvitsee juoda viinaa, jotta saa aikaan tuon tasoista tekstiä? 🤔
- Anonyymi
Totta Martina on saanut kaikenlaista roskaa päällensä eikä välitä..kyllä M keskustellaan joka palstalla eikä mitään mukavaa ..Hän menee eteenpäin eikä välitä.Samaa suosittelen tarjamummulle ja hänen faneilleen.Ei mielipiteet täältä lopu..TM kannattaa miettiä onko tube oikea paikka kiukutella pahasta olostaan..menisi edes töihin..ai niin mutta kun uniongelmat vaivaa yöllä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tarvitsee juoda viinaa, jotta saa aikaan tuon tasoista tekstiä? 🤔
Joo niin on ja monet on täällä ei ns .normia ihmisiä niin näitä on ja tulee. Mitä teet ?!
- Anonyymi
Trollit tai ei niin ei silti tarvi tulla arvostelee TM tai JL tämä on semmonen some että tehdään kiusaa ym.tämä on ihan muu kun tubettaja joka nyt laittaa tämän
- Anonyymi
Täällä kommentoidaan videoita joita tubettajat itse tekevät julkisuuteen. Jos kaikenlaista kommentointia ei kestä niin sitten pitää lopettaa tubetus. Ei voi olettaa että kaikki ovat faneja ja lähettävät rahaa ja tavaraa, mielipiteitä on monia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kommentoidaan videoita joita tubettajat itse tekevät julkisuuteen. Jos kaikenlaista kommentointia ei kestä niin sitten pitää lopettaa tubetus. Ei voi olettaa että kaikki ovat faneja ja lähettävät rahaa ja tavaraa, mielipiteitä on monia.
Käyn kattomassa heti kerro millä nimellä tubettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn kattomassa heti kerro millä nimellä tubettaa?
Veikkaan että ei ole mitään tubettajaa nämä ovat yksinkertaisen miehen kirjotelmia.
Hän sanoi että on ennenkin kirjoittanut saman tapaisia. - Anonyymi
Hyvän ohjeen annoit itsellesi ei muuta kuin alat niin tekemään.
- Anonyymi
Ja itse olet täällä mistä syystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse olet täällä mistä syystä?
Katsoo miten olette naurettavia koko porukka !!
- Anonyymi
Kaikkein parasta olisi pöytäpuhelin tai 90 luvun kännykät käytössä ei olisi näitä eikä mitään muutakaan !
- Anonyymi
Mutta kummasti täällä vaan viihdyt kommentoimassa, tee itse niinkuin toivot muiden tekevän ja älä tule enää tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kummasti täällä vaan viihdyt kommentoimassa, tee itse niinkuin toivot muiden tekevän ja älä tule enää tänne.
Tätä palstaa ei nyt suljeta ja jos suljetaan avataan uusi ...sellasta se on.
- Anonyymi
Just..ei pääse edes TM keräämään rahaa lankapuhelimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä palstaa ei nyt suljeta ja jos suljetaan avataan uusi ...sellasta se on.
Sellaista se on että tarpeeksi kauan kun jatkaa niin häkki heilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on että tarpeeksi kauan kun jatkaa niin häkki heilahtaa.
Höpön höpön, kyllä täällä palstalla on lievää verrattuna joihinkin muiden palstojen kirjoitteluihin. Niistäkin tehty ilmoituksia ilman seuraamuksia. Ei ole niin yksinkertaista kun mummu (ja joku muukin) luulee olevan. Jos tuodaan asiat esiin julkisesti niin suurin vastuu on tubettajalla itsellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön, kyllä täällä palstalla on lievää verrattuna joihinkin muiden palstojen kirjoitteluihin. Niistäkin tehty ilmoituksia ilman seuraamuksia. Ei ole niin yksinkertaista kun mummu (ja joku muukin) luulee olevan. Jos tuodaan asiat esiin julkisesti niin suurin vastuu on tubettajalla itsellään.
Kerro videon nimi niin käyn katsomassa?
- Anonyymi
Nyt saitte semmoisen ohjeen TM että päähän painakaa!!hyvä tarja olet Buenos
- Anonyymi
Mummu sanoo saaneensa kuulla että hänen lapsenlapsiaan on netissä haukuttu. Ja uhkailee seuraamuksilla. Olisikohan mummulla nyt peiliin katsomisen aika. Hän on itse altistanut lapsenlapsensa julkisuudelle jatkuvilla videoilla ja kertomalla liikaakin heidän elämistään. Varmasti tietää mitkä siitä on seuraamukset, ei niin sinisilmäinen voi hänkään olla. Jatkossa voisi tubettaa vain omasta elämästään ja jättää lapset pois. Ihme kun tyttäret eivät ole jo puuttuneet asioihin ja kieltäneet lapsiaan osallistumasta videoihin. Tämä maailma on raadollinen ja pahemmaksi muuttuu, sen mummukin voisi rahanhimoissaan muistaa..
- Anonyymi
PH ei esim koskaan ole näyttänyt lastenlasten kasvoja ja ei puhu pojastaan nimellä eikä työkavereista puhu nimillä ,hyvin PH:lla seuraajia vaikka ei huutele perheensä asioita! Eipä PH:N seuraajat vaadi että lapsenlapset pitäisi näyttää! Kyllä se on ollut mummon oma valinta ottaa lapsenlapset videolle,onhan esim lastensuojeluvaltuutettu sanonut että vasduu on videoiden lataajalla suuri. Netti on täynnä pedofiileja,hulluja jne.. itse opin jo 90 luvulla että netti on villi länsi ja olet itse vastuussa siitä mitä laitat nettiin. Mummo voisi olla tubettamatta kun lapset on siellä tai tubettaa kun lapset menee ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PH ei esim koskaan ole näyttänyt lastenlasten kasvoja ja ei puhu pojastaan nimellä eikä työkavereista puhu nimillä ,hyvin PH:lla seuraajia vaikka ei huutele perheensä asioita! Eipä PH:N seuraajat vaadi että lapsenlapset pitäisi näyttää! Kyllä se on ollut mummon oma valinta ottaa lapsenlapset videolle,onhan esim lastensuojeluvaltuutettu sanonut että vasduu on videoiden lataajalla suuri. Netti on täynnä pedofiileja,hulluja jne.. itse opin jo 90 luvulla että netti on villi länsi ja olet itse vastuussa siitä mitä laitat nettiin. Mummo voisi olla tubettamatta kun lapset on siellä tai tubettaa kun lapset menee ulos.
Lapset ovat yleensäkin vain pari yötä, eikö tubettamisen voisi jättää niiltä päiviltä ja keskittyä lasten kanssa olemiseen. Miksi pitää kokoajan olla kamera auki, ei seuraajat häivy vaikka pitää joskus taukoakin. Jos tulisi enemmän sisältöäkin eikä menisi haukotteluksi ja väkisin tekemiseksi kun harvemmin videoisi. Ei aina se määrä vaan laatu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset ovat yleensäkin vain pari yötä, eikö tubettamisen voisi jättää niiltä päiviltä ja keskittyä lasten kanssa olemiseen. Miksi pitää kokoajan olla kamera auki, ei seuraajat häivy vaikka pitää joskus taukoakin. Jos tulisi enemmän sisältöäkin eikä menisi haukotteluksi ja väkisin tekemiseksi kun harvemmin videoisi. Ei aina se määrä vaan laatu..
Joo huomaahan sen monissa videoissa että toistaa samoja juttuja ja näkee oikein että väkisin pitää venyttää videoita,tykkäsin siitä kun alussa teki muutaman minuutin videoita.enko tuo videon kesto sitten suhteessä siihen kuinka paljon mainoksia siihen videoon voi laittaa?
- Anonyymi
Ei taida tässä keskustelussa muita rahan himoisia olla kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tässä keskustelussa muita rahan himoisia olla kuin sinä.
Eikö mummu ole: peukuttakaa, tilatkaa kanava, alkakaa jäseneksi tai voi laittaa rahaa myös PayPalin kautta ja arvostan kaikkia paketteja....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mummu ole: peukuttakaa, tilatkaa kanava, alkakaa jäseneksi tai voi laittaa rahaa myös PayPalin kautta ja arvostan kaikkia paketteja....
Minä tiedän kuka olet ja kohta tietää poliisitkin. Sun leikit on nyt leikitty kun et osaa lopettaa niin käy näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän kuka olet ja kohta tietää poliisitkin. Sun leikit on nyt leikitty kun et osaa lopettaa niin käy näin.
Tiedätkö täällä on uhkailu kielletty, kalahtaa omaan nilkkaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee mulla myös sinuun kohta hermot ja jätä tarja mummu rauhaan mitä se sulle on tehnyt ja sulle myös naula päähän ja jätä TM rauhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee mulla myös sinuun kohta hermot ja jätä tarja mummu rauhaan mitä se sulle on tehnyt ja sulle myös naula päähän ja jätä TM rauhaan
Lopetahan jo se uhkailu ja poista itsesi täältä. Tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan ihan kenestä halutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole uhkailua vaan tosiasia vainoaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole uhkailua vaan tosiasia vainoaja.
Menehän nukkumaan, huomenna on koulupäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan jo se uhkailu ja poista itsesi täältä. Tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan ihan kenestä halutaan.
Näin just...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PH on huomattavasti enemmän tilaajia kuin TM :llä. PH ei myöskään hauku ketään ..eikä ole mitään maksullisia palveluita eikä kerro kaikkia itsestään ..ei odota paketteja eikä suosi ketään yksittäistä katsojaa..
- Anonyymi
Ihan totta tuo, mut kun mummun elämässä ei muuta tapahdu. Lastenlasten vierailut ainoa. Ja tietenkin Prisman eteinen.
- Anonyymi
Miksei lapset voi olla niin videoila ettei kasvot näy ja tarviiko heistä puhua nimillä? EI! On tapoja tuoda perhe videoille ja silti säilyttää heidän yksityisyys.. alussahan mummo ei näyttänyt lastenlapsia mutta sitten linja muuttui yhtäkkiä..
- Anonyymi
Sehän on jo paljon vähästäpä olet kateellinen.
- Anonyymi
Ja jatkan tarja on niin upea ja ihana maailman lämmin sydän jota on harvassa 🥰
- Anonyymi
Ikävää kun tämä harmiton keskustelu palstalla sai näin harmittavan käänteen...
- Anonyymi
Joku TM fani siellä huutelee kaikenlaista ..sulkekaa palsta ym ym ym..ja mummu käy kuumana videolla ..Hän ei ole palstoja eikä välitä..höpö höpö.
- Anonyymi
Selasin tämä ketjun läpi eikä täällä missään vaiheessa ole mummun lapsenlapsia haukuttu. Eli mistähän tämä juttu sai alkunsa. Täällä on puhuttu vain mummusta.
- Anonyymi
Ylläpito varmaan hoitaisi asian jos näin ois ollut.
- Anonyymi
Jep ,ei ole ollut mainintaa lapsista ja jos on ollut ei mitään kovin ihmeellistä..Jossain toisella palstalla ehkä tiedä sitten missä palstalla koska ei voi tietää..pitäisi mummun olla tarkkana mitä näyttää ja kertoo..
- Anonyymi
Aloin tänne kirjoittaa kun lapsista on ollut kyse. Jokainen vanhempi/mummu/ päättää näytetäänkö videossa lapsi omalla vastuulla sen tekee. Mutta siinä on nurja puoli jos näytetään saattaa tulla kiusaamista ym. (Itse en hyväksy MITÄÄN kiusaamista) Internetti/ koulu on nykyään kiusaamispaikka ja tänne on helppo kirjoittaa mitä haluaa. Olen miettinyt miksi ei enää niinkään pidetä mummon videoista ja olen tullut siihen tulokseen joka on minun ajatus että kun tuli isot paketit/raha mukaan videot muuttui ja ihmiset alkoi ajattelemaan eikö videoitten tekemiseen ole muuta.
Minusta erilaisia mielipiteitä saa olla se on rikkaus kun olemme eri mieltä mutta ei kiusaamista.- Anonyymi
Minusta tämä koko keskustelu kanava ei hyvä minusta nämä pitäisi sulkea kokonaan toivon että tämäkin sulkeutuu ja ei ole mitään järkeviä keskusteluita ,tämä mikää rikkaus ole kun typerä koko paikka mutta se joka tätä kanavaa pistää pyörii niin ei tarvi uusia enää näitä vaan lopettaa ja muiden ihmisten ruotiminen ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä koko keskustelu kanava ei hyvä minusta nämä pitäisi sulkea kokonaan toivon että tämäkin sulkeutuu ja ei ole mitään järkeviä keskusteluita ,tämä mikää rikkaus ole kun typerä koko paikka mutta se joka tätä kanavaa pistää pyörii niin ei tarvi uusia enää näitä vaan lopettaa ja muiden ihmisten ruotiminen ym.
Jos tubettaa niin sen ikävä puoli on että siitä aletaan keskustelemaan jos ei halua että ei keskustella ei kannata tubettaa. Jos olemme aina vain samaa mieltä mehän olisimme tylsiä ihmisiä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääpä silti sinua kiinnostavan kun pitää kokoajan täällä pyöriä lopettamassa ketjua. Ei sitä lopeteta, usko jo pois. Nämä ovat keskusteluketjuja ja näitä tulee olemaan jatkossakin. Näitä avataan eri asioista pilvinpimein ja täällä esitetään omia mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tubettaa niin sen ikävä puoli on että siitä aletaan keskustelemaan jos ei halua että ei keskustella ei kannata tubettaa. Jos olemme aina vain samaa mieltä mehän olisimme tylsiä ihmisiä 😅
Kuka tubettaa olen kysynyt ainakin jo neljästi tätä samaa joten sano videon nimi muuten tubettaja puhe on vain sanahelinää.
- Anonyymi
Te puhutte jostain tubettajasta kertokaa mullekin niin käyn kattomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te puhutte jostain tubettajasta kertokaa mullekin niin käyn kattomassa.
Otsikko kertoo kenestä puhutaan....löytyy hyvin tubesta kyseisillä tiedoilla.
- Anonyymi
Tämä on totta..sen jälkeen kun raha ja tavarat tuli mukaan videolle lisäksi 1000 tilaajaa niin taso muuttui..sitä ennen mummun videot oli suht asiallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsikko kertoo kenestä puhutaan....löytyy hyvin tubesta kyseisillä tiedoilla.
Esim. Savonturaukko vol3 ylilauta siellä kyllä ei ihan sievästi kirjoiteta. Se on vain tosiasia että tubettaja joutuu kirjoituksen kohteeksi piti siitä tai ei. Pitää olla hyvä itsetunto kun alkaa tubettaa. Kaikesta en pidä mitä kirjoitetaan mutta kirjoittajat kirjoittaa omalla vastuulla niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta..sen jälkeen kun raha ja tavarat tuli mukaan videolle lisäksi 1000 tilaajaa niin taso muuttui..sitä ennen mummun videot oli suht asiallisia.
P.H enemmän seuraajia kun mummolla mutta silti taso säilynyt ja jaksaa häärätä videoilla ,käy töissä ja leipoo työkavereille,ei ole mitään jäsenyyspelleilyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.H enemmän seuraajia kun mummolla mutta silti taso säilynyt ja jaksaa häärätä videoilla ,käy töissä ja leipoo työkavereille,ei ole mitään jäsenyyspelleilyä
Ja säilyttänyt perheensä yksityisyyden
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999