Onko rohkeampia rakkaita?

Anonyymi-ap

Kasikymppisellä sakemannilla alkoi harmaat mursuviikset tutisemaan ja vaimonsa kaivoi itselleen rauhoittavia hanskalokerosta hokien soria.

Sakemanni sanoi jotakin värisevällä äänellä Saksaksi, palasin autooni.

2010

7

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piipata voi kerran, se on ok, mutta puoliminuuttinen torvensoitto ja puskurissa kiinniajaminen on takaa-ajoa

      Pappa piti palauttaa takaisin todellisuuteen, ettei hän ole mikään Steve McQueen tai jokin King of the road.

      Veikkaan että seuraavalla kerralla pappa muistaa että turhat takaa-ajot eivät kuulu liikenteeseen vaan elokuviin.

      2010

      • Anonyymi

        Joo niinhän se on että kun piippaa vähän enemmän niin piippaaminen täytyy lopettaa esiintyen uhkaavasti ja osoittaa olevansa pahoinpitelytaitoinen 99,9 prosenttisen sivistyneesti.

        Niinhän sinä olet kertonut toimineesi myös lasten vanhempia kohtaan kun heidän lapsensa on kiusannut sinun ylivertaisia täysin syyttä.

        Miten on montako 80 vuotiasta, entä 90 vuotiasta kykenet tyrmäämään parissa sekunnissa jos pääset kahta metriä lähemmäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niinhän se on että kun piippaa vähän enemmän niin piippaaminen täytyy lopettaa esiintyen uhkaavasti ja osoittaa olevansa pahoinpitelytaitoinen 99,9 prosenttisen sivistyneesti.

        Niinhän sinä olet kertonut toimineesi myös lasten vanhempia kohtaan kun heidän lapsensa on kiusannut sinun ylivertaisia täysin syyttä.

        Miten on montako 80 vuotiasta, entä 90 vuotiasta kykenet tyrmäämään parissa sekunnissa jos pääset kahta metriä lähemmäksi?

        Perässä töötöttäjä vaarantaa liikenneturvallisuuden. Pitää antaa tilaa. Jos joutuu seuraamaan peileistä mitä takana tuleva hullu tekee, tuleeko se päälle, seuraako se minne saakka, niin se eteenpäin havainnointi siitä kärsii ja hermo varmasti kiristyy jokaisella.
        Vaarana tietenkin on että siellä on joku todella hullu ja mahdollisesti aseen kanssa, Thaimaassakin niitä runsaasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perässä töötöttäjä vaarantaa liikenneturvallisuuden. Pitää antaa tilaa. Jos joutuu seuraamaan peileistä mitä takana tuleva hullu tekee, tuleeko se päälle, seuraako se minne saakka, niin se eteenpäin havainnointi siitä kärsii ja hermo varmasti kiristyy jokaisella.
        Vaarana tietenkin on että siellä on joku todella hullu ja mahdollisesti aseen kanssa, Thaimaassakin niitä runsaasti on.

        Buddhalainen ei tuomitse, eikä kiihdy toisen virheestä, mutta siitä buddhalainen kiihtyy jos hänen henkeään uhataan tarkoituksella. Tämä faranki uhkasi perheensä kanssa liikkeellä olevaa thaimaalaisen miehen henkeä viidakkoveitsellä. Ei olisi kannattanut.
        https://www.youtube.com/watch?v=Jzu_jxXML3M&ab_channel=MontanaPepe

        Älä uhkaile, jos et pysty viemään sitä loppuun saakka. Älä huuda muita apuun, jos itse olet tilanteen aiheuttanut. Kestä se kuin mies.


      • Anonyymi

        Olisi mukava kuulla tämä 80 vuotiaan näkökulma asiaan, lyön vetoa että todellisuus on hieman toista mitä tämä pelle täällä kertoi... tekemisistään, sakemannit yleensä osaa ajaa, jo 80 vuotiaat, jos ovat vielä ajokunnossa, tosin 80 vuotias on siinä ja siinä, tämä tollo todennäköisesti vaan ajoi eteen, saksassa ajonopeudet on niin suuret että eteen koukkaaminen voi johtaa suuronnettomuuteen, että ihmiset korjataan talteen autosta imupaperilla.

        Luulenpa ettei koskaan ole tuollaista edes tapahtunut, vaan tämä tollo, tarvitsi taas oireiluaan, minä, minä, minä, voi sitä päivää kun tuon pojan tiedot paljastuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla tämä 80 vuotiaan näkökulma asiaan, lyön vetoa että todellisuus on hieman toista mitä tämä pelle täällä kertoi... tekemisistään, sakemannit yleensä osaa ajaa, jo 80 vuotiaat, jos ovat vielä ajokunnossa, tosin 80 vuotias on siinä ja siinä, tämä tollo todennäköisesti vaan ajoi eteen, saksassa ajonopeudet on niin suuret että eteen koukkaaminen voi johtaa suuronnettomuuteen, että ihmiset korjataan talteen autosta imupaperilla.

        Luulenpa ettei koskaan ole tuollaista edes tapahtunut, vaan tämä tollo, tarvitsi taas oireiluaan, minä, minä, minä, voi sitä päivää kun tuon pojan tiedot paljastuu..

        Hermoheikko netissä.
        Hermoheikko kännissä.
        Hermoheikko liikeneuvotteluissa.
        Hermoheikko ravintolassa.
        Hermoheikko liikenteessä.
        Hermoheikko aina jos joku ei käyttäydy kuten hän tahtoo.
        Hermoheikko jos ei saa tahtomaansa palvelua.
        Hermoheikko kotona jonka johdosta harjoittelee kolmatta kertaa.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe