Milloin alkavat 3MPSF ratsiat?

Anonyymi-ap

Nyt pitää alkaa ajamaan kovaa jotta vanhat renkaat ehtii ajaa loppuun.
Kun ratsiat alkavat ja jäät kiinni muista kuin 3MPSF sertifioiduilla renkailla rangaistukset ovat ankarat.
Vakuutusmaksut nousevat takautuvasti ja mahdolliset bonukset palavat.
Autosta otetaan kilvet kuljettajalle liki 1000 euron sakko ja auto joudutaan viemään lavetilla rengasliikkeeseen.
Ajokortti on kuivumassa kunnes poliisille esitetään hyväksytyn rengasliikken todistus vaihdetuista renkaista.
Ennen uudelleen käyttöönottoa auto on katsastettava uudelleen.

11

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2025 alkuvuodesta alkaen katsastukseen tulevien autojen renkaat tarkastetaan ja annetaan korjausmääräys ellei 3MPSF merkkiä löydy.

    • Anonyymi

      Onneksi koskee vain kitkarenkaita.:-)

    • Anonyymi

      Urien syventäminen pikkurälläkällä on kelpo tapa lisätä vaikka yhden kesän ajot. Suoralinjaisia uria on tietysti hiomalaikalla helpompi jyrsiä. Savua aina syntyy melkoisesti, ulkotyötä.

    • Anonyymi

      Eipä oikeasti ole merkitystä kun renkaat kuluvat muutenkin vaihtokuntoon joten kun ei vain uusia osta niin aivan sama enkä korvaani lotkauta tuommoiselle asialle. Ajan renkaani loppuun ja uutta alle sitten. Kumma aloitus foorumille lienee trollitasolla.

    • Anonyymi

      Onko muuten razzziat aina silloin kun on perjantai ja palkkapäivä? Silloin ei saa astua autoon

    • Anonyymi

      Upea avaus ja kysymys.
      Suolesta löytyy varmasti tieto tuosta asiasta ja se on lyöty lukkoon jo tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      Mistä tuollaisia ei-3psmf-renkaita edes saa?

      • Anonyymi

        Ei kai kyse ole siitä, vaan sellaisesta että joku on ostanut vielä muutamia vuosia sitten lumihiutalerenkaat halvalla ja nyt marraskuun lopussa ne menee laittomiksi vaikka pintaa olisi kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kyse ole siitä, vaan sellaisesta että joku on ostanut vielä muutamia vuosia sitten lumihiutalerenkaat halvalla ja nyt marraskuun lopussa ne menee laittomiksi vaikka pintaa olisi kuinka paljon.

        Vaikea niitä on ollut löytää edes muutama vuosi sitten mistään. Ainakaan talvirenkaiksi myytyinä. Ja kesärenkainahan ne saa käyttää loppuun.


    • Anonyymi

      Turhaa ratsia energian tuhlaustaTURHAA! Renkailla on taipumus muutamassa vuodessa kulua pois ihan luonnollisesti joten miksi ratsioita merkkien perään jos urasyvyyttä on. Turhuuden markkinat perhena!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe