Kaipaan jatkuvasyyttelyä!

Anonyymi-ap

Mitä pahaa olen tehnyt kun kukaan ei ole pitkään aikaan jatkuvasyytellyt minua, eikä haukkunut törkyturpakuperkeikkahulluksi?
Miksi kukaan ei ole enää yrittänyt tunkea havuja ahnukseeni ja pukea minua peruukkiin ja irtorintoihin?
Olenko loukannut jatkista jotenkin?
Jos olen tietämättäni näin tehnyt, niin pyydän nöyrimmästi anteeksi ja toivon että voisimme palata vanhaan hyvään aikaan ja jatkuvasyytellä pyyteettömästi ja kaikella sydämellä.
Anteeksi paljon vielä kerran ja kiitos!

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko Jeesukseen Kristukseen on tie pelastukseen👍

      • Anonyymi

        Jatkuvasyytteleekö Jeesus ja haukkuu törkyturpakuperkeikkahulluksi?
        Kiitos Jeesus, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuvasyytteleekö Jeesus ja haukkuu törkyturpakuperkeikkahulluksi?
        Kiitos Jeesus, kiitos!

        Jösse ei jätäkään asiaa pelkästään syyttelyn tasolle, vaan langettaa sinulle hirvittävän kauhistuttavan tuomion, mikä käytännössä tarkoittaa että istut helevetin tulisilla hiilillä iankaikkisesta iankaikkiseen! Onko sitten mukavaa, onko, helevetin törkyturpakuperkeikkahullu!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minäkin mietin, miksi kukaan ei ihmetellyt, kun kävin kirjastossa yöpaitapäällä ja tuijotin sateenkaarihyllyä, kun sateenkaarilippu oli hävinnyt hyllyn reunasta.

    • Anonyymi

      Olenko out, kun minun 1990-luvun 535 bemaria ei kukaan enää ihaile?
      Miksi ahnuksen tarjoajat ovat vähentyneet? Olenko tullut vanhaksi vai onko tummeli muuttanut muotoaan?

      Terveisin; Ihmettelevä Jatkis

      • Anonyymi

        Jeesus Kristus kuoli meidänkin syntienne tähden ristillä.anokaa häneltä syntienne anteeksi,niin saatte ne.elämme Ilmestyskirjan lopun aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus kuoli meidänkin syntienne tähden ristillä.anokaa häneltä syntienne anteeksi,niin saatte ne.elämme Ilmestyskirjan lopun aikoja.

        Anoin jeesus kiristukselta uutta bmw 535 autoa koska entinen upposi järveen.

        Toivoo Jatkuvasyytely


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus kuoli meidänkin syntienne tähden ristillä.anokaa häneltä syntienne anteeksi,niin saatte ne.elämme Ilmestyskirjan lopun aikoja.

        Pelästyssanomia:
        Suuri Tempaus 1. nostoerä
        PELASUSSANOMAN MUKAAN YLÖSTEMPAUS!!!!!!!!! 20.5.2024
        Suuri Tempaus 2. nostoerä
        PELASUSSANOMAN MUKAAN YLÖSTEMPAUS!!!!!!!!! 17.6.2024


      • Anonyymi

        Tämä ihmetteliä on itse transuna lastehuoneessa hippaillut törkyturpa. Miksiköhän hän aina laittaa juttunsa toisten piikkiin. Siksi jotta on kuperkeikkahullu.


    • Anonyymi

      Tärkeintä elämässä on: Pyllynhaju.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe