Rahoitussopimus perkele!??

1_X

Eli nytkun näyttää siltä että koko EU touhu on kuralla ja kohta kaatuu koko vitun EU, perustuslaki ainakin, niin EU menee Konkkaan. Tulee lama. Silloin isot maat tarvitsevat hirveitä määriä rahaa ja maksaja on Suomen kansa. Eilen illalla tuli TV1:ssä ohjelma, jossa vaihtoehto EU:lle -liikkeen puheenjohtajaa haastateltiin ja sanoi, että Suomen maksut tulevat VIISINKERTAISTUMAAN (oliko se) vuoteen 2010 vai 2012 mennessä!! Ollen täten 1000 000 000€! Joka on aika VITUSTI rahaa! Kysymys kuuluu: Kannattaako kuulua enää EU:hun?? Onko JÄRKEE VAI EI!??

Ja kuten tiedätte: minusta EU:ssa ei ole alun alkaenkaan ollut MITÄÄN järkeä! Tyhmästä päästä kärsii KOKO ruumis, joka tässä tapauksessa tarkoittaa sitä että Suomen kansan on ensin pitänyt maksaa vuosien ajan älyttömät maksut, jonka jälkeen vasta tajutaan erota. Vai tajutaanko milloinkaan?? Tieto lisää tuskaa ja EU lisää vitutusta! Tuska Vitutus.

Sitäkö se rahoitussopimus tarkoittaa vai mitä vittua??

5

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahoitussopimus ei koske Suomea, koska Suomen EU:n illuusiojäsenyyden premissit (lähtökohdat) eivät ole oikeudellisesti pätevät.


      Nimimerkki 1_x:
      >> Tieto lisää tuskaa ja EU lisää vitutusta!

      • Kalaharin Konsuli

        Silmäinen tollo et ymmärrä kuinka suomi imetään kuiviin.Tää on totuus ja se kestää tulessakin.Tajuutko talipää..........


      • Jorma Jaakkola
        Kalaharin Konsuli kirjoitti:

        Silmäinen tollo et ymmärrä kuinka suomi imetään kuiviin.Tää on totuus ja se kestää tulessakin.Tajuutko talipää..........

        Äläs nyt konsuli lähde turhanpäiten morkkaamaan talipääksi ja sinisilmäiseksi.

        Mutta: Annan etukäteen anteeksi.


        - Etpä tainnut tulla lukeneeksi, mitä tuon esille:

        Laittomuus ja presidenttitasoinen salailu kukoistaa.
        Kerron laman syistä ja syyllisistä.

        Menepä kotisivulle www.promerit.net
        eli klikkaa asioita ihmetellöksesi tästä:
        http://www.promerit.net/halonen_manninen.phtml


        Klikkaa promerit.net'istä myös linkkejä Halosen ja Lipposen kuvien vierestä"

        >> SUOMEN ALASAJO ON ALKANUT! .. "jos tulis sota niin kyllä kaikki kelpaisivat uhraamaan henkensä herrojen puolesta ja oltais niin isänmaallista että pois alta, jotai tämä ennustaa kun moraali ja vastuunkanto on päättäjilltä hukassa ei vo.." kts. - > maikkarin keskustelu

        Suora osoite maikkarin keskusteluun, jota kannattaa markkinoida eteenpäin:
        http://www.promerit.net/suomi_alas.html > Tasavallan presidentin vaalit eivät muuta poliittisen eliitin asenteita ja valtasuhteita - valehteleminen ja salaaminen jatkuvat.. Tasavallan presidentti Tarja Halonen määrännyt asiakirjoja salaisiksi. - > MTV3:n keskustelu


      • Roman.Durak
        Kalaharin Konsuli kirjoitti:

        Silmäinen tollo et ymmärrä kuinka suomi imetään kuiviin.Tää on totuus ja se kestää tulessakin.Tajuutko talipää..........

        Suomi on tuhon tiellä noitten jäsenmaksujen kanssa. Poliitikkomme eivät pane lainkaan hanttiin vaan tottuneesti lipovat isompien "jäsenmaiden ahtereit". Uusin Suomen Kuvalehti toteaa myös jäsenmaksujen nousevan sikamaisesti tulevina vuosina. Ja jos Turkki tulisi vielä jäseneksi......Auta armias!

        työpaikat ja jäljellejääneet rahat muualle EU:hun. Millä h:tillä täällä eletään tulevaisuudessa? Ranskalaiset ja Hollantilaiset olivat järkeviä, koska osaavat elää reaalimaailmassa EUn kanssa. Kaikkea p:kaa ei pidä niellä. Meillä Suomessa valitettavasti niellään :(


    • tuo ole paljon

      Eihän tuo ole paljon mitään, yksi miljardi.
      Meidän tarja kun poisti miinat, niin hinta oli huomattavasti enempi ja se menee pelkästään puolustusvoimine budjetista, joka on 1 % valtion budjetista ...
      suurissa luvuissa on se vaikeus, että niiden konkretisoiminen on mahdotonta käytännössä ...

      Pitää muistaa aina se, että jos halutaan istua päättäjien pöydässä niin silloin istutaan aina myös maksajien pöydässä ...
      ne jotka ovat nettosaajia, eivät päätä asioista.
      Sellaista systeemiä ei ole koskaan mailmassa ollut olemassa että köyhät päättäisivät asioista ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe