Saanut vuosien saatossa erilaisia valtiontukiaisia yli 7 miljoonaa Euroo. Eikä yhtään toimivaa tehdasta,missään. Ja valtio työntää sinne rahaa jatkuvalla syötöllä.
Chempolis- Hyvä Firma
15
450
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväveli-verkosto toimii.
- Anonyymi
Tämä on niitä lessujen kotkotuksia. Rahat taskuun ja firma nurin.
- Anonyymi
Aivan huippua tämä!
- Anonyymi
Sipilän pojat teki hyvän tilin,kun Isä Sipilä pääministerinä ollessaan laittoi valtionyhtiö Fortumin ostamaan nimiinsä miljoonakaupalla tämän Toveri Sipilän poikien miljoonatappioita tehneen rahastus-automaatti Firman.
- Anonyymi
Nyt on yvä meininki. Voitto kotio !
- Anonyymi
Sinäkö maksat?
- Anonyymi
Syntiset maksakoot! Hyvä meidän jengi!!
- Anonyymi
Syntiset on kyllä hyvempiä!
- Anonyymi
Valtionyhtiö Fortum sijoitti v.2016 kuusi miljoonaa Euroa Sipilän poikien omistamaan konkurssikypsään Chempolikseen. Pääministeri Juha Sipilä oli v.2016 Valtion yhtiöiden omistajaohjauksesta vastannut ministeri. Sitä ennen TEKES,Sitra ja ELY-keskus olivat vuosien saatossa tukeneet Chempolis Firmaa erilaisina tukiaisina arviolta n. 10 miljoonalla Eurolla.
- Anonyymi
Kylläpä ne kepulaiset lessut osaa tämän kähminnän.
- Anonyymi
Siellä on viisas johto, koska he ovat ymmärtäneet, että kyllä valtiolta aina rahaa saa, kun muistaa laittaa avustushakemuksen johonkin kohtaan vihreä sanan!!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18326065
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Siinä on malli esimerkki tukiaisilla ja valtion avustuksilla elävästä ns.Luukkuruokinta Firmasta.
- Anonyymi
Kepulaisten lessujen tie kapenee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579