Selänne laukoo kovilla Ay-pomoja!

Anonyymi-ap

35

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haukkukoot ihan miten paljon tahansa samoista paska loosseista nääkin kaikki laahustavat loppupeleissä :D

    • Anonyymi

      Pelkkää teatteria koko touhu

    • Anonyymi

      Selänne on oikeassa, ay-pomot väärässä.

      • Anonyymi

        Juuri toisinpäin. Selänne on tyhmä kuin saapas.


    • Anonyymi

      Pelkkää pään aukomista Selänteeltä. Selänne ei välitä pätkääkään maamme vähävaraisista.

      • Anonyymi

        Kuuluminen johonkin neuvostoaikaiseen liittoon ei ole nykypäivää. Kaikki vain sen takia että SAK pamput saisivat pitää asemaansa ja hillonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluminen johonkin neuvostoaikaiseen liittoon ei ole nykypäivää. Kaikki vain sen takia että SAK pamput saisivat pitää asemaansa ja hillonsa.

        SAK on jäänne neukkulan ajoilta.


      • Anonyymi

        Selänne on USAssa mitätön, entinen suuruus, jonka sanomisilla ei siellä ole mitään arvoa, siksi pitää päästä täällä laukomaan mitä sylki suuhun tuo. Niin pysyy otsikoissa.


    • Anonyymi

      Ay-pomot maksaa enemmän veroja meidän yhteiseen laariin, että 8 suu suppuun vaan

      • Anonyymi

        Maksaisin minäkin enemmän veroja jos palkka olisi noin kova....


      • Kyllä minäkin maksaisin jos minulla olisi AY-herran yli 20 000€/kk


    • Anonyymi

      Selänne nyt ainakaan tiedä mistään mitään (paitsi lätkästä).
      Eläkeläisenä ole muuta tekemistä kun avata suutaan.

    • Anonyymi

      Ketä niinku aikuisten oikeestu välittää selänteen mielipiteistä?

      Selänne voitaisiin tietysti nimittää työelämäproffaksi kansantaloustieteen laitokselle 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Selännehän se tietää kaikesta kaiken kun ihan lätkämestarikin kerran Niih.

      • Anonyymi

        Juu, Teemu ei ole tehnyt elämässään päivääkään oikeita töitä.


    • Anonyymi

      Temppa pitää nyt sen aukon nenän alla kiinni. Et ole ollut päivääkään todellisessa työelämässä kellokorttia leimaamassa. Ay pomot ovat oman firman toimitusjohtajia, jonka nimi on ammattiliitto. Nauti eläke päivistä tai hanki joku harrastus niin et horise tyhjiä.

      • Anonyymi

        "Ay pomot ovat oman firman toimitusjohtajia.."

        Tää oli oikein hauska :D LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ay pomot ovat oman firman toimitusjohtajia.."

        Tää oli oikein hauska :D LOL

        Työnantaja järjestöjen pomoilla ne vadta suuret palkat onkin. Ja provikat päälle jossaavatkiristykset duunareille ajettua läpi.


    • Anonyymi

      Selänne itse jätti maksamatta,normi kirjoittamis
      korvauksia,kirjan kirjoittajalle satoja tuhansia
      ja kaveri joutui vaikeuksiin?

      • Anonyymi

        Selänne on öykkäri. Toivottavasti kohtelee edes sairasta veljeään inhimillisesti nykyään. Aina ei ole niin tehnyt. Yököttää koko äijä.


    • Anonyymi

      Rasittavinta näissä "porvareissa" on se, että he sekoittavat henkilökohtaisen tuurin tai menestyksen yhteiskunnan kokonaisuuteen. Jos joku yksinkertainen duunari - kuten vaikka Selänne - menestyy vaikka urheilussa, niin sehän on heti ja välittömästi tervetullut "meihin menestyjiin".

      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä vasureissa on rasittavinta....? He mitätöivät (kateudella) yksilön arvon ja panoksen yhteiskunnan kehityksessä , koska kaiken pitäisi olla "massaa"..


      • Anonyymi

        Juurikin näin. Teemulla ei ole koulutusta, eikä kokemusta oikeista töistä yhtään.
        Entinen suuruus, joka yrittää pysyä julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Teemulla ei ole koulutusta, eikä kokemusta oikeista töistä yhtään.
        Entinen suuruus, joka yrittää pysyä julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Säälittävää.

        Lisäksi vielä tyhmä kuin saapas. Nähty on.


    • Anonyymi

      Temppa saa aukoa naamaanasa ihan kuin kaikki me muutkin, ja mistä haluaa. Ne on nää iltalehti ja Ilta-Sanomat, jotka nostaa somesta ihmisten kommentit esiin, ei ole Tempan syytä se.

    • Anonyymi

      Tyhjän päiväinen tyhjän kailottaja se on.

      • Anonyymi

        Juu, nolo kermaperse.


    • Anonyymi

      Kyllä Teemu on työmarkkinoiden erikoissiantuntija.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On varmaan paskasuolen ylläpidolle mieleen.

    • Anonyymi

      Teemun bisnekset Amerikassa eivät juuri kummoisia ole. Ravintolassakin huono palvelu ja surkeat safkat. Yrittäjänä täysi tollo. Venäläisten kanssa bisneksiä yritti, mutta taisi tulla nyysityksi niissäkin.

    • Anonyymi

      Selänne on saanut venäjältä rahaa suomessa ollessaan ja laulaa ryssän lauluja.

    • Anonyymi

      Selänteellä on suuret puheet, mutta pienet teot ns oikeassa yritys ja työelämässä.
      Kiekkoilijana entinen suuruus. Edustaa juurisitä kiekkoilija sukupolvea,joka kyynärpää taktiikalla eteni. Kärsijöinä myös läheiset esim oma veli. Selänteelle kun vain oma ego on ykkönen.

      • Anonyymi

        Kuminpalasen jahtaajathan ne maamme palkansaajien parasta asiantuntemusta edustavatkin, ja kaiken päälle vielä venäjä-expertti Harkimo & poika kruunaa kaiken.
        Muuten Jyri Häkämiehen tulo oli toissa vuonna 404 839 euroa eli 1109 euroa jokaista vuorokautta kohti.
        Teemu Selänteelle ja muille kumipalaukoille tässä lyhyt SAK-oppimäärä:
        https://www.sak.fi/me-olemme-sak/historia/saavutuksia


    • Anonyymi

      Ay-pomot ovat elämänsä viimeisessä työpaikassaan. Tuon työn jälkeen heitä ei huolita mihinkään uuteen työpaikkaan. He ovat leimautuneet vahvasti ay-liikkeeseen ja heitä pidetään rettelöitsijöinä.
      Korkea palkka on perusteltua.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe