VM Purran viimeiset velanotto kaavailut nousee jo 11 miljardin hujakoille ja muisti eläkkeetkin, että niitäkin vois leikata,,
Mikään ei riitä
21
394
Vastaukset
- Anonyymi
Säännöllisesti esiin tuomasi persuvihasi vainoineen jaksaa aina hämmästyttää?? Ottaen huomioon kuinka persuna edustat niitä itse,,,
- Anonyymi
vielä kun kärsäpalstan f hatut käyvät haukkumassa persut EU:n ennallistamishaaveiden kaatamisesta? Mitä molemmat ovat aina vastustaneet 🤣
- Anonyymi
joka piskaa säästä se lastaan vihaa,,
- Anonyymi
Vois leikata soppeutumis rahastaki ja lyhentää samanlaisia työttömiähän nekkio on...ex kansanedustajat
- Anonyymi
ei nyt sentään,,
- Anonyymi
Jonkun nettipeikon pitäs tehä aloitus ja kerätä nimilista edustajien etujen leinkauksesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun nettipeikon pitäs tehä aloitus ja kerätä nimilista edustajien etujen leinkauksesta..
ilman niitä suomi on eu:n holhouksessa minkä jälkeen ei tarvitse murehtia kansanedustajien palkkauskustannuksia maan asioista päätettäessä brysselissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun nettipeikon pitäs tehä aloitus adresseineen jossa vaaditaan potkuja s24 luotseille jotka eivät itse noudata sääntöja joiden valvojina toimivat tyytyen sen sijaan trollaamaan luotsinpestin suojista.
- Anonyymi
sannan vika
- Anonyymi
tuo Tuppurainen siltä ei ou sana hakusesa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
passais hyvin Juutas Käkriäisen eukoa edustamaan jos se elokuva vielä ennallistetaan nykyisillä Käkriäisillä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältö ja logiikka sitä enemmän hukassa sanomisista mutta siinähän persu kaappi äärivassaria jalustalle palvottavaksi nostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ahkerimmista aivopieruilijoista joka tekee puolueelleen sillä lähinnä vahinkoa. Onnistui esim. kumppaneidensa kanssa pilaamaan Haaviston haaveet päästä pressaksi, vaati ja vaatii jatkossakin Orpon hallituksen estämään hybridimamujen pääsyn maahan ehtona sille se, ettei saa estää mamujen pääsyä maahan puutu enää kuin välikysymyksen teko ennallistamisesta Orpon hallituksen sitä vastustaessa demarien tavalla huulipunassa. Eikö ole edes ainoa kansanedustaja joka on kohonnut huomattavan korkeaan asemaan omassa puolueessa vaikka on yksi puolueensa heikoimpia ja huonoimpia poliitikoita. Hutisalot, Suomelat jne. samaa sarjaa ihmisistä jotka tekee puolueelleen pelkkää vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ahkerimmista aivopieruilijoista joka tekee puolueelleen sillä lähinnä vahinkoa. Onnistui esim. kumppaneidensa kanssa pilaamaan Haaviston haaveet päästä pressaksi, vaati ja vaatii jatkossakin Orpon hallituksen estämään hybridimamujen pääsyn maahan ehtona sille se, ettei saa estää mamujen pääsyä maahan puutu enää kuin välikysymyksen teko ennallistamisesta Orpon hallituksen sitä vastustaessa demarien tavalla huulipunassa. Eikö ole edes ainoa kansanedustaja joka on kohonnut huomattavan korkeaan asemaan omassa puolueessa vaikka on yksi puolueensa heikoimpia ja huonoimpia poliitikoita. Hutisalot, Suomelat jne. samaa sarjaa ihmisistä jotka tekee puolueelleen pelkkää vahinkoa.
osaa se orpokin joka nyt ennallistamisia vastaan sotii mutta joka ilmastonpesun aikaisemmin ehdoksi muille puolueille asetti hänen hallitukseen pääsemiseksi. Kohta taas huulipunan tavalla ilmaston pesee orponkin hallitus tehostamalla puupeltoviljelyä mikä vain lisää tarvetta ennallistamisille esim vesistöjen suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältö ja logiikka sitä enemmän hukassa sanomisista mutta siinähän persu kaappi äärivassaria jalustalle palvottavaksi nostat.
sama taudinkuva kuin vuoden jokaisena päivänä lähes kaikilla s24 palstoilla persujen suuntaan natsikorttia heiluttava äärioikeistolainen jotka persut potki puolueestaan pihalle. Rotuopin julistaja joka sotii elämää hallitsevana pakkomielteenä mamupolitiikkaa kiristävää hallitusta vastaan kun ei ole herralla lääkitys kunnossa
- Anonyymi
Köyhiltä leikataan vaikka juudas-purra puhui aivan toista ennen vaaleja ! (( PETOSJYTKY ))
- Anonyymi
Nyt otetaankin lähes 13mrd lisää velkaa, oikeistolle mikään ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt otetaankin lähes 13mrd lisää velkaa, oikeistolle mikään ei riitä.
Niin, eikö ole kamalaa persuista pihalle potkittu rotuoppia julistava natsi kun Orpon hallitus ottaa velkaa mm aidan rakentamiseen itärajalle kun sinun palvoma putin jatkaa lumien sulettua mamujen työntämistä rajan yli Suomen puolelle metsien kautta kun ylityspaikoilla on puomit kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eikö ole kamalaa persuista pihalle potkittu rotuoppia julistava natsi kun Orpon hallitus ottaa velkaa mm aidan rakentamiseen itärajalle kun sinun palvoma putin jatkaa lumien sulettua mamujen työntämistä rajan yli Suomen puolelle metsien kautta kun ylityspaikoilla on puomit kiinni?
Taas paiskasit jotakuta "persuista pihalle potkittu rotuoppia julistava natsi":lla, niin sitä pitää, jatka vaan samaan malliin, ethän tuota tosin muuhu edes pysty, joten hyvä että sinullakin on jotain missä voit päteä aikasi kuluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas paiskasit jotakuta "persuista pihalle potkittu rotuoppia julistava natsi":lla, niin sitä pitää, jatka vaan samaan malliin, ethän tuota tosin muuhu edes pysty, joten hyvä että sinullakin on jotain missä voit päteä aikasi kuluksi.
26.03.2024 17:31
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää
Mitäs sitä persuista pihalle potkitulle natsille muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..🤭 - Anonyymi
Montakos vuotta olet jo loikkinut saman syyn takia kuin heikkohermonen S. Sammakko konsanaan? Koet varmaan saavuttaneesi paljon tuolla kurnuttamisellasi.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569