🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja kohtaan. Tänään joku mainitsi syöneensä sammakonreisiä. Ei kiitos minulle. Onneksi suomalaiset sammakot ovatkin kaikki rauhoitettuja, joten niitä ei kai lautaselle ilmaannu.
Mulle ruoka on ruokaa. En oikein harrastele mitään tacoja eksoottisempaa. Sushissakin on raakaa kalaa 🤢
Sammakonreisi resepti
https://ripaustryffelia.wordpress.com/2018/10/10/sammakonreidet-pannulla/
Herkkuruoista
3
243
Vastaukset
En kyllä tahtoisi minäkään syödä mitään sammakonreisiä…🥴 yök. Simpukkaa olen kerran maistanut, laivan ravintolassa. Maistui hyvin kalaiselle, mutta samalla ei oikein millekään. Rapua en silloin maistanut, kun niillä oli silmät päässä. Pienet nuppineulanpäänkokoiset silmät tuijottavat…🦞
Sushista tykkään tosipaljon. 🍣 Vietnamilaisia kevätrullia ajattelin tehdä ensiviikolla ekaa kertaa. Ne vaikuttavat kiinnostavilta ja hyviltä. 🥑🥬🥕🍤Katkaravut on kyllä hyviä. Varsinkin mimosa salaatissa. Niitä isompia punaisia en voi syödä kun ne laitetaan elävänä kattilaan. Kevätrullia en ole maistanut. Ne voisivat olla hyviä. Mä sain lapsena matoja iskän kaloista. En siksi voi syödä raakaa kalaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368