Turhia unelmia sinusta nainen

Anonyymi-ap

Teit sen taas tänään. En tiedä miksi pidät yhteyttä, jos et halua kuitenkaan mitään kanssani. Ehkä kaverin silloin kun sinulle sopii.
Hetken juttuseuraa kun olet yksin. Ei siinä mitään.

Ongelma olen selvästi minä. Kuvittelen et tästä vois kehittyä jotain enemmän. Pitää katsoa jos löytyy joku kenen kanssa se enemmän olisi mahdollista. En keksi muuta ratkaisua tähän tilanteeseen.

Ikävä jää varmasti pitkäksi aikaa. Tunteeni ovat vahvat ja en tiedä miten sinut vois unohtaa. Näin tämä kuitenkin nyt menee.

21

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä yritys trolli sulta niinkuin aina

      • Anonyymi

        Kyllä, tarinallisuuden miljöö ei elä sillä tavalla, että mies olisi saanut viestin viestiä, eikö näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tarinallisuuden miljöö ei elä sillä tavalla, että mies olisi saanut viestin viestiä, eikö näin?

        Voit tulla lukemaan viestin. On niitä tullu tänään useimpi kuin yksi.
        harmittaako nyt?


    • Anonyymi

      Heheh hauska Tää

    • Anonyymi

      Haluan olla sinulle ystävällinen. En kaipaa kaveria sinusta.

      • Anonyymi

        Tiedetään.


    • Anonyymi

      Mut meikäkin tykkää yli kaiken ja haaveilee susta!!
      Eroista huolimatta siis

      • Anonyymi

        Ai musta vai?


      • Anonyymi

        Millaisista eroista ?
        Miten te kaksi eroatte toisistanne sinun mielestäsi?


    • Anonyymi

      Kivekset ja eturauhanen täynnä.. Erektio on kovana ja valmiina syöksemään

    • Anonyymi

      Oliko tänään joku tapaaminen vai?
      En ainakaan minä ollut tietoinen asiasta 😳
      Eihän täällä voi ilman tunnisteita mitään varmaa sopia.

    • Anonyymi

      Tein mitä? Siis sitä jota joka aamu suositellaan tekemään?

    • Tottakai minä ainakin välitän ja rakastan.

    • Anonyymi

      Niin, et uskalla puhua suoraan hänelle, oletat vain.
      Jäätkö katumaan jos et koskaan sanonut suoraan? Jos haluat parisuhteeseen hänen kans, niin ehdota sitä.

      • Anonyymi

        Ja sitä ei tuu tapahtumaan .
        Naisen pitää olla se aloitteentekijä.
        Vietteliätär
        Mies saalistaa kuin petoeläin
        Kaikki tämä outo sekoilu pitää vetovoimaa yllä .
        Kumpikin voi polttaa näppinsä
        Tai päätyä vielä joskus jakamaan jotain upeaa


    • Anonyymi

      Elän vaikeaa aikaa, läheiset ihmiset ovat sairaita ja yritän pitää heidät elossa. En jätä heitä selviytymään yksin, olen rinnalla ja autan minkä voin. Jos et voi olla rinnallani, ymmärrän senkin. Minun pitää olla vahvempi kuin olen jotta ihmiset voisivat lähelläni tukeutua siihen vahvuuteen, oli se totta tai ei. En väisty, en anna periksi, olen läsnä ja olen vierellä. Teen kaiken mitä voin, mitä osaan ja mitä pystyn. Ja teen sen niin kauan kuin tarvitsee, elämäni loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia.

        Kiitos, niille on käyttöä nyt, ja tulevaisuudessa. En tiedä mistä voima tulee ihmiseen, mutta joka aamu on uusi, niin kauan kuin aamuja riittää.


      • Anonyymi

        Oot kyllä ihana ihminen rakkainmillesi ❤️


      • Anonyymi

        Kai teet myös paljon konkreettisia juttuja irl puolella ( esim kysyt kuulumisia ... kysyt voitko auttaa häntä ? heitä? jotekin ja sitte meet teet järjestät ja hoidat asioita heidän kanssa.)
        Ettei tuo oo vain jotaki kauniita ja kivoja ajatuksia tai ajatelmia palstalla...
        Epäilijä sivusta .


    • Anonyymi

      Why dont you find that special someone in the mother of your children?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe