Mitä me tehdään oikeasti?

Anonyymi-ap

Tämä kirjoittelu ei voi jatkua ikuisesti. Entäs jos molemmat haluaa mutta kumpikaan ei uskalla kun ei usko toisen haluavan samaa. Ei tämä niin voi mennä.
(naiselta hätähuuto sinulle mies)

216

2382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaatko kiltti ihminen vähän lisää tätä asiaa

    • Anonyymi

      Helpottaisi kun tietäs kuka oot.

      • Anonyymi

        Minun pitää yrittää hoitaa tämä asia muualla kuntoon. Tuli vaan kirjoitettua hätäpäissään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää yrittää hoitaa tämä asia muualla kuntoon. Tuli vaan kirjoitettua hätäpäissään...

        Mikähän hätä sulla mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän hätä sulla mahtaa olla?

        Miehellä on ihan yhtä hätä nostaa itseään jollekin marmoripaadelle ku ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän hätä sulla mahtaa olla?

        Ikävä vaan tuli yöllä. Hätä että ei tästä mitään tule. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä vaan tuli yöllä. Hätä että ei tästä mitään tule. ap

        Oletko osoittanut sille et hän on sulle tärkeä? Ehkä hänkin on vain hädissään kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä vaan tuli yöllä. Hätä että ei tästä mitään tule. ap

        Ei se ole eroamassa. Ja ne samat jutut se on selittänyt niin monelle ennen sua ja tulee selittämään sun jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole eroamassa. Ja ne samat jutut se on selittänyt niin monelle ennen sua ja tulee selittämään sun jälkeen

        Ei mulle,en oo naimisissa


    • Anonyymi

      En käytä sanaa rakkaus. mutta jotain meissä nainen on. Asia mitä kannetaan sisällä päivittäin. Mitä tämä oikein on..

      • Anonyymi

        Samaa sanoisin, että rakkaus on liian vahva sana tilanteeseen nähden.

        Nainen sivusta


      • Anonyymi

        Minä käytän siitä sanaa rakkaus. Se on sitä mitä minä käsitän rakastumisella. Varmaan jokaiselle henkkohtaista. Mulle se sana on hän. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sanoisin, että rakkaus on liian vahva sana tilanteeseen nähden.

        Nainen sivusta

        Mies ylätakavasemmalta


    • Anonyymi

      Hienosti oivallettu tämä ”hätähuuto”😊
      Olet selvästi ajatellut minua ihana nainen.
      Olen yrittänyt tehdä sinulle selväksi mitä haluan.
      Mä tykkään sinusta oikeasti todella paljon. 💕

      • Anonyymi

        Onnea teille.


      • Anonyymi

        Minäkin tykkään... Hätä on enkä silti tiedä oletko hän. ap


    • Anonyymi

      Mullehan tämä ei ole. Oon hyväksynyt ettet halua.

      • Anonyymi

        No ole sit hiljaa mies, ei se hän mies sua halua, tyhmää täällä huutaa iät ja ajat! Pointtina tällä ap miehellä on kiusaaminen ja mustamaalaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ole sit hiljaa mies, ei se hän mies sua halua, tyhmää täällä huutaa iät ja ajat! Pointtina tällä ap miehellä on kiusaaminen ja mustamaalaus!

        Eniten taitaa kusettaa itseään esiintymällä naisena joka sanoo, että kohta ratsastetaan auringonlaskuun ja on valinnut siihen tämän foorumin jostain syystä. Syy voi olla esim ihan vain skitsofrenia sin muu


    • Anonyymi

      Ei voi olla vaikeaa lähettää viestiä. Siis suoraan sille ihmiselle.

      • Anonyymi

        Voi olla yllättävänkin jos ei tiedä mitään yhteystietoja ja et uskokkaan kuinka nainen pelkää enemmän torjutuksi tulemista kuin mies


      • Anonyymi

        Et voi olla niin juustonaksu, että kärtät ja maanittelet tätä naisena esiintyvää miestä. Mitä jos itse lähestyt sitä ajattelemaasi henkilöä ja avaudut pieteetillä mitä kaikkea skeidaa oletat hänen kirjoittaneet liittyen trollaavan äijän viesteihin, niin kyllä lähtee (leegot)


      • Anonyymi

        Minulla pitää olla joku tekosyy laittaa viestiä hänelle. En voi sille mitään. Laitan kun taas keksin jotain. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla pitää olla joku tekosyy laittaa viestiä hänelle. En voi sille mitään. Laitan kun taas keksin jotain. ap

        Et tarvitse mitään tekosyytä! Minä olen riittävä syy. Tiedät, että minä en sinua torju, enkä hylkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse mitään tekosyytä! Minä olen riittävä syy. Tiedät, että minä en sinua torju, enkä hylkää.

        Olet riittävä syy (hän on). Anteeksi kun muuta ajattelinkaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet riittävä syy (hän on). Anteeksi kun muuta ajattelinkaan. 😁

        Kiva!😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva!😊

        Ihana olet! 😀


    • Anonyymi

      Hitto että on puutteesta olevia helppo vedättää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Sä et sitä vielä aloittaja osaa.
        Rauhoitu nainen kaikki on hyvin. kyllä me jotain keksitään


      • Anonyymi

        Sexy girls? Miksi mies teit heille niin😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et sitä vielä aloittaja osaa.
        Rauhoitu nainen kaikki on hyvin. kyllä me jotain keksitään

        Nouseeko sulla mies ees häntä pystyyn tästä itsesi kanssa kirjoittelusta? Epäilen


      • Anonyymi

        En ole puutteessa vaan rakastunut eikä mua voi vedättää täällä hölmöläinen. Tiedän että väärät vastailee. Olet tosi hassu. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et sitä vielä aloittaja osaa.
        Rauhoitu nainen kaikki on hyvin. kyllä me jotain keksitään

        Ei se ollut aloittaja vaan joku sivullinen. Minä olen ap ja olen oikeasti rakastunut siihen mieheen. Minä en vedätä ketään. ap


    • Anonyymi

      Eihän tämä ikuisesti jatku niin kuin ei elämä muutenkaan

    • Anonyymi

      Päätetään tähän. En tahdo sitoutua,enkä varsinkaan varattuun. Maailma on naisia täys. Sori.

      • Anonyymi

        Ihana mies ,MIES.👍🏻


      • Anonyymi

        Äitee miul tuon saman on opettan jot ei muailma yhteen naiseen kaadu muailma on naisia täynnä mä toki tiedän miksi äitini minulle tuon opetti


      • Anonyymi

        En ole varattu mutta en minä muita halua kuin hänet. Olen mielessäni täysin varattu hänelle. Muita ei oo eikä tuu. ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu mutta en minä muita halua kuin hänet. Olen mielessäni täysin varattu hänelle. Muita ei oo eikä tuu. ap

        Mistäs päättelet, että hän on varattu? 🤔 Oletko varma? Näin sivusta vaan aattelin kysyä 🙃

        🐻


      • Anonyymi
        UnhappyJoe kirjoitti:

        Mistäs päättelet, että hän on varattu? 🤔 Oletko varma? Näin sivusta vaan aattelin kysyä 🙃

        🐻

        En ole tänne niin kirjoittanut että luulisin varatuksi. Se oli joku muu. ap


      • Anonyymi

        Luuletko, et se varattu haluis suhun sitoutua? Ei taida tää ap mies olla ihan järjissään?


    • Anonyymi

      Rakastan sinua nainen kun teet näitä nopeita ja ei niin harkittuja aloituksia.
      Minuutissa mielesi muuttu ja joskus aloitat tärvelemään omaa aloitustasi.
      Tunnen sinut läpikotaisin

      • Anonyymi

        Moni fiksu tajuaa mies myös tämän itsellesivastailuteatterin kaavan, mikä on varsin monotoninen kun laskee nesteet hatusta


      • Anonyymi

        Voi et uskokkaan kuinka nopeasti naisenmieli saattaa muuttua jos on vähänkään epävarma nainen kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni fiksu tajuaa mies myös tämän itsellesivastailuteatterin kaavan, mikä on varsin monotoninen kun laskee nesteet hatusta

        Ah,sua on kaivattu näyttämään miten palsta toimii.
        Paljon hommii kun tuolla on niinku aika paljon aloituksia ja kommentteja you know.
        Puskii ,möyhennä heidät :D


      • Anonyymi

        Olen ihan uskomattoman spontaani täällä palstalla. Vai että tärvelemään. Hah sinulle. Minä en ole täällä kirjoituskilpailussa tai miellyttämässä muita anonyymeja. Olen rakastunut. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi et uskokkaan kuinka nopeasti naisenmieli saattaa muuttua jos on vähänkään epävarma nainen kyseessä

        Suomenkielessä kirjoitetaan uskokaan. Olette taas jotain kouluttamattomia apinoita täällä hakemassa nostetta itsetunnollenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi et uskokkaan kuinka nopeasti naisenmieli saattaa muuttua jos on vähänkään epävarma nainen kyseessä

        Äläkää miehet viittikö esiintyä naisina, ku ette ole naisia. No sadut on satuja, jotka ei ole totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah,sua on kaivattu näyttämään miten palsta toimii.
        Paljon hommii kun tuolla on niinku aika paljon aloituksia ja kommentteja you know.
        Puskii ,möyhennä heidät :D

        Kyllä nämä vajaavaltaiset tajuaa itsekin tämän olevan turhaa hommaa, älä huoli miesap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomenkielessä kirjoitetaan uskokaan. Olette taas jotain kouluttamattomia apinoita täällä hakemassa nostetta itsetunnollenne.

        Kouluttamattomia persuja. Kaiken pohjasakkaa.


    • Anonyymi

      Ei voi jatkua ei. Uskon kyllä et molemmat haluaa.
      Ens viikolla jos nähdään...
      Tykkään sun hymystä 🙂

      -Mieheltä sivusta.

      • Anonyymi

        Ei nähdä. - Muunsukupuoliselta alaviistosta ja takavasemmalta eiku suoraan etuoikealta.


      • Anonyymi

        Toivottavasti nähdään. Olen tosi pettynyt jos en näkisi häntä ensi viikolla. Mutta kestän senkin jos en. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähdä. - Muunsukupuoliselta alaviistosta ja takavasemmalta eiku suoraan etuoikealta.

        Kyllä me vaan taidetaan nähdä ja sä voit noine muunsukupuoli juttuines painua vaikka hornantuuttiin, koska mä olen mies ja HÄN ihan nainen. En usko että olet HÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me vaan taidetaan nähdä ja sä voit noine muunsukupuoli juttuines painua vaikka hornantuuttiin, koska mä olen mies ja HÄN ihan nainen. En usko että olet HÄN.

        Juuri noin se on ei muunsukupuolisia koskaan. Hetero nainen haluaan hetero miehen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on ei muunsukupuolisia koskaan. Hetero nainen haluaan hetero miehen!

        Näin se on ainakin mulla. Muita en ala silti muita tuomitsemaan, jokainen tavallaan, kait.
        -Mieheltä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on ei muunsukupuolisia koskaan. Hetero nainen haluaan hetero miehen!

        Minä en kirjoittanut tuota kommenttia. Sanon ettei vaan hän luule. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on ei muunsukupuolisia koskaan. Hetero nainen haluaan hetero miehen!

        Torre on "romutransu"......


      • Anonyymi

        Jaa olet hermafrodiitti vai. No eipä siinä mitään. Mä oon katos 100% mies vaik sä kuin yrität fantasioida musta hermafrodiittina 😁😂


      • Anonyymi

        Ja tuu naaman eteen sanoo ni saat vähän tukkapöllyä poju.


      • Anonyymi

        Miesaloittaja on kaikella tavalla vastenmielinen skitsofreenikko kuten osa lukijoistakin, ei ny millään pahalla, mutta jos aina jaksaa kiinnostaa jonkun huttu-uulan tappelu itsensä kanssa, niin jotain mättää todellisuuden tulkinnassa


    • Anonyymi

      Viikko sitten suunnittelin, että oltaisiin nähty, mutta meni taas pieleen kun jouduin eri paikkaan ja tilaan.

      • Anonyymi

        Kyl se hetki vielä tulee 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se hetki vielä tulee 🙂

        😊😊😊


      • Anonyymi

        Olisi ollut kiva nähdä mutta eihän aina voi ja sen ymmärrän. Emojityyppi laittoi sivusta. ap


    • Anonyymi

      Odotan sinua nainen ja vaikka kaikki jäisi lopulta palstalle seison tukenasi myös täällä niinkauan kuin tarve vaatii. Olen vastuussa sinusta tai niin tunnen ja haluan että kaikki muuttuu kohdallasi normaaliksi, myös se että pääset pois täältä.
      Tämä on minun syytä koko homma.
      Keksitään jotain IRL vaikka heikolta näyttää

      • Anonyymi

        Miksi näyttää heikolta?


      • Anonyymi

        Miksi siä syytät itseäsi? Entä miksi koet olevasi vastuussa naisesta?


      • Anonyymi

        Heitä nyt miesaloittaja jo voltti😅


      • Anonyymi

        Aloitus ei liity sinuun. Viihdytä sinä vaan muita naisia täällä. Kaivattuni ei ole noin naisellinen. ap


    • Anonyymi

      Pussi päähän on petturin tie.

      • Anonyymi

        Pässi puuhun on pottuilijan tie. (sivusta)


    • Anonyymi

      Lekalla sitten pysyy pussissa kaikki. 🤗

      • Anonyymi

        Niin kai. Mitä kullakin pussissaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Mitä kullakin pussissaan on.

        Sivusta hän. En käy täällä enää aamuisin tai aamupäivisin. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta hän. En käy täällä enää aamuisin tai aamupäivisin. ap

        Eli kirjoittelet mies tämä tylsää draamaa lähinnä iltaisin ja päivisin pyörität näitä muita ketjuja? Hyvä, että vähäväkisillä obsessiivisilla on mistä valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kirjoittelet mies tämä tylsää draamaa lähinnä iltaisin ja päivisin pyörität näitä muita ketjuja? Hyvä, että vähäväkisillä obsessiivisilla on mistä valita

        Väärin kaikki. Olen nainen enkä käy täällä yleensä päivisin enää. Nyt poikkeus kun piileskelen virpojia hetken. En ole niin tyhmä ettenkö tajuaisi miten pahoin voiva ihminen sinä olet. En voi olla sinulle oikein vihainenkaan, koska uskon, että sinulla on selvät hetkesi, jolloin katsot peiliin ja mietit mitä oikein teet. Säälin sinua. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta hän. En käy täällä enää aamuisin tai aamupäivisin. ap

        Kiitos tiedosta.
        - frigidiltä sateenkaaren takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.
        - frigidiltä sateenkaaren takaa

        Oot sä kyl onneton tapaus ei voi muuta sanoa...
        Mees nyt vaik nurkkaan seisomaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.
        - frigidiltä sateenkaaren takaa

        Juu täällä ei kyllä niin erotiikka kuki, nimittäin sun köyhässä teatterissas mies


    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Näkeminen olis varmaan se paras mitä vois tapahtua. Se ei ole edes mahdotonta. Riittää kun saisin häneen yhteyden irl ja sitten vois sopia jonkun päivän ja näin. Palstalla en ole pitkään koska täällä monilla on psykoosit tulilla eikä niin kiinnosta semmosta touhua katella

      • Anonyymi

        Meillä on yhteys ja näemme joten ei sulle tämä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on yhteys ja näemme joten ei sulle tämä aloitus.

        Teillä on yhteys JA te näette? KASVAKAA AIKUISIKSI JA TEHKÄÄ JOTAIN! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on yhteys JA te näette? KASVAKAA AIKUISIKSI JA TEHKÄÄ JOTAIN! 😂

        Tehdäänkin. Älä sinä sivullinen hoputa. 😁


    • Anonyymi

      Voi luoja mitä lapsia...siis onko tää lastentarha

      • Anonyymi

        Sepä justiin.


      • Anonyymi

        Sinä se jaksat hokea tätä samaa päivästä toiseen, vaikka olet lähes ainoa joka jaksaa tähän miehen kiihkeään itsensä nosteluun uskoa, että kukahan se tarinan lapsi niinku on🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat hokea tätä samaa päivästä toiseen, vaikka olet lähes ainoa joka jaksaa tähän miehen kiihkeään itsensä nosteluun uskoa, että kukahan se tarinan lapsi niinku on🥱

        Sulla riittää noita haukotuksia niinkuin aina. Hyvä tunniste


      • Anonyymi

        Enämpi tää vaikuttas olevan psykiatrinen avohoito


      • Anonyymi

        Päiväkodin lapset ovat pihalla taas,ne tuli leikkimään


      • Anonyymi

        Sivusta kaikki vastaukset sulle. Mulla aloittajalla ei asiaa sulle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla riittää noita haukotuksia niinkuin aina. Hyvä tunniste

        Mutta eikö se ole hyvä, että tunnistaa sen mitä on sen sijaan, että tunnistaa väkinäisesti jotain mitä ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväkodin lapset ovat pihalla taas,ne tuli leikkimään

        Kiinnostava olisi tietää tosiaankin, että millaiset ihmispolot pyörittelee miehen itsensä kanssa keskusteluteatteria päässään ja mistä syystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava olisi tietää tosiaankin, että millaiset ihmispolot pyörittelee miehen itsensä kanssa keskusteluteatteria päässään ja mistä syystä

        Nämä siis sivusta. Minä aloittaja en ole vielä niin sekaisin palstasta että tulisin tänne seiskalta heti herättyäni. Noilla ihmisillä ei ole mitään muuta elämässä. Pahaolonne on niin näkyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä siis sivusta. Minä aloittaja en ole vielä niin sekaisin palstasta että tulisin tänne seiskalta heti herättyäni. Noilla ihmisillä ei ole mitään muuta elämässä. Pahaolonne on niin näkyvää!

        Niinpä niin, sinä mies kirjoittelet yötä päivää ja apinakin oppii sinun kirjalliset maneerit kun ottaa pään irti p seestä ensin niin kas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla riittää noita haukotuksia niinkuin aina. Hyvä tunniste

        No nii i yks vois olla vaikka🖕


    • Anonyymi

      En usko haluavan enkä tiedä yhteyksiäkään.

    • Anonyymi

      Voisitko aloittaja vuorostasi laittaa minulle tekstarin? Minua vähän hävettää olla aina se joka ekana laittaa viestiä.

      • Anonyymi

        Tuo ei ole totta, joten et ole hän. ap


    • Anonyymi

      Lähdetään maanantaiaamuna hakemaan molemmille TÖITÄ, niin loppuu tämä köyhyys ja valitus.

      • Anonyymi

        Sulla ei taida olla itsellä nämä mainitut asiat kunnossa kun otat sen jatkuvasti puheeksi ja puhut kitkeränä miesaloittajalle kuin sillä olisi joku nettiystävä mistä olet selvästi kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla itsellä nämä mainitut asiat kunnossa kun otat sen jatkuvasti puheeksi ja puhut kitkeränä miesaloittajalle kuin sillä olisi joku nettiystävä mistä olet selvästi kateellinen

        Teillä on molemmilla tooosi huonosti asiat. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on molemmilla tooosi huonosti asiat. ap

        Tuskin sinä omissa maailmoissa oleileva miesaloittaja tunnistat nyanssin nyanssia mitä tulee näihin raskaisiin kukkakärpäsiin taustalla


    • Anonyymi

      En jaksa täällä roikkua nyt. Pahantuulisia on osa aina. Elämä on paljon kauniimpaa ilman tätä paikkaa. Minä ihan oikeasti panostan häneen oikeassa elämässä. Selviää on meistä toisillemme. ap

      • Anonyymi

        Taas on ollut kommenttitolkulla mies mölinää taas itsestäsi kuin teinityttö kehuisi feikkiprofiileilla omaa kuvaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on ollut kommenttitolkulla mies mölinää taas itsestäsi kuin teinityttö kehuisi feikkiprofiileilla omaa kuvaansa

        Sulla on hirveä paniikki päällä ja jo seitsemältä aamulla. Mitäs jos joku oikeasti kirjoittelee täällä rakastuneena? Kamalaa! Äkkiä haukkumaan että koko suomi näkee että tällä ei aitoja tunteita saa olla, ei voi olla, apuuaaaa jollain meni hermot apuaaaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hirveä paniikki päällä ja jo seitsemältä aamulla. Mitäs jos joku oikeasti kirjoittelee täällä rakastuneena? Kamalaa! Äkkiä haukkumaan että koko suomi näkee että tällä ei aitoja tunteita saa olla, ei voi olla, apuuaaaa jollain meni hermot apuaaaaa...

        Aitoja tunteita ja aitoja tunteita, tämä on pelkkää älytöntä rahvaille suunnattua teatteria ja ilmeisesti virallisten maalittajien ymnämuidem turhantoimittajien myös, kuka on nainen tai mies sivusta ja mitä merkityksellisyyksiä sinun feikkitappeluista haetaan ym naurettavaa ajojahtia, oma lukunsa tietysti tolvanat jotka kuvittelee, että heistä kirjoitellaan hätähuutoja, koska suhtautuminen tai ymmärrys toisesta ihmisestä on päin v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitoja tunteita ja aitoja tunteita, tämä on pelkkää älytöntä rahvaille suunnattua teatteria ja ilmeisesti virallisten maalittajien ymnämuidem turhantoimittajien myös, kuka on nainen tai mies sivusta ja mitä merkityksellisyyksiä sinun feikkitappeluista haetaan ym naurettavaa ajojahtia, oma lukunsa tietysti tolvanat jotka kuvittelee, että heistä kirjoitellaan hätähuutoja, koska suhtautuminen tai ymmärrys toisesta ihmisestä on päin v

        Eli säälittävää ja harhaista skeidaa, etenkin mitä tulee näihin yksittäisten kommenttien niputukseen, mitä vttua


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei välity sellainen uskon mies kyllä sinusta, ellei ole kyse belsepubin seurakunnasta tms


    • Anonyymi

      Ajattelin että oisko tää mulle ja hymyilin.

      • Anonyymi

        Sinä ihana hymyilevä mies.


      • Anonyymi

        Sullehan se oli, jos olet hän ihana, jota ajatellessa hymyilen nytkin.
        Kuudelta vastasi joku sivusta. Olin nukkumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullehan se oli, jos olet hän ihana, jota ajatellessa hymyilen nytkin.
        Kuudelta vastasi joku sivusta. Olin nukkumassa.

        Joo mä se olin. Joku mun viestit liputtaa ja poistaa aina ni en jaksa enää uudestaan kirjotella. Niin oot ihana säkin jos oot hän. Aina hymyilyttää väkisinkin kun sua ajattelee. Mukavaa sunnuntaita!

        -Mieheltä sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä se olin. Joku mun viestit liputtaa ja poistaa aina ni en jaksa enää uudestaan kirjotella. Niin oot ihana säkin jos oot hän. Aina hymyilyttää väkisinkin kun sua ajattelee. Mukavaa sunnuntaita!

        -Mieheltä sivusta

        Mielenkiintoista, kun samaa tapahtuu myös itselle…

        Nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, kun samaa tapahtuu myös itselle…

        Nainen sivusta

        No niinpä tietysti..
        On se kyllä erikoista että nää saman jankkaajien viestit pysyy paikallaan, mut meidän viestit ne poistellaan ilman mitään perustetta.
        Ei oo vaikee arvata kuka siinä liputuksessa on takana 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä se olin. Joku mun viestit liputtaa ja poistaa aina ni en jaksa enää uudestaan kirjotella. Niin oot ihana säkin jos oot hän. Aina hymyilyttää väkisinkin kun sua ajattelee. Mukavaa sunnuntaita!

        -Mieheltä sivusta

        Kiitos samoin ja olet ihana. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin ja olet ihana. ap

        Kiitos ja hyvästi.


      • Anonyymi

        Täh? Mikä sorsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä se olin. Joku mun viestit liputtaa ja poistaa aina ni en jaksa enää uudestaan kirjotella. Niin oot ihana säkin jos oot hän. Aina hymyilyttää väkisinkin kun sua ajattelee. Mukavaa sunnuntaita!

        -Mieheltä sivusta

        Minusta se on yksin jaakaava tuhannen roolin miesaloittaja kuule ihan vaan botti mikä poistelee viestejä randomilla


    • Anonyymi

      Jorma on pihvinsä ansainnut samaa mieltä on.

      • Anonyymi

        Vastenmielinen olet sinäkin. Koita piilottaa tuo paha mieli jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen olet sinäkin. Koita piilottaa tuo paha mieli jotenkin.

        Niin no jos näistä peevoiluista parempi mieki tulee, haisee passiivisaggressio


    • Anonyymi

      Huomenta nainen, tai iltapäivää kai jo. Me hoidetaan tämä. Olen siitä varma. Siihen asti moi!

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂älä ikinä puhu toisen puolesta. Se ettet tajua tollaista asiaa on hälyttävää


      • Anonyymi

        Samaa mieltä 💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 💪

        Voitto meille

        Kotiin siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitto meille

        Kotiin siis

        Samat vieläkin sen ku liputat 😂
        Miten voi olla noin pahantahtonen ihminen?


      • Anonyymi

        Sopii. Ja jos ei yhdessä niin hoidan tämän yksin.😊 ap


    • Anonyymi

      Sä olet niin lapsellinen tai ainakin jossain vaiheessa muutut sellaiseksi ja rupeat ärsyttään mua toden teolla mutta ei onnistu usko jo

    • Anonyymi

      Olen kylläkin samaa mieltä kanssasi. Täällä naputtelu ei edistä mitään tulevaa ja unelmaa kanssasi... Haluan muuta ja kestävää m>n

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sitten lopettaa miespuoliselle aloittajalle naputtelu, sillä siitä särystä pääsöö


    • Anonyymi

      Vielä... Tiedät numeroni!

      • Anonyymi

        En tiedä. Mistä mä sen tietäisin?


      • Anonyymi

        Tiedän♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän♥️

        Laita viestiä sitten ♥️


      • Anonyymi

        Tiedän hänen numeronsa. Tyrkyt esitti mua. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän hänen numeronsa. Tyrkyt esitti mua. ap

        Ajattele tämä sinun ikuinen draamailusi jopa menee elämänkoululaisille läpi miesap, saa kyllä kysyä että miksi, onko elämä todella näin onttoa


    • Anonyymi

      Jos tämä nyt oikeasti olisi totta, niin itse miehenä haluaisin ehdottomasti että nainen kertoo minulle tunteistaan, jos sellaisia on. Aina kannattaa kertoa totuuus. Vain se vie eteenpäin, viivyttely kasvaa korkoa (negatiivista) ja asiat mutkistuu.

      • Anonyymi

        Vaikutat aika leijalta mikäli olet joku muu kuin aloittajamies itse. Seuraa vaikka pörssikursseja mieluummin ja lopeta haihattelu


    • Anonyymi

      Kieltämättä aletaan jo lähestyä sitä rajaa missä lähes minkä tahansa ottaisi onkeensa. Siis vihjeen. Välillä tuntuu että sitä on vain pelinappula itseään isompien voimien peleissä. Olkoon se sitten luonto tai sen ylittävä. Ei se yhtään hullumpaa ole jos muu elämä vaan antaa myöten. Joten uskon että päivänä muutamana ei olisi yhtään hullumpaa jos kumpikin laittaisi itsensä likoon. Mutta tapahtuupa nyt mitä tahansa niin sinulla tulee olemaan aina paikka sydämessäni.

    • Anonyymi

      Hätähuuto sinulle miehelle !!
      Minä tykkään sinusta. Kaipaan sinua. Nyt on kuitenkin tullut aika jättää tämä palsta. Jos tunnistat minut häneksi tästä, niin sydämmeni pohjasta toivon että lähestyt minua irl. Tämä palsta on omalle jaksamiselle liikaa… Olet mielessäni silti illan, yön ja huomisenkin.

      • Anonyymi

        Laita jokin tunniste niin voin olla yhteydessä viestillä. En jaksa kytätä ja ettiä tunnisteita enää.♥️ Olet kyllä rakas ja tärkeä ja olen tosi ihastunut sinuun


      • Anonyymi

        Tämä ei ole minun aloittajan hätähuuto. Joku muu huutelee nyt.


      • Anonyymi

        Miten sinut voi toisen ihmisen aloituksesta joku tunnistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinut voi toisen ihmisen aloituksesta joku tunnistaa?

        Hän yrittikin avittaa aloittajaa, että mies tajuaisi ottaa yhteyttä aloittajaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole minun aloittajan hätähuuto. Joku muu huutelee nyt.

        Joo sivusta oli yhdelle tärkeälle miehelle vain. Ehkä tunnistaa tai sitten ei en jaksa enää.

        Ja sinulle toiselle joka laitoin punaisen sydämmen en usko että olet hän koska hän ei koskaan käyttänyt tota sydäntä….

        Sivusta siis!


      • Anonyymi

        Jos oot siellä missä yleensä nähdään ni lähestyn varmasti ja tällä viikolla.
        Mutta mahdollisuus sille että olisit HÄN on hyvin pieni.


      • Anonyymi

        No kerro milloin nähtiin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot siellä missä yleensä nähdään ni lähestyn varmasti ja tällä viikolla.
        Mutta mahdollisuus sille että olisit HÄN on hyvin pieni.

        Joo me ei hänen ihanan miehen kanssa olla nähty koskaan. Joten en sinun Hän.
        Nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro milloin nähtiin viimeksi?

        Mä näin tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin tänään

        Millainen tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin tänään

        Missäs näit? Minäkin näin. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin tänään

        Aloittaja ei nähnyt tänään. Joku sotkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sivusta oli yhdelle tärkeälle miehelle vain. Ehkä tunnistaa tai sitten ei en jaksa enää.

        Ja sinulle toiselle joka laitoin punaisen sydämmen en usko että olet hän koska hän ei koskaan käyttänyt tota sydäntä….

        Sivusta siis!

        Sellainen vinkki kaivatulleni, että en kirjoittaisi sydämen kahdella ämmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen vinkki kaivatulleni, että en kirjoittaisi sydämen kahdella ämmällä.

        Tiedän. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo me ei hänen ihanan miehen kanssa olla nähty koskaan. Joten en sinun Hän.
        Nainen sivusta

        Joku palstaihastus vaan? Älä sotkeudu näihin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen vinkki kaivatulleni, että en kirjoittaisi sydämen kahdella ämmällä.

        Joo mä kirjotin enkä enää tee täällä mitään teitä muita häiritsemässä koska hän ei ole täällä ja häntä ei vtuakaan kiinnosta.
        Sivusta SYDÄMMENI osuman sai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän yrittikin avittaa aloittajaa, että mies tajuaisi ottaa yhteyttä aloittajaan!

        Ei se ihana tajua, mutta eiköhän me nähdä taas pian. Ja puhutaan säästä kuten aina. 😀😀 ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot siellä missä yleensä nähdään ni lähestyn varmasti ja tällä viikolla.
        Mutta mahdollisuus sille että olisit HÄN on hyvin pieni.

        Haista sinä ukko vttu näkemistesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kirjotin enkä enää tee täällä mitään teitä muita häiritsemässä koska hän ei ole täällä ja häntä ei vtuakaan kiinnosta.
        Sivusta SYDÄMMENI osuman sai

        Älä sitten tule kerjäämään huomiota toisten naisten kustannuksella. Teet aina noin että kun toinen nainen kirjoittaa niin tulet siihen kirjoittamaan jollekin miehelle. Sinä vaan haluat huomin pois muista naisista. Sunlaiset tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kirjotin enkä enää tee täällä mitään teitä muita häiritsemässä koska hän ei ole täällä ja häntä ei vtuakaan kiinnosta.
        Sivusta SYDÄMMENI osuman sai

        Kuka ei ole täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten tule kerjäämään huomiota toisten naisten kustannuksella. Teet aina noin että kun toinen nainen kirjoittaa niin tulet siihen kirjoittamaan jollekin miehelle. Sinä vaan haluat huomin pois muista naisista. Sunlaiset tiedetään.

        Pidä sinä lättysi kiinni kun et minua tunne lainkaan. ”Sunlaiset” anna mun nauraa
        En tullut tänne palstalle vuoronumeroita ottamaan vaan hakemaan rehellisesti yhteyttä siihen yhteen ja ainoaan mieheen josta kiinnostuin ja jota ikävöin kuukausia. Näpeilleni tuli, niin miksi sinä siellä vielä vingut? Sinun miehesi ei kiinnosta minua pätkän vertaa eikä ole missään vaiheessa kiinnostanut. Eikä muutkaan miehet täällä että ei mitään jatkataa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä lättysi kiinni kun et minua tunne lainkaan. ”Sunlaiset” anna mun nauraa
        En tullut tänne palstalle vuoronumeroita ottamaan vaan hakemaan rehellisesti yhteyttä siihen yhteen ja ainoaan mieheen josta kiinnostuin ja jota ikävöin kuukausia. Näpeilleni tuli, niin miksi sinä siellä vielä vingut? Sinun miehesi ei kiinnosta minua pätkän vertaa eikä ole missään vaiheessa kiinnostanut. Eikä muutkaan miehet täällä että ei mitään jatkataa

        KAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä lättysi kiinni kun et minua tunne lainkaan. ”Sunlaiset” anna mun nauraa
        En tullut tänne palstalle vuoronumeroita ottamaan vaan hakemaan rehellisesti yhteyttä siihen yhteen ja ainoaan mieheen josta kiinnostuin ja jota ikävöin kuukausia. Näpeilleni tuli, niin miksi sinä siellä vielä vingut? Sinun miehesi ei kiinnosta minua pätkän vertaa eikä ole missään vaiheessa kiinnostanut. Eikä muutkaan miehet täällä että ei mitään jatkataa

        Olet vaan niin ärsyttävä kun voi joku olla. Kaikki liittyy aina sinuun etkä ole koko äijää edes nähnyt koskaan. En lukenut viestiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro milloin nähtiin viimeksi?

        Viime perjantaina.
        Päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä ukko vttu näkemistesi kanssa.

        Kiitti vaan ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä lättysi kiinni kun et minua tunne lainkaan. ”Sunlaiset” anna mun nauraa
        En tullut tänne palstalle vuoronumeroita ottamaan vaan hakemaan rehellisesti yhteyttä siihen yhteen ja ainoaan mieheen josta kiinnostuin ja jota ikävöin kuukausia. Näpeilleni tuli, niin miksi sinä siellä vielä vingut? Sinun miehesi ei kiinnosta minua pätkän vertaa eikä ole missään vaiheessa kiinnostanut. Eikä muutkaan miehet täällä että ei mitään jatkataa

        Minua ei kiinnosta ketä sinä kaipaat. Minua kiinnostaa vain se että sotket muiden aloitukset aina kuin olisit muka jotenkin tärkeämpi kuin se aloittaja. En usko että tuollaista tyrkkyä kukaan oikeasti haluasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei ole täällä?

        No se mies ketä tuo sivullinen ei ole vielä koskaan edes nähnyt. Ihastui jossain tindersissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro milloin nähtiin viimeksi?

        Kerro itse milloin näit viimeksi äläkä aina lypsä muita. Mikä pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime perjantaina.
        Päivällä.

        Ei osu. Ei nähty perjantaina.


      • Anonyymi

        Haista vttu horo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä lättysi kiinni kun et minua tunne lainkaan. ”Sunlaiset” anna mun nauraa
        En tullut tänne palstalle vuoronumeroita ottamaan vaan hakemaan rehellisesti yhteyttä siihen yhteen ja ainoaan mieheen josta kiinnostuin ja jota ikävöin kuukausia. Näpeilleni tuli, niin miksi sinä siellä vielä vingut? Sinun miehesi ei kiinnosta minua pätkän vertaa eikä ole missään vaiheessa kiinnostanut. Eikä muutkaan miehet täällä että ei mitään jatkataa

        Oletko sama kuin se vajaaäluisen oloinen orginalkääpiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama kuin se vajaaäluisen oloinen orginalkääpiö?

        Ai olet tällä kertaa keskittänyt tarmosi tähän miehen luomaan humpuukihahmoon, se tuntuu vaihtelevan teillä obsessiivisilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan niin ärsyttävä kun voi joku olla. Kaikki liittyy aina sinuun etkä ole koko äijää edes nähnyt koskaan. En lukenut viestiäsi.

        Miksi tappelet itsesi kanssa mies illasta toiseen, senkö takia, että saisit jonkun hölmön emännän sekaantumaan ketjuihisi? Sen joka ei osaa päättää ahdistuuko aloittajasta vai sinun miespuolisen aloittajan kehittelemästä sivupersoonasta? Todella mielenkiintoista seurattavaa, jos ei ole elämää tai mitään muuta syytä ns ”elää”, tietäjät tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tappelet itsesi kanssa mies illasta toiseen, senkö takia, että saisit jonkun hölmön emännän sekaantumaan ketjuihisi? Sen joka ei osaa päättää ahdistuuko aloittajasta vai sinun miespuolisen aloittajan kehittelemästä sivupersoonasta? Todella mielenkiintoista seurattavaa, jos ei ole elämää tai mitään muuta syytä ns ”elää”, tietäjät tietää

        Joo-o arvoton farssi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei ole täällä?

        Monellakaan ei tunnu olevan kaikki kotona yhden vajaavaltaisen äijän feikkidraamaa seuratessa, kunkin lasten kerho nääs, viivettä pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se mies ketä tuo sivullinen ei ole vielä koskaan edes nähnyt. Ihastui jossain tindersissä.

        Mitä sä ämmä selität? Kyse ei todellakaan ollut tinderistä! Älä värittele siinä mun silmien edessä. Pidä jo se kaikkitietävä ja vitun ärsyttävä lättys kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei ole täällä?

        Minun kaivattu mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itse milloin näit viimeksi äläkä aina lypsä muita. Mikä pelottaa?

        Tänään. -sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu. Ei nähty perjantaina.

        Ok 😔
        Toi aiempi ei oo multa.
        En huorittele naisia.
        Missään tilanteessa.


      • Anonyymi

        Sinä olet ainoa joka täällä vastailee itselleen ja tukee siten omia viestejään.
        Olisit lukenut sen narsissilinkin. Sekin kertoo että olet sellainen. Sinä luulet muiden vastailevan itselleen koska teet sitä itse. Olet naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tappelet itsesi kanssa mies illasta toiseen, senkö takia, että saisit jonkun hölmön emännän sekaantumaan ketjuihisi? Sen joka ei osaa päättää ahdistuuko aloittajasta vai sinun miespuolisen aloittajan kehittelemästä sivupersoonasta? Todella mielenkiintoista seurattavaa, jos ei ole elämää tai mitään muuta syytä ns ”elää”, tietäjät tietää

        Kato "ns" "mies" taas harhoilemassa. Ne lääkkeet pitää ottaa joka päivä. Tiedät sen itsekin. Nyt nukkumaan siitä ettei hoitajien tarvitse taas käyttää lepositeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaivattu mies.

        Mene nyt sotkasta siitä. Oletko aineissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene nyt sotkasta siitä. Oletko aineissa?

        Helposti.


    • Anonyymi

      Töissä. Söpö mies

      • Anonyymi

        Siis piti tulle vastaukseksi tohon ylempään


      • Anonyymi

        Teitteks jotain yhdessä?


      • Anonyymi

        Hän ei sanoisi itseään söpöksi mieheksi. Sitä en usko 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitteks jotain yhdessä?

        Ei ollut sekään aloittajalta.


      • Anonyymi

        Aloitus ei ole työkaverille :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitteks jotain yhdessä?

        Ei tehty. Paitsi mun päiväunissa vaikka ja mitä ja kaikissa asennoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehty. Paitsi mun päiväunissa vaikka ja mitä ja kaikissa asennoissa

        Mene jo pois kun lupasit. Tee omat aloituksesi äläkä ratsasta muiden tunteilla enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jo pois kun lupasit. Tee omat aloituksesi äläkä ratsasta muiden tunteilla enää.

        Eri ihminen lupasi mennä pois, vastahan tulin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ihminen lupasi mennä pois, vastahan tulin

        Sinä olet tuo sama kuin tuossa alla. Sinä olet tuo joka väittää aloittajaa mieheksi. Ensimmäistä kertaa näen sinun kirjoittavan sille kaivatullesi. Silmät putos päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tuo sama kuin tuossa alla. Sinä olet tuo joka väittää aloittajaa mieheksi. Ensimmäistä kertaa näen sinun kirjoittavan sille kaivatullesi. Silmät putos päästä.

        En ole. Mikä ihme teitä kaikkia täällä vaivaa kun väkisin pilaatte kaiken jankkaamalla ja "tunnistamalla". Voi luoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Mikä ihme teitä kaikkia täällä vaivaa kun väkisin pilaatte kaiken jankkaamalla ja "tunnistamalla". Voi luoja

        Mikä teitä ämmiä vaivaa kun ette kestä toisen naisten kaipausta? Onko omat viestit niin tylsiä ettei kukaan vastaa? Pitää tulla huomionkipeänä sotkemaan toisten kirjoittelua. Tässäkin ainakin 3 naista sotkemassa minkä ehtii. Kateus ei ole kovin kaunista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä ämmiä vaivaa kun ette kestä toisen naisten kaipausta? Onko omat viestit niin tylsiä ettei kukaan vastaa? Pitää tulla huomionkipeänä sotkemaan toisten kirjoittelua. Tässäkin ainakin 3 naista sotkemassa minkä ehtii. Kateus ei ole kovin kaunista!

        .........kateus? Olipa rimanalitus koko kommentti. Taidat olla joku raivokas keski-ikäinen tatami


    • Anonyymi

      Mies on kyllä tosi söpö mutta eihän se sitä itse tiedä. Ihana 😁 ap

      • Anonyymi

        Kuin teinipoika kehuisi itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin teinipoika kehuisi itseään

        Ei kehu itseään kun ei tiedä sitä. Keskity!


    • Anonyymi

      En kirjoita enää tällaisia aloituksia. Kommentoin jatkossa vain muiden viesteihin. En jaksa olla muiden sihteerinä enää.

      • Anonyymi

        Mitä hyvinhän sinä itseäsi etsintäkuuluttava mies olet jaksanut pinnistää tätä massapostiasi eteenpäin vähäväkisten iloksi


    • Anonyymi

      Nainen minulla on sinulle ehdotus.
      Jätetään nämä troIIaavat sivulliset ja rakastellaan.
      Pian kiitos!

      • Anonyymi

        Tämä sopii. Sopi jo eilen ja toissapäivänä. Tehdään se! ap


      • Anonyymi

        Mielellään. Rajusti rakastellaan. Oon niin kiukkunen. Ja niin puutteessa. Sinua vailla selkeesti.


    • Anonyymi

      Voisitko kiltti lopettaa. En ai jakaa elämäni sinuun.. olen pahoillani. Anteeksi. En vaan voi,enkä tahdo.

      • Anonyymi

        Sopii, tuo edellinen olikin hän. Enkä ole kiinnostunut naisista. Et sinä mene miehestä vaikka jätät välilyönnit pois. Sinun ip tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii, tuo edellinen olikin hän. Enkä ole kiinnostunut naisista. Et sinä mene miehestä vaikka jätät välilyönnit pois. Sinun ip tiedetään.

        Älä puhu huttua. Mikä luulet olevasi. Minä olen tietäjä .et sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu huttua. Mikä luulet olevasi. Minä olen tietäjä .et sinä.

        Harrastan pienimuotoista hakkerointia. Mutta älä huolestu, en tiedä kotiosoitettasi. Nimen vaan kaivoin. Olet nainen.


      • Anonyymi

        Mulla on sulle yksi vinkki, jota kannattaa kuunnella.
        Kun haluat olla rauhassa joltain ihmisestä niin älä nyt höttöaivo ala kuvitella sitä ihmistä tänne. Aivosi on keltaista kusista höttöä vaan....


    • Anonyymi

      En jaksa enään. Tahdon enyisen elämäni takaisin. Anteeksi. Jätä mut rauhaan . Kiitos

      • Anonyymi

        Älä mene takaisin enyiseen elämääsi vaan liity kanssani erityiseen elämään. Minä en poista ketään elämästäni anonyymiviestien perusteella. Kiva nähdä taas, toivottavasti pian rakas.


      • Anonyymi

        Kenelle tämä?


    • Anonyymi

      Tämä menee juuri sillä tavalla kuin annamme mennä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe