Hello,
jos kiinnostaa ladata green dayn ja oasiksen yhteisduetto Boulevard of broken songs
mp3:sena niin sellainen löytyy osoitteesta:
http://db.cs.helsinki.fi/~jnenonen/php/index.php?tab=dj
Kyseessä on ehkä yksi kuuluisimmista mash-up miksauksista kautta aikojen jossa on vokaaleissa myös mm. travis, eminem ja aerosmith.
Sivulla on myös muita mash-up miksauksia joita saa laitailla vapaasti =)
Green day mash-up ladattavana netistä
7
454
Vastaukset
- Cool...
Se-oli-HIENO! Wau... wau... Se oli hyvä...
- Punk-Rock
Toi on tosi siisti! ja ne muutki kyl oli!
Tosi hyvä dj! :)
kantsii käyä kattoon! - Laydee-J
Kuulin tuon biisin jo aikaa sitten, mutta edelleen olen sitä mieltä että ko. biisit on parempia yksilöinä. Tosin Wonderwall ja BOBD sopii hyvin yhteen. Jees.
- tota
sanoisin, että onpas sekavaa menoa. mie ei ymmärrä.
- Zip
Kiitooos oikein paljon! :)
- pensasvilistäjä
Mulla taitaapi tuo biisi koneella olla ja ihan hyvähän se on (:
Etenkin kun Oasis on myös yksi lempibändeistäni ^^ - Sally.
pensasvilistäjä kirjoitti:
Mulla taitaapi tuo biisi koneella olla ja ihan hyvähän se on (:
Etenkin kun Oasis on myös yksi lempibändeistäni ^^I will agree with you! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004736753- 262501
- 2182457
- 1391752
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62897