Hello,
jos kiinnostaa ladata green dayn ja oasiksen yhteisduetto Boulevard of broken songs
mp3:sena niin sellainen löytyy osoitteesta:
http://db.cs.helsinki.fi/~jnenonen/php/index.php?tab=dj
Kyseessä on ehkä yksi kuuluisimmista mash-up miksauksista kautta aikojen jossa on vokaaleissa myös mm. travis, eminem ja aerosmith.
Sivulla on myös muita mash-up miksauksia joita saa laitailla vapaasti =)
Green day mash-up ladattavana netistä
7
485
Vastaukset
- Cool...
Se-oli-HIENO! Wau... wau... Se oli hyvä...
- Punk-Rock
Toi on tosi siisti! ja ne muutki kyl oli!
Tosi hyvä dj! :)
kantsii käyä kattoon! - Laydee-J
Kuulin tuon biisin jo aikaa sitten, mutta edelleen olen sitä mieltä että ko. biisit on parempia yksilöinä. Tosin Wonderwall ja BOBD sopii hyvin yhteen. Jees.
- tota
sanoisin, että onpas sekavaa menoa. mie ei ymmärrä.
- Zip
Kiitooos oikein paljon! :)
- pensasvilistäjä
Mulla taitaapi tuo biisi koneella olla ja ihan hyvähän se on (:
Etenkin kun Oasis on myös yksi lempibändeistäni ^^ - Sally.
pensasvilistäjä kirjoitti:
Mulla taitaapi tuo biisi koneella olla ja ihan hyvähän se on (:
Etenkin kun Oasis on myös yksi lempibändeistäni ^^I will agree with you! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522017
- 621932
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121475- 611281
- 501239
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643