RKP vaatii pakkoruotsia, vaikka se on monikielistyvän nuorisomme tappio, erityisesti poikien.
RKP on äärettömän itsekäs - muitten lasten koulutuskin uhrataan omalle "ruotsi ensin" - ideologialle
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
paljonko kaksikielisyysideologiaan on tuhlattu resursseja?
Tätä ei ole saanut laskea. Muuten valtiontaloudessa kaikki voidaan laskea vaihtoehtokustannuksia myöten, muttei tätä. Ruotsalainen eduskuntaryhmä ilmoitti, että kaksikielisyyden hinnan kysyminen on loukkaavaa.- Anonyymi
Se on miljardeja. Näppärä tilastonikkari osaisi poimia ja laskea summan jos ei sentin tarkkuudella niin miljoonissa.
- Anonyymi
Itse olet äärettömän itsekäs, kun et sallisi suomalaisille kuin pyhän pakkoenglantisi opiskelun!
- Anonyymi
Englannin oheen voi lukea kieliä vaikka kuinka.
- Anonyymi
Ei ruotsia vaan suomea.
- Anonyymi
Hyvää suomea
- Anonyymi
Kyllä. Tiedän monta poikaa, nimen omaan poikaa, joilla on korkeakoulututkinto mennyt perseelleen pakkoruotsin takia.
Joidenkin on vaikea ymmärtää, että varsinkin maaseudun murrealueilla ei ruotsin kieltä kuule ollenkaan tai se on harvinaista. Siellä opetellaan kyllä mielellään englantia, joka on maailman kieli, mutta pakkoruotsi tuntuu monelle todella turhalta.
Sitten on ihmisiä, joille ei sovi vieraat kielet suuhun ja siksi halutaan panostaa opinnot maailman kieliin eikä mihinkään pakkoruotsiin, joka alkaa olla tässä väestönvaihtotilanteessa jo yksi hupeneva. muinaiskieli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368