Seniori Oulusta

Anonyymi-ap

Missä on oulun tapaamis paikat?

53

2317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painu vanhainkotiin fossiili

• Anonyymi

Haista sinä idiootti denari paska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista sinä idiootti denari paska.

Oohh kurppa kilahti buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oohh kurppa kilahti buaahaa

Katohan sie denari kurppa että sie oikein menit kilahtammaan. Kjäh kjäh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katohan sie denari kurppa että sie oikein menit kilahtammaan. Kjäh kjäh

Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

Niinkö teki spedekö oli asialla tekikö temmii 😳🤣🤣🤣 Vetikö kuivana kakkoseesi buaahaa buaahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö teki spedekö oli asialla tekikö temmii 😳🤣🤣🤣 Vetikö kuivana kakkoseesi buaahaa buaahaa.

Sää mää ja bää käy hiilenä buaahaa

• Anonyymi

Kivoja paikkoja on useita ja kesällä luonnossa mukava tavata ja viettää hetki laatuaikaa. Myös uimahallista voi löytää kaverin. Saunassa joskus voi olla kahden kesken ja jutella kaikista asiosta ja siinä välillä seksistäkin. Siitä se lähtee.
      Itse olen jo +70, mutta kivaa seuraa haen.

• Anonyymi

Moikka..

Tykkäisin imee 50v ylöspäin olevia miehiä.. otan loppuun asti ja lastin nielen..

• Anonyymi

kiinnostais kohdata sut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiinnostais kohdata sut

Moikka.. missä sitä voisi tavata. Ja milloin

• Anonyymi

Luonnossa on kivaa kohdata ja olla lähekkäin.

• Anonyymi

Moi , luonto on jännittävä tapaamis paikka !
        Olen myös +70 ajatuskin kiihottaa ei kokemuksia mm tapaamista .

• Anonyymi

Millaista seuraa etsit olen 74v 170 ja 80 .kg ? Oulusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi , luonto on jännittävä tapaamis paikka !
        Olen myös 70 ajatuskin kiihottaa ei kokemuksia mm tapaamista .

Moi, Olen yli 70v ukkomies. Mua kiihottaa näin kesällä ulkona sopivassa paikassa tavata suurinpiirtein samanikäisiä miehiä. Olis kiva hiukan piilossa oleva paikka, olis kiva pitää lähellä ja kosketella toisiamme ja vaikka vaihtaa suudelmia.
        Ollaan jotenkin yhteydessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopivaa seuraa olisit, voitais tavata jossakin. Olisko sulla ehdotuksia paikasta. Olen ukm reilusti päälle 70v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais kovasti. 76v ukm 178 80. laita tähän viestiä katsotaan toteustuiko tapaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais kovasti. 76v ukm 178 80. laita tähän viestiä katsotaan toteustuiko tapaaminen.

Kiinnostais tapaaminen, tänäänkin olis sopiva päivä. Voitais ekaksi mennä O-tulliin ja katsotaan sitten mihin mukavaan paikkaan mentäis. Minulla vaaleat shortsit ja musta t-paita, noilla tuntomerkeillä vois vaikka tunnistaa. ei tänne kovin yksityiskohtaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, Olen yli 70v ukkomies. Mua kiihottaa näin kesällä ulkona sopivassa paikassa tavata suurinpiirtein samanikäisiä miehiä. Olis kiva hiukan piilossa oleva paikka, olis kiva pitää lähellä ja kosketella toisiamme ja vaikka vaihtaa suudelmia.

Olen kerran saanut kokea toisen miehen kosketuksen, oli hurjan kivaa.
        Kiinnostaa uudestaan,ikää on 76 vuotta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös yli 70v, olis mukava
        tavata, lähekkäin oltais, kosketeltais, suudelmatkin olis ok.
        Kiihottaa kovasti, mistä löytäis
        paikan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla kivat ajatukset, saman ikäisiä ollaan ja ukm olen.

• Anonyymi

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• Anonyymi

Et­si seks­­ikump­pani! Määr­i­­tä parametr­­­it j­­a kaup­unki 👉 http://alegroup.info/H/K0v8V1

• Anonyymi

Ois kiihottava imeä vanhaa isoa kullia kortsulla loppuun saakka

• Anonyymi

Kesällä Pohton takana rannassa on paikka

• Anonyymi

Pitää käydä katsomassa siellä , onko siellä mitään tunnistetta on pitkä rantatie siellä?

• Anonyymi

Urpo!
      MIKÄ ON PEPPUSEKSIÄ?
      HUOMAA JUNTTI PELLE JOS ANAALIA HAIKAILET SE ON PERÄSUOLISEKSIÄ JA PERSE ON SEN SUOLEN YMPÄRILLÄ OLEVA LANTION JA NIVELTEN MUODOSTAMA LIHAS!
      PERSE SEKSI EI TIETÄÄKSEMME OLE PELKÄSTÄÄN PAKARASEKSIÄ vaan anaaliin kohdistuva asia kuten sinne etupuolelle vittuun tai kulliin kohdistuva akyiviteetti!

• Anonyymi

Useita paikkoja varmaan löytyy kaupungin lähialueelta. Ainoa hankaluus on yhteydenpito tällä foorumilla. Olen vanhempi ukm, mutta haluaisin tavata miestä silloin tällöin. Sen kummempaa paikkaa ei ole kuin ulkona jossakin p-paikalla tai huoltiksen baarissa. Sitten kun tavataan voidaan sopia ja mennä johonkin sopivampaan.
      Ouluntulli on mainittu, sopis minulle aloittaa.

• Anonyymi

itseänikin kiinnostaa 50-70 vuotiaat miehet t. 172cm 59kg 29vuotias mies.
      asun kyllä 100km oulusta etelään

• Anonyymi

Nyt alkaa olla liian kylmä luontopaikoissa käydä. Olen siirtynyt hoitamaan kuntoa uimahalliin. Siellä voi tavata mukavia kavereita, suihkutella vierekkäin ja siirtyä saunan puolelle juttelemaan. Seksikin on mahdollista.
      Kahville saunan jälkeen suunnittelemaan jatkoa. Sieltä löytää tällaiset vanhemmat ukkomiehet kivaa seuraa.
      Olen 70+ Ukm

• Itseäkin kiinnostaa tavata miehiä sillointällöin oon m24 snp boyfeets ja ig finnishfeetboy ottakaa yhteyttä niin katsotaan mitä tapahtuu 🙂

• Anonyymi

Autossa vois tehdä käsityöt, tekis mieli kosketella .
      Kokematon oon,olisko toista?

• Anonyymi

M57 vois kans...

• Anonyymi

Tehtiin autossa, käsihommia vain ehkä joskus muutakin.

• Anonyymi

Kyllä autossa naia voi ja imeä 60v

• Anonyymi

Kyllä voi, kun toinen istuu syliin ja ohjaa kalun sisään.
        En ole kokeillut naintia ,on riittänyt käsi hommat ,mut mielessä on käynyt jos sattuis sopiva kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi, kun toinen istuu syliin ja ohjaa kalun sisään.
        En ole kokeillut naintia ,on riittänyt käsi hommat ,mut mielessä on käynyt jos sattuis sopiva kaveri.

Autossa parkkipaikalla vai missä?käsihommat kiinnostas autosa m55

• Anonyymi

Voi autossa viettää kiihottavia hetkiä, talvellakin. Olisin halukas tapaamaan, olen yli 70v ukkomies, kiinnostunut miesten kanssa touhuomisesta. Sais jotenkin halukkaisiin yhteyden.

• Anonyymi

Mulle passais oon ite 61v vers .asun keskustassa ei ooautoa

• Anonyymi

Haluisin tavata yli 70v, olen myös
        yli 70v, ukm asun Oulussa.
        Olen melko kokematon miesten
        kanssa, joskus nuoruudessa runkkailtu muutaman kerran.
        Kiinnostaisi hyväillä kulliasi vaikka
        autossa, tehtäisiin hyvää. Mitä

• Anonyymi

Kesä tulee, rannoilla metsikössä
        voi tapailla.
        Olen kiinnostunut tapaamaan toisia ja touhuaan.

• Anonyymi

Tule Raksilan uimahalliin, siellä voidaan tavata ja sitten jos juttu luistaa voidaan siirtyä johonkin rauhallisempaan paikkaan.
      olen kohta 80 ukkomies.

• Anonyymi

Nyt ei ole Raksilassa uimahallia, puretaan ja tehdään uudestaan. ehkä 6v päästä päästään uuteen. Kaksi uimahallia on, toinen niistä ihan uusi. Katsotaan miten asiat kehittyy. Ainakin uudessa kivat puitteet ja yhden kanssa suihkussa pestiin hyvin ja niin että toinen näki.
        katsotaan miten hommat kehittyy.

• Anonyymi

Täällä myös 80 v ukm,aamu hommissa !

• Anonyymi

Olis kiihottava 80.kymppisiä tavata. ja kun olette oulusta ei kovin suuria vaikauksia olis järjestellä. Joku mainitsi uimahallin. Minäkin olen alkanut uimahallissa käydä, kun kuntoa pitää hoitaa ja ilmat viilenee, uimahalli on sopiva paikka. Raksilan uimahallissa käyn vesijuoksemassa ja välillä osallistun vesijumppaankin. Ukkoja siellä käy aika paljon.
      3-sauna on tullut tutuksi, ensin arastelin siellä käydä, mutta nyt olen yksinomaan siellä käynyt, koska siellä ei ole liika kuumaa ja seura on mun mielestä kivaa. Kyllä siellä joskus rohkeastikin istuskellaan, mutta minusta ei ole pahitteeksi omia mieltymyksiä kertoa ja teuttaakkin, jos siihen on mahdollisuus.
      Se on yllättänyt kuinka moni on, enemmän tai vähemmän, kiinnostunut samasta sukupuolesta. ei sitä tarvii hävetä. Se kuuluu ihmisen biolokiaan. Ei uskonto eikä mikään muukaan voi ihmismieltä muuksi muuttaa.
      Tavataan Uimahallissa.

• Anonyymi

Sinut haluaisin tavata olen 80v olisin kiinnostunut.

• Anonyymi

Voisitko tulla Linnanmaan uimahalliin Maanantaina, n 11 jälkeen. Tulen myös sinne vesijumppaan ja suihkussa ja saunassa viihdyn. Olis kiva siinä miedommassa saunassa jutella. voitais lopuksi jutella ja vähän kosketellakkin autossa. haetaan joskus parempi paikka.
        Istun usein lauteilla toinen jalka istuimilla.

• Anonyymi

Haluaisin kokea miehen kans, käsi
      hommia, koskea kalua en ole koittanut koskaan miltä tuntuu.
      Nyt seisoo kovana,kun ajattelen ,että saisi työntää sisään , hitto kova seisokki .
      Olis ihanaa toinen kokematon kaveri voitais kokeilla , kova on halu ,

• Anonyymi

Uimahallissa edelleen mukava tavata samanhenkisiä ukkoja. uudessa uimahallissa olen muutaman kerran käynyt. suihkussa pestiin kaverin kanssa pitkään omat vehkeet ja samalla katseltiin... minä kiihotuin liikaa. saunassa jatkettiin jutustelua ja pikaseltaan hipaistiin toistemme jalkoväliä jospa vielä tavataan ja jatketaan jossakin muualla.

• Anonyymi

MInäkin käyn Linnanmaalla vesijumpassa. Mielenkiintoista katseltavaa Saunassa ja suihkussa, mutta vain katselua. viimeksi pitkä komea mies vilvoitteli pukuhuoneessa pitkään ja vilautteli komeaa kaluaan. Pyyhepäällä menin invavessaan ja en huomannut laittaa ovea lukkoon, hän tuli perässä. Häkellyin ja sopersin valittelua, että en laittanut ovea lukkoon. katseita vaihdettiin, minä poistuin ja se jäi harmittomasti siihen.
      jos tulet esim keskiviikkona tai perjantaina olen siellä, tehdään enemmän tuttavuutta silloin. Harmittaa kun en osannut tajuta tilannetta oikein.

• Anonyymi

Kyllä varmasti sinua harmittaa,
        muutaman kerran käynyt minulle,
        tulee uusia, kun vain oivaltaa asian.

• Anonyymi

Haluisin kaverin käsihommiin,
      kerro missä päin voisi tavata ja
      jutella. Olen seniori halusin nähdä
      toisen seniori miehen.

• Anonyymi

Kävin eilen Oulun uimahallissa, menin suihkun jälkeen saunaan, siellä ei ollut ketään, rippaisin hieman löylyä ja istuskelin toinen jalka lauteilla, välillä tuli hiplattua kaluakin. Saunaan tuli myöskin toisia, yksi todella komea kullinen n50v mies. tuli viereeni istumaan. Tunteet alkoi nousta kun vilkaisin hänen varustustaan, oli juuri sopivan kokoinen, ruskettunut vartalo ilman rajoja, En voinut mitään kullini alkoi kovettua. Näkikö kukaan oli ensi ajatukseni.
      Sipaisin pefletin takapuolen alta ja sillä sain jotenkin peitettyä ja siirryin pois saunasta. Vierustoveri tuli myöskin viereiseen suihkuun. Sanoi että ei tarvii peitellä seisokkia

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe