Missä on oulun tapaamis paikat?
Seniori Oulusta
45
1990
Vastaukset
- Anonyymi
Painu vanhainkotiin fossiili
- Anonyymi
Haista sinä idiootti denari paska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä idiootti denari paska.
Oohh kurppa kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh kurppa kilahti buaahaa
Katohan sie denari kurppa että sie oikein menit kilahtammaan. Kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katohan sie denari kurppa että sie oikein menit kilahtammaan. Kjäh kjäh
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣
Niinkö teki spedekö oli asialla tekikö temmii 😳🤣🤣🤣 Vetikö kuivana kakkoseesi buaahaa buaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö teki spedekö oli asialla tekikö temmii 😳🤣🤣🤣 Vetikö kuivana kakkoseesi buaahaa buaahaa.
Sää mää ja bää käy hiilenä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää käy hiilenä buaahaa
Niinkö käyt buaahaa.
- Anonyymi
Kivoja paikkoja on useita ja kesällä luonnossa mukava tavata ja viettää hetki laatuaikaa. Myös uimahallista voi löytää kaverin. Saunassa joskus voi olla kahden kesken ja jutella kaikista asiosta ja siinä välillä seksistäkin. Siitä se lähtee.
Itse olen jo +70, mutta kivaa seuraa haen.- Anonyymi
Moikka..
Tykkäisin imee 50v ylöspäin olevia miehiä.. otan loppuun asti ja lastin nielen.. - Anonyymi
kiinnostais kohdata sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostais kohdata sut
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Mitäs olet siellä speden tuikattavana oma on halus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet siellä speden tuikattavana oma on halus.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostais kohdata sut
Moikka.. missä sitä voisi tavata. Ja milloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet. Kuka muka vois olla hähähähäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs juntti piipität hehehee
- Anonyymi
Luonnossa on kivaa kohdata ja olla lähekkäin.
- Anonyymi
Moi , luonto on jännittävä tapaamis paikka !
Olen myös +70 ajatuskin kiihottaa ei kokemuksia mm tapaamista . - Anonyymi
Millaista seuraa etsit olen 74v 170 ja 80 .kg ? Oulusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi , luonto on jännittävä tapaamis paikka !
Olen myös 70 ajatuskin kiihottaa ei kokemuksia mm tapaamista .Moi, Olen yli 70v ukkomies. Mua kiihottaa näin kesällä ulkona sopivassa paikassa tavata suurinpiirtein samanikäisiä miehiä. Olis kiva hiukan piilossa oleva paikka, olis kiva pitää lähellä ja kosketella toisiamme ja vaikka vaihtaa suudelmia.
Ollaan jotenkin yhteydessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivaa seuraa olisit, voitais tavata jossakin. Olisko sulla ehdotuksia paikasta. Olen ukm reilusti päälle 70v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais kovasti. 76v ukm 178 80. laita tähän viestiä katsotaan toteustuiko tapaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais kovasti. 76v ukm 178 80. laita tähän viestiä katsotaan toteustuiko tapaaminen.
Kiinnostais tapaaminen, tänäänkin olis sopiva päivä. Voitais ekaksi mennä O-tulliin ja katsotaan sitten mihin mukavaan paikkaan mentäis. Minulla vaaleat shortsit ja musta t-paita, noilla tuntomerkeillä vois vaikka tunnistaa. ei tänne kovin yksityiskohtaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, Olen yli 70v ukkomies. Mua kiihottaa näin kesällä ulkona sopivassa paikassa tavata suurinpiirtein samanikäisiä miehiä. Olis kiva hiukan piilossa oleva paikka, olis kiva pitää lähellä ja kosketella toisiamme ja vaikka vaihtaa suudelmia.
Ollaan jotenkin yhteydessäOlen kerran saanut kokea toisen miehen kosketuksen, oli hurjan kivaa.
Kiinnostaa uudestaan,ikää on 76 vuotta .
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/K0v8V1
- Anonyymi
Ois kiihottava imeä vanhaa isoa kullia kortsulla loppuun saakka
- Anonyymi
Hyi saatana sikailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana sikailua
Mitäs sikailet. Kukas muu muka hähähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana sikailua
Hyi saatana mitäs sikailet.
- Anonyymi
Kesällä Pohton takana rannassa on paikka
- Anonyymi
Pitää käydä katsomassa siellä , onko siellä mitään tunnistetta on pitkä rantatie siellä?
- Anonyymi
Urpo!
MIKÄ ON PEPPUSEKSIÄ?
HUOMAA JUNTTI PELLE JOS ANAALIA HAIKAILET SE ON PERÄSUOLISEKSIÄ JA PERSE ON SEN SUOLEN YMPÄRILLÄ OLEVA LANTION JA NIVELTEN MUODOSTAMA LIHAS!
PERSE SEKSI EI TIETÄÄKSEMME OLE PELKÄSTÄÄN PAKARASEKSIÄ vaan anaaliin kohdistuva asia kuten sinne etupuolelle vittuun tai kulliin kohdistuva akyiviteetti! - Anonyymi
Useita paikkoja varmaan löytyy kaupungin lähialueelta. Ainoa hankaluus on yhteydenpito tällä foorumilla. Olen vanhempi ukm, mutta haluaisin tavata miestä silloin tällöin. Sen kummempaa paikkaa ei ole kuin ulkona jossakin p-paikalla tai huoltiksen baarissa. Sitten kun tavataan voidaan sopia ja mennä johonkin sopivampaan.
Ouluntulli on mainittu, sopis minulle aloittaa. - Anonyymi
itseänikin kiinnostaa 50-70 vuotiaat miehet t. 172cm 59kg 29vuotias mies.
asun kyllä 100km oulusta etelään - Anonyymi
Nyt alkaa olla liian kylmä luontopaikoissa käydä. Olen siirtynyt hoitamaan kuntoa uimahalliin. Siellä voi tavata mukavia kavereita, suihkutella vierekkäin ja siirtyä saunan puolelle juttelemaan. Seksikin on mahdollista.
Kahville saunan jälkeen suunnittelemaan jatkoa. Sieltä löytää tällaiset vanhemmat ukkomiehet kivaa seuraa.
Olen 70+ Ukm Itseäkin kiinnostaa tavata miehiä sillointällöin oon m24 snp boyfeets ja ig finnishfeetboy ottakaa yhteyttä niin katsotaan mitä tapahtuu 🙂
- Anonyymi
Autossa vois tehdä käsityöt, tekis mieli kosketella .
Kokematon oon,olisko toista?- Anonyymi
M57 vois kans...
- Anonyymi
Tehtiin autossa, käsihommia vain ehkä joskus muutakin.
- Anonyymi
Kyllä autossa naia voi ja imeä 60v
- Anonyymi
Kyllä voi, kun toinen istuu syliin ja ohjaa kalun sisään.
En ole kokeillut naintia ,on riittänyt käsi hommat ,mut mielessä on käynyt jos sattuis sopiva kaveri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, kun toinen istuu syliin ja ohjaa kalun sisään.
En ole kokeillut naintia ,on riittänyt käsi hommat ,mut mielessä on käynyt jos sattuis sopiva kaveri.Autossa parkkipaikalla vai missä?käsihommat kiinnostas autosa m55
- AnonyymiUUSI
Voi autossa viettää kiihottavia hetkiä, talvellakin. Olisin halukas tapaamaan, olen yli 70v ukkomies, kiinnostunut miesten kanssa touhuomisesta. Sais jotenkin halukkaisiin yhteyden.
- AnonyymiUUSI
Mulle passais oon ite 61v vers .asun keskustassa ei ooautoa
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963