Keskiviikkona torille

Anonyymi-ap

Presidentti Tsuppi tulee rouvansa kanssa käymään Joensuussa. Mänkeehän kokkelit käymään torilla. Aikaahan teillä on kun mitään asijallista työtä ette tie.
Tiija vaikka saisitta kutsun linnanjuhlille. Mukavahan se olis joensuulaiskokkelin elostella linnan käytävillä ja saleissa. Saattas jopa joku kamera hetken näyttää tärkeetä kekkuloijjaa.

41

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiitos. Adios. Mee pois.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kerrotaan tsupille karjakoista jotka ulostaa pylpyröihin nii hää hommaa niihin kunnon riut.

      • Anonyymi

        Sinulta unohtui se sinulle niin ominainen riistäjän ruoska. Siitähän sinä tykkäät lallatella ja kertoohan se suhtautumisestasi tavallisiin fyysisen työn tekijöihin tai ainakin maataloustyön tekijöihin. Taidat itse olla niitä puuhakkaita tietokoneihmisiä eli hienompia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta unohtui se sinulle niin ominainen riistäjän ruoska. Siitähän sinä tykkäät lallatella ja kertoohan se suhtautumisestasi tavallisiin fyysisen työn tekijöihin tai ainakin maataloustyön tekijöihin. Taidat itse olla niitä puuhakkaita tietokoneihmisiä eli hienompia ihmisiä.

        Elä elä elä...!
        Nyt kuule viherpunukka,
        sinä elä syyttömii syytä
        jos et minusta tykkee.
        Eipä sillä jotta millonkaa
        mulla ois ollu tapana
        punikkipiirilöissä hypätä
        mutta ei minun sepustuksista
        tarvii syyttömii syytellä,
        vaikka se venäjältä opittu
        tapa teillä punukoilla onkii...
        Mutta kuulehan kun
        se kohta on Wappu!
        Piäset sinnää tuas torille
        punasta rättii heiluttammaan
        ja toveriloihen kanssa laulamaan
        sitä työnorjoo ja riistäjänruoskoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä elä elä...!
        Nyt kuule viherpunukka,
        sinä elä syyttömii syytä
        jos et minusta tykkee.
        Eipä sillä jotta millonkaa
        mulla ois ollu tapana
        punikkipiirilöissä hypätä
        mutta ei minun sepustuksista
        tarvii syyttömii syytellä,
        vaikka se venäjältä opittu
        tapa teillä punukoilla onkii...
        Mutta kuulehan kun
        se kohta on Wappu!
        Piäset sinnää tuas torille
        punasta rättii heiluttammaan
        ja toveriloihen kanssa laulamaan
        sitä työnorjoo ja riistäjänruoskoo...

        Kuka sanoi että olisin minkään puolueen kannattaja tai edes äänestäisin? Taitaa tietosi olla mallia "venäjän tilasto".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi että olisin minkään puolueen kannattaja tai edes äänestäisin? Taitaa tietosi olla mallia "venäjän tilasto".

        Sieltäkös sinähi tietos hankit,
        kun riistäjänruoskoo
        nuapuriin tarjoot...?


      • Anonyymi

        Huono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono

        .,.mutta valitettavan tyypillinen luetun ymmärtämättä jättäminen ko. ruoskijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .,.mutta valitettavan tyypillinen luetun ymmärtämättä jättäminen ko. ruoskijalta.

        Vai oisko viherpunikin käsalassa vikkoo...?


    • Anonyymi

      Hieno ele eka matka itä-suomeen.tervetuloa

      • Anonyymi

        01:48:12.. Välitä paskaakaan.. Kuis moni ituniska haastelee ruottia.?? Ei ykskään. Tervemenoa Länsi-Suomeen... Samma betalar.. !!!


    • Anonyymi

      Ihanaa kun kaikkien aikojen upein pressa tulee ekaksi meille käymään. Torilla nähdään.

    • Anonyymi

      Mielensä pahoittajilla menee nyt pilalle koko pääsiäinen presidentin vierailun tähden.

    • Anonyymi

      Eihän sitä työpaikaltaan pääse kesken päivän. Kellokortti työssä ei voi räplätä älypuhelinta työpaikalla ja somettaa pitkin päivää niska kyyryssä ja jousta presidenttejä katsomassa kuten jotkut näköjään kokoajan tekevät.
      Kyllä työnteko aina voittaa presidentin pällistelyn.

      • Anonyymi

        No ei tietenkään oikealta työpaikalta jouda, mutta joutavat johtajat kyllä.


    • Anonyymi

      Niin suapiko siellä hernesoppoo ja makkaroo? Jos suapi niin suatan vaikka torille tullahi...

    • Anonyymi

      Tarkistaa varmaan samalla, onko Naton rajalle tekeillä oleva aita tarpeeksi lujatekoinen, Trumppihan on niitä aitamiehiä.

    • Anonyymi

      Kansaa houkutellaan torille halvalla makkaralla ja rasvaisilla hillomunkeilla.

      • Anonyymi

        Ei presidentin tarvitse enää mitään tarjota, sehän on jo presidentti.


      • Anonyymi

        Hyvä että kansalle tarjotaan jotain, parempi kun ei mitään.


    • Anonyymi

      Tarjotaanko stumpille sumppia torilla.

    • Anonyymi

      Harmi ettei Niiralassa pääse tapaamaan. Tuleeko kopterilla.

    • Anonyymi

      Tarjolla on leipää ja sirkushuveja.

    • Anonyymi

      Teille kaikille joilla ei tainnut olla lukulasit silmillä niin presidenttimme nimi on Alexander Stubb.
      Ellei teillä sitten ole tarkoituksena jotenkin olla niitä "entisiä koulukiusaajia" ja osoittaa ettette ole taudistanne vielä parantuneet.

      • Anonyymi

        Jatkaako se koulukiusaaja touhua eri verisioissa?


      • Anonyymi

        Tuo on kunnon kokkarin lahtari puhetta... Ettäkö ihan aleksanteri stubido..
        Käyhän sinäkin siellä specsaversillä.. Teitä on jo aika jono sinne, mut ota jonotuslappu, kyl se joskus...

        Koulukiusaus ja homous, eli BI taudista ei parannu. Niihin ei vaan yksinkertaisesti ole lääkettä.
        Vaikka hymyilisi jopa ikenillä.. , ))


      • Anonyymi

        Joskus ala-asteella nimiteltiin toisiamme mutta tuskinpa aikuinen sivistynyt sellaiseen enää ryhtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kunnon kokkarin lahtari puhetta... Ettäkö ihan aleksanteri stubido..
        Käyhän sinäkin siellä specsaversillä.. Teitä on jo aika jono sinne, mut ota jonotuslappu, kyl se joskus...

        Koulukiusaus ja homous, eli BI taudista ei parannu. Niihin ei vaan yksinkertaisesti ole lääkettä.
        Vaikka hymyilisi jopa ikenillä.. , ))

        Menisit töihin vätys!


    • Anonyymi

      Ei mua kiinnosta sokerijuurikas.

    • Anonyymi

      Joensuussa on venäläisiä ja suomalaisia putinisteja kymmeniä tuhansia, joten on siinä poliisilla ja turvamiehillä tekemistä.

    • Anonyymi

      Ilmaisen ämpärin vetovoima on ihmeellinen.

      • Anonyymi

        No minnes se ilmainen ämpäri sinut veti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minnes se ilmainen ämpäri sinut veti?

        En lankea kokoomuksen ansaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lankea kokoomuksen ansaan.

        Eli sinun ämpärissäsi lukee...???


    • Anonyymi

      KERÄTKÄÄ HATTU KOLEHTI KOKOOMUS TUMPELOLLE KUN TULEE RONKKIMAAN ILMASIA EVÄITÄ JOKU VOIS HESESTÄ HAKEE VANHAN RONTTU SÄMPYLÄN POJULLE.

    • Anonyymi

      Tullooko tuo käymään meijän luona paiholassa?suatas huastella vähän.

    • Anonyymi

      Aloittjaa menisi vaan töihin eikä täällä inisisi joutavia.

    • Anonyymi

      Tupin takkuutumpelot (ps) viedään linnaan.

    • Anonyymi

      Aika harva jelhistelisi palstan malliin presidentin tavattuaan.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe