Onko olemassa erikseen sivustoja, joista näin naisena voisi löytää sugardaddyn? Tykkään kovasti seksistä ja luksuksesta, ja olen kauniskin, mutta en välttämättä valmis ihan perinteiseen seksin myymiseen. Olisi mukavampi löytää yksi säännöllisesti tapailtava mies. Asun Uudellamaalla, jos sillä on väliä.
Mistä olette löytäneet sugardaddyn?
13
958
Vastaukset
Alaston Suomeen kuvia ja joku yhteystieto, luulis löytyvän
- Anonyymi
Sairasta paskaa
- Anonyymi
Laita viestiä o4o3285384 , etsin siis sugababea
- Anonyymi
Suksi hevon vittuun idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi hevon vittuun idiootti
Haista sinä dorka paska ja delaa vitun idiootti.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/P7h8O9
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://1lingo.com/H/V3o2Y5
- Anonyymi
Minkälainen nainen aloittaja olet?
- Anonyymi
Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aepgcorp.com/H/S3y1V2
- Anonyymi
Yksinkertaisimmillaan menet esim.johonkin kahvioon missä käy vanhempia mieshenkilöitä ,pukeudut tyylikkäästi mutta paljastavasti ,olen varma että ei mene kauaakaan kun tulet saamaan ehdotuksia asian tiimoilta .t.Katja
- Anonyymi
Mätisäkin surkein päiväuni buaahaa
- Anonyymi
Minulla on sellainen jo yli 60 v herrasmies ystävänä jonka kanssa silloin tällöin tavataan ja tapaamisiin kuuluu muutakin kuin sexi mutta kuitenkin joka tapaamis kerralla rakastellaan ,itse olen 31 v ja olen vakituisessa parisuhteessa mutta puolisoni ei tiedä tästä miehestä ,tapasin hänet eräässä Helsinkiläisessä kahviossa ja hän ehdotti suoraan Sugar Daddy suhdetta , hän on aivan ihana ja saan häneltä silloin tällöin pieniä mutta arvokkaita lahjoja , harmi että meillä on kohtalainen ikäero sekä että hän on naimisissa .T. Katja
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708