Mistä olette löytäneet sugardaddyn?

Anonyymi-ap

Onko olemassa erikseen sivustoja, joista näin naisena voisi löytää sugardaddyn? Tykkään kovasti seksistä ja luksuksesta, ja olen kauniskin, mutta en välttämättä valmis ihan perinteiseen seksin myymiseen. Olisi mukavampi löytää yksi säännöllisesti tapailtava mies. Asun Uudellamaalla, jos sillä on väliä.

16

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alaston Suomeen kuvia ja joku yhteystieto, luulis löytyvän

• Anonyymi

Sairasta paskaa

• Anonyymi

Laita viestiä o4o3285384 , etsin siis sugababea

• Anonyymi

Suksi hevon vittuun idiootti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi hevon vittuun idiootti

Haista sinä dorka paska ja delaa vitun idiootti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­­e­­i! Ku­­ts­um­me sinu­­­t käym­ään u­ude­­­ss­a cha­­­tis­­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/V3o2Y5

• Anonyymi

Minkälainen nainen aloittaja olet?

• Anonyymi

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

Mitäs olet, kävit sitten vaaallas tarkitamassa tilanteesi.Hyh hyh delaa haisuli.

• Anonyymi

H­­e­i! Ku­­tsumme sinu­t käym­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/S3y1V2

• Anonyymi

H­­ei! Ku­­­ts­umme sinu­t kä­­ymään u­­ude­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­jo­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/A7t1J8

• Anonyymi

Yksinkertaisimmillaan menet esim.johonkin kahvioon missä käy vanhempia mieshenkilöitä ,pukeudut tyylikkäästi mutta paljastavasti ,olen varma että ei mene kauaakaan kun tulet saamaan ehdotuksia asian tiimoilta .t.Katja

• Anonyymi

Mätisäkin surkein päiväuni buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mätisäkin surkein päiväuni buaahaa

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi

Minulla on sellainen jo yli 60 v herrasmies ystävänä jonka kanssa silloin tällöin tavataan ja tapaamisiin kuuluu muutakin kuin sexi mutta kuitenkin joka tapaamis kerralla rakastellaan ,itse olen 31 v ja olen vakituisessa parisuhteessa mutta puolisoni ei tiedä tästä miehestä ,tapasin hänet eräässä Helsinkiläisessä kahviossa ja hän ehdotti suoraan Sugar Daddy suhdetta , hän on aivan ihana ja saan häneltä silloin tällöin pieniä mutta arvokkaita lahjoja , harmi että meillä on kohtalainen ikäero sekä että hän on naimisissa .T. Katja

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe