Eikö paronismi kanna?
Mihin perustuu vanhanvallan ummehtuneisuus?
6
293
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittanet Koiviston Autoa? Sehän tässä on hakannut kymmeniä miljoonia euroja tappiota muutaman vuoden aikana.
Pohjolan Matka se ei voi olla, sehän kukoistaa edelleen vahvana.
Savonlinjakin porskuttelee koko ajan ja rahaa riittää.
Länsilinjat kasvaa ja vahvistuu.
Vainio painaa edelleen ja hyvin painaakin. - Anonyymi
ON AIVAN SAMA ONKO MATKUSTAJIA VAI EI PAIKALLISLIIKENNE ON EU AVUSTEISTA JA KÖ VEROTONTA BUSSIN VAIHTO / OSTO PERUSTUU 24 % ALV.
- Anonyymi
Nyt tuli sellaista tiedettä, että insinöörin aivot menivät ulalle.
- Anonyymi
Kertoisitko mistä sitä EU-avustusta voisi hakea?
Ja kyllä, alv 24 % on mukana väistämättä kun ostaa tai myy busseja Suomessa.
Sitä en tiedä, miten tämä liittyy aiheeseen. Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko mistä sitä EU-avustusta voisi hakea?
Ja kyllä, alv 24 % on mukana väistämättä kun ostaa tai myy busseja Suomessa.
Sitä en tiedä, miten tämä liittyy aiheeseen.Vanha valta alkaa olla aika vähissä. Juhani Vainio täytti pari viikkoa sitten 91 vuotta ja Mikkelin neuvos täyttää reilun kuukauden kuluttua 90 vuotta.
Heihin päättyy vanha valta, ja saat sinäkin sielullesi rauhan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788