Täällä on kymmeniä taloja myynnissä. Mikä mahtaa olla realistinen aika saada kaupaksi? Kuka tänne muuttaisi ....
Aura on varmasti suosiossa paremmin ..
Onko joku kellä kokemusta talonmyynnistä miten meni montako vuotta?
talot myynnissä
8
441
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on huono aika myydä, eikä hyvää aikaa ole näköpiirissä. Kymmenen vuotta sitten talokaupoissa toteutuneet hinnat oli suurempia. Elämme suurta epävarmuuden aikaa.
- Anonyymi
niin on ....joten täällä pysytään.... Kaikki halua vaan vuokralle , no siinä ei ole järkeä laittaa ok taloa vuokralle ja maksaa itse muualle vuokraa.... Ei kai kukaan niin tee
- Anonyymi
Joskus kylä tuntuu ” pieneltä” mutta kaikkeen on tottuminen. S
- Anonyymi
Taidampa kokeilla ostaako joku...eihän sitä pakko ole myydä.
- Anonyymi
Tuskin Pöytyällä kukaan haluaa eikä auraankaan. Martti lakin huono paikka.
Ja nyt ei taloista saa kyl mitään. Näkyy kerrostaloasunnotkin olevan ihan pilkkahinnalla.
Joku rikas varmaan ostelee ja laittaa vuokralle
Mutta voihan sitä myyntiä kokeilla ei se mitään maksa - Anonyymi
Olen odottanut eräältä tieltä myynniin taloa mitta ei ole näkynyt…
- Anonyymi
Myyntiin siis mutta ei ole näkynyt vielä …
- Anonyymi
Onko jollain öljylämmitys vielä ? Nythän se lyötiin kait lukkoon vuosi 2030 ....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681