Miten lieksan työttömät yleensä liikkuu paikasta toiseen? 🤔
Miten lieksan työttömät liikkuu
125
1252
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkuu?? Ei ne pahemmin kyllä liiku.
- Anonyymi
Tandemilla takanaistuja ohjaa joustiktappia ja tulomatkalla
vaihdetaan paikkaa.
Freeman ajetaan Tandemilla YouTube. - Anonyymi
Eivät kohta tule mihinkään liikkumaan kun työtön siirtyy kansaneläkkeelle. kansaneläkettä ei makseta ulkomaille ja voidaan matkustamista rajoittaa ulkomaille. sossupummit joutuvat kuriin kansaneläkkeelläkin. jos verorahoista maksetaan kansaeläkkeet onhan aika hölmöä muuttaa ulkomaille ja nauttii ilmaista veronmaksajien rahoilla kansaneläkettä.
- Anonyymi
Ja sieltä K. S sama trolli.
- Anonyymi
Saarelainen? Tuo työttömien kuningas?
- Anonyymi
Yleensä ruosteisella fillarilla paitsi ei ole rahaa korjata sitäkään
- Anonyymi
Sinä etsit niitä hyviä perunoita vielä naama turpeessa. Käy siellä itse valitsemassa parhaasi älä osta valmiiksi pakattua. Ei tarvitse täällä itkeä.
- Anonyymi
Ruosteinen polkupyörä riittää vähäiseen ajoon. uudet polkupyörät ovat kalliita ostaa työmarkkinatuella sosiaalitoimisto ei aikuiselle myönnä polkupyörän hankintaan kävely on halpaa parasta kuntoutusta ja ilmaista. mitä työtön tekee polkupyörällä renkaat maksaa ja huollot siitäkin saa säästöjä. minulla ei ole ollut polkupyörää en oppinut ajamaan polkupyörällä ei 50-60 luvun pennuilla polkupyöriä kaikilla ollut. te toimiston pakottama töihin ja kuntouttavaan työtoimintaan kävelin noin 5 kilometriä suuntaansa. Olen kansaneläkkeellä ja pärjää hyvin ilman polkupyörää ja kotona on mukava olla ei ole mitään harrastuksia jotka maksavat näistä harrastuksista säästää
- Anonyymi
Suomi käyttää laissa vaadittuja palveluita vääriin tarkoituksiin, on jokaisen työttömän syytä huomata tämä asia ja myös huomauttaa asiasta kulloisellekin viranomaiselle, joka ei niitä yksilöllisiä elämänhallintaongelmista, työ- tai toimintakyvyn ongelmista todistavia perusteita työttömälle selkeästi kerro.
Työvoimaviranomainen vetää mutkat suoriksi
- Anonyymi
Suosituksen mukaan tulisi pomppia ponilla mutta on liian huono kunto siihen
- Anonyymi
Työtön juoksee vartijaa karkuun 🏃➡️🍺
- Anonyymi
Ponilla ponppien pupukorvat heiluu urheilukadulla.ketjut kitisee polkupyörässä ruoste narisee. X-tra olutta juo kuntoutuja ei ruoste haittaa kun aamulla vierotusoireet. Muskotista juoksukaljaa vapinaan.🍄🦨
- Anonyymi
Konttaamalla pääasiassa. Joskus jopolla serkkulikalle saunomaan.
- Anonyymi
Yleensä junalla tai lentokoneella.
- Anonyymi
KAARISILLAN RYHMÄTYÖNÄ PURKAVAT JA TILALLE KÖYSIVETONEN LANKKU LOSSI. TOISET KISKOO KÖYTTÄ TOISET KALJAA JA RANTA VAIHTUU.
- Anonyymi
Työtön työnhakija liikkuu hyvin ja jos ei niin vain raketti spagetti bolognese resepti ainekset chiliä lenkkiä on kuitenkin ollut jo viinaa huumeita vankilaan varastettu on maksuton kaikille osallistujille.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire varastamaan kun se on maksutonta kaikille 🏃♀️🚴♀️🎅🏿
- Anonyymi
Työtön on töissä varkaissa. Saa olutta ilmaiseksi ja 9 euroa suorituksesta 🦄🐀🐼 k-menua juo alkon takapihalla ripuli housussa👳♂️🚵♀️
- Anonyymi
Kinppa pinppa auto on torilla. Sovellus työttömille, saavat hakea kaljaa pöllien.Autolla karkuun cittarista😎👱♀️
- Anonyymi
Miten Jeesus liikkuisi? 🤔
- Anonyymi
POIKA POLKAS SIMSON MOPON TULILLE SOTKI GENNESARETIN JÄRVET RANTAAN BUSTER PAATTIIN NYKI MERKKURIN SAVVUUMAAN JA VERKOLLE. KAKS KALAA SAI VIIS LEIPÄÄ VARASTI MURENTI JA SANO EI SAATANA TÄÄ LIEKSALAISILLE RIITÄ.
- Anonyymi
Liukasta Öljymäkeä noustessa Juudaksen jalat lipesi ja pussissa olleet lihat, sipulit, jauhot ja muutamat mausteet sekoittui keskenään. Siitäpä se sipuliteemakkara sai sitten alkunsa. Jössekin sanoi: "Nam, sepäs maistui, tahtoo lisää" ja vetäisi päälle kyytipojaksi litran viiniä kertakulauksella.
- Anonyymi
Työttömät kulkevat varjona kadulla.
- Anonyymi
Työtön liikkuu energisesti ja dynaamisesti 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Työtön ottaa juoksutaksin.
- Anonyymi
MITEN LIEKSALAINEN TYÖTÖN LIIKKUU
TESLA ON YLEISIN JA SITTE JONKIN VERRAN MERSUJA. TYÖTÖN YLEENSÄ OSTAA AUTOT UUSINA, EI OLE TYÖAKAA KÄYTETTÄVISSÄ HUOLTOON. - Anonyymi
Työttömät etenee paririvissä kohti kelaa mars mars 🚶♀️🚶♂️
- Anonyymi
Neliriviäkin kokeiltu mutta se oli jo liian haastavaa 🚶♀️💃🤾♂️🤸♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neliriviäkin kokeiltu mutta se oli jo liian haastavaa 🚶♀️💃🤾♂️🤸♂️
Vain Lieksan punakaarti pysyy suorassa nelirivissä💂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lahtarikaartipa osaisi marssia jopa viisirivissä jos niitä olisi niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lahtarikaartipa osaisi marssia jopa viisirivissä jos niitä olisi niin paljon.
Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki punikit tapamme...
Viddu mä en muista sanoja...! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki punikit tapamme...
Viddu mä en muista sanoja...!OLETKO koskaan kuullut puhuvasta aasista? Todennäköisesti et. Eiväthän eläimet osaa puhua. Mutta Raamattu kertoo meille aasista, joka osasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLETKO koskaan kuullut puhuvasta aasista? Todennäköisesti et. Eiväthän eläimet osaa puhua. Mutta Raamattu kertoo meille aasista, joka osasi.
Olen kuullut huhun puhuvasta työttömästä, mutta se tosiaan oli vain huhu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punakaaritilaiset menee pakoon neliravissa, jos tulee tosi paikka.
- Anonyymi
Letkajenkka Kelaan letkis letkis ja hakemaan toimeentulotukea pääsiäiseksi
- Anonyymi
Kelan vieressä oleva kuntouttava työtoiminnan paja siellä näkyy polkupyöriä ihan naurattaa keskellä kylää köyhät ainoa kulkuväline ja sekin huonokuntoinen
- Anonyymi
Moottoripyörällä lidlistä 9€ halpaa olutta ja sipuliteemakkaraa 750g siivuina. Reunatielle keulien työttömänä rengas palaa,myös bonus-sätkä sekä TE-toimiston päreet. Työttömällä uusi moottoripyörä.
- Anonyymi
Mopojonne syö iskän rahoilla munkkeja ja liha pullia. 4H kerhossa lisää sokeria
- Anonyymi
Viaton pässi laitettiin työttömälle lihoiksi. On karetta ja paistia millä kuntoutua. Kozel olutta ja Hennesy konjakkia. Alkupaloiksi. työtön ponppii sossuun ja juhlii kun ei ole töitä
- Anonyymi
Osa työttömistä menee konttaamalla, kun jalat ei enää kanna? En usko sen johtuvan ruoan puutteesta, vaan se johtunee nesteytyksestä.
- Anonyymi
Ponilla ponppii muskottiin reunatieltä ees taas kaljaa pöllien humalassa.Huutelee kaikille että on rikas.Syö pääsiäisenä lammaspaistia ja juo punaviiniä. Marlboroa on kartonki. Polkee Helkama polkupyörällä jossa sähköpatteri,nopeutta 35 km/h.Yhdellä kädellä taituroi koska on myös juotava kaljaa samalla.
- Anonyymi
Olen työtön ja ajelen 5000 euron katumaasturilla kauppoihin ! Pitkä työura takana ja maksetut omakotitalot ja kesämökkikn löytyy ! On vielä vuosi aikaa siihen kun täytän 65 vuotta ja pääsen eläkkeelle. Itseasiassa työttömänä on ihanaa olla, kun riittää aikaa kaikkiin eri harrasteisiin ! Kesäisin pyydän kalaa pielisestä kun tuli hankittua tuo iso alumiini busteri. Talvisin käydään kesämökillä moottorikelkalla. Kaiken kaikkiaan ei ole mitään valittamista, yhtään mistään.
- Anonyymi
Miksi sinä noin halvalla romulla ajelet? Mikäs ihmeen kapitalistin irvikuva olet? Et kait vaan asu vuokrakämpässä ja sossun päivärahalla? Joskus käyt tuttujen mökillä norkoilemassa, että olisko jäänyt grillimakkaran tynkää joltain syömättä?
- Anonyymi
Työtön kuntoutuu urheilukadulla 4 tuntia päivä. Lidliin heti tuhlaamaan 9 euroa. Nykyään tuon rahan saa entisen alkon sihteeriltä. Raha "vaihtaa" omistajaa kun kuntoutuja pöllii kaljaa lidlistä ja marinaadi herkut sokkarilta talvitakin alle 24 pulloa a-olutta ja tupakkaa.
- Anonyymi
Hissillä liikkuu pirkkaolutta mukana Lieskan tornitaloissa. pohjakerros ja ylös jne. kuntoutuu 9 euroa
- Anonyymi
Mä kuljen mopolla ole 48v työtön ja nyt itkettää kun pensas loppu 😭
- Anonyymi
Kunhan näet seuraavan pensasaidan, niin tankkaa siinä lisää pensasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan näet seuraavan pensasaidan, niin tankkaa siinä lisää pensasta.
Joo 🥹
- Anonyymi
TIEDÄTKÖ MIKSI SAARA NAUROI ? NO KUN HERRA KOITTELI.
- Anonyymi
🔴🟠🟡🟢🔵🟣🟤⚫⚪⬜⬛🟫🟪🟦🟩🟨🟧🟥❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
- Anonyymi
Konttaaminen näkyy olevan trendikkäintä juurikin vaikeina aikoina. Äskettäin vielä puristelivat kupeitaan nuo suuntautuneet.
- Anonyymi
Audilla.
- Anonyymi
Taxilla. K-menua taksikaljat kela maksaa. Pillurallia taxilla.
- Anonyymi
Kyllä ne yleensä Lieskassa työttömät liikkuvat vain aseella uhattaessa.
- Anonyymi
G g g ga gay boy b b bo boy boy gay boy bo boy g g gay boy.
- Anonyymi
Ponssella!
- Anonyymi
Työttömät pääsee satamasta uudella aluksella Kolille kuntoutumaan ja k-menua juomaan päivällisristeilylle ms Sinivuokolla ilmaiseksi.
- Anonyymi
Työtön liikkuu vain kun kela käskee!
- Anonyymi
No alapas pomppia työtön vätkylä!
T Kelan virkailija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No alapas pomppia työtön vätkylä!
T Kelan virkailijaSaako lopettaa jo, olen pomppinut koko yön, alkaa voimat loppua! 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako lopettaa jo, olen pomppinut koko yön, alkaa voimat loppua! 😩
Ei saa, pompit vielä viikon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa, pompit vielä viikon.
Joko saa lopettaa, olen täysin uupunut 🥵
- Anonyymi
Liikun aina juoksemalla 🏃♂️
- Anonyymi
Juopoimmat liikkuu sulan maan aika ryömimällä pulipenkin ympäristössä.
Vahvaa ja dynaamista ryömimistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juopoimmat liikkuu sulan maan aika ryömimällä pulipenkin ympäristössä.
Vahvaa ja dynaamista ryömimistä.Työtön liikkuu energiataloudellisesti luikertelemalla kuin käärme kun lumet sulaa työttömät lähtee matelemaan puistoihin kohti penkkejä
- Anonyymi
Työtön lentää ulos baarista ja te toimistosta 🪽🕊️
- Anonyymi
Dynaamista ja energistä liikkumista 🏋️
- Anonyymi
Taksillahan tässä on yleensäkin ajeltu niin lyhyemmät kuin vähän pidemmätkin matkat, kuten kolmeen kertaan viikossa Joensuun kaupoissa kierrellen. Huoletonta kyytiä kun ei muusta tarvitse huolehtia kuin maksusta ja rahaa kyllä löytyy. Niin kuin työttömiltä yleensä. Eipä sitä muuten työttömiä oltaisikaan, vaan joka helevetin aamu painuttaisiin tekemään töitä vielä itseäänkin rikkaammille heitä edelleenkin rikastuttamaan. 😁
- Anonyymi
Se on ettei rahaa ole tarpeelliseen, mutta tauointeihin kyllä aina löytyy. Televisossakin köyhyyttä valittavat ovat kirjavia nahastaan, kuin 1920 luvun seinätapetit. Ja etenkin jos on kokki, on oltava tatuoitu kaikki mikä nahkaa näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ettei rahaa ole tarpeelliseen, mutta tauointeihin kyllä aina löytyy. Televisossakin köyhyyttä valittavat ovat kirjavia nahastaan, kuin 1920 luvun seinätapetit. Ja etenkin jos on kokki, on oltava tatuoitu kaikki mikä nahkaa näkyy.
Mä aina piirrän ite tribaalit tussilla, näyttää ihan tatskoilta eikä maksa mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä muuten kokiksi pääsisikkään. Ainakaan julkkis kokiksi.😁
- Anonyymi
Mä otan nyt PIRKKA tatskan!
- Anonyymi
Nyt on mies!
- Anonyymi
Onko pakko aina herjata työttömiä?
- Anonyymi
On se pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se pakko.
Joka työtöntä ei herjaa sitä saksilla silmään. -vanha perussuomalainen sananlasku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka työtöntä ei herjaa sitä saksilla silmään. -vanha perussuomalainen sananlasku
Nyt tuli kiire hakemaan sakset 🏃♂️🚴♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli kiire hakemaan sakset 🏃♂️🚴♀️
Purralla on hyvä valikoima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko niin, että kuka vappusatasta muistelee, sitä virtsalla silmään. Vanha demarien sananlasku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko niin, että kuka vappusatasta muistelee, sitä virtsalla silmään. Vanha demarien sananlasku.
Saako demaritkin sanoa sananlaskuja?🥹
- Anonyymi
Työttömät voivat liikkua monilla eri tavoilla riippuen omista resursseistaan, sijainnistaan ja tilanteestaan. Tässä on muutamia yleisiä tapoja, joilla työttömät voivat liikkua:
Jalkaisin: Kävely on yksi yksinkertaisimmista ja edullisimmista tavoista liikkua. Se sopii lyhyille matkoille ja voi myös olla terveellistä ja hyödyllistä fyysisen kunnon kannalta.
Julkiset liikennevälineet: Monissa kaupungeissa on julkisia liikennevälineitä, kuten busseja, raitiovaunuja, metroja ja junia. Niiden käyttäminen voi olla kohtuuhintaista ja tarjota laajan kattavuuden, joka mahdollistaa liikkumisen eri puolille kaupunkia tai aluetta.
Polkupyörä: Polkupyöräily on toinen edullinen ja ympäristöystävällinen tapa liikkua, jos asuinalueesi on pyöräilyyn sopiva. Monissa paikoissa on myös kaupunkipyöriä, joita voi vuokrata lyhytaikaiseen käyttöön.
Yhteiskäyttöauto- ja kyytipalvelut: Joissakin kaupungeissa on saatavilla yhteiskäyttöauto- ja kyytipalveluita, kuten Uber tai Lyft. Näitä palveluita voi käyttää tarpeen mukaan, ja ne voivat olla käteviä erityisesti silloin, kun tarvitset kulkuvälinettä ilman omistamisen tai ylläpidon kustannuksia.
Ystävät ja perhe: Työttömät voivat myös pyytää apua ystäviltä tai perheenjäseniltä, jos heillä on mahdollisuus auttaa kulkemisessa. Yhteisöllinen tuki ja yhteistyö voivat olla arvokkaita resursseja vaikeina aikoina.
On tärkeää tunnistaa omat tarpeensa ja resurssit sekä valita liikkumismuoto, joka sopii parhaiten omaan tilanteeseen ja mahdollisuuksiin. Lisäksi on hyvä tutustua oman asuinalueen liikennetarjontaan ja mahdollisiin tukipalveluihin, jotka voivat helpottaa liikkumista työttömänä.
-Prof D i c k S t e e l- Anonyymi
Minä ole huomannut, että Lieksassa busseissa ja metrossa työttömät on suurin kansanryhmä.
Työssäkäyviä on aina jokunen, kun ne liikkuu kävellen tai omilla polkupyörillään, niin julkisissa niitä ei juurikaan näy.
- Anonyymi
Video todisteena: Tällä tavoin liikkuu lieksalaiset työttömät! 🤣
https://www.facebook.com/reel/1132679964415177- Anonyymi
Videon lopussa näkyvälle pulipenkillehän sitä taas ollaan matkalla, mihinkäs muualle.
Se on elämän tarkoitus ja päämäärä.
- Anonyymi
Miksi meitä työttömiä joka ketjussa haukutaan?
- Anonyymi
Te olette se toinen ryhmä mitä voi haukkua ja halventaa. Eka on eläkelläiset.
- Anonyymi
Sen takia että itse valitatte, itkette ja kiroatte kaikki mahdolliset asiat tässä maassa vaikka elätte yhteiskunnan kustannuksella, eli Kelan elättivariksina. Mikään ei riitä!
Vaikka teille järjestettäisiin täysihoito erilaisten tukien lisäksi, niin se ei auttaisi, vaan sama parkuminen kaiken huonoudesta jatkuisi entiseen malliin.
Menkää ja muuttakaa perkeleet sellaiseen paikkaan ja sellaiseen maahan missä on hyvä olla. Mitä äkkiämmin niin sen parempi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia että itse valitatte, itkette ja kiroatte kaikki mahdolliset asiat tässä maassa vaikka elätte yhteiskunnan kustannuksella, eli Kelan elättivariksina. Mikään ei riitä!
Vaikka teille järjestettäisiin täysihoito erilaisten tukien lisäksi, niin se ei auttaisi, vaan sama parkuminen kaiken huonoudesta jatkuisi entiseen malliin.
Menkää ja muuttakaa perkeleet sellaiseen paikkaan ja sellaiseen maahan missä on hyvä olla. Mitä äkkiämmin niin sen parempi!Mitäsvarten eläkkeitä ei saisi maksaa, vaan aina valitetaan, että aina maksetaan liikaa?
- Anonyymi
Kyllähän se taitaa olla pitkälle apostolin kyyti.
- Anonyymi
Työtön liikkuu hiihtäen kesät ja talvet.
- Anonyymi
Työtön ei liiku mihinkään, vaan työttömän äitee liikkuu hellan ja uuninpankon välillä kantaen velliä työttömälle.
- Anonyymi
Olen noin 60-vuotias mies
- Anonyymi
Olen pannut noin 60v miehiä ahnukseen, paljaalla 🤴🏿
- Anonyymi
Liikun juosten 🏃♀️
- Anonyymi
Tänne jos joutaa joku työssä käyvä työpäivän aikana kirjoittelemaan, niin en sellaista vätkylää työpaikalla katsoisi, vaan tulisi potkut välittömästi.
- Anonyymi
Liikun kuin Vornanen
- Anonyymi
Työttömän lantio liikkuu kun työtön panee paljaalla 🍌
- Anonyymi
Työtön liikahtaa varjoa nopeammin pancolla, kun kuulee kaljapullojen kilinää.
- Anonyymi
Riippuu työttämistä työntekijöistä miten ne joutuu liikkumaan ja minne? Muistanette tämän tilanteen vuosia sitten?
Lieksassa oli kiintiö koneisnsinöörien työpaikkakokeilu vuosia sitten, mutta jostain kumman syystä etelänmaista tulleet koneinsinöörit ei työllistyneet millekkään aloille. Mikä lie ollut syynä? Huono palkka, raskaat työt, vai työhalujen puute? Vai tyrehtyikö hanke siihen, kun heidän työ ja koulutodistukset oli jääneet Somaliaan. Liekkö koneinsinöörien työllistämiskokeilu onnistunut Helsingin seudulla, koska sinne ne täältä lähtivät
Onko kuulunut mitään menikö vapaat töpaikat inssien haltuun?
- Anonyymi
Ei tarvitse liikkua.
- Anonyymi
Liikun vikkelästi kun haen juoksukaljaa, muuten en ole järin actiivinen.
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi 🙏
- Anonyymi
Pancolla tapaan kierähtää kun huomaan vellin tuoksun, äiti tekee!
- Anonyymi
TYÖTÖN KULKEE TAXILLA SOSSU MAKSAA 4H NUORET HAKKAA ILMAT PIHALLE TYÖTTÖMÄN NENÄ MURTUU KUHMU PÄÄHÄN PAISUU NIIN ISOKSI EI MAHDU TYÖTÖN ENÄÄ TAKSIIN JA JUOKSUKALJATKIN VARASTETAAN 4H NUORET KIKATTAA
- Anonyymi
Onko työttömällä koskaan auto ja pensaa?
- Anonyymi
Mä rullaan rollaattorilla.
- Anonyymi
Ulkomaalainen ystäväni kuskaa.
- Anonyymi
Mä sukellan.
- Anonyymi
Ihan liikutaan aivan ihanalla upouudella hybridiaudilla ja omalla.
- Anonyymi
Enpä usko kun 4H nuoret vandalisoi audisi.
- Anonyymi
Hahaa hahaaaahaaa!!!!!
t 4H 😼 - Anonyymi
Semmosella alle 400e autolla ainaskin ite liikun.👈
- Anonyymi
Olen tenyt pitkän ja mittavan uran eri tekniikalla 🐰
- Anonyymi
Minulla lantio liikkuu kun käyn naapurin rouvan luona kyläilemässä 💖
- Anonyymi
Mähkö
- Anonyymi
Liikun pircca laatikolla
- Anonyymi
Liikkuvat soppatykillä!
- Anonyymi
Auto on katsastettu kesäkuussa Tukholmassa ja Helsingissä keväällä mutta ei se ole niin väliä kunhan saan täydellisen rauhan ja pimppiä.
- Anonyymi
Hiihettään kesät talvet.
- Anonyymi
KELA Taksilla tietysti, terkkariin perseestä kuumetta mittamaan ja samalla Alkossa. Joensuuhun on kanssa halpa lähteä käymään KELA Taksilla. TYÖTÖN ON VOITTAJA!
- Anonyymi
Olen pannut kela taksissa. Paljaalla. Tuhansia kertoja. Olen voittaja 🥇
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356