Kysyin tätä äskettäin, mutta en löydä viestiäni mistään. Siis Nordean paperisessa tilotteessa oli vain maaliskuun kahdeksan ensimmäisen päivän tilitapahtumat. Kukaan muu huomannut samaa?
Miksi Nordean tilotteessa oli vain 8 päivän tapahtumat?
6
212
Vastaukset
- Anonyymi
Itse saan maaliskuun tiliotteen tulostettavaksi vasta huhtikuun alussa, joten minun maaliskuun tiliotteessa ei ole yhtään päivää toistaiseksi. Tai ei siis olisi, jos sen saisin näkyviin.
- Anonyymi
Taisin sekoilla, sori. Helmikuun tiliotetta tarkoitin.
- Anonyymi
Ap tässä. Joku sotki keskustelun. Kysymys on tosiaan maaliskuun tiliotteesta jossa oli 8 päivän tilitapahtumat. Ei kai tiliotetta kesken kuukauden lähetetä?
- Anonyymi
Tuohon kysymykseen saisi varmaankin paremman vastauksen Nordean asiakaspalvelusta (nettipankin kautta) kuin täältä.
Ensimmäiseksi tietysti kannattaa tarkistaa tiliotteen päivämäärät ja se, onko tilitapahtumia ylipäätään olemassa muina päivinä.- Anonyymi
Miksiköhän tiliote tulee paperisena? Koska nettiä ei ole.
- Anonyymi
Sekavaa. Nyt oli tullut pankilta kirje tiliotteen muutoksesta. Tiliote "muodostuu" jatkossa aina kalenterikuukauden lopussa. Tähänkin saakka se on tullut koko kuukauden ajalta. Miksi nyt postitettiin maaliskuulta vain kahdeksan päivän tiliote?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704