Arvoisat veneilijät!
Minulla on vuosimallin 2021 Yamarin Cross 64 BR, jossa on Cross Q2 -järjestelmä.
Cross Q2 tilauksen voisi uusia noin 120 euron vuosihintaan, mutta huomasin, että laitteessa on irroitettava SIM-kortti.
KYSYMYS: Toimiiko Q2-järjestelmä muulla, kuin alkuperäisellä SIM-kortilla, vai voiko siihen asentaa muun operaattorin SIM-kortin, jossa on internet-yhteys?
(Q-järjestelmä toki toimii ilman internet-yhteyttäkin, mutta haluaisin ladata kartta- ja ohjemistopäivitykset.)
SIM-kortti: Buster/Yamarin/Cross Q2
4
685
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sama systeemi Telian kortilla. Veneen käyttöön ottaessa huomasin että herjaa sim kortista ja pyytää mobiilisovelluksen käynnistämistä sim kortin aktivoimiseksi. Ei vaan aktivoidu vaikka käynnistää. Vaatikohan se nyt tuon 120€ maksun.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa myös simin asetukset. Esimerkiksi pin-koodin poistaminen voi vaikuttaa asiaa.
- Anonyymi
no saitko toimimaan Telian kortilla?
- Anonyymi
Mainoksen mukaan:
"Yamarin App on ilmainen mobiilisovellus, joka vie Q-kokemuksesi uudelle tasolle lisäominaisuuksien ja venetietojen avulla. Lataa Yamarin-mobiilisovellus puhelimen sovelluskaupasta."
Sen perusteella rahan vaatiminen ei ole perusteltua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906