Rakas nainen

Anonyymi-ap

Tiedän että tiemme kohtaavat vielä, älä ole siitä yhtään huolissasi. Ajattelen vain sinua kaiken aikaa. Suloisuus. Olen lähempänä kuin arvaatkaan. Hyvää maanantaita sinulle. 💟

48

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa suloinen viesti jolle kulle. Kiitos, tämä piristi mua 💟

      Mukavaa maanantaita myös sulle Aloittaja! 🥰

    • Anonyymi

      Hämiksellä on monta silmää muttei ne punasena hohda.

    • Anonyymi

      Kiitos sinulle, sitä samaa hyvää maanantaita. 💕

    • Anonyymi

      Tiedän suunnilleen mitkä kilometrit meitä erottavat, emmekä kohtaa.

      • Anonyymi

        Kyl me nähdään älä sinä ole huolissasi siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl me nähdään älä sinä ole huolissasi siitä

        Sivusta kuinka monen kanssa nämä kilometrit on välissä? Tässä syy huolehtimiseen.. olipas outo sana. Varmistuisin jos saisi noin kilometrimäärän tietää. 💖


    • Anonyymi

      Jaa, sinäkö siellä poraat jossain alempana.. vai muualla lähistöllä hommissa 🤔
      No olisihan tuo kiva ajatus että olisi rakas jossain lähistöllä, vaikken usko että mulle olisi tuo viesti, saati että töissä ylipäänsä kun tuota ikää jo riittävästi ettei ihan pakko enää ole.
      Mukavaa päivää ainakin sille jota minä kaivaten ajattelen 😘

    • Anonyymi

      Oletko kenties minun kaupungissa käymässä? Vai miksi "lähempänä"?

    • Anonyymi

      Toivottavasti tää ei oo jussitusta, pissitystä tai jonninjoutavaajorinaa! Kaunis ajatus sinänsä, mutt jää odottamaan sitä kliimaxia. Kaikki jää arvailujen varaan!

      • Anonyymi

        Jos voisit ton "jussituksen" edes vähäksi aikaa siirtää pois ajatuksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos voisit ton "jussituksen" edes vähäksi aikaa siirtää pois ajatuksistasi.

        Se oli kyllä joku muu. Joku varasti "jussi" ideani. Nämä on sellaisia matkijaämmiä suurin osa. sivusta


    • Anonyymi

      En halua nähdä

      • Anonyymi

        Silloin et ole hän jolle tein aloituksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin et ole hän jolle tein aloituksen.

        Jos asia on noin varma, että te tulette vielä kohtaamaan ja tuo toinenkin sitä haluaa, niin miksi asia ei ole vielä toteutunut? 🤔

        Oma mielipiteeni on, että kaikella on tarkoituksensa ja ne asiat tapahtuu mitkä on tarkoitettu tapahtuvan. Väkisin ei mikään onnistu, sen voin kertoa omasta kokemuksesta. Luotan siihen, että ne ihmiset ja tapahtumat tulee mun eteen kun niin pitää tapahtua kin. 🙏💟


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Jos asia on noin varma, että te tulette vielä kohtaamaan ja tuo toinenkin sitä haluaa, niin miksi asia ei ole vielä toteutunut? 🤔

        Oma mielipiteeni on, että kaikella on tarkoituksensa ja ne asiat tapahtuu mitkä on tarkoitettu tapahtuvan. Väkisin ei mikään onnistu, sen voin kertoa omasta kokemuksesta. Luotan siihen, että ne ihmiset ja tapahtumat tulee mun eteen kun niin pitää tapahtua kin. 🙏💟

        Hyvä asenne. Jos tietää jonkun olemassa olon ja tunteita oli, ei ole väärin myöskään toimia aktiivisesti, että yhteys palautuu. Siinä vain antaa tilaisuudelle mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä asenne. Jos tietää jonkun olemassa olon ja tunteita oli, ei ole väärin myöskään toimia aktiivisesti, että yhteys palautuu. Siinä vain antaa tilaisuudelle mahdollisuuden.

        Olisipa joku tuota mieltä ja toimisi niin että yhteys palautuu. Hyvinkin pian koska tilanne ei ole enää hyvä täällä päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa joku tuota mieltä ja toimisi niin että yhteys palautuu. Hyvinkin pian koska tilanne ei ole enää hyvä täällä päässä.

        Miksi helvetissö sä kirjoitat tällaisia viestejä?


    • Anonyymi

      Ihana kuulla, että olet vieläkin varma minusta ja meistä ja siitä että näemme… En malttaisi odottaa enää että näen sinut edessäni. Kaipuu lähellesi on älytön. Toivottavasti sinulla on siis jokin ajatus ja se selviää minulle myös pian.
      Rehellisesti aika surkea maanantai ollut tähän mennessä mutta ehkä se tästä paranee.. Viestisi ainakin piristi. Niinkun aina. Toivottavasti sinulla on kivempi päivä. Pusuja rakas.

    • Anonyymi

      Näin on nettiteppo hieron sitä naamaas vielä

    • Anonyymi

      Olispa kiva tietää kuinka lähempänä oletkaan.
      Miksi tiet eivät kohtaa vielä? Mikä sen estää ja miten?
      Kuinka kauan? Jos olen ajatuksissasi ja tunnet noin, miksemme keskustele tätä ja kaikkea muutakin kahdestaan? Tiedät etten voi muuta kuin olla huolissani, kaikesta. 💖

    • Anonyymi

      Hyvä kun sanoit, että älä ole huolissasi, sillä olen ollut huolissani, vaikka olen selitänyt itselleni, että viimeistään toukokuussa...
      Toivottavasti olen oikeassa. Hyvää viikon alkua sinulle.

      • Anonyymi

        No, niinhän se sitten onkin, toukokuussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, niinhän se sitten onkin, toukokuussa...

        Sivusta, näinkö siis tunnistit hänet oikeaksi?
        Oletko aivan varma ja lukitset päätöksesi?
        Ei tässä toukokuuhun asti odotella. Silloin on jo myöhäistä millekään. Tiedät kyllä itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, näinkö siis tunnistit hänet oikeaksi?
        Oletko aivan varma ja lukitset päätöksesi?
        Ei tässä toukokuuhun asti odotella. Silloin on jo myöhäistä millekään. Tiedät kyllä itsekin.

        Eikä ollu multa toikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, niinhän se sitten onkin, toukokuussa...

        Mitta lääkärille pitää mennä näyttämään iho haavoja voita aiheutat jotta saa syöpälääkkeet? Toivottavasti ainakin teillä on kivaa mun elämän kustannuksella. Mua ei ole ollut olemassa koneen vuoteen


    • Anonyymi

      Olen lakannut jo odottamassa liikoja suhteesi niin voit . Jokin siinä, että olisit lähellä on huumaavaa. Ehkä sitten mahdollisuuden ennakointi itsessään riittää jo sekin tekemään tästä muistoja pahan päivän varalle.

      • Anonyymi

        Varo mä hapan sut


    • Anonyymi

      Voi rakkaani, jos todella kaipaisit niin olisit tullut jo. Viime syksynä sanoit että tulet ensi viikolla ja keskellä viikkoa..ei oo näkyny ei kuulunu. Että pelkkää sananhelinää kaikki. Kesti se 7 vuotta mutta yhtäkkiä katkesi kuin linnun laulu. Ikävämpi homma. Siinä ne on menny maanantait ja tiistaiki ja perjantait varsinkin pelkässä epätietoisuudessa. Nyt olen jo selvinnyt pahimmasta odotuksen tunteesta, en enää edes odota.

      • Anonyymi

        Anna kun arvaan: hän sanoi tuon sinulle palstalla.

        sivusta


      • Anonyymi

        Tää oikeesti motivoi mua menemään eteenpäin. Kiitos sulle! Sivusta


    • Anonyymi

      En ole muuta ajatellutkaan jos olet hän ihana mies.
      Tiedän että näemme taas joskus ja jos ei niin onhan mulla yhteystiedot! Osaan kysyä sinulta syytä, jos katoat kokonaan...

      • Anonyymi

        Ihmisiä vaan katoaa jatkuvasti, Entäs jos yhteydenottoosi ei kukaan vastaakaan, ei puheluun, viestiin tai muuhunkaan,,miten saisit häneen yhteyden, kavereilta kysymällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä vaan katoaa jatkuvasti, Entäs jos yhteydenottoosi ei kukaan vastaakaan, ei puheluun, viestiin tai muuhunkaan,,miten saisit häneen yhteyden, kavereilta kysymällä?

        Minun olisi vaikeampi tavoittaa hänen kavereita kuin hänet. Tiedän vain etunimiä niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä vaan katoaa jatkuvasti, Entäs jos yhteydenottoosi ei kukaan vastaakaan, ei puheluun, viestiin tai muuhunkaan,,miten saisit häneen yhteyden, kavereilta kysymällä?

        Mutta tiedän mitä kautta yrittäisin selvittää. Keksin sen juuri.


    • Anonyymi

      Nämä ketjut on niin säälittäviä... Niin moni nainen menee halpaan ja kuvittelee viestin olevan itselleen.

      • Anonyymi

        Eikä mene. Ne vaan toivoo eikä kuvittele varmaksi mitään. Sinulta puuttuu mielikuvitus ja kyky luovuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mene. Ne vaan toivoo eikä kuvittele varmaksi mitään. Sinulta puuttuu mielikuvitus ja kyky luovuuteen.

        Palsta on täynnä naisia, jotka kirjoittelevat kuin kaipaamalleen, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, samalla kun elämä valuu hukkaan eivätkä palstakirjoittelut vie heitä piirun vertaa lähemmäs rakastavaa elämää kaipaamansa ihmisen kanssa. Se on todella surullista, sanan kaikissa merkityksissä. Eihän siitä mihinkään pääse.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei mene jos on minusta kiinni. Ja jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene jos on minusta kiinni. Ja jos olet hän.

        Biisin lopussa "Siinä te olette ja mun on pakko irti päästää"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene jos on minusta kiinni. Ja jos olet hän.

        En päästä hänestä irti. Kaikki on vasta edessä. Hänet haen kentältä luokseni. Ja loppu on historiaa.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En päästä hänestä irti. Kaikki on vasta edessä. Hänet haen kentältä luokseni. Ja loppu on historiaa.
        Sivusta

        Toivotaan näin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En päästä hänestä irti. Kaikki on vasta edessä. Hänet haen kentältä luokseni. Ja loppu on historiaa.
        Sivusta

        Siis haet lentokentältä vaimosi...Ja vanha heila pyörii mielessäsi. ..🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan näin...

        *Tehdään näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haet lentokentältä vaimosi...Ja vanha heila pyörii mielessäsi. ..🙈

        Ei sinnepäinkään! Pois kuleksimasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinnepäinkään! Pois kuleksimasta

        No hyvä 😍


    • Anonyymi

      Stalkkausviestisi on ilmoitettu poliisille. Kuten moni muukin naisten uhkailu ja stalkkausviesti ryhmässä
      "Ikävä".

    • Anonyymi

      Et sä sitä tiedä milloin kohdataan mutta se päivä tulee, tiiät sen varsin hyvin. Au revoir

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe