Amnestyn Internationalin Suomen toiminnanjohtaja Frank Johansson on erittäin huolestunut...

Anonyymi-ap

....Persujen rajalakiuudistuksesta.
Syy on se, että uutta rajalakia väsätessään Persut rapauttavat kansainvälisiä ihmisoikeuksia, lakeja ja sopimuksia.
Tätä juuri Putin toivoo eli Persut ovat Putinin kätyreitä hallituksessamme.
Putinhan rahoittaa euroopan äärioikeistolaisia veroparatiisimiljardeillaan, jotta euroopasta tulisi epäyhtenäinen.
Erittäin vaarallista toimintaa siis euroopalle ja Suomelle, Orpo ei taida ymmärtää mitä Persut tekevät, kokoomushan on kuitenkin suuri EUn kannattaja.
Suomesta on tulossa kovaa vauhtia mätä valtio, jossa ei kunnioiteta oikeusvaltioperiaatetta eikä ihmisoikeuksia.
Persuilu pitää nyt loppua, muuten Suomen kohdalla ei voida enää puhua sivistysvaltiosta, vaan Venäjän kaltaista maasta.

39

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maan turvallisuus on ykkösasia; ja se on tänne pääseville myös yhtä tärkeää, kuin täällä jo asuville.

      • Anonyymi

        Tulijoiden taustat pitää selvittää ensin, sitten jos epäillyttäviä kytköksiä löytyy, voidaan palauttaa.
        Tuota eivät rajavartijat pysty tekemään, migri hoitaa homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulijoiden taustat pitää selvittää ensin, sitten jos epäillyttäviä kytköksiä löytyy, voidaan palauttaa.
        Tuota eivät rajavartijat pysty tekemään, migri hoitaa homman.

        fränk johansoni ei oo yhtää huolestuntu helsingin suomen asunnottomista tai muista syrjäytetyistä...? tai natsi-satanistien riehumisesta kokoomus-soteissa vapaasti tuhoten suomikansaa....?

        Amnesty tekee hyvää työtä ja etenkin aiemmin teki- nyt sitten osa CIAta ja USAn alainen,.,.,.. ja sallii EU-pankkifasistien tuhota kansaamme...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fränk johansoni ei oo yhtää huolestuntu helsingin suomen asunnottomista tai muista syrjäytetyistä...? tai natsi-satanistien riehumisesta kokoomus-soteissa vapaasti tuhoten suomikansaa....?

        Amnesty tekee hyvää työtä ja etenkin aiemmin teki- nyt sitten osa CIAta ja USAn alainen,.,.,.. ja sallii EU-pankkifasistien tuhota kansaamme...?

        Tutustu paremmin amnestyyn, väärät käsityksesi muuttuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu paremmin amnestyyn, väärät käsityksesi muuttuvat.

        Entäs suomalaisten ihmisoikeudet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs suomalaisten ihmisoikeudet?

        Mitä sulta puuttuu?


    • Anonyymi

      rantasen persuaivoilla ei pystytä lakia uudistamaan, jatkuvasti menee pieleen.

    • Anonyymi

      Kuka "pakolainen" haluaa maahan, jonka rajan yli voi kävellä kuka tahansa? Turvallisuuttahan tänne tullaan hakemaan, ja meidän on se taattava. Nuo pakolais-sopimukset ovat mennen ajan kamaa. Nyt on nyt.

      • Anonyymi

        Ihmisoikeudet ovat kaikilla, myös persuilla.
        Rötöspersutkin voidaan tuomita ja toimittaa lusimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisoikeudet ovat kaikilla, myös persuilla.
        Rötöspersutkin voidaan tuomita ja toimittaa lusimaan.

        Valtioiden rajojen vapaa ylittäminen ei ole ihmisoikeus, ja ihmisoikeudetkin ovat täysin sopimusasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtioiden rajojen vapaa ylittäminen ei ole ihmisoikeus, ja ihmisoikeudetkin ovat täysin sopimusasioita.

        kun on yksinkertainen, on persu.


    • Anonyymi

      Rajat kiinni vaan. Suomen turvallisuus on etusijalla. Kansainväliset lait eivät riittävästi ota huomioon tällaista masinoitua maahantunkeutumista, jonka avulla Suomeen voi tulla vaikka mitä rikollisia.

      • Anonyymi

        Olet siis putinin persuapulainen.


      • Anonyymi

        Vain venäjältä tulevat ovat kelvottomia pakolaisia, muuta kautta saa tulla vapaasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain venäjältä tulevat ovat kelvottomia pakolaisia, muuta kautta saa tulla vapaasti?

        Vapaata maahantuloa ei voida perustella millään, siksi meillä on passijärjestelmä. Jos joku pakenee hädissään vainoojaa ja koputtaa ovelleni, voin ottaa hänet sisään joksikin aikaa, mutta asumaan pysyvästi hän ei tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaata maahantuloa ei voida perustella millään, siksi meillä on passijärjestelmä. Jos joku pakenee hädissään vainoojaa ja koputtaa ovelleni, voin ottaa hänet sisään joksikin aikaa, mutta asumaan pysyvästi hän ei tervetullut.

        Kutsut kotiisi kuin PersKeKo hallitus ja sitten ne 35000 katosivat näreikköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis putinin persuapulainen.

        Että olet tyhmä.


    • Anonyymi

      "Putinhan rahoittaa euroopan äärioikeistolaisia veroparatiisimiljardeillaan, jotta euroopasta tulisi epäyhtenäinen."

      Tällä ei ole Suomen turvallisuuden kanssa mitään tekemistä, pitipä se paikkansa tai ei.

      • Anonyymi

        Sillä on koko euroopan turvallisuuden kannalta erittäin vahingollisia vaikutuksia, siten myös Suomen kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on koko euroopan turvallisuuden kannalta erittäin vahingollisia vaikutuksia, siten myös Suomen kannalta.

        En puhunut mitään "vaikutuksista." Mutta tähän keskuteluun suomalaisten itsemääräämisoikeudesta omiin rajoihinsa nähden, se ei liity mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut mitään "vaikutuksista." Mutta tähän keskuteluun suomalaisten itsemääräämisoikeudesta omiin rajoihinsa nähden, se ei liity mitenkään.

        Mutta kun sillä ON VAIKUTUKSIA, tahdot tai et.
        Vajakkina et vaan sitä tajua.


    • Anonyymi

      Rapauttivat tai ripauttivat , jossain oli ehdotus kilometrisen kanavan kaivamisesta Suomenlahdesta Jäämerelle rajaa myöten eikä yhtään siltaa .. Vaikka ei tässä maansiirtoa olla urakoimassa niin .. KANNATETAAN !

      • Anonyymi

        Haha, pohjois-korealaiset loikkaritkin uivat pimeän tullen joen yli kiinaan helposti. Ja talvella jäätä pitkin ihan kävellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, pohjois-korealaiset loikkaritkin uivat pimeän tullen joen yli kiinaan helposti. Ja talvella jäätä pitkin ihan kävellen.

        Sankoin joukoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sankoin joukoin?

        Pelko estää, rohkeimmat uskaltavat.


    • Anonyymi

      Mitäs se swedupelle frank johaninpoika täällä?
      Menkööt sinne emålandiaansa rååtsiin, tai peräti alkuperäismaahansa saksaansa sekoileen. 🤮

      • Anonyymi

        entä jos en menekään 🤣🤣🤣


    • Ihmisoikeuksia on kunnioitettava mutta........
      Putler järjestää meille satojen miljoonien tai jopa miljardien kulut noista tänne kuskaamistaan eläteistä.
      Heillä ei ole ollut turvapaikan tarvetta kotimaassaan tai venäjällä vaan tarve tulee heidän astuttua Suomen maaperälle.
      Heistä pieni prosentti on oikeasti turvapaikan tarpeessa.
      He näkevät kotimaassaan somesta kuvia meidän veronmaksajien maksamista maanmiestensä asunnoista täällä ja kuvia asunnon vierestä vaikkapa Vuosaaresta kun mamut ovat kesäkuumalla loikoilemassa hiekkarannalla.
      Kuva tekstissä vaikkapa "All include holiday in Finland 3 years. Salary 1 000€ per month! No work obligation!"

      • Anonyymi

        pidät satuiluasi ihan totena, haha


    • Anonyymi

      Mistä nuita swedupellejä oikein tupsahteleekaan, taas?

      Menkööt vaikka smålandiaan, siellä niitä naZeja on muutenkin paljon.
      Tai pelle germaniaansa omilke "juurilleen" metsiin 😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        taasko pääsit livahtamaan äitisi valvovan silmien alta...


    • Anonyymi

      Suomalaisilla ei ole ihmisoikeuksia, on vain velvollisuus elättää kaiken maailman loisimaanpyrkijät

      • Anonyymi

        nyt itkettää byyyääääää....


    • Anonyymi

      Putin taitaa täyttää elämäsi. Jos kissa kävelee tien yli, on sekin varmaan sinun mielestä Putinin kätyri.

      • Anonyymi

        sulla on vielä ihan "pikkasen" hakusessa nuo vertauksesi 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Putin on erittäin järkyttynyt tällaisista siviileihin kohdistuneista veriteoista, joissa oli uhreina jopa lapsia. Surutyön vuoksi Putin ei heti tullut julkisuuteen vaan kokosi ensin itseään ollakseen rakkaalle kansalleen luotettava isä, joka ohjaa kansansa terrorismista ja sodista vapaaseen luvattuun maahan.

      Amnesty on myös huolissaan Suomen ja Ukrainan tekemistä ihmisoikeusrikkomuksista. Suomi yrittää vastoin perustuslakia sulkea itärajansa ja Ukrainaa tekee sotarikoksia estäessää ampumalla venäläisiä rauhanturvaajia valtaamassa kaupunkejaan.

    • Anonyymi

      Suomi harrastaa likinäköistä politiikkaa. Ja Suomi on jo tukenut terrori ukrainaa, us-nato sotaa, yli 2,5 miljardilla e !!.
      - meillä on pervo media, osaamaton hallinto, vääristyneet nato us propaganda mielikuvat !! ( - ja ollaan esim.. kusessa raja-hybridin alla..).
      Ja Vaikka minkälaista nato lobbaria, propaganda ""asiantuntijaa puskee julkisuuteen..... Suomi on oman lahon hallinnon takia vaarassa.

      Tämäkin Moskova terrori isku on ukrainan järjestämä, Suomi on siis tukenut terrori, korruptio ukrainaa jo 2,5 miljardilla e.
      Tässä jää Suomelta oma sote ja Suomen omat asiat hoitamatta, kun toimitaan nato sventuuvana verovaroin " Tuetaan globalisti rahan sotaa !! ukraina-vietnamia.

      Lisäksi meillä on terrori uhka omassa maassa sisällä, kun haavisto vihreä toi sotavankileireiltä eläteiksi terroristeja,, ja aiemmin halonen, sipilä, orpo, marin jatkoivat terroristien maahantuontia.
      - Muistakaa aina Turun torin raaka joukkoteurastus.
      Muistakaa aina Oulun lasten joukko raiskaus.
      - Ne kertovat todellisen tilanteen.

    • Anonyymi

      Amnesty voi ihan vaapasti tulla rajalta hakemaan nämä pakolaiset ja tutkimaan sitten 5 vuotta, että tarvitseeko oikeasti turvapaikkaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe