Miten on mahdollista että noin kauniilla naisella on noin rumat lapset
Prinsessa Madeleinen lapset.
24
738
Vastaukset
- Anonyymi
Se vanhin tytär on ihan samannäköinen kuin Madeleinen täti eli Kallen sisko.
- Anonyymi
Josta on tulossa todellinen kaunotar !!
Nyt jo näkyy kauniit piirteet
Toisin kuin Britti prinsessa joka on kuin edesmennyt kuningatar , hänhän ei ole koskaan ollut kaunis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin Britti prinsessa joka on kuin edesmennyt kuningatar , hänhän ei ole koskaan ollut kaunisUlkonäkö muuttu lasten kasvaessa
Luulenpa että näistäkin jokainen mielyttää jonkun silmää
Lapset on lapsia ja pienenä voi olla minkä näköinen tahansa
Muuttuvat kyllä, terveys on tärkein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin Britti prinsessa joka on kuin edesmennyt kuningatar , hänhän ei ole koskaan ollut kaunisMutta, en näe mitään yhdennäköisyyttä mummiin , hän on kaunis pikku prinsessa ja muistuttaa isäänsä
- Anonyymi
No se nuorin tytär on kuin joku arabi mutta kai se on miehen puolelta ellei sitten vaihdettu lapsi kun sitäkin tapahtuu. Sijais synnyttäjiä ja vaihtolapsia on mutta tämä kastettu kuitenkin kristittyyn uskoon.Ehkä se Joonas olisi ollut kuitenkin kotoisampi.Siis mieheksi.No selviytymis keinonsa kullakin.Chris tietysti joutui jättämään nuoret naiset kun tämän otti rahan takia.Poika on mukavan näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin Britti prinsessa joka on kuin edesmennyt kuningatar , hänhän ei ole koskaan ollut kaunisNäyttää ihan arabilta
- Anonyymi
Eikös se rinssieversti ole kuin pystyyn nostettu sika?
- Anonyymi
Ei Viktuurian lapsetkaan ole Silvian piirteitä perinyt , tulevat isänsä sukuun
Jokainen on kaunis omalla tavallaan
Madeleinen lapset ovat kyllä kauniita ja saaneet pirttet isänsä äidiltä nekin hälvenevät - Anonyymi
Nooh , Andreewilla muutama kilo tullut ..
Mikäs siinä herkutella kun perhe suosii niin kuin äitensäkkin aikanaan vaik mies on ollut mukana alaikäsiin sekaantumisissa.suosia on varmaan pakkokin ettei tule lisää paljastuksia
Heillä lapset erittäin kauniita !! Äidin näköä toisessa ja isää toisessa upeita naisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Viktuurian lapsetkaan ole Silvian piirteitä perinyt , tulevat isänsä sukuun
Jokainen on kaunis omalla tavallaan
Madeleinen lapset ovat kyllä kauniita ja saaneet pirttet isänsä äidiltä nekin hälvenevätVictorian ukko on kuin kummitus mutta heillä on yhteinen liikuntaharrastus ja musiikki.
- Anonyymi
Aika sairas aloitus
- Anonyymi
Perustele rumuus?????
Miksi sinä olet ruma ja miski sulla on rumat lapset??? Tee asialle jotain?
Miksi sinä olet idiootti? Onko sulla paha olla ja mielenvikaisuutta? Miksi? - Anonyymi
En yhtään ihmettele ettei he halua tulla Ruotsiin , kylmään pimeään
Vielä hirvittävän turvatonta itse pysyisin Madelenena usassa
Hollannin tuleva Kuningatar ollut pidempään kohteena
Ei mitään helppoa elämää tuokaan ole
Täytyy olla määrätynlsinen luonne että edes uskaltaa ryhtyä tuohon
Eri asia heillä jotka pakosti tahtomattaankin syntyy rooliin
on ollut erittäin suuri vaikutus häneen", RTL Boulevardin Hollannin kuninkaallinen toimittaja Annemarie de Kunder kertoi HELLO! . "Näytti siltä, että hän aikoi asua Amsterdamissa, hän aikoi opiskella normaalisti, hän oli alkanut käydä juhlissa.
" Joten kaikki ajattelivat, että hänellä tulee olemaan normaali elämä, mutta sitten sekunnin murto-osassa kaikki muuttui ja hänen täytyi asua jälleen vanhempiensa luona, hän ei voinut käydä tunneilla, hän ei voinut mennä ulos muiden opiskelijoiden kanssa.
" Se vaati valtavasti häneltä ja koko perheeltä. Ja tiedämme, että hän puhuu perheelleen, isälleen ja äidilleen, mutta että hänellä on myös ammattiapua, kun hän sitä tarvitsee, kun se käy hänelle liikaa." - Anonyymi
Wiliamin vanhin poika on kuin kaksoisolento Dianan veljestä
- Anonyymi
Lehistö rahan ahneudesta kuvaa ihmisiä myydäkseen kuvia ja juttuja.
- Anonyymi
Kun puoliso on ruma.
- Anonyymi
Eivät ole tulleet tätiinsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole tulleet tätiinsä
Jos ne lapset on joku mafia vaihtanut.
- Anonyymi
Prinssi Nicolas Madden poika uusimmassa kuvassa , ei voi sanoa kuin pyhäjysäys !! On upean näköinen kaveri
- Anonyymi
Onkohan Catherinen käynyt joku myrkyttämäån tai väärän diagnoosin antanut tahallaan / sekoittanut näytteet. Henkilökunnan tekee virheitä.
- Anonyymi
Tänään Madeleinen isällä synttärit.
- Anonyymi
Prinsessa Charloten yltäkylläinen elämä Btitaniassa
Hän omistaa kalleimmat lelut ja käy yhtä Lontoon arvostetuimmista esikouluista.
"Hänellä todella on kaikki. Charlotten makuuhuone on jokaisen pienen tytön unelma. Siinä on niin paljon leluja ja aarteita, jotka ovat omaisuuksien arvoisia."
Lähde lisäsi, että Charlotte nauttii myös leikkimisestä antiikkisen nukkekodin kanssa, jonka arvo on arviolta 800 000 puntaa- Anonyymi
Siis ei ole arvo vaan museo arvo kun vanhat esineet museoidaan. Niitä samoja käyttää saa sukupolvelta toiselle lapset lapsenlapset myös heidän lapset aikanaan.Ne on heidän perheen yhteisiä. Olisihan teilläkin jos ette heittelisi niitä roskiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569