Ne lupa että tule nopeasti jopa seuravana arkipäivänä kun joku voi epäröidä tilata sen takia että on pitkä toimitus aika niin ne lupa nopea toimitusta jotta ne ihmiset jotka epäröi tilata kuiteskin tila ja kun ne tilaa jotain ne samalla maksa tilauksen mutta sinä on se että sen jälken kun ne on sannut maksun tilauksesta niin nittä ei kinnosta enä käsitellä tilausta nopeasti koska ne ovat jo sannet sen maksun eli ei nittä enä sen jälken kinnosta lunasta lupauksensa nopeasta toimituksesta niin ainakin DNA.
DNA ei lunasta lupauksena nopeasta toimituksesta kun tilaus on tehty.
11
654
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on jos et ota meilttä littymä niin palvelu on huonoa ja tilustasi käsitellän hitasti ja saat sen vasta pääsiäisen jälken kun me palvellan hyvin ja ensi sijaisesti ne mitä otta littymän meilttä!
Mutta kun minä en voi otta littymäm DNA kun nidden netti toimi huonosti meidän paikakunnalla!
Mutta sittä ne ei ymmärrä! - Anonyymi
Sittä minä tuos huomasin kun katsoin nidden arvostelut että nittä oli sekä hyviä että huonoja arvosteluja että ne hyvin valikoidusti palvele joko hyvin tai huonosti rippuen onko sielttä otettu littymä virusturva ym.
Ja jos ei sielttä ole otettu esim littymä tai virusturva niin silloin on erityisen pitkät toimitus ajat eli silloin ne erityisen hitasti käsitele tilausta.
Ja nidden chatti kun ne näke että ei ole littymä sielttä ym niin silloin ne sinulle selittä puuta heinä ym. - Anonyymi
Ne lupa että tule nopeasti jopa seuravana arkipäivänä kun joku voi epäröidä tilata sen takia että on pitkä toimitus aika niin ne lupa nopea toimitusta jotta ne ihmiset jotka epäröi tilata kuiteskin tila ja kun ne tilaa jotain ne samalla maksa tilauksen mutta sinä on se että sen jälken kun ne on sannut maksun tilauksesta niin nittä ei kinnosta enä käsitellä tilausta nopeasti koska ne ovat jo sannet sen maksun eli ei nittä enä sen jälken kinnosta lunasta lupauksensa nopeasta toimituksesta niin ainakin DNA.
Näin on jos et ota meilttä littymä niin palvelu on huonoa ja tilustasi käsitellän hitasti ja saat sen vasta pääsiäisen jälken kun me palvellan hyvin ja ensi sijaisesti ne mitä otta littymän meilttä!
Mutta kun minä en voi otta littymän DNA kun nidden netti toimi huonosti meidän paikakunnalla!
Mutta sittä ne ei ymmärrä!
Sittä minä tuos huomasin kun katsoin nidden arvostelut että nittä oli sekä hyviä että huonoja arvosteluja että ne hyvin valikoidusti palvele joko hyvin tai huonosti rippuen onko sielttä otettu littymä virusturva ym.
Ja jos ei sielttä ole otettu esim littymä tai virusturva niin silloin on erityisen pitkät toimitus ajat eli silloin ne erityisen hitasti käsitele tilausta.
Ja nidden chatti kun ne näke että ei ole littymä sielttä ym niin silloin ne sinulle selittä puuta heinä ym.
Ja nidden tarjous puhelimet ne ne halua anta ensin nille joilla on sielttä littymä eli sen takia ne ensi sijaisesti halua käsitellä nidden tilaukset ensin.
Ja vasta sen jälken ne käsittele nidden tilaukset millä ei ole sielttä littymä.
Tietenkin sinä voi olla sellainen vaara että jos sielttä tila eikä ole sielttä littymä niin tuote ehti loppua jolloin toimitus pitkitty olennaisesti.
Mutta jotta ei ihmiset epäröisi tilata sielttä niin ne lupa että tuotteitta on reilusti verkkokauppan varastossa. Tekstianalyysini perusteella päättelen, että kaikki ketjun edelläolevat viestit ovat samalta kirjoittajalta.
- Anonyymi
Saa han sittä kirjoitta useampi viesti jos on paljon asia😂
Anonyymi kirjoitti:
Saa han sittä kirjoitta useampi viesti jos on paljon asia😂
Väitinkö minä ettei saa?
- Anonyymi
Ei sielttä kanatta mitän osta sen takia että sielttä saa kymppin halvemalla koska onko se sen arvoista jos sitten kestä aivan älyttömän kauan ennen kun se sielttä tule eli monta vikkoa.
Eikö se sitten mielummin kanatta maksa kymppi enemään jos se tule nopeasti eli ylihuomenna ennen pääsiäistä sittä päivästä kun se on tilattu?!!!
VAI PITÄKÖ SITTEN OTTA SIELTTÄ LITTYMÄ MUTTA PERUA SEN LITTYMÄN HETI SEN JÄLKEN KUN SE MITÄ SIELTTÄ ON TILATTU ON TULLUT PERILLE KUN EI OLE VAARA MAKSA SE LITTYMÄ MUTTA TÄMÄ JUST SEN TAKIA ETTÄ SAA KYMPPIN HALVEMALLA MUTTA MYÖS SEN TAKIA ETTÄ SAA SEN NOPEAN TOIMITUKSEN EIKÄ TARVITSE ODOTTA ÄLYTTÖMÄN KAUAN ENNEN KUN SAA SEN MITÄ SIELTTÄ ON TILATTU?!!!! - Anonyymi
Nidden pointi ei ole myydä puhelimia halvalla nidden pointi on myydä puhelimia sekä halvalla että jopa tappiolla koska nidden pää pointi on myydä littymiä sen takia ne ei ollekan diggan jos joku sielttä tila pelkän puhelimen ja sitten ne rokotta sittä ja käsitele sittä tilausta hitasti!!
- Anonyymi
Onko sosialinen pistetys jo käyttössä kun vikkon loppuna kirjoitin facebook sosialisesta pisteytyksestä niin tänän tuli sossurahat vasta klo 15:30 vaikka ne muuten tule klo 13:20 ja käsittelekö DNA minun puhelin tilaus niin hitasti että saan puhelimen vasta pääsiäisen jälken sen takia kun olen toisin ajatelia mitä kirjoittan paljon juttuja somessa?!!
- Anonyymi
Katsoisin jo muitakin arvoja kuin hintaa näiden operaattorien kanssa:
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/iidan-nimissa-tilattiin-liki-2-000-euron-puhelin-josta-alkoi-absurdi-tapahtumaketju-dna-lahettaa-edelleen-laskuja-vaikka-poliisi-tutkii-tapausta/?shared=2065144-c6b64406-1 - Anonyymi
Tourette on pakko-oirenen sairaus..Sääli..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041