DNA ei lunasta lupauksena nopeasta toimituksesta kun tilaus on tehty.

Anonyymi-ap

Ne lupa että tule nopeasti jopa seuravana arkipäivänä kun joku voi epäröidä tilata sen takia että on pitkä toimitus aika niin ne lupa nopea toimitusta jotta ne ihmiset jotka epäröi tilata kuiteskin tila ja kun ne tilaa jotain ne samalla maksa tilauksen mutta sinä on se että sen jälken kun ne on sannut maksun tilauksesta niin nittä ei kinnosta enä käsitellä tilausta nopeasti koska ne ovat jo sannet sen maksun eli ei nittä enä sen jälken kinnosta lunasta lupauksensa nopeasta toimituksesta niin ainakin DNA.

10

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on jos et ota meilttä littymä niin palvelu on huonoa ja tilustasi käsitellän hitasti ja saat sen vasta pääsiäisen jälken kun me palvellan hyvin ja ensi sijaisesti ne mitä otta littymän meilttä!

      Mutta kun minä en voi otta littymäm DNA kun nidden netti toimi huonosti meidän paikakunnalla!

      Mutta sittä ne ei ymmärrä!

    • Anonyymi

      Sittä minä tuos huomasin kun katsoin nidden arvostelut että nittä oli sekä hyviä että huonoja arvosteluja että ne hyvin valikoidusti palvele joko hyvin tai huonosti rippuen onko sielttä otettu littymä virusturva ym.

      Ja jos ei sielttä ole otettu esim littymä tai virusturva niin silloin on erityisen pitkät toimitus ajat eli silloin ne erityisen hitasti käsitele tilausta.

      Ja nidden chatti kun ne näke että ei ole littymä sielttä ym niin silloin ne sinulle selittä puuta heinä ym.

    • Anonyymi

      Ne lupa että tule nopeasti jopa seuravana arkipäivänä kun joku voi epäröidä tilata sen takia että on pitkä toimitus aika niin ne lupa nopea toimitusta jotta ne ihmiset jotka epäröi tilata kuiteskin tila ja kun ne tilaa jotain ne samalla maksa tilauksen mutta sinä on se että sen jälken kun ne on sannut maksun tilauksesta niin nittä ei kinnosta enä käsitellä tilausta nopeasti koska ne ovat jo sannet sen maksun eli ei nittä enä sen jälken kinnosta lunasta lupauksensa nopeasta toimituksesta niin ainakin DNA.

      Näin on jos et ota meilttä littymä niin palvelu on huonoa ja tilustasi käsitellän hitasti ja saat sen vasta pääsiäisen jälken kun me palvellan hyvin ja ensi sijaisesti ne mitä otta littymän meilttä!

      Mutta kun minä en voi otta littymän DNA kun nidden netti toimi huonosti meidän paikakunnalla!

      Mutta sittä ne ei ymmärrä!

      Sittä minä tuos huomasin kun katsoin nidden arvostelut että nittä oli sekä hyviä että huonoja arvosteluja että ne hyvin valikoidusti palvele joko hyvin tai huonosti rippuen onko sielttä otettu littymä virusturva ym.

      Ja jos ei sielttä ole otettu esim littymä tai virusturva niin silloin on erityisen pitkät toimitus ajat eli silloin ne erityisen hitasti käsitele tilausta.

      Ja nidden chatti kun ne näke että ei ole littymä sielttä ym niin silloin ne sinulle selittä puuta heinä ym.

      Ja nidden tarjous puhelimet ne ne halua anta ensin nille joilla on sielttä littymä eli sen takia ne ensi sijaisesti halua käsitellä nidden tilaukset ensin.

      Ja vasta sen jälken ne käsittele nidden tilaukset millä ei ole sielttä littymä.

      Tietenkin sinä voi olla sellainen vaara että jos sielttä tila eikä ole sielttä littymä niin tuote ehti loppua jolloin toimitus pitkitty olennaisesti.

      Mutta jotta ei ihmiset epäröisi tilata sielttä niin ne lupa että tuotteitta on reilusti verkkokauppan varastossa.

    • Tekstianalyysini perusteella päättelen, että kaikki ketjun edelläolevat viestit ovat samalta kirjoittajalta.

      • Anonyymi

        Saa han sittä kirjoitta useampi viesti jos on paljon asia😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa han sittä kirjoitta useampi viesti jos on paljon asia😂

        Väitinkö minä ettei saa?


    • Anonyymi

      Ei sielttä kanatta mitän osta sen takia että sielttä saa kymppin halvemalla koska onko se sen arvoista jos sitten kestä aivan älyttömän kauan ennen kun se sielttä tule eli monta vikkoa.

      Eikö se sitten mielummin kanatta maksa kymppi enemään jos se tule nopeasti eli ylihuomenna ennen pääsiäistä sittä päivästä kun se on tilattu?!!!

      VAI PITÄKÖ SITTEN OTTA SIELTTÄ LITTYMÄ MUTTA PERUA SEN LITTYMÄN HETI SEN JÄLKEN KUN SE MITÄ SIELTTÄ ON TILATTU ON TULLUT PERILLE KUN EI OLE VAARA MAKSA SE LITTYMÄ MUTTA TÄMÄ JUST SEN TAKIA ETTÄ SAA KYMPPIN HALVEMALLA MUTTA MYÖS SEN TAKIA ETTÄ SAA SEN NOPEAN TOIMITUKSEN EIKÄ TARVITSE ODOTTA ÄLYTTÖMÄN KAUAN ENNEN KUN SAA SEN MITÄ SIELTTÄ ON TILATTU?!!!!

    • Anonyymi

      Nidden pointi ei ole myydä puhelimia halvalla nidden pointi on myydä puhelimia sekä halvalla että jopa tappiolla koska nidden pää pointi on myydä littymiä sen takia ne ei ollekan diggan jos joku sielttä tila pelkän puhelimen ja sitten ne rokotta sittä ja käsitele sittä tilausta hitasti!!

    • Anonyymi

      Onko sosialinen pistetys jo käyttössä kun vikkon loppuna kirjoitin facebook sosialisesta pisteytyksestä niin tänän tuli sossurahat vasta klo 15:30 vaikka ne muuten tule klo 13:20 ja käsittelekö DNA minun puhelin tilaus niin hitasti että saan puhelimen vasta pääsiäisen jälken sen takia kun olen toisin ajatelia mitä kirjoittan paljon juttuja somessa?!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe