RIINA SHERIFFI HOI

kuka oletkaan

Voisitko hoitaa työsi ja pitää tämän keskustelun kaupunkia koskevana eikä tunkiona jossa haukutaan vaan toisia tai kirjoitellaan typeryyksiä?!

Miten olisi jos poistaisit täältä viestit jossa haukutaan jotain tiettyä ihmistä koska kukapa haluaisi löytää itsensä murjottuna suomi24 palstalla!
Julkisuuden henkilöt tai ne jotka ovat työnsä puolesta esillä, voisivat olla eri asia.
Järkyttävä lukea näitä "ville markkanen on homo" tai "tiedättekö sitä kaisaa (tarkat tuntomerkit) se on porin kauhein huora"-juttuja. Siis järkyttävää!
Täytyykö tän palstan olla tällainen ala-aste?

Myös kirjoitukset tyyliin:

otsikko: tietääkö kukaan missä sijaitsee kebab paikka?
vastaus: vedin äitiäni eilen

voisi poistaa!!!

11

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten jo aiemmassa keskustelussa sanoin, niin jos jokin viesti erityisesti häiritsee niin laittakaa ilmoitus asiattomasta viestistä, niin huomaan asiattomat viestit paremmin. En välttämättä ehdi joka päivä lukemaan jokaista palstalle jätettyä viestiä tarkkaan, joten tuo ilmoittaminen helpottaisi huomattavasti hommaani ja poistot tapahtuisivat huomattavasti nopeammin.

      Ja laitan nyt tähän vielä sähköpostiosoitteeni johon voi ottaa yhteyttä jos asiaa ilmenee, eli risuja, ruusuja, kritiikkiä ym.
      [email protected]

    • Mr.Psyco

      mieltä. Jälleen.

    • volvoboost

      sitä nyt riina tartte mun asiallisii kommenttejani poistella koko ajan

    • Mr.Psyco

      ei tartte mun asiallisia juttujani turhaan poistella.

      • Minulla ei ole velvollisuutta selittää poistojeni syitä. Ja asiallisia juttujasi en ole poistellut, vain asiattomia.

        Ja tämän palstan on todellakin syytä rauhoittua, ettei tarvitse ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Muutamat henkilöt jaksavat lapsellisesti riehua palstalla, ja he todella voisivat tämän lopettaa. Edelleenkään en ketään ala luetteloimaan, kyseiset henkilöt varmasti itse tietävät ketä tarkoitan.


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        Minulla ei ole velvollisuutta selittää poistojeni syitä. Ja asiallisia juttujasi en ole poistellut, vain asiattomia.

        Ja tämän palstan on todellakin syytä rauhoittua, ettei tarvitse ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Muutamat henkilöt jaksavat lapsellisesti riehua palstalla, ja he todella voisivat tämän lopettaa. Edelleenkään en ketään ala luetteloimaan, kyseiset henkilöt varmasti itse tietävät ketä tarkoitan.

        en kyl silti usko et mulla nyt olis ollu jotain asiatonta. Kirjotan vaan aina asiaa mitä kulloinkin tarvii, ei asiatonta siis. Toivottavasti HE sitten tietävät ketä tarkoitetaan.


      • volvoboost kirjoitti:

        en kyl silti usko et mulla nyt olis ollu jotain asiatonta. Kirjotan vaan aina asiaa mitä kulloinkin tarvii, ei asiatonta siis. Toivottavasti HE sitten tietävät ketä tarkoitetaan.

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?

        ei mun viesteis oo kyllä mittään asiatonta. Ja kyllä kaikki aloittamanikin on ollu vaan just sitä asiaa 100%. Kait ne asiattomia viestejä kirjoittelevat tietävät keneä tarkoitetaan. Toivottavasti, varmaks en osaa sanoo.


      • Mr.Psyco
        riina00 kirjoitti:

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?

        ollaan viattomia potkimassa. sheefin natsat mulle.


      • suzannaz
        Mr.Psyco kirjoitti:

        ollaan viattomia potkimassa. sheefin natsat mulle.

        mitäs sä nstsoilla tekisit?ko voit saada koko tupakan


      • Mr.Psyco
        suzannaz kirjoitti:

        mitäs sä nstsoilla tekisit?ko voit saada koko tupakan

        rookikin käy...tarkoitin lähinnä että mulle kelpaa toi shefun paikka.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe