RIINA SHERIFFI HOI

kuka oletkaan

Voisitko hoitaa työsi ja pitää tämän keskustelun kaupunkia koskevana eikä tunkiona jossa haukutaan vaan toisia tai kirjoitellaan typeryyksiä?!

Miten olisi jos poistaisit täältä viestit jossa haukutaan jotain tiettyä ihmistä koska kukapa haluaisi löytää itsensä murjottuna suomi24 palstalla!
Julkisuuden henkilöt tai ne jotka ovat työnsä puolesta esillä, voisivat olla eri asia.
Järkyttävä lukea näitä "ville markkanen on homo" tai "tiedättekö sitä kaisaa (tarkat tuntomerkit) se on porin kauhein huora"-juttuja. Siis järkyttävää!
Täytyykö tän palstan olla tällainen ala-aste?

Myös kirjoitukset tyyliin:

otsikko: tietääkö kukaan missä sijaitsee kebab paikka?
vastaus: vedin äitiäni eilen

voisi poistaa!!!

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten jo aiemmassa keskustelussa sanoin, niin jos jokin viesti erityisesti häiritsee niin laittakaa ilmoitus asiattomasta viestistä, niin huomaan asiattomat viestit paremmin. En välttämättä ehdi joka päivä lukemaan jokaista palstalle jätettyä viestiä tarkkaan, joten tuo ilmoittaminen helpottaisi huomattavasti hommaani ja poistot tapahtuisivat huomattavasti nopeammin.

      Ja laitan nyt tähän vielä sähköpostiosoitteeni johon voi ottaa yhteyttä jos asiaa ilmenee, eli risuja, ruusuja, kritiikkiä ym.
      [email protected]

    • Mr.Psyco

      mieltä. Jälleen.

    • volvoboost

      sitä nyt riina tartte mun asiallisii kommenttejani poistella koko ajan

    • Mr.Psyco

      ei tartte mun asiallisia juttujani turhaan poistella.

      • Minulla ei ole velvollisuutta selittää poistojeni syitä. Ja asiallisia juttujasi en ole poistellut, vain asiattomia.

        Ja tämän palstan on todellakin syytä rauhoittua, ettei tarvitse ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Muutamat henkilöt jaksavat lapsellisesti riehua palstalla, ja he todella voisivat tämän lopettaa. Edelleenkään en ketään ala luetteloimaan, kyseiset henkilöt varmasti itse tietävät ketä tarkoitan.


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        Minulla ei ole velvollisuutta selittää poistojeni syitä. Ja asiallisia juttujasi en ole poistellut, vain asiattomia.

        Ja tämän palstan on todellakin syytä rauhoittua, ettei tarvitse ottaa järeämpiä aseita käyttöön. Muutamat henkilöt jaksavat lapsellisesti riehua palstalla, ja he todella voisivat tämän lopettaa. Edelleenkään en ketään ala luetteloimaan, kyseiset henkilöt varmasti itse tietävät ketä tarkoitan.

        en kyl silti usko et mulla nyt olis ollu jotain asiatonta. Kirjotan vaan aina asiaa mitä kulloinkin tarvii, ei asiatonta siis. Toivottavasti HE sitten tietävät ketä tarkoitetaan.


      • volvoboost kirjoitti:

        en kyl silti usko et mulla nyt olis ollu jotain asiatonta. Kirjotan vaan aina asiaa mitä kulloinkin tarvii, ei asiatonta siis. Toivottavasti HE sitten tietävät ketä tarkoitetaan.

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?


      • volvoboost
        riina00 kirjoitti:

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?

        ei mun viesteis oo kyllä mittään asiatonta. Ja kyllä kaikki aloittamanikin on ollu vaan just sitä asiaa 100%. Kait ne asiattomia viestejä kirjoittelevat tietävät keneä tarkoitetaan. Toivottavasti, varmaks en osaa sanoo.


      • Mr.Psyco
        riina00 kirjoitti:

        Ensinnäkin viesteissäsi esiintyy asiattomia sanoja, herjauksia ja osa kirjoittamistasi/aloittamistasi viesteistä eivät liity palstan aiheeseen tai ovat muuten vain turhia.

        Ja kyllä he varmasti tietävät, eivät hekään niin järjettömiä ole, vai ovatko?

        ollaan viattomia potkimassa. sheefin natsat mulle.


      • suzannaz
        Mr.Psyco kirjoitti:

        ollaan viattomia potkimassa. sheefin natsat mulle.

        mitäs sä nstsoilla tekisit?ko voit saada koko tupakan


      • Mr.Psyco
        suzannaz kirjoitti:

        mitäs sä nstsoilla tekisit?ko voit saada koko tupakan

        rookikin käy...tarkoitin lähinnä että mulle kelpaa toi shefun paikka.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      204
      5369
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3259
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2465
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2394
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1551
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1240
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe