Himo masturbointiin

Anonyymi-ap

En ole vuosikausiin masturboinut ja seksikin on ollut välillä aika vähäistä. Mies kyllä innostuisi useammin, mutta itselle on jotenkin tullut tunne, että vähempikin riittää. Seksi miehen kanssa on ollut todella hyvää kun sitä on. Mies tuossa joku aika sitten kannusti minua masturboimaan joskus, sanoi että ehkä sitä kautta löytäisin enemmän intoa taas.

Joskus sitten kokeilin aamulla kun jäin yksin sängylle ja oli miehen kanssa vähän lämmitelty sitä ennen. Se tuntuikin yhtäkkiä aivan taivaallisen hyvältä. Sen jälkeen on tullut todellinen himo masturbointiin. Tulee melkein päivittäin masturbointia, jos vaan on tilaisuus siihen. Jopa työpaikalla kun olen yksin ollut illalla toimistolla olen sitä tehnyt 😉 Omalla työpöydällä maaten oli aika kiihottavaa masturboida. Toki tiesin, että töihin ei siihen aikaan kukaan enää tule. Et kiinnijäämisen riski oli olematon, mutta tilanne silti oli itselle kiihottava ja jännä.

Tuntuu, että nyt on "monen vuoden" edestä masturboitavaa. Huomaan myös kiihottuvani paljon helpommin kuin aikaisemmin. Välillä tuntuu, että asiakastapaamisissakin on pillu märkänä ja nännit kovana todella helposti. Samoin tyntuu, että ajatuksissa erilaidia fantasiouta on paljon enemmän kuin ennen . Myös seksi miehen kanssa on ollut parempaa ja ainakin sitä on ollut nyt enemmän.

N42

19

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Spede niuvanniemestä on nyt N.42 buaahaa

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää spede olet sitten käynyt sukupuolenvaihdos leikkauksessa . Kjäh kjäh assistenttiskö hoiti homman. Hehehehehe


      • Anonyymi

        Mitäs olet kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet kjäh kjäh

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo 💩

        Mitäs muuta susta vois odottaakaan paska koko tyyppi.


    • Anonyymi

      Samoin meillä. Dildot on aina mukana leikeissä ja nykyisin vaimokin on ruvennut masurboimaan kun siihen oon kannustanut. Huippua on nykyisin kun saa kuvatakkin häntä masurboidessa. Kaikkea muutakin kivaa ollaan sen takia keksitty. Oottekos kokeillut itse kuvien ottamista ??
      M52

      • Anonyymi

        Ei oo kuvia otettu näistä tilanteesta. Joskus nuorempana ollaan kuvattu toisia mutta siitä alkaa olla 20-vuotta. Mutta olen kyllä itsestäni vähän yllättynyt, että näin tähän hommaan "jäin kiinni".

        N42


    • Anonyymi

      Uu­­s­­­i s­­ek­si­­­teatteri avautuu Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­kki­­. Il­mo­­­it­tau­tum­ine­­n ry­­­hmä­ämme tääl­­l­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/I7l6R0

    • Olisi mukava yllättää

      • Anonyymi

        😉
        N42


    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/C6s4Z4

    • Anonyymi

      Tänään oli kiinni jääminen lähellä kun työpäivän päätteeksi jäin työhuoneeseen masturboimaan. Makasin pöydällä hyvöilemässä itseäni ja olin juuri saanut orgasmin ja makoilin vielä alastomana pöydällä niin kuulin käytävältä ääniä tai käytävän oven äänen. Toki oman huoneen ovi käytävälle oli vielä kiinni mutta aika äkkiä piti vaatteet päälle pukea ja rintsikoita en ehtinyt laittaa päälle ollenkaan, paita vaan päälle.. Hetken päästä sit miespuolinen työkaveri tuli ovelle. "Ai olet vielä töissä, tulin hakemaan jotain papereita yms" hän sanoi. Hetken juteltiin ja kävin sitten vessassa. Siellä huomasin, että paitani läpi näkyi selvästi kovana olevat nännit. En ollut tuota huomannut ollenkaan kun rintsikat jäi alta pois. Mitähän mahtoi työkaveri ajatella..

      N42

      • Anonyymi

        Jos tullaisesta saat noin hyvää jännitystä ja uskallat olla noin rohkea kokeile ihmeessä sitä itsesi kuvaamista tai jos miehesi kuvaa, sen jälkeen hieman tuhmempi kuva vaikka näyttö kuvaksi ja testaamaan jos sen vaikka joku miespuolinen näkisi. Uskoisin että saisit siitä vähän lisä jännitystä päivään masturboinnin lisäksi. Mä ainaskin pidän välillä vaimon rohkeaa kuvää näyttö kuvana ja sekös rouvvaa kiihottaa.
        M52


    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://ameliachau.com/H/P7k6E7

    • Anonyymi

      U­­u­s­i s­­­ek­si­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­ome­­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­mo­­it­­­tau­tum­­­inen ryhmä­ämm­e tääl­­l­­­ä 👉 http://alegroup.info/H/M6h2G7

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe